mboost-dp1

Svarer du på opkald, når du sidder på toilettet?

Gå til bund
Gravatar #1 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
19. sep. 2012 17:09
Jeg gider godt nok ikke at snakke i telefon med de fire der har stemt ja o_O

Gravatar #2 - Magten
19. sep. 2012 17:38
Nej!

Har en ven der havde det med at ringe op når han sad på potten.. Det var altså en mærkelig tavshed når man indledte samtalen med at snakke om hvad man lavede.

Men lidt sms/chat kan sagtens gå :P
Gravatar #3 - Chewy
19. sep. 2012 17:40
Afhænger fuldstændigt af hvem det er der ringer.
Nære venner kan sagtens overleve at man tager telefonen, siger at man sidder og skider og ringer igen om lidt...
Alle andre må så gå på telefonsvarer og så kan jeg ringe igen når jeg kommer ud...
Gravatar #4 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
19. sep. 2012 17:42

Min søster har haft en vane med at ringe på potten når hun var fuld ... midt om natten ...

*ring ring*
"HaarrrrrrJ... Jeg er lige ude og tisse igen, ville se hvordan du havde det"
*dut dut dut*
Gravatar #5 - lost-viking
19. sep. 2012 17:57
Jeg tager telefonen når folk ringer mens jeg sidder på toilettet.. det er jeg lige glad med.. jeg kan godt stoppe skideriet et øjeblik mens jeg lige taler i telefon.. det kan folk alligevel ikke høre..
Gravatar #6 - webwarp
19. sep. 2012 18:46
#2 enig, man burde vente til de er gamle nok til at være kommet af potten før de får mobil. Og et er at lave lydopkald, men hvorfor opfandt vi dog video-telefoni.. that's just wrong !
Gravatar #7 - BurningShadow
19. sep. 2012 18:47
Hvis jeg tilfældigvis har telefonen med derud (hvis den ligger i lommen), så gør jeg. Hvis det er en person der forstår at en samtale godt kan gøres kort (under to minutter), så klares den med det samme. Hvis der er en person der ikke kan gøre det kort (med mindre vi definerer kort, som alt over en halv time), så svarer jeg den, med en besked om at "jeg ringer tilbage om et øjeblik"...
Gravatar #8 - Geekalot
19. sep. 2012 18:53
når Dansk analyse institut eller hvad de hedder, så ja :)
Gravatar #9 - XorpiZ
19. sep. 2012 19:18
Hvis det er makkere der ringer, så ja.
Gravatar #10 - Jakob Jakobsen
19. sep. 2012 20:53
Har svaret nej, men har dog gjort det en enkelt gang, grundet at det var en vigtig samtale.
Er dog ret sikker på at personen aldrig opdagede det.
Gravatar #11 - Chewy
19. sep. 2012 21:24
@ #10

Det afhænger meget af hvor lille dit toilet er. Jo mindre, jo mere rumklang plejer der at være...
Gravatar #12 - OxxY
19. sep. 2012 21:37
Chewy (3) skrev:
Afhænger fuldstændigt af hvem det er der ringer.
Nære venner kan sagtens overleve at man tager telefonen, siger at man sidder og skider og ringer igen om lidt...
Alle andre må så gå på telefonsvarer og så kan jeg ringe igen når jeg kommer ud...

What he said.
Gravatar #13 - Chucara
19. sep. 2012 22:29
Tæller det, at jeg går ud i det mindste rum, jeg kan finde, og laver lyde som om jeg er på toilettet, når der er en, der ringer fra et telemarketingkontor?
Gravatar #14 - Slettet Bruger [3968841780]
20. sep. 2012 06:05
Thoroughbreed (4) skrev:
Min søster har haft en vane med at ringe på potten når hun var fuld ... midt om natten ...

Thoroughbreed (4) skrev:
Min søster

Thoroughbreed (4) skrev:
søster

Share
Gravatar #15 - Mnc
20. sep. 2012 06:09
Tage telefonen når jeg sidder på tønden?
Det har jeg slet ikke tid til, jeg spiller jo backgammon.

(Nej.)
Gravatar #16 - fjols
20. sep. 2012 06:12
Der er slet ikke telefonsignal på mit toilet, så jeg har slet ikke muligheden.
Svarede selvfølgelig nej.
Gravatar #17 - vision-dk
20. sep. 2012 08:26
Nej, så er mit behov for at være "online" heller ikke større. Jeg er vokset op i en tid hvor mobiltelefoner var store fastmonterede kasser i bilerne og man ellers benyttede fastnettelefoner + noget der hed telefonbokse. Hvis det er vigtigt, ringer personen nok igen, ellers kan man som regel se hvem der har haft ringet.
Gravatar #18 - HenrikH
20. sep. 2012 08:38
Klart nej - ville også svare nej til at jeg tog den med på toilettet.

