mboost-dp1

Vil det nye Mortal Kombat genoplive serien?

Gå til bund
Gravatar #1 - Høegh
21. sep. 2010 22:55
Tjaa det ser ud som alt det et Mortal Kombat spil bør være anno 2010 og mere til. Så hvorfor ikke.
Gravatar #2 - Adagio
22. sep. 2010 07:34
Så vidt jeg ved udkommer det ikke til PC, så nej, den vil ikke genoplive serien for mig :(

Savner et godt kampsportsspil, desværre findes disse ikke mere til PC'er :(
Gravatar #3 - Coffey Mug
22. sep. 2010 08:02
Adagio (2) skrev:
Så vidt jeg ved udkommer det ikke til PC, så nej, den vil ikke genoplive serien for mig :(

Savner et godt kampsportsspil, desværre findes disse ikke mere til PC'er :(

ØØØØH !!!!STREET FIGHTER 4!!! ØØØØØH
Gravatar #4 - Adagio
22. sep. 2010 08:25
Coffey Mug (3) skrev:
ØØØØH !!!!STREET FIGHTER 4!!! ØØØØØH

Læs hvad jeg skrev:

Adagio (2) skrev:
Savner et godt kampsportsspil

Læg mærke til ordet "GODT"

SF4 til PC var da den mest rådne konsol til PC port jeg har set længe og spillet var et skridt tilbage i forhold til SF2. Jeg vil hellere spille SF2 (som jeg spillede meget på min Amiga i gamle dage) end jeg vil spille SF4
Gravatar #5 - AlienDarkmind
24. sep. 2010 06:03
Adagio (4) skrev:
Læs hvad jeg skrev:

Adagio (2) skrev:
Savner et godt kampsportsspil

Læg mærke til ordet "GODT"

SF4 til PC var da den mest rådne konsol til PC port jeg har set længe og spillet var et skridt tilbage i forhold til SF2. Jeg vil hellere spille SF2 (som jeg spillede meget på min Amiga i gamle dage) end jeg vil spille SF4

+1:D

Tror ikke det får sin comeback, men det skal nok blive populært.. Kan bare ikke ladevære med at tænke at de 2D kampsport spil mere ligner noget PNS - XBLA spil end noget til fuld retail pris..
Gravatar #6 - Space Hopper
24. sep. 2010 12:44
Det ser skam godt ud det nye, helt sikkert.
Dog er det jo "bare" Mortal Kombat. Intet decideret nyt eller innoverende.
Gravatar #7 - smiley
27. sep. 2010 19:14
synes ellers deres "flæk knogler" system er ret nyt.

Jeg tvivler på at det genopliver seriens popularitet og især ikke med en rådden film på trapperne. Den slags ninjaer er ikke hvad der trækker i sindet længere, det er ren nostalgi uden for sin tid.

Men jeg vil da gerne have det, det ligner en solid fighter i det mindste.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login