mboost-dp1

Sørøver eller ninja?

Gå til bund
Gravatar #2 - übermench
16. apr. 2008 22:07
Ninja! For så kan jeg løbe rundt og kaste med kastestjerner om nattet, helt ligesom Bolette (som er 43 år og Ninja, ligesom mig).

Samtidig behøves os Ninjaer ikke absolut at få et skib at sejle på. Vi kan dræbe lige så godt på Landjorden.
Gravatar #3 - mulrich
16. apr. 2008 22:47
Gravatar #4 - RMJdk
16. apr. 2008 23:17
Come on, hvem gider være sørøver, sådan som alle lande er efter pirater for tiden :S
Gravatar #5 - hr. værk
16. apr. 2008 23:20
Ninja er klart de sejeste, men sørøvere drikker sig fra sans og samling, røver skatte og knepper tilfangetagne jomfruer. Hvilket Ninjaer ikke gør så meget i...
Omvendt bliver jeg meget let søsyg, sååå...
Gravatar #6 - buch
17. apr. 2008 00:04
5 skrev:
Ninja er klart de sejeste, men sørøvere drikker sig fra sans og samling, røver skatte og knepper tilfangetagne jomfruer. Hvilket Ninjaer ikke gør så meget i...
Omvendt bliver jeg meget let søsyg, sååå...

Efter den pointe lyder det ret hverdags agtigt for mig, så jeg stemte da sørøver!

Mon der er en forskel på sørøver og pirat?
Gravatar #7 - Mnc
17. apr. 2008 00:15
Min kommentar skal fylde minimum 10 tegn

Yarr?
Gravatar #8 - coolmcgrrr
17. apr. 2008 05:46
Heh klart ninja.
Minder mig og mine dage hvor jeg læste til ninja.
Jeg var dog nødt til at stoppe for jeg kunne ikke få frisbee'n langt nok ned.

Forresten alle tiders site hvis man "interesserer sig for"/"læser til" ninja official ninja site Jeg lærte alt jeg ved om ninja derfra, og det er ikke så lidt.
Gravatar #9 - conFen
17. apr. 2008 05:54
Yarr! There be treasure over yonder!

I rest my case.
Gravatar #10 - Stewart
17. apr. 2008 06:04
jeg er stille som en ninja ;)
Gravatar #11 - Sikots
17. apr. 2008 06:42
Ninja!

Niak!

Taxi 3 ;)
Gravatar #12 - Drakhan
17. apr. 2008 06:45
Hvordan kan der være tvivl? Hvem fanden gider være en fesen Ninja? Uuuuh jeg har sort tøj og sniger mig rundt og kaster med feje våben.
Jeg kan forstå at ninja konceptet lyder sejt for en 12 årig men alle rigtige mænd burde foretrække sørøvere.

#5 beskriver faktisk præcist hvorfor sørøvere er the shit.
Gravatar #13 - holmen
17. apr. 2008 06:51
ARRR MATIE.

Ville nu helst vælge viking, men sørøver / pirat > ninja i min bog.
Gravatar #14 - Cyrack
17. apr. 2008 07:08
Avast, me hearties!

[list]Pirater har rom, seje våben, fed accent, plyndringstogter, skønjomfuer osv.[/list]
[list]Ninjaer har en pyjamas, træsplinter i hænderne og blikvåben der hele tiden bliver væk[/list]

Gæt hvad jeg stemte :-)
Gravatar #15 - Selveste1
17. apr. 2008 07:11
Ninja - ALT mit trafik er over VPN så det er da lydløst gennem nettet ;) hehe
Gravatar #16 - Magten
17. apr. 2008 07:15
5 skrev:
Hvem gider dog også drikke sig stiv, stjæle og kneppe? Nej jeg gider ikke! Ninja ftw..

Eller...
Gravatar #17 - Jonasee
17. apr. 2008 07:29

Mener at pirater "arbejder" for en og er en form for lejemorder.

