mboost-dp1

Tror du Microsoft afslører en ny Xbox til E3 2011?

Gå til bund
Gravatar #1 - nlsn
12. maj 2011 11:51
Personligt ville jeg ikke komme med noget udspil før konkurrenterne begynder at røre på sig. Xbox360 og udviklerverdenen omkring den, fungerer jo i bedste velgående, så ud fra et økonomisk synspunkt skulle der stadig være masser af penge at hente på det nuværende system.

Microsoft har helt sikkert noget klar i kulissen, men tror ikke at vi kommer til at se noget reelt udspil på Xbox-fronten lige foreløbigt.
Gravatar #2 - terracide
12. maj 2011 12:26
Nope MS og Sony er enige om hvornår de nye konsoller skal komme ud (de skal jeg lige have tjent penge på de gamle crapboxene først).

Der går en 3-4 år endnu...de skal jo lige have Nathal til at skæppe i kassen også.
Gravatar #3 - KaW
15. maj 2011 14:00
Jeg tror det ikke, men håber :)
Gravatar #4 - Chucara
16. maj 2011 11:50
Hvorfor skulle de det, indtjeningen er jo stadig god på Xbox 360, og jeg tror ikke MS frygter den nye Wii.
Gravatar #5 - RMJ
16. maj 2011 17:20
Lidt komisk at tænke på folk stadig i 2014-2015 stadig sidder med det hardware de har idag og har haft side mange år lol man.

At folk støtter sådan noget.

Tør da slet ikke tænke på hvor badass Pc'en er om 4år.
Gravatar #6 - KaW
16. maj 2011 18:09
RMJ (5) skrev:
Lidt komisk at tænke på folk stadig i 2014-2015 stadig sidder med det hardware de har idag og har haft side mange år lol man.

Måske folk bare ikke gider softwareopdateringer, hardwareopdateringer, firewalls, antivirus, hardwareproblemer, softwareproblemer, problemer mellem forskellige udgaver af software, osv.

Tænd Xbox, smid spil i, forbind til ven, spil! Er altså meget fristende :) Og Xbox-controlleren er altså bare lækker :)
Gravatar #7 - RMJ
16. maj 2011 20:33
KaW (6) skrev:
RMJ (5) skrev:

Måske folk bare ikke gider softwareopdateringer, hardwareopdateringer, firewalls, antivirus, hardwareproblemer, softwareproblemer, problemer mellem forskellige udgaver af software, osv.

Tænd Xbox, smid spil i, forbind til ven, spil! Er altså meget fristende :) Og Xbox-controlleren er altså bare lækker :)

Der er bare slet ikke de problemer. jeg vil tro det er noget i skaber, for at få det godt med jer selv, godt nok er jeg ikke psykiater. Men det er sådan en illusion når man så har skabt den verden, hvor fejlen er fuld af fejl og problemer.

Så for man det godt med sig selv, også nøjes med konsollen.

Det er lidt ala det samme med Rygere, når nu bilerne er værre. så kan man godt have det godt med at ryge.

pc'en er ikke besværlig fuld af problemer eller noget. Der er kun fordele over konsollen.

Det er billigere. udstyr koster ikke 500%. spil loader hurtigere. de starter hurtigere, spillene er pænere, der er gratis mods. Hvem glæder sig til at spille Black Mesa Source?.

Indie udviklere som med Minecraft og som notch selv har sagt, kunne ikke ladesiggøre på konsol, pga de er for penge griske.

Windows 7 er faktisk rigtig godt har ikke haft et eneste problemet.

Derimod har PSN har flere problemer end jeg nogensinde har haft. Mon ikke også Xbox live bliver hacket engang?.

Og nu inden at de begynder med PC er dyrt. Pc er ikke dyrt og man skal ikke opgradere hele tiden, takke været de dårlige konsoller, så kan en pc kører alt i 4år.

Lad og tage 10.000kr + 5000kr til spil (overdrevet), så siger vi at vi spiller bare 2 timer om dagen i gennemsnit over 4år. hvad koster underholdningen så?. Det bliver såment 5.1kr per time.