Statistisk set er der dog en forholdsvis høj chance for at den ringer netop når jeg er derude...
Gravatar #19 - DEEF
20. sep. 2012 08:59
Hvis det er min ene kammerat der altid ringer til mig når han skider så ja, men ellers ikke.
Gravatar #20 - Brugernavn
20. sep. 2012 09:28
Nej, men har gjort det når jeg har haft driftvagter på kritiske systemer. Der ville jeg gerne høre om problemer ASAP. Man bliver hurtigt upopulær når et kvarter koster over 150K.
Gravatar #21 - Slettet Bruger [3467379579]
20. sep. 2012 09:44
Kun hvis TB skulle finde på at ringe en dag mens jeg er på toilettet, ellers kun hvis det er familie medlemmer eller kæresten.
Gravatar #22 - moulder666
20. sep. 2012 10:58
Jeg leder lidt efter en pæn måde at sige "Nej, og folk der gør det skulle have PISK!" - men det går ikke så godt!

Det er en ret klam oplevelse at være midt i en samtale og så kommer der pludselig nogle mærkelige lyde...
Gravatar #23 - TuxDK
20. sep. 2012 12:33
Har sjældent min telefon med på kummen, så nej.
Gravatar #24 - Papis
20. sep. 2012 12:55

Jeg har intet problem med at bruge min telefon når jeg skider! Det er ikke sådan jeg sidder og stønner og pruster i telefonen men altså det er jo ikke fordi de er i nærheden af mig og mine toilet vaner så kan ikke lige se problemet. Det er jo ikke fordi jeg sidder med microfonen ved sprækken så de rigtig kan følge med i de "saftige" deltaljer.

Hvis det var uklart for nogle var mit svar Ja.

Skal så være ærlig at det er for det meste kammerater det er gået ud over og de har altså ikke gættet at det var netop den aktivitet der havde en del af min opmærksomhed.
Gravatar #25 - Balios
20. sep. 2012 16:00
På hvilket tidspunkt i.... forløbet, snakker vi om? xD

Jeg tager den med tætte venner, ellers lægger jeg på. Har den altid i lommen.
Men jeg tager den fandme ikke hvis jeg lige sidder og presser...
Gravatar #26 - Mr.Smiley
20. sep. 2012 22:11
Aldrig har jeg gjort det - dog har jeg venner som intet har imod at gøre det. Finder jeg ud af at de sidder og dumper en kage imens jeg er i den anden ende af røret, smækker jeg på.

Jeg er ikke sart, men synes det er direkte klamt (For ikke at tale om uhøfligt) at snakke med folk imens man sidder og dumper en kage..
Gravatar #27 - fe950
21. sep. 2012 04:27
Nej. Det er jeg for analfikseret til.
Gravatar #28 - Elskov
21. sep. 2012 05:16
Alle burde svare nej til det spørgsmål :P Jeg har prøvet at snakke i telefon med nogen, der pludselig siger "Jeg tisser lige, er det ikke OK?" - nej?! Det er ikke så fedt at kunne høre det i den anden ende af røret, for det kan man!

It's naaasty, people!

Jeg har heller aldrig forstået det der fællestisseri, som nogle piger ynder. Og åbne toiletbåse er djævlens værk. Man skal generelt ikke kunne høre folk i den situation.

Bare kald mig sart, for det er jeg sikkert.
Gravatar #29 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
21. sep. 2012 05:19
Du er sart
Gravatar #30 - Magten
21. sep. 2012 05:26
Elskov (28) skrev:
Jeg har heller aldrig forstået det der fællestisseri, som nogle piger ynder. Og åbne toiletbåse er djævlens værk. Man skal generelt ikke kunne høre folk i den situation.
De gange jeg har været på camping med vennerne har vi lavet fællesskidning. Maverne havde det ikke helt godt så det skete et par gange i løbet af dagen og så kunne man jo lige så godt følges og evt spille lidt mod hinanden på mobilerne.

Det var hyggeligt! Men også en smule klamt..
Gravatar #31 - Sikots
21. sep. 2012 05:49
Kommer an på hvem der ringer... Et par af gutterne, min mor og mine to brødre - der svarer jeg den...
Plejer gerne at være en stolt stemme som svarer telefonen med "Hey, gæt hvor jeg er henne!"

