mboost-dp1

Udover newz.dk, får jeg primært mine IT-nyheder fra:

Gå til bund
Gravatar #1 - MortenFF
26. okt. 2007 12:25
"Anden site"

Læser kun deciderede IT-relaterede nyheder på newz.dk Udover hvis der ville komme en IT nyhed på jp.dk
Gravatar #2 - MiniatureZeus
26. okt. 2007 12:32
Går altid både engadget.com, digg.com og mobil.nu igennem når jeg starter computeren op. Men ellers kommer jeg både igennem macrumors.com, AppleInsider.com, epn.dk, computerworld.dk, comon.dk og så diverse forummer såsom macnyt.dk og mobildebet.dk, samt xboxlife.dk.

Men valgte "Andet site" da engadet.com nok er den primære.
Gravatar #3 - zfire
26. okt. 2007 12:33
udover newz.dk er det nok engadget.com og gizmodo.com til IT-nyheder, news.filefront.com til spil nyheder
Gravatar #4 - Emil
26. okt. 2007 12:40
Tror 95% af mine it-nyheder kommer fra newz.dk, resten læser jeg på Politiken.dk :D
Gravatar #5 - smiley
26. okt. 2007 12:42
Ingen andre steder.
Alt andet er gaming relateret.
Gravatar #6 - Simonth
26. okt. 2007 12:50
Stemte ComON, der iørvigt i dag har 10 års fødselsdag..
Læser dog mest nyhederne på mobilen, dvs. comon.dk/mobil

Ikke IT-relateret nyheder læser jeg på EkstraBladet's mobiltelefon-optimeret side.
Gravatar #7 - ninja666
26. okt. 2007 12:58
Må nok indrømme jeg bruger Version2 og tweak.dk lige så meget som newz..

Version2, da de har nogle saglige gode artikler og faglige debatter på højt niveau..

tweak.dk, da der kommer rigtigt mange mindre nyheder, som stadigt er it relaterede og som ikke kommer på andre sites..
Gravatar #8 - Ronson ⅍
26. okt. 2007 12:58
Bruger iGoogle til at samle nyheder fra diverse (danske) sider, ikke via rss men de enkelte siders tilføjelsesgøgl, så jeg læser nyheder en gang i mellem på alle sammen mere eller mindre.
Gravatar #9 - NFX
26. okt. 2007 13:10
"OSNewz"? :D

Nej, Slashdot - mest for kommentarene faktisk. Der er tit nogle interessante diskussioner og kommentarer fra folk der ved hvad de snakker om. Der går dog ofte religionskrig i debatterne - enten rigtig religion, eller xbox/playstation/wii, mac/linux/windows, eller andet.
Gravatar #10 - freesoft
26. okt. 2007 13:19
Version2, og blogs der.
Men 90-95% newz :)
Gravatar #11 - trylleklovn
26. okt. 2007 13:30
Når man endelig kan navigere uden om comon's massive bunke reklamer opdager man pludselig hvor ringe deres journalistik er, samt at de aldrig har noge brugbare kilder....

Jeg stemte digg.
Gravatar #12 - YoBilee
26. okt. 2007 13:33
De kan da ikke alle sammen ligned som nyhedskilder, nogle er bedre end andre, men stemte Slashdot, for det er nok den der kommer efter Newz.dk jeg kigger også gerne PCWorld.dk's RSS feed dagligt, og kigger rimeligt jævnligt de andre nævnte sammen.
Gravatar #13 - ninja666
26. okt. 2007 13:58
No offence, men syntes ofte Slashdot er en gang gossip, hvor en del nyheder desværre kun er rygter, som ikke altid holder.. Bare min mening - eat me if you want to :)
Gravatar #14 - Absinth
26. okt. 2007 14:44
Jeg bruger netvibes fodret med feeds fra slashdot, newz.dk, epn.dk/teknologi samt ing.dk. Valgte "andet site" da ing.dk er min favorit.
Gravatar #15 - abemad
26. okt. 2007 14:58
Plejer egentlig ikke at læse it nyheder på andre sites end newz.dk, men der kom noget med fra version2 sidst jeg fik ingeniøren tilsendt, så de fik en stemme herfra.
Gravatar #16 - ysangkok
26. okt. 2007 15:29
Det undrer mig at så mange folk svarer ComON. Jeg troede folk her på Newz hadede ComON helt vildt. Det gør mange i hvert fald i denne tråd.