Så dyrt er relativt, hvad kan du ellers få for 5kr? blowjob? øl?.

Pc er det billigste underholdning der findes, og der er ingen begrænsinger, som der er på konsoller, med restriktioner for indie udviklere, gratis mod, censur. betale for at spille online, kan ikke rense sin konsol når den er fuld af støv, så skal lortet sendes retur.

Jeg kunne jo skrive 30 sider. Men vi nøjes med et kort indlæg.
Gravatar #8 - markjensen
16. maj 2011 21:13
RMJ:

Jeg havde oprindeligt skrevet et indlæg (edit: altså et med brødtekst), men jeg tror det er nemmere at ændre det til en liste (over fordele ved konsoller):

* JRPG!
* Man kan spille med vennerne
* Man behøver ikke tænke på hardware
* Det er nemmere at give et konsolspil som gave
* Move, EyeToy, Kinect osv (hvis man er til den slags)
* Mediecenter

Har du overvejet at ikke alle mennesker er ens?
Gravatar #9 - KaW
16. maj 2011 23:04
Jeg har en fin maskine der trækker de fleste spil, og jeg har nydt spil som Portal 2 og Minecraft på min PC, jeg foretrækker bare Xbox og communitiet. Det samme gør alle mine venner, og min far, som er hardcore Xbox spiller :)

RMJ (7) skrev:

Der er bare slet ikke de problemer. jeg vil tro det er noget i skaber, for at få det godt med jer selv, godt nok er jeg ikke psykiater. Men det er sådan en illusion når man så har skabt den verden, hvor fejlen er fuld af fejl og problemer.

Så for man det godt med sig selv, også nøjes med konsollen.

Det er lidt ala det samme med Rygere, når nu bilerne er værre. så kan man godt have det godt med at ryge.

Jeg kan høre du ikke spillede spil som Magicka da det blev released. Andre PC spil har haft lignende problemer, som måtte rettes med tonsvis af patches.

Det er nemmere at udgive til ÉN platform, hvis du benægter mig det, så ved du ikke hvad du taler om.

RMJ (7) skrev:

pc'en er ikke besværlig fuld af problemer eller noget. Der er kun fordele over konsollen.

Ejer du overhovedet en Xbox, eller sidder du bare og ranter?

RMJ (7) skrev:

Det er billigere. udstyr koster ikke 500%. spil loader hurtigere. de starter hurtigere, spillene er pænere, der er gratis mods. Hvem glæder sig til at spille Black Mesa Source?.

Black Mesa Source? Du snakker om et 7 årigt gammelt spil, som sikkert viser sig at være det nye Duke Nukem Forever. Kom med et bedre eksempel.

RMJ (7) skrev:

Indie udviklere som med Minecraft og som notch selv har sagt, kunne ikke ladesiggøre på konsol, pga de er for penge griske.

Indie udviklere klarer sig fint på Xbox, kig på XBLA. Indie udviklerne Introversion har også udgivet flere af deres spil på Xbox. Der kommer også en Minecraft klon lavet af en ung gut til Xbox. Check dine facts.

RMJ (7) skrev:

Windows 7 er faktisk rigtig godt har ikke haft et eneste problemet.

Derimod har PSN har flere problemer end jeg nogensinde har haft. Mon ikke også Xbox live bliver hacket engang?.

Godt for dig. Og dit argument holder ikke en meter, mon ikke din maskine har været kompromiteret et par gange mens du har ejet den?

Og nu inden at de begynder med PC er dyrt. Pc er ikke dyrt og man skal ikke opgradere hele tiden, takke været de dårlige konsoller, så kan en pc kører alt i 4år.

RMJ (7) skrev:

Lad og tage 10.000kr + 5000kr til spil (overdrevet), så siger vi at vi spiller bare 2 timer om dagen i gennemsnit over 4år. hvad koster underholdningen så?. Det bliver såment 5.1kr per time.

Pc er det billigste underholdning der findes.

Så den underholdning jeg har på min Xbox er ikke underholdning?

Xbox = 2000 kr
Spil = 5000 kr
= 7000 kr.

Xbox har været på gaden siden 2005, hvilket giver den 6 år på markedet. Så kan du selv regne det ud.

