mboost-dp1
Vil du anvende IE 9 som primær browser?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Minsandten, det ser faktisk ud til, at ovenstående faktisk er udeladt fra afstemningen. Faktisk mangler følgende også:
"Nej - holder mig til IE 6 lidt endnu"
Minsandten, det ser faktisk ud til, at ovenstående faktisk er udeladt fra afstemningen. Faktisk mangler følgende også:
"Nej - holder mig til IE 6 lidt endnu"
Stemte "Skifter ikke til IE"
Spørgsmål.. er det en ny chrome-feature at hvis man indtaster bing.com/facebook.com/yahoo.com at man så kan trykke TAB for at søge i den engine? fandt lige ud af det i dag og fik niceren på :)
Chrome er da shizzle
Spørgsmål.. er det en ny chrome-feature at hvis man indtaster bing.com/facebook.com/yahoo.com at man så kan trykke TAB for at søge i den engine? fandt lige ud af det i dag og fik niceren på :)
Chrome er da shizzle
Nagelfar^^ (5) skrev:Stemte "Skifter ikke til IE"
Chrome er da shizzle
Da 10'eren kom ud fik jeg lavet et par uvenner på at nævne, at man ikke kunne det.. Det er åbenbart noget, som har været der i noget tid, bare mere skjult.
Chrome er da shizzle
Man kan også bare trykke på space :)
Det har været der meget længe. Man skulle blot besøge siden (så search-scriptet blev hentet), og så kunne man skrive en del af hjemmesiden (fx "ord") og trykke TAB. Det brugte jeg f.eks. med ordbogen.com.Alrekr (6) skrev:Nagelfar^^ (5) skrev:Stemte "Skifter ikke til IE"
Chrome er da shizzle
Da 10'eren kom ud fik jeg lavet et par uvenner på at nævne, at man ikke kunne det.. Det er åbenbart noget, som har været der i noget tid, bare mere skjult.
Jeg skifter ikke til IE.
Jeg ville egentlig gerne prøve browseren, men på både min bærbare og stationære har installationen fucket op, så Explorer kun kan åbne mapper i nye vinduer (og IE9 kan slet ikke åbnes).
Jeg gør åbenbart et eller andet galt. SP1 fungerede heller ikke.
Længe leve Microsoft.
Jeg ville egentlig gerne prøve browseren, men på både min bærbare og stationære har installationen fucket op, så Explorer kun kan åbne mapper i nye vinduer (og IE9 kan slet ikke åbnes).
Jeg gør åbenbart et eller andet galt. SP1 fungerede heller ikke.
Længe leve Microsoft.
Yakuzing (12) skrev:
Mangler virkelig et svar der for os der holder ting opdaterede uden at bruge dem :P
Alrekr (13) skrev:Yakuzing (12) skrev:
Mangler virkelig et svar der for os der holder ting opdaterede uden at bruge dem :P
Wtf snakker du om?
Jeg vil have en ekstra svarmulighed på afstemningen, ikke et svar til min post!?
Skifter ikke fra chrome frivilligt.
Du kan selv bestemme hvad chrome skal bruge som keyword, f.eks. skal jeg bare skrive wiki efterfulgt af søgeordet og så er den artikkel fundet :D
Daniel-Dane (8) skrev:Det har været der meget længe. Man skulle blot besøge siden (så search-scriptet blev hentet), og så kunne man skrive en del af hjemmesiden (fx "ord") og trykke TAB. Det brugte jeg f.eks. med ordbogen.com.Alrekr (6) skrev:Nagelfar^^ (5) skrev:Stemte "Skifter ikke til IE"
Chrome er da shizzle
Du kan selv bestemme hvad chrome skal bruge som keyword, f.eks. skal jeg bare skrive wiki efterfulgt af søgeordet og så er den artikkel fundet :D
Skifter ikke fra Chrome.
Jeg bruger dog IE (som jeg ikke har tænkt mig at opgradere), når jeg skal høre p3's (og sikkert også andres) netradio, da det krævede plugin ikke er i browseren og jeg ikke umiddelbart kan installere det. Dette var en skjult opfordring.
I øvrigt omhandlende alt det der søgning i Chrome - virker det for alle hjemmesider? Jeg har nemlig prøvet lidt omkring og kan ikke finde noget umiddelbart mønster i det. Er det en 'special feature', som nogle hjemmesider sidder med?