SØRØVER FTW
Gravatar #18 - T-Hawk
17. apr. 2008 07:41
Stille som en ninja
Smidig som en mis
Gravatar #19 - zynx
17. apr. 2008 07:42
Aaaargh nej sgu ikke Ninja så hellere sørøver, men Samurai er lige mig!
Gravatar #20 - Magten
17. apr. 2008 07:47
18 skrev:
Stille som en ninja
Smidig som en mis
Hedder det ikke fugtig som en mis??
Gravatar #21 - Kan.Du.Huske.Hvem.Jeg.Var
17. apr. 2008 07:48
"smidig som en mis" - DERFOR går for meget fimsethed i ninjaer.

Elsker sørøvere til gengæld, de er alt for seje, tænk aldrig at skulle lave andet end det man nu laver i weekenden. (:
Gravatar #22 - vision-dk
17. apr. 2008 07:48
Sørøver!!

#14 argumenterer smukt for det.

Desuden er ninjaer typisk asiater, som er nogle små gnallinger ;-).... eller der er vist en undtagelse med en halvstor blå flodhest.
Gravatar #23 - lorric
17. apr. 2008 08:02
Viking, klart! Se bare denne dokumentariske hjemmeside: http://www.viking.virkelighed.dk/

Dialog taget fra historiebøgerne:
Vikinger: "Aaargh, vi går amok!"
Borgmesteren af Paris: "Nej, please. Hvis I går hjem, må I få alt vores guld."
Vikinger: "Øh... okay!"
Borgmester: "Værsgo, her er alt guldet."
Vikinger: "Aaargh, vi går amok!"
Borgmester: "Men I lovede jo at gå hjem."
Vikinger: "Aaargh!!"
Gravatar #24 - sonicwave
17. apr. 2008 08:05
"I wanna be a pirate!" - Yaarr!

#23 Skulle lige til at poste et link dertil også...:P
Gravatar #25 - NioBe
17. apr. 2008 08:09
Stemte sørøver... Nå man tænker på hvor meget jeg "sejler" ude i de åbne websites... Og "stjæler" lidt... Så er der sku heller ikke andet for...

Også kalder jeg migselv for Banan Piraten på min MSN... det er da hvertfald tættere på end ninja...
Gravatar #26 - zin
17. apr. 2008 08:14
Jeg tror jeg er den eneste der faktisk fejrer TLAPD, selv på jobbet.
Gæt hvad jeg stemte.

Furthermoar... For ye blasted landlubbers. Ye [url= werk[/url] on ye accent.
Gravatar #27 - cyandk
17. apr. 2008 08:26
Sørøver!

Hvem gad ikke slås, plyndre, rejse verden rundt, aldrig bade og drikke rom konstant!!

DET ER JO LIVET!
Gravatar #28 - zin
17. apr. 2008 08:32
Relateret link:
[url= for at pirater er sejere end ninjaer - fra et objektivt synspunkt![/url]
Gravatar #29 - Modvig
17. apr. 2008 08:33
SØRØVER@@@
Gravatar #30 - Wlah
17. apr. 2008 08:54
Ninja selvfølgelig, hvem gider dø på havet af skørbug?

Jeres romantiserede illusion om at pirater altid drikker og kæmper er da totalt ude på vandet.
Langt det meste af deres liv går på at sejle og jagte skibe, eller flygte fra myndighederne.
Jeg tror ikke helt på den romantiserede udgave af en pirat.

Ninjaer derimod er bygget til at myrde, og endda overleve det.
Smidighed og styrke og individualitet (primært) mod at sejle rundt, være meget afhængig af vejret og hvilken mad der er på skibet?

Jeg tror jeg vælger den stille ninja. :p
Gravatar #31 - simonduun
17. apr. 2008 09:01
Sørøver - YAAAAAWWWW HAWA
Gravatar #32 - Thalion
17. apr. 2008 10:42
Sørøver....

skørbug siger du? det kan drikkes væk!!!! myndighederne? jeg jager da dem! Og hvem siger du ikke kan drikke og jagte skibe?

for at citere lazy town:
Yar har, fiddle di dee,
Being a pirate is alright to be,
Do what you want ‘cause a pirate is free!!

