mboost-dp1
Vil du købe en Nexus One når den kommer til landet?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Min HTC Touch Diamond fungerer stadig GLIMRENDE - og jeg har det ikke godt med alt det klamme poplort som Iphone og nu en Google mobil...
Jeg skifter vel først mobil om et års tid eller sådan noget, og der har Nokia eller HTC sikkert et rigtig godt bud på en lækker mobil, som de hidtil har haft :)
Jeg skifter vel først mobil om et års tid eller sådan noget, og der har Nokia eller HTC sikkert et rigtig godt bud på en lækker mobil, som de hidtil har haft :)
Jo "dummere" en telefon, jo bedre.. Jeg bruger ikke offentlig transport, så jeg har ikke ekstra spildtid hvor jeg har "behov" (fis-i-en-hornlygte) for facehugger el.lign. og jeg er pænt ligeglad med alle andre funktioner end sms'er og at kunne ringe til og fra den..
Jeg har ikke behovet, jeg mener ikke "behovet" eksisterer og jeg gider ikke spilde tid på en skærm af den størrelse alligevel. Jeg har en netbook, Eee902, der opfylder mine behov når jeg ikke er på arbejde eller foran spanden derhjemme... Jeg gætter på at det er på at det hænger sammen med at blive ældre og stifte familie og den slags - før i tiden ville jeg sgu have det nyeste, om jeg så havde brug for det eller ej...
6610i - bedste telefon jeg har haft til dato, og jeg har sågar opkøbt et mindre lager til at have i skuffen mhb. udskiftning hen ad vejen..
Jeg har ikke behovet, jeg mener ikke "behovet" eksisterer og jeg gider ikke spilde tid på en skærm af den størrelse alligevel. Jeg har en netbook, Eee902, der opfylder mine behov når jeg ikke er på arbejde eller foran spanden derhjemme... Jeg gætter på at det er på at det hænger sammen med at blive ældre og stifte familie og den slags - før i tiden ville jeg sgu have det nyeste, om jeg så havde brug for det eller ej...
6610i - bedste telefon jeg har haft til dato, og jeg har sågar opkøbt et mindre lager til at have i skuffen mhb. udskiftning hen ad vejen..
Stemte nej, er mange ting jeg hellere vil bruge penge på
Og så mangler jeg lidt mere detaljer/reviews om telefonen før jeg vil kunne svare ja
Jeg tvivler dog på at telefonen har den funktion jeg savner mest i telefoner: flashlight
Jeg har ikke skiftet min ~5 år gamle telefon ud, da jeg endnu ikke har fundet en anden telefon end den jeg har nu, der har den funktion (samt pga. jeg mangler penge, but that's besides the point) :(
Og så mangler jeg lidt mere detaljer/reviews om telefonen før jeg vil kunne svare ja
Jeg tvivler dog på at telefonen har den funktion jeg savner mest i telefoner: flashlight
Jeg har ikke skiftet min ~5 år gamle telefon ud, da jeg endnu ikke har fundet en anden telefon end den jeg har nu, der har den funktion (samt pga. jeg mangler penge, but that's besides the point) :(
Stemte nej.
Jeg har en Iphone hvilket jeg er glad nok for da jeg bruger den mest som underholdnings maskine i form af spil og musik.. Der opfylder Nexus ikke helt mit ønske desværre, men havde den konkureret med de ting så havde jeg helt sikker ville købe den..
Jeg har en Iphone hvilket jeg er glad nok for da jeg bruger den mest som underholdnings maskine i form af spil og musik.. Der opfylder Nexus ikke helt mit ønske desværre, men havde den konkureret med de ting så havde jeg helt sikker ville købe den..
Telefonen virker for anonym.
Jeg tror min Milestone kommer til at holde i lang tid :) mega nice telefon
Jeg tror min Milestone kommer til at holde i lang tid :) mega nice telefon
Jeg synes også det er langt ude at den ikke har multitouch (især når hardwaren understøtter det), jeg overvejer i hvert fald ikke at købe den før de får åbnet op for det i softwaren.
Og inden de får gjort det er både HTC Legend og Bravo måske kommet, og så får den i hvert fald en del konkurrence. Men det bliver nok en af de 3 telefoner der skal afløse min Touch HD.
Og inden de får gjort det er både HTC Legend og Bravo måske kommet, og så får den i hvert fald en del konkurrence. Men det bliver nok en af de 3 telefoner der skal afløse min Touch HD.
I følge rygterne så skulle både Bravo og Legend have dårligere specs. (Legend dårligere CPU og Bravo færre RAM). Om det bliver sådan vides selvfølgelig ikke med sikkerhed endnu.
