mboost-dp1

Spiller du WoW?

Gå til bund
Gravatar #51 - HerrOnd
29. nov. 2006 11:50
har spillet WoW siden den koreanske beta (2k-3k i ping:S), men stoppede for 1 år siden, da det begyndte at tage for meget af min tid:S
Gravatar #52 - Lobais
29. nov. 2006 11:55
Jeg mangler muligheden: "Nej, jeg har et liv"
Gravatar #53 - wizax
29. nov. 2006 12:17
"Nej, Siger mig intet".

Det er nok lidt ved siden af, da jeg elsker den slags spil. desværre er jeg af den skole, der siger, at jeg nægter at betale et fast månedligt gebyr for at spille et spil, som:
1) Jeg har betalt for i forvejen.
2) Jeg kan samle VIRTUELLE/værdifulde ting i, som kan forsvinde ved et tryk på en knap.
3) er ubrugeligt når udbyderen bestemmer sig for at lukke det.
4) og mange andre ting.

Jeg har selv brugt meget tid på D2 (LoD) og Magic Online, men i øjeblikket går det vist mest på Magic Online og FUMBBL (Bloodbowl Online).
Gravatar #54 - Hop3
29. nov. 2006 12:47
* Nej, det siger mig intet *

FØJ, stort set alle der spiller wow, har aldrig prøvet at spille andre spil, og ved ikke at der er tusinde andre mere orginale/bedre MMORPG's der ude, og endda gratis

grafikken suger MAX føj,
gameplay sux

Der er ik noget galt med spillet,
Der er noget galt med dem som spiller det. ^^
Gravatar #55 - Bundy
29. nov. 2006 13:01
Total time played: 41 days, 23 hours 57 minuts, 49 seconds
'Nuff said.

Og det er ikke engang særlig meget :P
Gravatar #56 - fidomuh
29. nov. 2006 13:16

Hovedloest indlaeg, men saadan er det jo naar man ikke har noget at sige :)

FØJ, stort set alle der spiller wow, har aldrig prøvet at spille andre spil, og ved ikke at der er tusinde andre mere orginale/bedre MMORPG's der ude, og endda gratis

Vis mig et bedre spil, med mere underholdende indhold, samt mere originalitet plus at det er gratis ?

Du siger de findes? Find et..

grafikken suger MAX føj,

Grafikken er faktisk ganske udemaerket.. Stilarten afspejler det bare ikke :)

gameplay sux

Det er taet paa samme gameplay som er i 99% af alle andre MMORPG's .. :)
Ioevrigt saa er gameplay en smagssag.. Hvis jeg syntes det er sjovt at loebe rundt og ganke folk, saa er WoW nok et fint spil til mig :P

Der er ik noget galt med spillet,
Der er noget galt med dem som spiller det. ^^

Well, jeg syntes der er massere af ting galt med spillet.. Folk som spiller det aner jeg ikke noget om og kan derfor ikke udtale mig om det :P

Men tilbage til din pointe.. Der er bedre spil? Hvilke? Paenere spil? Ja, grafik er ikek alt..

Gratis spil som er bedre? Oho? Jeg har proevet en hel del af de gratis spil, og de er oftest ikke vildt spaendende, eller paene, eller saerligt vellavede :)

Dont flame to flame, flame with passion :P
Gravatar #57 - vision-dk
29. nov. 2006 13:48
Jeg manglede en svarmulighed: Spiller andet MMORPG

Jeg er så heldig at have en kæreste, som også gerne vil spille rollespil så det gør vi ofte efter knægten er lagt i seng. Mit problem med WOW i den forbindelse går på den månedlige pris, det er simpelt hen for dyrt for os at have to konti, når vi kan spille et spil som GW uden tilsvarende betaling. Vi spiller da i perioder flere aftener i ugen (der ville prisen være ok), men andre gange kan der sagtens gå 14 dage, hvor vi ikke har tid og så er en fast pris/måned ikke så fed. Ellers har jeg ikke et ondt ord at indvende om WOW (har kigget min fætter over skulderen et par gange, når han har spillet det), jeg er trods alt gammel Warcraft I+II+III, StarCraft + Brood Wars, Diablo I + II spiller, så har støttet Blizzard flittigt. Ikke desto mindre, da jeg synes GW gør det omtrent lige så godt, er det prisen der gør at jeg ikke spiller WOW.
Gravatar #58 - simonsweb
29. nov. 2006 15:44
Spillede det for 8 år siden - og gider egentlig ikke at spille computere mere... Synes det er spild af tid :)
Gravatar #59 - Borg[One]
29. nov. 2006 15:56
#58 Fredag den 11. Februar 2005 blev spillet lanceret i Europa...og du har spillet det for 8 år siden?!??
Gravatar #60 - LaMaH
29. nov. 2006 17:49
man spiller sqda ikke WoW..