JEG foretrækker at have en konsol, og jeg foretrækker en controller, og JEG foretrækker at folk kan samle en controller op og joine mig i spillet. JEG foretrækker også det community der er i Xbox Live, der gør det både nemt og sjovt at spille med sine venner og finde nye.

Jeg er faktisk også lettere ligeglad med grafik, og spiller både min Nintendo DS og gamle Xbox, så længe gameplayet er iorden, betyder det ikke det vilde for mig.
Gravatar #10 - terracide
17. maj 2011 05:24
Mit liv er for kort til opskaleret 720p med 0xAA, crappy AF, limited DX9 style API her i 2011...samt autoaim og lag på contols er så sidste årtusinde...
Gravatar #11 - markjensen
17. maj 2011 06:13
Mit liv er for kort til at interessere sig så meget for gaming
Gravatar #12 - Slettet Bruger [1612920610]
17. maj 2011 17:33
Jeg ville godt give 5k for en konsol, hvor hardwaren var tip top, spillende udnyttede hardwaren og der var mulighed for Keyboard/mus uden autoaim.

Jo jeg kunne købe mig en pc, eller bruge den jeg har.. men der er for meget bøvl. Systemer der sander til, alt for forskelligt hardware. opstartstider.
Gravatar #13 - randomname
20. maj 2011 09:19
Det ville være mærkeligt hvis MS kom med noget. Men det kunne sq være fedt at grine lidt af Sony med alt de de går og bøvler med her for tiden.
Gravatar #14 - Lawman.
20. maj 2011 11:50
#13 haha, ja det kunne være fedt. MS: "Sorry to hear about your problems Sony. Btw, this is our new kickass console - suck it bitches!"
Gravatar #15 - Thomsen
21. maj 2011 17:09
RMJ (5) skrev:

"lol man"

"badass"

Sidder du fast i en tidslomme omkring 1998-99?
Gravatar #16 - Alrekr
21. maj 2011 17:17
terracide (10) skrev:
samt autoaim og lag på contols er så sidste årtusinde...

Hvad? Jeg synes da autoaim er det fedeste! Så kan jeg føle mig sej i min kjole :)
Gravatar #17 - Krisgebis
23. maj 2011 19:41
#10: Du må skynde dig at søge om patent på det setup du har derhjemme, fordi det at slippe af med input lag = umuligt.
Yep, din 3200dpi mus med ledning og din 120hz skærm leverer stadig input lag.
Gravatar #18 - Backfirejr
24. maj 2011 10:27
Tror ikke at det sker før om et par år, når PC'ens grafiske forspring bliver for stort.

Kan ikke forestille mig andet end det også bliver tidspunktet hvor MS hopper med på Blu-ray vognen. Entet det eller også så vælger de at skippe brick&mortar butikkerne og lader det hele køre over nettet.
Gravatar #19 - Mnc
24. maj 2011 10:36
Backfirejr (18) skrev:
når PC'ens grafiske forspring bliver for stort.

Hvordan kan du være bekendt at udtrykke det i fremtid?
Gravatar #20 - Slettet Bruger [1612920610]
24. maj 2011 10:38
+ PC bliver ikke grafisk bedre.. når spil skal kunne køre på konsoller.
Gravatar #21 - terracide
24. maj 2011 19:00
Krisgebis (17) skrev:
#10: Du må skynde dig at søge om patent på det setup du har derhjemme, fordi det at slippe af med input lag = umuligt.
Yep, din 3200dpi mus med ledning og din 120hz skærm leverer stadig input lag.

Jeg sidder ikke ved en LCD, læs op igen:
http://www.behardware.com/articles/632-1/lcds-imag...

Gravatar #22 - praktikant muffe AKA pewbe
24. maj 2011 19:35
terracide (21) skrev:
Jeg sidder ikke ved en LCD, læs op igen:
http://www.behardware.com/articles/632-1/lcds-imag...

