mboost-dp1

Stemmer du i disse polls?

Gå til bund
Gravatar #1 - GReaper
6. apr. 2006 15:24
Da jeg tidligere stemte at jeg ikke stemmer sandt blev jeg nød til at stemme nej
Gravatar #2 - Baldie
Dem der stemmer nej har tydeligvis misforstået noget...
Gravatar #3 - lynild
Hvis man aldrig stemmer i afstemningen, så vil man jo ikke stemme det i denne afstemning?

er det bare mig der kom til at tænke på det?
Gravatar #4 - BurningShadow
6. apr. 2006 15:25
Skal vi gætte på at der bliver flest "Ja"-stemmer?
Gravatar #5 - Deternal
6. apr. 2006 15:26
#2: Det er absolut det eneste sjove at stemme, og dermed det eneste rigtige. At stemme andet er som at drikke varm doven cola.
Gravatar #6 - thekilroy
6. apr. 2006 15:37
Eh.. Gætter på et stort JA :|

Men den har sgu da været oppe og vende før, har den ikk? ellers er det bare mig som blander rundt i forskellige siders polls... igen..
Gravatar #7 - übermench
6. apr. 2006 15:59
Jeg stemmer aldrig i disse polls. Og jeg diskutere dem ALDRIG.
Gravatar #9 - ess^pe
6. apr. 2006 16:11
#7 Lol fedt så at skrive her inde?
Stemte selv Ja
Gravatar #10 - toony
6. apr. 2006 16:46
#9 "Det kaldes ironi, der en crazy form for humor..!" :-D
Gravatar #11 - traCe
6. apr. 2006 17:12
hmmmm, jeg troede "ironi" var en hidtil ukendt måde at gradbøje "at stryge" på :|
Gravatar #12 - bobslaede
6. apr. 2006 18:10
Det var da den mest åndsvage poll nogensinde...
Gravatar #13 - elenatb
6. apr. 2006 18:17
Burde nok have valget: Kan denne poll få dig til at holde op med nogensinde at stemme igen :P
Gravatar #14 - kongen
6. apr. 2006 18:21
hmm, jeg syntes at mindes en gang hvor folk klagede over standarden af disse polls, well guess what, vi nærmer os samme niveau igen, og det er ikke positivt ment desværre. :/

/over and out
Gravatar #15 - bugger
6. apr. 2006 18:41
#14 Kongen abdicerer og folket (Newz.dk) jubler!

Folket er dog ikke umenneskelige og foreslår derfor kolde og golde kongeriger, hvor kongen måske vil føle sig bedre hjemme.

http://www.computerworld.dk
http://www.comon.dk

Hvorfor kan man ikke stemme CowboyNeal ;)?
Gravatar #16 - BurningShadow
6. apr. 2006 18:41

Nææ, men så indsend selv forslag, istedet for at brokke dig.
Hvis de havde nogle super-gode polls at vælge imellem, så ville vi jo nok ikke se så mange af de mindre gode, vel?
Gravatar #17 - gentox
6. apr. 2006 19:08
# 10 han kunne jo også være skizofren.(og han er ikke alene vi er oppe på 83 nu)

Men ja endnu en fed afstemning der vil gøre os alle sammen til mere harmoniske og bedrevidende nørder, eller noget... :P
Gravatar #18 - übermench
6. apr. 2006 19:22
#8 - Det er på ingen måde mig. Jeg har aldrig lavet et forumindlæg nogen sinde, heller ikke nu.

(Det var ironisk ment, hvad jeg skrev det. Da jeg afviste hvad jeg skrev, ved simpelhen at skrive det (selvmodsigende))

PS: der er intet galt ved at være skitzofren - så længe jeg tager mine piller
Gravatar #19 - walling
6. apr. 2006 19:22
Jeg synes selv jeg har indsendt nogle relevante polls, men jeg har ik set dem brugt endnu.. hm.. måske de ik levede op til standarden (se blot på denne) :-)
Gravatar #20 - Jazzy182
6. apr. 2006 19:43
Endnu engang slår Newz til med enhumoristisk poll, det er derfor jeg læser Newz!