man gamer EVE-Online!.. freaks! :|
Gravatar #61 - 02y21
29. nov. 2006 18:51
#55 nope, knap 1/4 af hvad jeg havde på min main char før jeg stoppede for ca 2måneder siden. Og 160days /played dengang var ikke engang nok til at være omkring dem der havde spillet allermest, folk med 200days mødte man i flyng.
Gravatar #62 - loadet
29. nov. 2006 18:52
alt for meget tid

rogue, tier 2/2.5/3
Gravatar #63 - Huleboeren
29. nov. 2006 20:56
Watch this:
South Park - Season 10, Episode 8 (Make love, not WoW) (tror jeg den hedder)
Look at yourself ^^
Gravatar #64 - Disky
29. nov. 2006 21:48
Det afsnit er så griner.

Det er god underholdning.
Gravatar #65 - XorpiZ
30. nov. 2006 08:11

Flame:

Helt seriøst. Du ved ikke hvad en ISP er, du tror WoW var "i spil" for 8 år siden og du kalder dig selv en computernørd?

"Jeg er en computernørd på 17 år fra fyn området, som roder med Mac, PC og linux.".

Ungdommen nu til dags :(

Ontopic:

Spiller også en del.. Ikke så meget som jeg har gjort dog. Nøjes med at logge på til BWL :D Er self. en gnome mage

Spiller på Draenor, hvis nogen sku være derfra
Gravatar #66 - Windcape
30. nov. 2006 09:50
Er i gang med min lvl 60 nr. 3 "druid", og vil se om jeg kan nå nr. 4 også (warlock), før burning crusade..

Dragonblight (A), Frostwhisper (A) er hvor jeg gamer.
Gravatar #67 - mgX
30. nov. 2006 10:03
wow score udentvivl bundkaraktere på min liste over mmo'er... (og ja har prøvet flere end hvad godt er....) Jeg er overvejende en pvp spiller, og pvp i wow er så hakke elendigt at jeg ikke engang vil kalde pvp delen for MMO....det er jo et pve-slibe spil uden lige...
Gravatar #68 - TGDwarf
30. nov. 2006 10:16
tjaa, honor system´et er ganske vidst lidt dødsygt lige pt, men det har blizzard også indrømmet for lang tid siden og de vil ændre det, faktisk skulle de ske i burning crusade så 1½ måned fra nu af ca. så burde det med at grinde i uendeligheder være slut, eller, altså man skal stadig grinde men nu mister man ikke det man har grindet hvis man ikke spiller, så nu kan man gøre det i sit eget tempo. Så selv en casual gamer kan få nice gear.... om et halvt års tid...
Gravatar #69 - mgX
30. nov. 2006 10:55
jah men det er jo ren bg pvp..er sku da det smame som en gang CTF i UT eller Q3 eller et eller andet lign....
Gravatar #70 - iluka
30. nov. 2006 12:51
Vis mig et bedre spil, med mere underholdende indhold, samt mere originalitet plus at det er gratis ?

Det er taet paa samme gameplay som er i 99% af alle andre MMORPG's .. :)

lettere selvmodsigende, det er vel svært at være original og være næsten magen til 99% af alle andre.

men ok, Guild Wars koster ikke noget hver måned, og indeholder originale elementer, i modsætning til WoW.

Jeg kræver ikke af et spil at det skal være originalt, det skal bare være sjovt. Men når vi taler originalitet, er der så nogen der kan nævne et element fra WoW som er originalt i den forstand at det ikke er set i et mainstream MMORPG før? Jeg tror jeg vil udlove en øl eller to til ham der kan nævne bare een feature, bare for lige at vise pointen omkring originalitet.
Gravatar #71 - iluka
30. nov. 2006 13:03
Jeg hører tit folk sige "80 kr om måneden er ikke dyrt, alle har råd til at bruge 80 kr om måneden" osv... Well en kop kaffe til 50 kroner er dyr selv om jeg snildt har råd til at købe den.