Det ændrer ikke på at der er en forsinkelse fra du fx bevæger musen, til det bliver vist på skærmen. Den er lille ja, men den er der!
Gravatar #23 - markjensen
24. maj 2011 19:50
pewbe (22) skrev:
Det ændrer ikke på at der er en forsinkelse fra du fx bevæger musen, til det bliver vist på skærmen. Den er lille ja, men den er der!

Er det ikke netop terras pointe?
Gravatar #24 - praktikant muffe AKA pewbe
24. maj 2011 20:00
markjensen (23) skrev:
Er det ikke netop terras pointe?

Jeg synes det lyder som om han mener at der INGEN forsinkelse er i hans setup.
Gravatar #25 - markjensen
24. maj 2011 21:51
Ah, på den måde. Men du ved jo godt at terra har hardware der er lidt udover det sædvanlige :)
Gravatar #26 - terracide
24. maj 2011 22:05
pewbe (24) skrev:
Jeg synes det lyder som om han mener at der INGEN forsinkelse er i hans setup.

Der er ikke nogen forsinkelse et menneske kan registrere på mit setup...moday folk med LCD's...eller konsoller.
Gravatar #27 - praktikant muffe AKA pewbe
24. maj 2011 22:09
terracide (26) skrev:
Der er ikke nogen forsinkelse et menneske kan registrere på mit setup...moday folk med LCD's...eller konsoller.

Det ændrer ikke på at der ER en forsinkelse, og med det kendskab jeg har til dig, så er det jo ikke godt nok ;)
Og hvad er en moday?
Gravatar #28 - terracide
25. maj 2011 04:43
pewbe (27) skrev:
Det ændrer ikke på at der ER en forsinkelse, og med det kendskab jeg har til dig, så er det jo ikke godt nok ;)
Og hvad er en moday?

Du kender ikke en skid til mig.
Hold op med at poste og forsæt med a rate...der er du ikke en hel fiasko.
Gravatar #29 - Alrekr
25. maj 2011 06:38
#27: Hvis man forsøger at skrive 'modsat' meget hurtigt, så kan det godt blive til 'moday'..
Gravatar #30 - Mnc
25. maj 2011 06:41
pewbe (27) skrev:
med det kendskab jeg har til dig

terracide (28) skrev:

Terra, det kan vel kun være sandt, hvis der virkelig intet personlighed er i én eneste af dine posts på newz, og samtlige posts er trolling.

Og det synes jeg ikke virker sansynligt. ;)
Gravatar #31 - praktikant muffe AKA pewbe
25. maj 2011 08:49
terracide (28) skrev:

Du kan ikke lide konsoller.
Du arbejder i supporten hos Fullrate.
Du har adopteret din kærestes/kones datter.
Du hader AMD/ATI/religion.
Du bor i Sverige.

Mere du vil vide om dig selv?!
Gravatar #32 - dub
25. maj 2011 08:53
Alrekr (29) skrev:
#27: Hvis man forsøger at skrive 'modsat' meget hurtigt, så kan det godt blive til 'moday'..
Der må være en forsinkelse et eller andet sted i Henriks setup.
Gravatar #33 - Alrekr
25. maj 2011 10:24
dub (32) skrev:
Der må være en forsinkelse et eller andet sted i Henriks setup.

Umuligt. Han bruger CRT.
Gravatar #34 - p1x3l
26. maj 2011 14:53
#8 WTF o.O tror faktisk #7 har meget godt fat i noget

* Man kan spille med vennerne... nej for det kan man da ikke på comp det kan jeg godt se -.-

* Man behøver ikke tænke på hardware ... jeg har så en ps3 .. de første modeller kom med 4 usb porte grundet besparinger har de nye 2 det vil sige vis du vil spille dj/guitar hero med mic/udstyr/evt en extra gadget sat til og så ska joysticket også lige oplades

* Det er nemmere at give et konsolspil som gave ... derfor jeg skrev WTF i starten af en artikel det kan du seriøst ik mene o.O

* Move, EyeToy, Kinect osv (hvis man er til den slags)... kinect ihvertfald virker da til pc

* Mediecenter .. konsol some media center er en nødløsning og værste media center evah du ka købe comp for 1500/2000 og få evil media center... har nu engang bare min 42" sat til comp så bliver filmen bare smækket over på den skærm
Gravatar #35 - Slettet Bruger [1612920610]
26. maj 2011 14:55
p1x3l (34) skrev:
Det er nemmere at give et konsolspil som gave ... derfor jeg skrev WTF i starten af en artikel det kan du seriøst ik menu o.O

Ved du da hvad alle dine venner har af hardware i deres pc'er?