You are a pirate video
Gravatar #33 - Makey
17. apr. 2008 10:49
Ninjas owner pirater med deres smidighed og hurtighed, den eneste grund til pirater havde en chance mod hinanden var jo fordi de drak omtrent lige meget og derfor ikke kunne slås, i stedet for at lære at slås bedre fandt de bare nogle nubs der var dårligere end dem :D

~~~~SWUSH~~~~
Gravatar #34 - kattehus
17. apr. 2008 11:00
Sørøvere kan jo owne ALT.. Hvis en sørøver/pirat taber, er det bare fordi han ikke har drukket nok rom. :)

Bare se på Soul Calibur II (Som jeg har stenet lidt) - hvis du laver/bruger en piratclass, pwner du.

Desuden er ninjaer jo bare "the dark side" af samuraier. Pirater er generelt "the dark side" af alt. :P

Yoh ho, yoh ho, a pirates life fer me.
Gravatar #36 - holmen
17. apr. 2008 11:36
Er det guttan bag thebestpageintheuniverse.com, der står bag ninjapirate? De er jo praktisk taget ens.
Gravatar #37 - holmen
17. apr. 2008 11:37
Gutten*, ham* der står...
Gravatar #38 - hr. værk
17. apr. 2008 11:42
@ Vikinge freaks: Var vikingerne ikke ca. de første sørøvere?? De sejlede et sted hen tævede en masse mennesker og tog deres guld og smukke piger og de drak i vilde mængder...

@ Dem der undrer sig over vaglet af ordet "sørøver": Jeg vil vædde en månedsløn på at der er skrevet sørøver fordi de dummeste 25% ikke skulle forvæksle det med pirat ala APG's definition...
Gravatar #39 - Hůňděštějlě2
17. apr. 2008 11:58
6 skrev:

Traditionel er sørøver en fredløs der sejler rundt og skaffer sig lidt guld ved at røve, voldtage og indkræve løsesepenge, mens pirater var hyret af en konge til at berøve de lokale skibe og dele med ham.

Hvis jeg ikke kan vælge viking (som er både ninja og sørøver langt overlegen) så falder valget helt sikkert på sørøver. Det har jeg valgt fordi:

Ninjaer er nogle autoritetstro svanse med for meget disciplin, som slikker endetarm på den lokale Shogun eller hvad han nu kalder sig, og er villig til at dø for idioten. Det synes jeg ikke er sejt, men bøsset. Intet galt med at være bøsse, men jeg er altså mere til tissekone frem for manderøv.

Pirater var seje, både fordi de røvede, voldtog og slog ihjel – en beskæftigelse der absolut må siges at være i høj kurs hos ethvert ægte mandfolk. Desuden, da mange sørøvere endte i denne situation fordi de havde begået mytteri mod en idiotisk kaptajn, er der mange eksempler på en udbredt grad af demokratisk styre blandt sørøvere, hvilket jo er fint, for så slipper man for at give blowjobs til kaptajnen for at plaese ham. Man kan i stedet bare vælge en ny og bedre.

Kort sagt: Jeg går efter den stilling som er mest voldelig, antiautoritær og forudsætter at man giver færrest blowjobs til mænd og modtager flest ditto fra damer.
Gravatar #40 - Hůňděštějlě2
17. apr. 2008 12:05
38 skrev:
@ Vikinge freaks: Var vikingerne ikke ca. de første sørøvere?? De sejlede et sted hen tævede en masse mennesker og tog deres guld og smukke piger og de drak i vilde mængder...

Jo, men der er ekstra fed ting ved at være viking: De flygtede ikke fra myndighederne, men slog dem ihjel.
Gravatar #41 - holmen
17. apr. 2008 12:06
#39 Mon ikke bare sørøver er den danske betegnelse for en pirate, som så også er blevet fordansket til pirat..