Med 7.5 millioner aktive spillere der betaler 80 kr om måneden omsætter blizzard for ca. 600 millioner om måneden, eller lige godt 7 milliarder om året. Det er dyrt at drive et MMORPG, de bruger mindst 2-300 millioner om året på servere strøm, supportere osv, men med et overskud over 6 milliarder er det næppe omkostningerne der driver prisen :)

Anyway, jeg spiller det bare ikke fordi jeg hurtigt blev træt af ensformigheden og af at man skal bruge 50 timer om ugen for at være bare nogenlunde med på toppen... "time invested > personal skill" er noget hø... Det hjælper ikke noget at være god til WoW, hvis ikke man har grinded i 100 år for at få det rigtige udstyr så suger man alligevel røv :)
Gravatar #72 - sguft
30. nov. 2006 13:14
Jeg mangler en option i stil med:

"Jeg tør ikke prøve spillet i frygt for at miste al min dyrebare fritid og ende som sanseløs zombie"
Gravatar #73 - vandfarve
30. nov. 2006 13:33
#71 Jeg kunne simpelthen ikke være mere enig. Jeg spillede også for lang tid siden, men jeg droppede det ret tidligt af to årsager - som jeg givetvis deler med mange andre, når man læser indlæggene i debatter som denne:

1) Det brugte betalingssystem er latterligt opbygget. Det er fint, at de tager sig betalt for alle de servicer, som de tilbyder, og når man tænker på, hvor mange penge de har investeret i servere, ansættelse af medarbejdere osv. osv. Det accepterer og forstår jeg fuldt ud! Men det er ulogisk, at man i så fald ikke betaler for det, som man i realiteten bruger. Man kunne evt. indrette betalingssystemet således, at man blev afkrævet en timepris, da en sådan løsning er meget mere retfærdig - du får, hvad du betaler for. En positiv bivirkning kunne også være, at man undgår at møde personer, der spiller +40 timer om ugen (akkurat som #13 refererer til) - i mine øjne dræber de spiller, når jeg som "hobbygamer" ikke får en chance for at få benene til jorden. Når man har et fuldtidsarbejde, kæreste, venner osv., så er det svært at finde 40 timer i sin kalender. Eventuelt kunne man indføre et systembaseret på timebetaling, men hvor der blev sat et loft på eksempelvis 80, 100 eller 15 kroner om måneden. Så får man fordelene fra begge betalingsmetoder.

2) Et MMO-spil er naturligvis baseret på grupper, samfund, socialt samvær, relationer og lign., men det tiltalede ikke mig, da jeg er et mere egocentreret (i alle aspekter - gode som dårlige!), indadvendt og retfærdigt menneske. Det, som jeg får i spillet, skal skyldes eller være fortjenesten af mine handlinger, og ikke hvad man guild beslutter sig for, eller hvad mit raid laver. Derfor er jeg ikke så meget for holdspil, da jeg ikke føler, at jeg kan retfærdiggøre min fortjeneste overfor mig selv, når holdet spiller en så stor rolle dertil. Jeg håber på, at jeg ikke er for unik, og derfor vover jeg at påstå, at Blizzard har tabt mange kunder som jeg, der ikke fandt sig i deres gruppebaserede sig.

Dette skal dog ikke forståes som en flame af Wow, for jeg fandt også mange sjove, fede, fantastiske ting i det. Jeg har selv spillet Warcraft II+III, Starcraft og Diablo I-II, men gruppefokuseringen "ødelagde" bare min fornøjelse ved World of Warcraft. Af den grund ser jeg også meget frem til Hellgate London, der tilbyder et solobaseret MMO-spil, hvor man både kan udføre quest alene og i fællesskab.
Gravatar #74 - m_abs
30. nov. 2006 20:25
<flame on :p>
Mangler en svar mulighed...
Nej, jeg har et liv.
</flame on :p>

Synes det er utrolig som folk går op i det spil, kender en der stoppede sin uddannelse pga. for meget fravær efter at have spillet WoW på skole nætter i stedet for at sove...
Gravatar #75 - Net_Srak
1. dec. 2006 07:10

Det nye pvp system er annonceret til at komme den 6. december, datoen for den nye patch.
Gravatar #76 - claw
1. dec. 2006 07:26
ja jeg spiller det da. det skal da ikke være nogen hemlighed, jeg har brugt mange timer bag mine chars og ja nu kommer der en udvidelse så er der mere at arbejde på.

jeg har dog ikke regnet på hvormange timer jeg har brugt men en små 100 ingame dage er ikke helt galt, der er en played timer men har dog aldrig brugt tid på at kigge på den..
Gravatar #77 - claw
1. dec. 2006 07:52
#58 skrev:

