mboost-dp1

Tror du Infinity Ward overlever?

Gå til bund
Gravatar #1 - 5 cent money
17. apr. 2010 20:33
Tror nu nok at Activision skal sørge for at holde liv i studiet. Om ikke andet så i navnet, selvom de ansatte måske slet ikke er de samme. Hvis jeg var Activision, ville jeg i hvert fald gå rigtig langt, for at få pumpet MW3 ud, i et håb om at tjene lige så styrtende, som de gjorde på 2'eren.
Gravatar #2 - Mezzo
17. apr. 2010 22:25
Det er ikke et Spørgsmål.. Det skal de sku :) !
Gravatar #3 - Tobebech
18. apr. 2010 06:43
Ja de gør, men kun navnet.
Gravatar #4 - oliwood
18. apr. 2010 21:46
Infinity Ward vil overleve så Activision kan malke Call of Duty franchiset til det ikke er mere værd og det tvivler jeg på at der er lang tid til.
Gravatar #5 - BuFFer
18. apr. 2010 22:47
De genopstår måske med nyt navn.
Gravatar #6 - Slettet Bruger [1047664708]
19. apr. 2010 07:16
tror og tror. dunno

Håber.. yees !
Gravatar #7 - kalash
19. apr. 2010 08:52
Har svært ved at tro på at MW3 kan holde liv i det endnu for MW1 og MW2 er jo det samme mutiplayer bortset fra diverse våben og perks og killstreak men som det ser ud nu tror jeg godt jeg kan leve med MW2 i lang tid fremfor Mw3
Gravatar #8 - JonasThyssen
19. apr. 2010 15:52
Det skal de fandme, ellers bliver Modern Warfare udviklet af Treyarch, føj for satan!

Det er trist, men det er set før at gode studier ikke bare nogle dygtige ledere og directors, se bare hvad der er sket med Blizzard siden Bill Roper, Max Schaefer, Erich Schaefer, og David Brevik forlod studiet. Selvom jeg ikke personligt kunne lide det der skete, så klarer de sig sq meget godt.
Gravatar #9 - Slettet Bruger [1047664708]
20. apr. 2010 06:39
JonasThyssen (8) skrev:
Det skal de fandme, ellers bliver Modern Warfare udviklet af Treyarch, føj for satan!

Ja det er noget skidt, hvis Treyarch ikke var dem der faktisk lægger mest sjæl i deres spil af de to.
Gravatar #10 - andeo
20. apr. 2010 15:22
hvad nytter det når de laver noget hø...
Gravatar #11 - Slettet Bruger [1047664708]
20. apr. 2010 15:53
Bare fordi kiksen ikke har din yndlingssmag kan det godt være en god kiks for andre :)

Ved IW er det dog masseproducerede aldi kiks. som ganske vidst elskes af flere retarderede. men jo flere der bider på, jo flere får herpes..

^^ eller det er min oplevelse
Gravatar #12 - mapples
20. apr. 2010 16:37
Der mangler afstemningsmuligheden; Ved ikke.
Gravatar #13 - Tobebech
20. apr. 2010 17:32
11# Men vi må ikke glemme at de stadigvæk stod bag det originale Modern Warfare, hvor de jo både lavede ny engine, og nyt gameplay, osv.
Gravatar #14 - JonasThyssen
20. apr. 2010 19:47
#11 Jeg kan ikke lige se hvad du mener med masseproducerede aldi kiks, Treyarch laver stort set kun ports og og dårlige 2'ere for at malke en titel, Infinity Ward laver en god shooter og Treyarch bliver sat til at kopiere opskriften.

Bare fordi et spil sælger godt behøver det ikke være masseproduceret lort, hvis det er sådan din logik hænger sammen, i så fald er Diablo II og Halflife også noget masseproduceret lort, bare for at nævne et par favoritter.

Hvis du mener at MW2 bare er en kopi af MW med nye våben, nye perks og nye baner. Så har du slet ikke spillet det, indrømmet har brugt meget mere tid på MW end MW2, og det er et bedre spil, men derfra også til at kalde det for en aldi kiks er godt nok unuanceret.
Gravatar #15 - Taxwars
22. apr. 2010 12:04
Manglened valgmulighed: Hvem?
Gravatar #16 - Krydolph
23. apr. 2010 14:48
Bare for den multiplayer funktion de har lavet i MW2 fortjener de ikke at overleve! Det er alt jeg har at sige om den sag!

Nej måske lidt mere... de der killstreak awards tigger om at få folk til at snyde... de går alt for højt op - dem der nuker snyder 99% af tiden - resten ødelægger spillet ved at campe, for de kan jo ikke gå ind på en deathmatch server når de skal have deres latterlige nuke award!
Gravatar #17 - talicadk
24. apr. 2010 01:16
nu skal folk lige huske at det ligeså meget teamet skyld at spille var nedern ... activison er bare det gruppen er en del af... så kan vi sige det var nok ikke de bedste der blev ansat til at lave spille kan man sige ...

vil sige respawn er nok ikke dem jeg ser frem til ...
og dog igen?
Gravatar #18 - kalash
26. apr. 2010 19:07
talicadk (17) skrev:
nu skal folk lige huske at det ligeså meget teamet skyld at spille var nedern ... activison er bare det gruppen er en del af... så kan vi sige det var nok ikke de bedste der blev ansat til at lave spille kan man sige ...

vil sige respawn er nok ikke dem jeg ser frem til ...
og dog igen?

Vil så sige at som medarbejder har man nok ikke den store indflydelse på hvad man vil have i et spil når en direktør står og vil have noget andet -.-
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login