mboost-dp1
Størrelsen på din primære computerskærm?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
22" Samsung 226BW
...men bruger egentlig næsten kun min 15,4" bærbars skod-skærm.
På den anden side kunne jeg bare ikke lade være med at stemme "Jeg er blind" ^_^
...men bruger egentlig næsten kun min 15,4" bærbars skod-skærm.
På den anden side kunne jeg bare ikke lade være med at stemme "Jeg er blind" ^_^
Stemte anden :p ingen af mine skærme er her..
hjemme bruger jeg 190" HD projector ;)
og ellers køre jeg 8.9" på bærbaren. :)
hjemme bruger jeg 190" HD projector ;)
og ellers køre jeg 8.9" på bærbaren. :)
Gå til sidste side for at skrive et indlæg
Fås Newz.dk overhovedet i enden blindskrift, eller med oplæsning? :D (Udvidelsesmuligheder hint hint)
Systran (50) skrev:Skræmmende. 99 stemmer på "Jeg er blind" .. :P
Fås Newz.dk overhovedet i enden blindskrift, eller med oplæsning? :D (Udvidelsesmuligheder hint hint)
22" Samsung Syncmaster 226BW som primære og en gaaaammel 17" skærm som min sekundære.
det overrasker mig faktisk lidt at der er så mange der har 22", og at der er så mange der er blinde og alligevel har fået stemt:P
det overrasker mig faktisk lidt at der er så mange der har 22", og at der er så mange der er blinde og alligevel har fået stemt:P
15.4" MacBook Pro er den eneste fladskærm som er i huset pt...
Regner dog med, at så snart jeg får lidt flere penge på kistebunden, at investere i et Phillips 42PFL9603H/10. Nogen som har nogle erfaringer med det tv?
Regner dog med, at så snart jeg får lidt flere penge på kistebunden, at investere i et Phillips 42PFL9603H/10. Nogen som har nogle erfaringer med det tv?
19" Samsung SynMaster 957MB (4:3 CRT ftw!)
Gider heller ikke nedgradere til LCD!
For i LCD verdenen har man valget mellem en skærm som er rigtig god til at gengive korrekte farver, til fx billede redigering, men de koster kassen og de stinker til spil.
+ Farvegengivelse
- Pris
- Gaming
også kan man vælge en TN panels 1-2ms skærm, som har elendige farvegengivelse og er vild billig.
+ Gaming
+ Pris
- Farvegengivelse
Hvorfor så ik beholde min CRT, som gengiver farver rimelig korrekt har hurtigere respons end nogen anden LCD og er røv billig.
+ Gaming
+ Pris
+ Farvegengivelse
I rest my case.
Gider heller ikke nedgradere til LCD!
For i LCD verdenen har man valget mellem en skærm som er rigtig god til at gengive korrekte farver, til fx billede redigering, men de koster kassen og de stinker til spil.
+ Farvegengivelse
- Pris
- Gaming
også kan man vælge en TN panels 1-2ms skærm, som har elendige farvegengivelse og er vild billig.
+ Gaming
+ Pris
- Farvegengivelse
Hvorfor så ik beholde min CRT, som gengiver farver rimelig korrekt har hurtigere respons end nogen anden LCD og er røv billig.
+ Gaming
+ Pris
+ Farvegengivelse
I rest my case.
Jeg kunne ikke undgå at bemærke, at mange personer har større skærm hjemme end på arbejde. Er jeg den eneste, der har større skærme på arbejde end derhjemme? To 24" Dell widescreen monitors på arbejde, herhjemme har jeg kun en 22" HP widescreen monitor. Til gengæld har jeg så lige anskaffet mig en BenQ projector, så jeg kan se DVDer i 100".
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.