Spillede det for 8 år siden - og gider egentlig ikke at spille computere mere... Synes det er spild af tid :)

1:)
Du spillede det for en 8 år siden, ser du spillet´s første officielle patch 1.2 kom i år 2004, som er ja 2 år siden

dvs wow har været bugged i 6 år, hvor derefter der kom en klog blizzard medarbejder og sagde, hva skal vi ikke rette alle dette her bugs der er lige p.t,

2:)
anden ting du er 18 år (født 1988) dvs du var 10 år da du først spillede wow, HOV! spillet er vist beregnet til børn/unge over 12 år :S
Gravatar #78 - TGDwarf
1. dec. 2006 07:55
#75`
Ja, jeg græd som pisket da jeg fandt ud af det, ej nok en overdrivelse men er kun 20% fra at stige til rank 9 så jeg kunne få mine 2 sætdele og så sker ændringerne ;(.

Ville ønske folk ville lade være med at se på pengene, dårlig undskyldning at man ikke gider spille et spil fordi dem der laver det tjener for mange penge på det.... HALLO! det er blizzard at de får mange penge er godt, de har lavet de bedste spil i verden.. har aldrig spillet et spil fra dem jeg ikke synes var godt... aldrig, at sådan et firma får en røvfuld penge kan er jeg kun glad for.
Gravatar #79 - illishar
1. dec. 2006 09:15
Jeg har spillet en del af den slags spil. GW, Thang, WoW, Lineage, + et par stykker som jeg ikke en gang kan huske navnene på mere.
Jeg spiller WoW lige pt. og umiddelbart vil jeg bedømme WoW til at være en smule bedre end de andre. Men ikke 80,- per mdr bedre. (Og det er nok også nærmere 120,- per mdr, når man ikke lige gider at binde sig for 6 mdr.)

Der var én der sagde at man skulle prøve at nævne en original ting i WoW og jeg mener at konceptet med selv at kunne lave våben og kunne enchante dem, er forholdsvis origi nal. (Meen så forskelligt fra almindelig leveling er det heller ikke.)
Gravatar #80 - vision-dk
1. dec. 2006 09:21
Pengene er ikke en dårlig undskyldning!! Hvis man har en travl hverdag, og ikke kan spille ofte, så er det sku et problem at man betaler et fast beløb hver måned. (Se evt. #57). Jeg er absolut Blizzard fan selv, men synes ikke det er særlig fedt at betale for spillet OG efterfølgende betale for at få lov til at bruge det!!
Gravatar #81 - Spook
1. dec. 2006 09:22
Har aldrig spillet det. Spillede GW en overgang, men efter jeg er blevet far og har skiftet job, så er der simpelthen ikke tid. Jeg har lige solgt min gamingcomputer, og min subnote skulle være på trapperne.

Jeg er nået til det kedelige (voksne) stadie hvor de bedste ting i mit liv er offline.
Gravatar #82 - fidomuh
1. dec. 2006 10:00

lettere selvmodsigende, det er vel svært at være original og være næsten magen til 99% af alle andre.

Min pointe var jo netop at WoW + alle de andre, har minimalt originalt indhold.. Hvis man ser bort fra forskellene i selve verden.. :)

men ok, Guild Wars koster ikke noget hver måned, og indeholder originale elementer, i modsætning til WoW.

Mjah, Guild Wars viser mig umiddelbart ikke noget jeg ikke har set foer :)
Og Guild Wars er stadig ikke gratis ( han sagde gratis, og ikke "ingen maanedlig betaling" :P )

[quote[Jeg kræver ikke af et spil at det skal være originalt, det skal bare være sjovt. Men når vi taler originalitet, er der så nogen der kan nævne et element fra WoW som er originalt i den forstand at det ikke er set i et mainstream MMORPG før? Jeg tror jeg vil udlove en øl eller to til ham der kan nævne bare een feature, bare for lige at vise pointen omkring originalitet. [/quote]

Praecis.
Goer det samme med guild wars.. EQ2 har lidt originale aspekter ( fx group combos og lignende ), men generelt er der intet nyskabende i de nuvaerende MMO's .. :(

EVE er det som er kommet laengst synes jeg..

Men spiller da selv WoW.. Syntes PvP og Instance delen er okay sjovt, men paa ingen maade noget som jeg vil spille i meget lang tid.. Det er blot lidt underholdende tidsfordriv indtil noget bedre kommer forbi ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login