En af gutterne ringede en dag mens jeg drejede en vase, jeg declined opkaldet og sendte ham en sms "Skider, ringer om lidt". Så ringede han op igen - så tænkte jeg at han jo nok var forholdsvis ligeglad :D
Gravatar #32 - Appulous_iOSX
21. sep. 2012 10:25
det sjoveste er når man ringer til en, og personen siger: "ja jeg sidder lige på lokum og skider" (ja tak for info.) og fortsætter samtalen som om det er normalt, i stedet for at sige kan jeg ikk lige ringe tilbage senere....
Gravatar #33 - RMJ
21. sep. 2012 11:12
Nej da, Toilet er jo hellig grund, snakker man i TLF der, så kommer man i helvede, har folk da slet ikke læst biblen.

THO SHALL NOT TALL IN MOBILE PHONE WHILE SHITTING.
Gravatar #34 - 4dd0
22. sep. 2012 07:25
Det at forrette sin nødtørft er ganske naturligt. Selvfølgelig tager jeg et opkald mens jeg er på tønden, ligesom jeg også kan finde på at gå på toilet under en samtale jeg har startet..

Det gælder i øvrigt også for skype/Google Voice opkald.. Trådløs headset ftw!
Gravatar #35 - Sport
22. sep. 2012 08:53
Selvfølgelig gør jeg det, laver ovenikøbet extra presselyde så man ikke kan tage fejl af hvor jeg er henne, de bliver så dejligt sure når de høre det og udbryder "sider du og skider? JA!!!!!!!

Så slutter vi af med et billed ned i kummen af fars pøller og laver en status opdatering på fjæs. Det er konge.
Gravatar #36 - Woller
22. sep. 2012 10:12
Har en kammerat der altid ringer når jeg sidder på tønden, kan ikke huske at han nogensinde har ringet på andre tidspunkter, så hvis det er ham, ja :P
Gravatar #37 - SoerenDKK
22. sep. 2012 21:48
Ja. Altid. Kan virkelig ikke se, hvad der skulle være grænseoverskridende ved at snakke i telefon, mens personen i den anden ende sidder og trykker. Selvfølgelig presser jeg ikke igennem mens jeg sidder og snakker (også fordi det er svært at gøre på samme tid), men ellers kan jeg sgu ikke se problemet. Er heller aldrig blevet spurgt om jeg var ude og skide, mens jeg tog den på lokummet. Og hvis folk spurgte ville jeg svare ærligt på det. At skide er ligeså naturligt som at trække vejret, og det er trods alt ikke videoopkald der er tale om.
Gravatar #38 - Slettet Bruger [3467379579]
22. sep. 2012 22:04
Jeg har sagt at jeg er ude at skide når jeg tager telefonen. :)
Gravatar #39 - idiotiskelogin
23. sep. 2012 17:23
Nej, men jeg svarer på afstemninger.

Seriøst. Tager ikke telefonen med på lokum. Hvis jeg har den i lommen, får den lov til at blive der til jeg er kommet ud igen og har vasket hænder.
Gravatar #40 - BurningShadow
23. sep. 2012 18:09
Nogle dage, vil jeg virkelig bare skide alle folk et stykke...
Gravatar #41 - alloedee
23. sep. 2012 20:08
Jeg har en fastnet telefon stående ude på lokummet. Så ja..
Gravatar #42 - Jakob Jakobsen
23. sep. 2012 22:10
alloedee (41) skrev:
Jeg har en fastnet telefon stående ude på lokummet. Så ja..

Har du så også fået den dersens luksusting, man kalder for rindende vand?
Gravatar #43 - Chewy
23. sep. 2012 22:25
Det må også ha' taget lidt tid at trække kabel ud til dasset...
Gravatar #44 - el_barto
24. sep. 2012 10:11
16% er fucking klamme.
Gravatar #45 - Hack4Crack
24. sep. 2012 10:23
Kun når Thoroughbreed's søster ringer
Gravatar #46 - UltimateW
26. sep. 2012 11:02
Hvis det er lige før man skal tørre så nej, men ellers er jeg ret ligeglad med det, både med og tage den eller snakke med folk der sidder på tønden.

Der bliver jo alligevel læst, spillet på bibspil/mobil, så bliver tiden også brugt fornuftigt.
Gravatar #47 - Eniac
26. sep. 2012 13:27
Det er ikke særlig lækkert at holde mobilen op til øret når man lige har tørret r*v med den.
Gravatar #48 - Chewy
26. sep. 2012 13:43
Det er vist der din fejl ligger..
Jeg kan anbefale at prøve med toiletpapir istedet for...
Gravatar #49 - UltimateW
26. sep. 2012 18:49
#48 hehe kommer vel an på, hvilken telefon man har :P
Gravatar #50 - Jakob Jakobsen
26. sep. 2012 18:51
UltimateW (49) skrev:
#48 hehe kommer vel an på, hvilken telefon man har :P

Så billig er iPhone trods alt ikke.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login