Gravatar #42 - Hůňděštějlě2
17. apr. 2008 12:08
#41: holmen
Nope :)
Gravatar #43 - zin
17. apr. 2008 12:11
30 skrev:

Ninja selvfølgelig, hvem gider dø på havet af skørbug?

Kun svage sørøvere dør af skørbug - fordi de ikke er blevet dræbt af deres kumpaner eller i kamp af deres modstandere.
30 skrev:

Jeres romantiserede illusion om at pirater altid drikker og kæmper er da totalt ude på vandet.

Ja!
Det er også dér sørøvere er! Kan du ikke se logikken!?!?!?!!
30 skrev:

Langt det meste af deres liv går på at sejle og jagte skibe, eller flygte fra myndighederne.

Og en ninjas med at flygte fra andre ninja-klaner, samt myndigheder der vil slå ham ihjel - forskellen er kun at piraten ikke er alene.
Men hvis piraten er en stor pirat - jamen så flygter han ikke - han ligger det meste af dagen i en bugt godt gemt væk og har en lille post til at holde øje - når der så kommer et skib kapres det og plyndres det også ellers tilbage til at lave ingenting.
30 skrev:

Jeg tror ikke helt på den romantiserede udgave af en pirat.

Og jeg finder de stærkt overdrevede ninja "kræfter" endnu mere utrolige.
30 skrev:

Ninjaer derimod er bygget til at myrde, og endda overleve det.

En pirat skal nok overleve. Hvorfor tror du man ser så mange af dem med træben, guldtænder, klap for øjet og klo på hånden..?
30 skrev:

Smidighed og styrke og individualitet (primært) mod at sejle rundt, være meget afhængig af vejret og hvilken mad der er på skibet?

Samarbejde eller individualitet? Jeg ved godt, hvilken kombination der vinder i erhvervet. Gør du? :-)
Afhængig af vejret? Pladder. Pirater ved godt hvad en motorbåd er - og om ikke andet så maser deres massive skibe bølgerne!
Mad? MAD?! Hvad slags pirat bekymrer sig om mad, når der er ROM om bord?! En HOMO-PIRAT, siger jeg dig!
30 skrev:

Jeg tror jeg vælger den stille ninja. :p

Det er dit problem, hr. sort pyjamas.
Gravatar #44 - chezze
17. apr. 2008 13:18
Har sagt sørøver, men jeg er i virkeligheden pirat.
Min tip-tip-tip-oldefar er også pirat, han sejler stadig på de syv have.

ARGHH!!
Gravatar #45 - moulder666
17. apr. 2008 13:49
"I think I just failed my spot check."

"Um....we're like RIGHT here!"

"Shh - I think I just failed my listen check."

....I rest my case
Gravatar #46 - cazotaro
17. apr. 2008 14:06
Jeg er en hybrid tbh - VikingNinjaPirate ftw!
Gravatar #47 - zin
17. apr. 2008 14:06
#46: Abomination! :-O
Gravatar #48 - Dan
17. apr. 2008 14:13
"A pirate I was meant to be
Trim the sails and roam the sea!"

Men som så mange andre har nævnt, hellere viking end sørøver:
The Lost Vikings, Monkey Island I-III (humoren var okay i fireren, men grafikken...).
Hvad er der af ninjaspil man burde kende?
Gravatar #49 - cazotaro
17. apr. 2008 14:29

The abominable VikingNinjaPirate, hmm..
Gravatar #50 - anden666
17. apr. 2008 14:29
Helt klart sørøver hvem ville ikke nyde gratis sprut og damer?
At være en fesen Ninja må da være bunden, kaste med blikstjerner og fægte rundt med en skarp brødkniv er da kedeligt. Næh nej vi vil have kanonkugler og en ara på skulderen, en klap for øjet og træben;-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login