Gravatar #36 - p1x3l
26. maj 2011 15:04
#35 ehm ja en del har jeg så lavet resten kender jeg

men udover det så vil du nok ind på at de fleste ik forældre etc ik kender til det true

1. men så der jo retur ret/bytte og så ka barnet få det spil han/hun vil
2. gavekort er at fortrække
3. spillet køre måske ik perfect på nuværende maskine men er godt spil så gemmenføre det har en god oplevelse.... 6mdr efter er det jul barnet får ny comp kommer i tanke om fedt spil og giver sig til at gå det igemmen igen 2 gaver i en
Gravatar #37 - Slettet Bruger [1612920610]
26. maj 2011 15:08
Still, jeg tror ene og alene det punkt blev nævnt fordi man VED at modtageren kan spille det.
Gravatar #38 - markjensen
26. maj 2011 16:15
p1x3l (34) skrev:
* Man kan spille med vennerne... nej for det kan man da ikke på comp det kan jeg godt se -.-

Jeg mente fysisk ved siden af hinanden. Uden at skulle slæbe sin CRT-skærm og sit 2 meter høje kabinet med.

p1x3l (34) skrev:
* Man behøver ikke tænke på hardware ... jeg har så en ps3 .. de første modeller kom med 4 usb porte grundet besparinger har de nye 2 det vil sige vis du vil spille dj/guitar hero med mic/udstyr/evt en extra gadget sat til og så ska joysticket også lige oplades

Det er måske et problem. Jeg havde ikke lige tænkt over det fordi jeg selv synes at GH er nederen.

p1x3l (34) skrev:
* Det er nemmere at give et konsolspil som gave ... derfor jeg skrev WTF i starten af en artikel det kan du seriøst ik mene o.O

Af en artikel?! Jeg går ud fra du mener dit indlæg. Prøv at spørge mødre om de synes det er nemmest at købe et PS3 spil eller om det er nemmest at købe et PC-spil (hvor det selvfølgelig er et krav at det skal virke).

p1x3l (34) skrev:
* Move, EyeToy, Kinect osv (hvis man er til den slags)... kinect ihvertfald virker da til pc

Hvor mange spil er der så lavet til det på pc? Og stadig, det er én ud af mange.

p1x3l (34) skrev:
* Mediecenter .. konsol some media center er en nødløsning og værste media center evah du ka købe comp for 1500/2000 og få evil media center... har nu engang bare min 42" sat til comp så bliver filmen bare smækket over på den skærm

Det er muligvis ikke den bedste løsning, men jeg har ikke mere plads under mit tv og min PS3 virker fint som mediecenter. Ellers bruger jeg mit tv som kan afspille de mkv jeg har afprøvet so far.

p1x3l (36) skrev:
#35 ehm ja en del har jeg så lavet resten kender jeg

men udover det så vil du nok ind på at de fleste ik forældre etc ik kender til det true

1. men så der jo retur ret/bytte og så ka barnet få det spil han/hun vil
2. gavekort er at fortrække
3. spillet køre måske ik perfect på nuværende maskine men er godt spil så gemmenføre det har en god oplevelse.... 6mdr efter er det jul barnet får ny comp kommer i tanke om fedt spil og giver sig til at gå det igemmen igen 2 gaver i en

1. Det ville ikke være bedre at få det rigtige til at starte med? Jeg ved ikke med dig, men da jeg fik spil i julegave, ville jeg gerne spille dem dagen efter (hvor man ikke kan bytte gaver).
2. Måske. Men det er bare en ret kedelig gave.
3. Du har jo lige sagt at man kan bytte det.. Personligt gad jeg nok ikke vente. Man er jo ikke sikker på at få en ny computer et halvt år efter (det er ikke alle der skifter computer ud en gang om året).
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login