mboost-dp1
Tester du iPhone OS 3.0 ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Damn hvor ville jeg godt prøve 3.0 men læste noget med den låser hvis ik man er en betalende develepor eller noget i den stil :/
Kivikoski testede du den første beta??
For hvis du installerer beta 3 nu så kører det som en drøm og uden nogen bugs..
kimsondergaard, du kan jo altid få sendt en invite af kivikoski.. :P
Så skal du ikke betale noget :)
Kan varmt anbefale 3.0 beta 3, det kører bare..
Skal dog ligges på via gendan og ikke via opdater fordi det kører bedst fra clean...
For hvis du installerer beta 3 nu så kører det som en drøm og uden nogen bugs..
kimsondergaard, du kan jo altid få sendt en invite af kivikoski.. :P
Så skal du ikke betale noget :)
Kan varmt anbefale 3.0 beta 3, det kører bare..
Skal dog ligges på via gendan og ikke via opdater fordi det kører bedst fra clean...
Kære Kim Søndergaard
Du er hermed inviteret til detagelse i iPhone OS 3.0 beta-gruppen.
Sæt kryds:
[ ] Jeg kommer selvfølgelig!
[ ] Jeg kommer selvfølgelig IKKE!
MVH
Ham der gjorde din dag SUPER god
Du er hermed inviteret til detagelse i iPhone OS 3.0 beta-gruppen.
Sæt kryds:
[ ] Jeg kommer selvfølgelig!
[ ] Jeg kommer selvfølgelig IKKE!
MVH
Ham der gjorde din dag SUPER god
Lol xD
det jo ik et "møde" xD
det er en "invite" dem der er tester som kan give ud.
Dvs dem der er skal ha iphonens UDID. så bliver det sendt til apple og så bliver den låst op for 3.0 opdateringen
:D
det jo ik et "møde" xD
det er en "invite" dem der er tester som kan give ud.
Dvs dem der er skal ha iphonens UDID. så bliver det sendt til apple og så bliver den låst op for 3.0 opdateringen
:D
#14 Det er vel op til dig selv at vurdere. Folks krav er forskellige.
Ordbogen retter selv det du skriver hvis du rammer en tast ved siden af f.eks. Men det sker da at man laver fejl. Den nye 3.0 software skulle dog gøre den automatisk ordbog bedre.
Ordbogen retter selv det du skriver hvis du rammer en tast ved siden af f.eks. Men det sker da at man laver fejl. Den nye 3.0 software skulle dog gøre den automatisk ordbog bedre.
Det, der irriterer mig mest, er, at applikationen tager en evighed at starte sammenlignet med Mail-applikationen. Og modtager man sms'er, imedens man er i gang med et andet applikation, skal man lukke den ned, førend man kan svare. Jeg er dog bekendt med, at der findes tilføjelser, der gør, at man kan svare tilbage i selve dialogboksen. Desværre er ingen af dem gratis, eller også virkede de ikke. Jeg håber, at 3.0 retter op på dette!
Det, der irriterer mig mest, er, at applikationen tager en evighed at starte sammenlignet med Mail-applikationen. Og modtager man sms'er, imedens man er i gang med et andet applikation, skal man lukke den ned, førend man kan svare. Jeg er dog bekendt med, at der findes tilføjelser, der gør, at man kan svare tilbage i selve dialogboksen. Desværre er ingen af dem gratis, eller også virkede de ikke. Jeg håber, at 3.0 retter op på dette!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.