Selv har jeg svaret Slashdot. Den får i hvert fald alt hvad der er relevant, og så lidt mere.
Gravatar #17 - gaffatape
26. okt. 2007 16:15
Læser Slashdot dagligt, langt mere end Newz. Primært på grund af diskutionerne. Ars Technica er også flittigt besøgt, synes de har nogle fantastiske artikler. :)
Gravatar #18 - lille hjælper
26. okt. 2007 16:19
comon mest.. så mediamac, version2 og computerworld... en gang også macnyt.dk... men der gik vist bøvl med deres hjemmeside, så det er vist ikke meget en nyheds side mere...

Men man kan aldrig få nok nyhedder :)
Gravatar #19 - DarX
26. okt. 2007 16:33
Kom vist egentlig til at svare Digg.. Men har vist aldrig brugt Digg som en decideret nyhedskilde :-/ det er jo mest bare til når jeg vil have et godt grin.. altså de mere sjove nyheder.
Gravatar #20 - Dreadnought
26. okt. 2007 18:07
En rigtig god og pålidelig kilde til ting der kommer: TheInquirer.net
Man skal bare tage Theo Valichs rygter med en gran salt.
Gravatar #21 - trylleklovn
26. okt. 2007 18:23
Får mine nyheder fra http://bbspot.com/
Gravatar #22 - jopsen
26. okt. 2007 18:32
#13 slashdot er nu det bedste sted... Ikke så meget for at læse nyheden, som ja nogle gange er rygter, men det er det alle steder... Jeg må tilstå at jeg læser slashdot for diskussionen, det tager lidt tid... Men hvis man dykker ned i diskussionen er der altid MANGE gode argumenter...
Gravatar #23 - MiniatureZeus
26. okt. 2007 22:07
#21 Jeg bruger også altid deres super journalistik :D Det er nogle man kan stole på. Akkurat lige som Wikis kække fætter :P
Gravatar #24 - OxxY
27. okt. 2007 08:26
www.tomshardware.com
Læste jeg før jeg overhovedet vidste newz eksiterede.
Gravatar #25 - Mr.Weasel
27. okt. 2007 09:03
Hvordan kan så mange holde Comon ud? Kvaliteten er utrolig lav, de laver aldrig kildekritik, de har sjælent links til deres kilder og deres gode nyheder er bare direkte oversat fra et eller andet engelsk sproget site.

Kvaliteten af deres kommentar system er også imponerende, nyheden bliver talt som den første kommentar, man kan logge ind uden brugernavn og password. Alt i alt et fantastisk site....
Gravatar #26 - Cloud02
27. okt. 2007 09:56
Er som sådan ikke noget bestemt site jeg hiver mine IT-nyheder ind fra: Men har disse på mit RSS feed

Arstechnica
Betanews
Neowin.net
version2
WinBeta
Bink.nu
Gravatar #27 - Kragmose
27. okt. 2007 12:27
Mest Engadget, men tjekker nogen gange ind på Slashdot for at se om de har fået en ny poll. Der plejer at være et par humoristiske valgmuligheder.
Gravatar #28 - kogt
27. okt. 2007 15:15
www.hwt.dk
www.tweakup.dk
www.tweak.dk
www.newz.dk

mest nyheder fra newz
mest anmeldelser fra de andre, som jeg anser, som en slags nyheder...!! :)
Gravatar #29 - streaker
27. okt. 2007 17:27
Emm, undskyld?
Vil bare lige pointere at "OSNewz" er denne side.
Måske alle jer der skriver i først tjekker denne her side, sku have stemt på den også? De får min stemme, i al fald.
Men læser alle sites, og en masse andre. :-)
Tittebøh ;-)
Gravatar #30 - Duuink
28. okt. 2007 08:42
Jeg er inponeret over at der ikke er andre end #20 der har nævnt The Inquuirer

Synes jeg selv er den ultimative side, der kommer konstant nye nyheder ind og det er skrevet humoristisk til tider :)
Gravatar #31 - smantha
28. okt. 2007 11:43
anden site :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login