Iøvrigt må jeg sige at jeg er imponeret over hvor mange besøgende vi egenligt har, ofte er der et betydeligt antal tusinde som stemmer.
Gravatar #21 - larsp
6. apr. 2006 20:18
Andre mulige ja/nej polls af samme karakter

"Forstår du dansk?"

"Har den computer du sidder ved internetforbindelse?"

"Kan du besvare et spørgsmål?"

"Er jeg 15 år og banned fra Arto?"

(hvis vi tager dem nu for jokens skyld, så kan vi måske få nogle interessante polls ude til venstre :)
Gravatar #22 - bitnissen
6. apr. 2006 21:24
#21, hehe, "geniale" polls, ej, men faktisk ville jeg mene en poll om Arto kunne være ret spændende... Man hører så meget om den i medierne, både godt og ondt, lad os da få nogle meninger på bordet. Jeg har personligt aldrig brugt det site, men det er der jo tilsyneladende nogle der har...

[grubler over nogle gode spørgsmål på vej ind i "foreslå poll"]
Gravatar #23 - XyborX
6. apr. 2006 22:42
Normalt stemmer jeg i alle polls hvor jeg kan komme med et relevant svar, men den her er for langt ude, så jeg svarede nej :P
Gravatar #24 - sodhi
7. apr. 2006 00:54
BurningShadow: Hvoraf stammer denne "nøh-nøh hvis du ikke engang kan gøre det bedre selv, hvorfor så klage?"-attitude? Der er vel immervæk en grund til Newz.dk crewet er CREW. Vil vove at påstå at folk nogle gange klager over at polls har nået rock-bottom fuldstændigt åndssvagt, men denne poll er simpelthen under lavmåle .. Der er intet formål og ej heller er den sjov - oh well, jeg tuder videre mens jeg koder.
Gravatar #25 - HashKagen
7. apr. 2006 06:10
er der ikke et sted man kan requeste en bestemt poll? plejer altid at find på nogle gode nogle..
Gravatar #26 - ZeroCrash
7. apr. 2006 06:38
#25 - send den ind i forum.... :)
Gravatar #27 - LilleFisK
7. apr. 2006 09:55
Mangler der ikke et par svar muligheder i denne poll?
Så som:

Hvad er polls?!?

Hvilken poll?

Jeg har ikke stemmerat :(

...
Gravatar #28 - Dan
7. apr. 2006 09:59
#27, hvad er et stemmerat?
Gravatar #29 - Odyssey
7. apr. 2006 10:58
Jeg har altid mit rat med til afstemning... For en sikkerheds skyld!
Gravatar #30 - holmen
7. apr. 2006 12:00
Der burde kun være faldet stemmer på "ja", da de to andre muligheder er til folk der ikke stemmer, og derfor burde de undlade at stemme. Dem der stemmer "nej" eller "aldrig i livet" går imod sine modsiger egentlig sig selv ved at stemme. Det gør den til en meget morsom poll synes jeg.
Gravatar #31 - ldrada
7. apr. 2006 12:34
Tillykke, captain obvious. Du og 2-3 andre der har skrevet i denne poll må næsten være relaterede, eller noget? >:P
Gravatar #32 - gentox
7. apr. 2006 12:37
Yep det betyder bare at der lige nu er 485 lystløgnere på newz.dk :D
Men den her poll er nu lidt tynd selvom den er morsom.
Gravatar #33 - holmen
7. apr. 2006 12:57
#31 Da jeg skrev min kommentar havde jeg ikke læst samtlige af de 29 foregående, så vidste ikke om det var skrevet. Regnede godt med at det var rimelig sansynligt, men skrev det alligevel.
Gravatar #34 - kebab-hunden
7. apr. 2006 12:58
det tror jeg også at de er, men har du tænkt over at der kun burde være stemmer på "Ja"?
Gravatar #35 - mikbank
7. apr. 2006 13:17
#24 du siger at denne poll ikke er morsom?, jamen hvordan kan det så være at 31 ud af 34 post's er ratet "sjov" ? ;)

....eller noget....
Gravatar #36 - sodhi
7. apr. 2006 16:37
#35 - Fordi der er kæmpe forskel på selve Poll'en og diskussionen denne afleder - og fuck du er nederen når du har siddet og talt hvor mange der er ratet sjov, men nok om det ;-)
Gravatar #37 - mc_kogle
7. apr. 2006 17:39
Er det mig der er galt på den eller er denne poll ikke bare en anden måde at formulere spørgsmålene: "Har du hørt om løgnerparadokset?", "Ved du hvad meta-sprog er?", "Selvrefererende sætninger?"

