mboost-dp1

Tror du at Steve Jobs er kommet forrest i køen til en ny lever grundet hans rigdom ?

Gå til bund
Gravatar #1 - David Munch
29. jun. 2009 11:21
Tvivler. Lægen som udførte indgrebet har jo udtalt at han var den klart mest syge person på listen.
Gravatar #2 - Clauzii
29. jun. 2009 11:24
#1:
Enig. Og skulle han endelig have fået lidt 'genvej' er det vel ikke så forskelligt fra Top-sportsfolk o.lign.

Men ja, manden var dødsyg og havde brug for hjælp hurtigt. Godt han er tilbage.
Gravatar #3 - MathiasJ
29. jun. 2009 11:51
Jeg tror ikke, han ville gøre det. Det lyder usandsynligt i mine ører.
Gravatar #4 - Emmoss65
29. jun. 2009 11:52
jeg satser "Var ikke nødvendigt. Horder af Apple fanboys stod i kø for at forære ham deres" =D

kan ikke være andet.
Gravatar #5 - RKJ
29. jun. 2009 12:35
En ting er om han vil gøre det, en anden ting er hvorvidt lægen/hospitalet ville. Mit bud; "Nej, det ville han aldrig gøre"
Gravatar #6 - Xaxian
29. jun. 2009 18:41
Jeg tror også på "Nej, det ville han aldrig gøre", kan virkelig ikke se hvorfor hans læge ville misinformere omkring det.
Gravatar #7 - mark.
29. jun. 2009 20:23
Systemet fungerer jo sådan i USA at dem med penge kommer forrest i køen til alting så hvorfor ikke :P

Men synes på den anden side heller ikke det er så forfærdeligt, manden er trods alt lidt mere værd på arbejdsmarkedet end den gængse FEDE amerikaner :D
Gravatar #8 - Magten
29. jun. 2009 22:27
mark. (7) skrev:
Men synes på den anden side heller ikke det er så forfærdeligt, manden er trods alt lidt mere værd på arbejdsmarkedet end den gængse FEDE amerikaner :D
Det giver vel ikke manden mere ret til at leve? :)
Gravatar #9 - Norrah
29. jun. 2009 22:54
#8 I kontrast med en stereotypisk amerikaner, jo.. i forhold til et menneske.. nej da.
Gravatar #10 - BossDanmark
30. jun. 2009 06:38
OG så er der den lille detalje: Man kan ikke bare få en lever - den skal passe til den person der modtager den :-)
Gravatar #11 - TWFH
30. jun. 2009 07:42
Det diverse spekulationer kører på i øjeblikket, er at Jobs kort og godt har skrevet sig op til en lever flere steder, og dermed øget sine chancer for at komme i betragtning til en transplantation. Da den 'almindelige' amerikaners forsikring kun dækker opskrivning på en enkelt venteliste betyder det, at mere velbeslåede individer kan opnå bedre muligheder for behandling.

Så har han direkte betalt sig fra det? Næppe. Jeg tror dog han i et eller andet omfang har kunnet udnytte sin status og rigdom til at komme hurtigere frem i køen.

Det relevante spørgsmål er vel snarere, hvis han havde mulighed for at lægge penge under bordet for en lever, ville han så gøre det?

I would.
Gravatar #12 - gensplejs
30. jun. 2009 13:04
BossDanmark (10) skrev:
OG så er der den lille detalje: Man kan ikke bare få en lever - den skal passe til den person der modtager den :-)

Ja self skal den passe.
Man kan faktisk også transplantere en halv lever nu om dage. Så det med fanbois holder jeg på :-)
Gravatar #13 - slartie
1. jul. 2009 15:33
Det tager cirka 10 sekunder at lække ud til pressen at han har misbrugt systemet for at komme forrest i køen. Så ryger aktien (for analytikerne er jo så forhippede på at Apple ikke kan fungere uden Steve), Steve bliver sagsøgt og sagen trækker hen over 10 år .. Steve stresser som en gal og dør af det inden sagen er afgjort.

Jeg tror bare han har håbet på det bedste, så han kunne komme tilbage til hans hjertebarn.
Gravatar #14 - JensOle
1. jul. 2009 16:14
MathiasJ (3) skrev:
Jeg tror ikke, han ville gøre det. Det lyder usandsynligt i mine ører.

og alle andre der ikke tror han ville gøre det :

I er en flok naive idiotiske fanboys !
Gravatar #15 - Geek.Lund
1. jul. 2009 21:20
BossDanmark (10) skrev:
Man kan ikke bare få en lever - den skal passe til den person der modtager den :-)

Og så er vi tilbage ved den med apple fanboys (mere af humoristiske årsager) Fin afstemning btw.

Derudover er jeg trods det nogen måske kalder mig en apple fanboy enig med #14.

Gravatar #16 - gnаrfsan
1. jul. 2009 22:09
Når man har så mange penge, sørger man vel bare for at der bliver en ledig lever...
Gravatar #17 - RHO
1. jul. 2009 22:41
Er ikke et sekundt i tvivl om han er kommet foran i køen, sådan fungere systemet jo, Hvis du er kendt kommer du foran, sådan er det også i DK(sportsstjerner kommer sjovt nok aldrig på de lange ventelister), så andet ville jo være mærkeligt....

Og manden er sikkert dopet op på immunosuppressiver big time, så de fleste levere ville kunne bruges, så længe der ikke er nogen med en forkølese der kommer i nærheden af ham ville det jo ikke give nogle problemer...

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login