PS: Chromes stavekontrol vil ikke stave til chrome.
Jeg bruger dog IE (som jeg ikke har tænkt mig at opgradere), når jeg skal høre p3's (og sikkert også andres) netradio, da det krævede plugin ikke er i browseren og jeg ikke umiddelbart kan installere det. Dette var en skjult opfordring.
I øvrigt omhandlende alt det der søgning i Chrome - virker det for alle hjemmesider? Jeg har nemlig prøvet lidt omkring og kan ikke finde noget umiddelbart mønster i det. Er det en 'special feature', som nogle hjemmesider sidder med?
PS: Chromes stavekontrol vil ikke stave til chrome.
Chrome er da shizzle
Har været der siden betaen.
Velkommen ;-)
Morphin (17) skrev:I øvrigt omhandlende alt det der søgning i Chrome - virker det for alle hjemmesider? Jeg har nemlig prøvet lidt omkring og kan ikke finde noget umiddelbart mønster i det. Er det en 'special feature', som nogle hjemmesider sidder med?
Nu er jeg en Firefox-fyr siden før version 1, så det ved jeg mest om - og der kan man højreklikke i søgefelter og vælge 'Opret ny søgning'. Man kan også i Chrome, men det er mere avanceret. Der skal du aflure hvordan søgningen foregår (altså, hvordan man kan søge vha. adresselinien), og skrive det inde i Valgmuligheder -> Administrer Søgemaskiner. Der findes måske en hurtigere vej, jeg kender den bare ikke.
Når du er inde i Administrer Søgemaskiner, så kan du også vælge hvilke 'kodeord' eller 'nøgleord' du vil bruge til søgninger.
Jeg skifter mellem browsere, alt efter hvilken side jeg ser. Nogen virker i den ene, nogen virker i den anden. >_<
Alrekr (19) skrev:Nu er jeg en Firefox-fyr siden før version 1, så det ved jeg mest om - og der kan man højreklikke i søgefelter og vælge 'Opret ny søgning'. Man kan også i Chrome, men det er mere avanceret. Der skal du aflure hvordan søgningen foregår (altså, hvordan man kan søge vha. adresselinien), og skrive det inde i Valgmuligheder -> Administrer Søgemaskiner. Der findes måske en hurtigere vej, jeg kender den bare ikke.
Når du er inde i Administrer Søgemaskiner, så kan du også vælge hvilke 'kodeord' eller 'nøgleord' du vil bruge til søgninger.
I chrome gør den det automatisk efter lidt surf og brug af søgemaskiner.. Dog kan man inde i indstillinger så efterfølgende vælge keywords.. fx wda for dansk wikipedia og wen for den engelske osv..
Chrome er da shizzle
Det vidste jeg ikke man kunne ! Awesome !!!!
mljjlm (22) skrev:I chrome gør den det automatisk efter lidt surf og brug af søgemaskiner.. Dog kan man inde i indstillinger så efterfølgende vælge keywords.. fx wda for dansk wikipedia og wen for den engelske osv..
Nu forsøgte han at se et mønster i den automatiske genkendelse, og der kan jeg ikke hjælpe. Derimod kender jeg til den besværlige, så ville hjælpe ham med det. Du må meget undskylde hvis det ikke var tydeligt nok.
Prøvede lige at tilføje en.wikipedia.org til strengen "wiki" som #16 nævnte..
Og surprise, surprise det virker præcis som forventet. Chome, du er en guttermand
Og surprise, surprise det virker præcis som forventet. Chome, du er en guttermand
jeg mangler den option:
Har ikke mulighed for at opdatere til IE9 da maskinen kører XP. Så kan man nemlig ikke komme videre end til IE8
PS. Maskinen er en 5 år gammel laptop som ikke har den nødvendige performance til at køre Win7
Har ikke mulighed for at opdatere til IE9 da maskinen kører XP. Så kan man nemlig ikke komme videre end til IE8
PS. Maskinen er en 5 år gammel laptop som ikke har den nødvendige performance til at køre Win7
En skrabet model ?_VeNtUrAx_ (32) skrev:PS. Maskinen er en 5 år gammel laptop som ikke har den nødvendige performance til at køre Win7
Min gamle Dell laptop fra jan 2005, en singlecore 1.4 GhZ Intel CPU med 2 GB ram, trak Vista og 7, bedere end den trak XP SP2.