(Noget med at man i et givent sprog ikke kan udtale sig om selv samme sprog. Og en sætning må ikke referere til sig selv. Eksempelvis: "Denne sætning er falsk." Paradoks, fordi sætningen forsøger at udtale sig om sin egen sandhedsværdi, og noget tilsvarende gør man i poll'en fordi ens stemme udtaler sig om sig selv. Måske er jeg bare træt...)
Gravatar #38 - Dreadnought
7. apr. 2006 17:41
Stemte 'Nej' for det burde jo være umuligt, men det var det ikke. Så nu kan jeg alt.
Gravatar #39 - Sattie
7. apr. 2006 21:27
#35, #36
Rent deduktion af newz's rating system.
Hvis man voter mange sjove/relevnante (om de er det eller ej) stiger ens karma til god - super - brilliant.
Der er nok en god grund til at enkelt brugerer her, synes det er en sport i sig selv.

(Om man så er nedern, over at have noteret netop denne sammenhæng, er så noget helt helt andet :p )
Gravatar #40 - sodhi
7. apr. 2006 23:58
#39 - Heh, det giver da mening så .. nu er jeg nemlig nederen og kan med et øjekast se at DUdsen åbenbart lever på netop dét princip .. heh, trist.
Gravatar #41 - Taxwars
8. apr. 2006 08:03
Damn, i har ingen sans for humor. Alle skulle sgu da stemme nej *g*
Gravatar #42 - Yasw
8. apr. 2006 10:47
Der har da allerede været en poll om rimelig meget det samme for kort tid siden, og flere ligegyldige polls.
Jaja det er da meget sjovt en enkelt gang eller to at lave fjollepolls, men kunne vi ikke snart få noget med lidt indhold igen?
Gravatar #43 - Dreadnought
8. apr. 2006 11:31
#42 Yasw, du er da velkommen til at foreslå alle de polls du vil.
Gravatar #44 - Yasw
8. apr. 2006 11:49
#43 - Jeg har skam foreslået mange polls og det tror jeg da også andre gør. Og nogle kommer da også på. Kan ikke tro på at de har så få forslag at de er nødt til at lave ligegyldige polls.
Gravatar #45 - k_s_o
8. apr. 2006 13:25
Jeg har ikke stemt på disse foregående poll, da jeg syntes at spørgsmålene er lidt for mistænksomme...

Man skulle næsten tro at Newz.dk indsamler oplysninger om alle deres brugere. Er i ude på at hacke os? lol xD ..eller videregive oplysningerne til APG :O
Gravatar #46 - Dreadnought
8. apr. 2006 16:30
#45 hehe Hvilken svarmulighed i denne poll gør en til et bytte hos APG?
Gravatar #47 - BurningShadow
8. apr. 2006 16:42

Det gør "Ja", for det tilkendegiver at du sikkert har stemt i de andre, hvor de kunne finde resultatet interessant.
Gravatar #48 - Svindleren
8. apr. 2006 18:43
har man stemmeret hvis man er neger ?

ej pjat...

jeg stemmer da det er rimeligt nemt og lige trykke, men at diskutere dem er, er jeg nogle gange bange for, får altid irrelavant eller flame. :-/
kan man ikek se hvormange der besøger siden, så man kan vudere om hvor mange CA. af de besøgende stemmer.

eller sover jeg ?
Gravatar #49 - k_s_o
8. apr. 2006 21:01
# 46 ingen. Ihvertfald ikke lige i denne poll.

Jeg mente på de forgående polls, hvor jeg muligvis ikke har stemt :D
F.eks. denne poll : http://www.newz.dk/forum/item/23537/#first

Edit: rettede diverse typos + tilrettede url`en
Gravatar #50 - supersky
9. apr. 2006 11:53
Den her poll beviser bare at det er umuligt faktisk at lave en dårlig poll på newz.dk. Alt kan diskuteres på dette site... :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login