Jeg stemte "Ja".
Lige en telefon efter mit hoved, intet abonnement, gode specs, Android 2.1.
Multitouch havde været rart, men det kan heldigvis software opdateres når det bliver færdigudviklet.
Jeg stemte "Ja".
Lige en telefon efter mit hoved, intet abonnement, gode specs, Android 2.1.
Multitouch havde været rart, men det kan heldigvis software opdateres når det bliver færdigudviklet.
Når de engang får multitouch i, så skal jeg helt klart have en google mobil.
Google^TM på bagsiden er det sygeste blær' :D
Google^TM på bagsiden er det sygeste blær' :D
#21 tog det som han ville have en dedikeret diode til det, det har e72 i hvert fald.
Nexus One har en kraftig diode til at bruge som blitz til kameraet. Om den kan tændes i længere tid ad gangen for at bruge den som lommelygte ved jeg ikke.Tanghaar (22) skrev:en dedikeret diode til det, det har e72 i hvert fald.
Jeg stemte blankt fordi jeg allerede fik min før jul.Xploitz (25) skrev:Hvor er svaret, køber den nu i udelandet! :)
kasperd (26) skrev:Nexus One har en kraftig diode til at bruge som blitz til kameraet. Om den kan tændes i længere tid ad gangen for at bruge den som lommelygte ved jeg ikke.
det findes der gratis apps der kan :)
Er godt tilfreds med min hero. Det er bare kameraet der halter i forhold til mine behov.
Og til jer der mener i aldrig får brug for andet end at ringe og skrive sms fra en mobil, kan jeg bare sige; bullshit! Det er ikke en streng nødvendighed, nej, men jeg oplever det ofte som en fordel at have kalender (der synkroniserer med ens g-calendar), post-its, vejrmeldinger og internet lige ved hånden uanset hvor jeg er.
Jeg er måske bare ikke blevet gammel nok til at se overflødigheden i nye gadgets, hehe.
Og til jer der mener i aldrig får brug for andet end at ringe og skrive sms fra en mobil, kan jeg bare sige; bullshit! Det er ikke en streng nødvendighed, nej, men jeg oplever det ofte som en fordel at have kalender (der synkroniserer med ens g-calendar), post-its, vejrmeldinger og internet lige ved hånden uanset hvor jeg er.
Jeg er måske bare ikke blevet gammel nok til at se overflødigheden i nye gadgets, hehe.
Jeg havde troet at det blev sådan en super-über reference telefon som skulle være en showcase for hvad man kan med Android.
Men jeg fatter slet ikke hvordan de kan undlade at have f.eks. multitouch.
Det kan stadig godt være at min næste telefon bliver en Android og ikke bliver en iPhone, men det bliver ikke en Nexus One.
#8 ja flashlight! Min gamle Nokia havde en og det er noget jeg savner fra tid til anden(et par gange om måneden). Dels fordi jeg smider lommelygter væk og jeg aldrig har dem med mig når jeg har brug for dem. Bl.a. når gade lyset slukker kl 24:00 så er det sommetider rart at have lidt lys når man bliver fanget i det.
Men jeg fatter slet ikke hvordan de kan undlade at have f.eks. multitouch.
Det kan stadig godt være at min næste telefon bliver en Android og ikke bliver en iPhone, men det bliver ikke en Nexus One.
#8 ja flashlight! Min gamle Nokia havde en og det er noget jeg savner fra tid til anden(et par gange om måneden). Dels fordi jeg smider lommelygter væk og jeg aldrig har dem med mig når jeg har brug for dem. Bl.a. når gade lyset slukker kl 24:00 så er det sommetider rart at have lidt lys når man bliver fanget i det.
Trogdor (31) skrev:Jeg havde troet at det blev sådan en super-über reference telefon som skulle være en showcase for hvad man kan med Android.
Det troede jeg man havde Droid/Milestone til. ;P
Bettemand (29) skrev:
det kan de fleste telefoner til under den halve pris af hvad for eksempel nexus one...
men det er muligt at nexus one bliver den nlste telefon... men det afhænger jo af så meget
#13, #16, #19, #31: Rygterne siger Nexus One vil blive leveret med multitouch i EU, ligesom man så ved Droid (US) vs. Milestone (EU). Sikkert Apple der er latterlige og spænder ben for at andre telefonen kan gøre ordentlig brug af multitouch.
#36: Er da næsten tåbeligt at købe fra USA når den forhandles i UK. Køb fra USA og du skal betale told og afgifter og lort.
#36: Er da næsten tåbeligt at købe fra USA når den forhandles i UK. Køb fra USA og du skal betale told og afgifter og lort.
sKIDROw (41) skrev:Nej.
