mboost-dp1
Sommerferie
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Skal arbejde hele min sommerferie væk på McDonalds (skive) kom ned og få en ISSSSS :) Go' Sommer HVER DAG :>
Er under uddannelse som nørd, så jeg har næsten 3 måneders ferie, en eksamen, og den ligger dagen efter vi har sidste normale dag med undervisning - så der skal ud og tjenes godé penge iår :-)
2 uger her, men de skal sq også nydes :D
Er jeg forresten den eneste der kom i tvivl om hvad spørgsmålet gik ud på? Det kunne vel godt forståes som et spørgsmål om hvor lang tid der er til man har sommerferie - men også (som det er vidst er meningen) hvor lang tid man har sommerferie ..?
Er jeg forresten den eneste der kom i tvivl om hvad spørgsmålet gik ud på? Det kunne vel godt forståes som et spørgsmål om hvor lang tid der er til man har sommerferie - men også (som det er vidst er meningen) hvor lang tid man har sommerferie ..?
6 ugers ferie fra HHx, dog bliver det nok kun til 1½ uge pga arbejde i Elgiganten..! Kom forbi så sælger jeg dig en barbermaskine;)
Jeg er færdig med folkeskolen engang i juli. Så har jeg sommerferie. Det bliver nok den bedste sommerferie hidtil. FOLKESKOLE, FARVEL!!!! Folkeskolen er sq en joke, og nu er jeg friiiii for den (woohoo!) Skal bare slappe af indtil den 4. august, hvor jeg begynder på HTX :)
Er en af de (måske) heldige, der har to måneders uafbrudt ferie... der skal jeg på ferie til Italien, Frankrig, Monaco, Kos og muligvis Frankfurt...
Til sidst skal jeg flytte til Lyngby for at kunne starte studier på DTU.
Bliver en dejlig ferie... håber jeg da!
Til sidst skal jeg flytte til Lyngby for at kunne starte studier på DTU.
Bliver en dejlig ferie... håber jeg da!
3 uger på langs - intet mindre kan gøre!
Efter at have brugt et par dage på at passe TYBOs afkom, mens han får/bliver gift, gælder det 2 uger i svigerforældrenes nyindkøbte sommerhus ved Sdr. Nissum!!
Mine svigerforældre har valgt at købe et sommerhus for deres pensionskroner, som KUN skal bruges af børnene og deres familier!!! Prisen skal kun dække forbruget af el, vand og varme. Det vil sige ca. 40 kr. dagligt - SKØØØØNT!
Efter at have brugt et par dage på at passe TYBOs afkom, mens han får/bliver gift, gælder det 2 uger i svigerforældrenes nyindkøbte sommerhus ved Sdr. Nissum!!
Mine svigerforældre har valgt at købe et sommerhus for deres pensionskroner, som KUN skal bruges af børnene og deres familier!!! Prisen skal kun dække forbruget af el, vand og varme. Det vil sige ca. 40 kr. dagligt - SKØØØØNT!
En tur til Roskildefestival og blive fedtet ind i mudder, op og besøge familien, og ellers flade heeeeelt ud foran min elskede computer.. Tja.. hvad har jeg.. 2 måneder eller noget i den stil!
-Slacz-
-Slacz-
Nej der bliver ikke streamet live fra mit bryllup.
Og heller ikke fra Limoen :)
Så meget nørd er jeg heller ikke...har en masse andet som skal arrangeres...damn der er meget.
OG DET KOSTER!!!!!! :(
Og heller ikke fra Limoen :)
Så meget nørd er jeg heller ikke...har en masse andet som skal arrangeres...damn der er meget.
OG DET KOSTER!!!!!! :(
Tsk tsk TYBO...! Synes nu godt du kunne sætte et webcam op på værelset på bryllupsnatten, det er sikkert nogle herinde der ville have godt af at se hvordan en kvinde (Håber jeg sq det er:) ser ud..;)
dette nye design på newz.dk er sq da en fiasko....det er mega uoverskueligt...kan man ik selv vælge hvilket layout man vil ha?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.