Win 7 skallere jo dens resourcebrug efter hardwaren.
Holder mig nok til min modificerede FireFox 4.
Kan ikke klarer det nye look som ligner Crome, så har selv lavet det
om til at se sådan her ud:
http://peecee.dk/uploads/032011/ff4.png
Kan ikke klarer det nye look som ligner Crome, så har selv lavet det
om til at se sådan her ud:
http://peecee.dk/uploads/032011/ff4.png
Synes IE9 kører fremragende. Samme hastighed som Chrome (jeg kan ikke se/mærke forskel), samt meget bedre mulighed for at trimme den ind til min smag, så jeg forlader chrome10 (beholder den dog installeret).
Jaja, jeg ved godt, at chrome er hurtigere end IE9 i nogle testprogrammer, men fuck det. JEG kan ikke mærke forskel ved surf o.lign (50/50 mbit og SSD)
Jaja, jeg ved godt, at chrome er hurtigere end IE9 i nogle testprogrammer, men fuck det. JEG kan ikke mærke forskel ved surf o.lign (50/50 mbit og SSD)
#37 Fordi vi har været kloge nok til ikke at forstyrre kontoret med en opgradering til Vista.
Windows 7 virker til at være god nok, men hvis man er den forsigtige type der sætter et år af til modning af et operativsystem før man tager det i anvendelse, så er evt. tilbageværende XP-brugere kun ca. et halvt år forsinkede med opgradering til Windows 7.
Windows 7 virker til at være god nok, men hvis man er den forsigtige type der sætter et år af til modning af et operativsystem før man tager det i anvendelse, så er evt. tilbageværende XP-brugere kun ca. et halvt år forsinkede med opgradering til Windows 7.
Jeg har brugt IE9 siden developer preview.. men bruger helt ærligt chrome ligeså meget..
men bruger altid IE9 på denne side da chrome fucker helt op for mig når jeg besøger den og IE9 renderer den perfekt..
edit: det er bare en wow blog.. ikke noget farligt ;)
men bruger altid IE9 på denne side da chrome fucker helt op for mig når jeg besøger den og IE9 renderer den perfekt..
edit: det er bare en wow blog.. ikke noget farligt ;)
Daniel-Dane (43) skrev:Ctrl + F5?
kan ikke se hvad et tvunget reload skulle hjælpe?
Når jeg browser den side i Chrome får jeg ca. 5 fps.. :/
Den blog er heldigvis ikke et spil. Desuden ser siden ens ud i Chrome 10, IE 8 og Firefox 4 for mig.
Jeg har opdateret til IE9, men er stødt ind i et problem. Hvis jeg åbner [url=vikteam.dk]Vik Team[/url] via IE9 kan man ikke bruge menuerne - de popper under flashtegningen.
Hvis man i stedet bruger chrome fungerer menuerne fint.
Er det en IE bug eller "feature"?
Hvis man i stedet bruger chrome fungerer menuerne fint.
Er det en IE bug eller "feature"?
Daniel-Dane (45) skrev:Den blog er heldigvis ikke et spil. Desuden ser siden ens ud i Chrome 10, IE 8 og Firefox 4 for mig.
nej det er ikke et spil.. men derfor synes jeg nu alligevel et kvarter om at scrolle til bunden af siden måske er lidt skidt..
har spil eneret på forkortelsen "fps"?
Det er din computer/opsætning, som fejler her.Nothinunik (48) skrev:nej det er ikke et spil.. men derfor synes jeg nu alligevel et kvarter om at scrolle til bunden af siden måske er lidt skidt..
Så er ie9 prøvet og afinstalleret igen..
Min normale forside - google/ig fik en gul bar i bunden hvor man skulle tillade usikkert indhold, men hvis man tilføjede google.com til sikre websteder gik det helt galt - så røg alle mine indstillinger.. Og så gad jeg ikke rode mere med det når ie8 nu fungerer fint nok. :/
Min normale forside - google/ig fik en gul bar i bunden hvor man skulle tillade usikkert indhold, men hvis man tilføjede google.com til sikre websteder gik det helt galt - så røg alle mine indstillinger.. Og så gad jeg ikke rode mere med det når ie8 nu fungerer fint nok. :/
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.