Har prøvet en touchskærmsmobil, og det lort skal jeg aldrig have, en telefon med igen. En androidtelefon UDEN touchskærm, ville jeg gerne have. Gruer for den dag, alle telefoner kommer med det pis.
så mister du 80% af funktionaliteten i android.
Men jeg havde det på samme måde kammerat. af samme grund valgte jeg at købe en telefone med både mekanisk og touchskærm... og det viser sig at jeg bruger det mekaniske meget sjældent. touch QWERTY på en vandret Motorola Milestone er simpelthen det bedste... har oplevet mig selv skrive en sms uden fejl hvor jeg har brugt 4 fingre til at skrive med... det går bare sneidich.
#40: http://www.google.com/support/forum/p/Google+Mobil...
http://www.google.com/support/android/bin/answer.p...
http://www.gsmarena.com/the_first_google_phone_nex...
http://www.gsmarena.com/nexus_one_to_be_available_...
Bare lige for at tage de første nyheder og tråde der nævner det :)
http://www.google.com/support/android/bin/answer.p...
http://www.gsmarena.com/the_first_google_phone_nex...
http://www.gsmarena.com/nexus_one_to_be_available_...
Bare lige for at tage de første nyheder og tråde der nævner det :)
Det var da utroligt så meget folk går op i at netop DENNE android telefon mangler multitouch?
derudover har den da stadig multitouch i browseren for EU modeller, samt alle 3. parts applikationer hvor det nu er inkluderet. "Alle" andre steder kan jeg godt undvære det indtil videre. (og mon ikke der på et tidspunkt bliver inkluderet multitouch de steder hvor det mangler, med simple opdateringer).
Bæstet har AMOLED skærm, snapdragon processer og Android 2.1! kom nu, hvor er jeres indre nørd!
ja hvis i absolut skal have fysisk tastatur (hvilket da er fair nok :) ) så køb en Motorola Milestone som også lader til at være en udmærket telefon.. jeg skal skifte min telefon ud snart, og jeg tror dælme jeg skal have mig en nexus one! (Ikke at jeg overhovedet fik muligheden for at vælge mellem denne og Palm Pre Plus :( )
derudover har den da stadig multitouch i browseren for EU modeller, samt alle 3. parts applikationer hvor det nu er inkluderet. "Alle" andre steder kan jeg godt undvære det indtil videre. (og mon ikke der på et tidspunkt bliver inkluderet multitouch de steder hvor det mangler, med simple opdateringer).
Bæstet har AMOLED skærm, snapdragon processer og Android 2.1! kom nu, hvor er jeres indre nørd!
ja hvis i absolut skal have fysisk tastatur (hvilket da er fair nok :) ) så køb en Motorola Milestone som også lader til at være en udmærket telefon.. jeg skal skifte min telefon ud snart, og jeg tror dælme jeg skal have mig en nexus one! (Ikke at jeg overhovedet fik muligheden for at vælge mellem denne og Palm Pre Plus :( )
Lad os nu se om en lynhurtig fix ikke retter på det problem US T-Mobile brugere har. Det er blevet tydeligt bevist at selve 3G forbindelsen ikke fejler noget (hvis man tror på det tool der følger med til android.. 2G og 3G signalerne var lige stærke under ens omstændigheder). Det er nærmere en fejl i den logik der bruges når der skal vælges mellem 2G og 3G.
koster en masse? vel ikke så meget mere end alle de andre smart phones, og da slet ikke når man ser på dens hardware. Vent du bare til Xperia X10 kommer, så kan man græde over prisen!
Abonnementet har vel intet med telefonen at gøre? Er prisen styret af din type mobil? Det eneste sted jeg har set det, må være Telias Basic surf, som er forbeholdt Iphone kunder. Men ikke hvis man brokker sig højt nok ;)
Lad os nu se om en lynhurtig fix ikke retter på det problem US T-Mobile brugere har. Det er blevet tydeligt bevist at selve 3G forbindelsen ikke fejler noget (hvis man tror på det tool der følger med til android.. 2G og 3G signalerne var lige stærke under ens omstændigheder). Det er nærmere en fejl i den logik der bruges når der skal vælges mellem 2G og 3G.
koster en masse? vel ikke så meget mere end alle de andre smart phones, og da slet ikke når man ser på dens hardware. Vent du bare til Xperia X10 kommer, så kan man græde over prisen!
Abonnementet har vel intet med telefonen at gøre? Er prisen styret af din type mobil? Det eneste sted jeg har set det, må være Telias Basic surf, som er forbeholdt Iphone kunder. Men ikke hvis man brokker sig højt nok ;)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.