mboost-dp1
Sørøver eller ninja?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
5 skrev:Ninja er klart de sejeste, men sørøvere drikker sig fra sans og samling, røver skatte og knepper tilfangetagne jomfruer. Hvilket Ninjaer ikke gør så meget i...
Omvendt bliver jeg meget let søsyg, sååå...
Efter den pointe lyder det ret hverdags agtigt for mig, så jeg stemte da sørøver!
Mon der er en forskel på sørøver og pirat?
Heh klart ninja.
Minder mig og mine dage hvor jeg læste til ninja.
Jeg var dog nødt til at stoppe for jeg kunne ikke få frisbee'n langt nok ned.
Forresten alle tiders site hvis man "interesserer sig for"/"læser til" ninja official ninja site Jeg lærte alt jeg ved om ninja derfra, og det er ikke så lidt.
Minder mig og mine dage hvor jeg læste til ninja.
Jeg var dog nødt til at stoppe for jeg kunne ikke få frisbee'n langt nok ned.
Forresten alle tiders site hvis man "interesserer sig for"/"læser til" ninja official ninja site Jeg lærte alt jeg ved om ninja derfra, og det er ikke så lidt.
Hvordan kan der være tvivl? Hvem fanden gider være en fesen Ninja? Uuuuh jeg har sort tøj og sniger mig rundt og kaster med feje våben.
Jeg kan forstå at ninja konceptet lyder sejt for en 12 årig men alle rigtige mænd burde foretrække sørøvere.
#5 beskriver faktisk præcist hvorfor sørøvere er the shit.
Jeg kan forstå at ninja konceptet lyder sejt for en 12 årig men alle rigtige mænd burde foretrække sørøvere.
#5 beskriver faktisk præcist hvorfor sørøvere er the shit.
Mener at pirater "arbejder" for en og er en form for lejemorder.
SØRØVER FTW
"smidig som en mis" - DERFOR går for meget fimsethed i ninjaer.
Elsker sørøvere til gengæld, de er alt for seje, tænk aldrig at skulle lave andet end det man nu laver i weekenden. (:
"smidig som en mis" - DERFOR går for meget fimsethed i ninjaer.
Elsker sørøvere til gengæld, de er alt for seje, tænk aldrig at skulle lave andet end det man nu laver i weekenden. (:
Viking, klart! Se bare denne dokumentariske hjemmeside: http://www.viking.virkelighed.dk/
Dialog taget fra historiebøgerne:
Vikinger: "Aaargh, vi går amok!"
Borgmesteren af Paris: "Nej, please. Hvis I går hjem, må I få alt vores guld."
Vikinger: "Øh... okay!"
Borgmester: "Værsgo, her er alt guldet."
Borgmester: "Men I lovede jo at gå hjem."
Vikinger: "Aaargh!!"
Dialog taget fra historiebøgerne:
Borgmesteren af Paris: "Nej, please. Hvis I går hjem, må I få alt vores guld."
Vikinger: "Øh... okay!"
Borgmester: "Værsgo, her er alt guldet."
Borgmester: "Men I lovede jo at gå hjem."
Vikinger: "Aaargh!!"
Ninja selvfølgelig, hvem gider dø på havet af skørbug?
Jeres romantiserede illusion om at pirater altid drikker og kæmper er da totalt ude på vandet.
Langt det meste af deres liv går på at sejle og jagte skibe, eller flygte fra myndighederne.
Jeg tror ikke helt på den romantiserede udgave af en pirat.
Ninjaer derimod er bygget til at myrde, og endda overleve det.
Smidighed og styrke og individualitet (primært) mod at sejle rundt, være meget afhængig af vejret og hvilken mad der er på skibet?
Jeg tror jeg vælger den stille ninja. :p
Jeres romantiserede illusion om at pirater altid drikker og kæmper er da totalt ude på vandet.
Langt det meste af deres liv går på at sejle og jagte skibe, eller flygte fra myndighederne.
Smidighed og styrke og individualitet (primært) mod at sejle rundt, være meget afhængig af vejret og hvilken mad der er på skibet?
Sørøver....
skørbug siger du? det kan drikkes væk!!!! myndighederne? jeg jager da dem! Og hvem siger du ikke kan drikke og jagte skibe?
for at citere lazy town:
Yar har, fiddle di dee,
Being a pirate is alright to be,
Do what you want ‘cause a pirate is free!!
You are a pirate video
skørbug siger du? det kan drikkes væk!!!! myndighederne? jeg jager da dem! Og hvem siger du ikke kan drikke og jagte skibe?
for at citere lazy town:
Yar har, fiddle di dee,
Being a pirate is alright to be,
Do what you want ‘cause a pirate is free!!
You are a pirate video
Ninjas owner pirater med deres smidighed og hurtighed, den eneste grund til pirater havde en chance mod hinanden var jo fordi de drak omtrent lige meget og derfor ikke kunne slås, i stedet for at lære at slås bedre fandt de bare nogle nubs der var dårligere end dem :D
~~~~SWUSH~~~~
~~~~SWUSH~~~~
Sørøvere kan jo owne ALT.. Hvis en sørøver/pirat taber, er det bare fordi han ikke har drukket nok rom. :)
Bare se på Soul Calibur II (Som jeg har stenet lidt) - hvis du laver/bruger en piratclass, pwner du.
Desuden er ninjaer jo bare "the dark side" af samuraier. Pirater er generelt "the dark side" af alt. :P
Yoh ho, yoh ho, a pirates life fer me.
Bare se på Soul Calibur II (Som jeg har stenet lidt) - hvis du laver/bruger en piratclass, pwner du.
Desuden er ninjaer jo bare "the dark side" af samuraier. Pirater er generelt "the dark side" af alt. :P
Yoh ho, yoh ho, a pirates life fer me.
@ Vikinge freaks: Var vikingerne ikke ca. de første sørøvere?? De sejlede et sted hen tævede en masse mennesker og tog deres guld og smukke piger og de drak i vilde mængder...
@ Dem der undrer sig over vaglet af ordet "sørøver": Jeg vil vædde en månedsløn på at der er skrevet sørøver fordi de dummeste 25% ikke skulle forvæksle det med pirat ala APG's definition...
@ Dem der undrer sig over vaglet af ordet "sørøver": Jeg vil vædde en månedsløn på at der er skrevet sørøver fordi de dummeste 25% ikke skulle forvæksle det med pirat ala APG's definition...
6 skrev:
Traditionel er sørøver en fredløs der sejler rundt og skaffer sig lidt guld ved at røve, voldtage og indkræve løsesepenge, mens pirater var hyret af en konge til at berøve de lokale skibe og dele med ham.
Hvis jeg ikke kan vælge viking (som er både ninja og sørøver langt overlegen) så falder valget helt sikkert på sørøver. Det har jeg valgt fordi:
Ninjaer er nogle autoritetstro svanse med for meget disciplin, som slikker endetarm på den lokale Shogun eller hvad han nu kalder sig, og er villig til at dø for idioten. Det synes jeg ikke er sejt, men bøsset. Intet galt med at være bøsse, men jeg er altså mere til tissekone frem for manderøv.
Pirater var seje, både fordi de røvede, voldtog og slog ihjel – en beskæftigelse der absolut må siges at være i høj kurs hos ethvert ægte mandfolk. Desuden, da mange sørøvere endte i denne situation fordi de havde begået mytteri mod en idiotisk kaptajn, er der mange eksempler på en udbredt grad af demokratisk styre blandt sørøvere, hvilket jo er fint, for så slipper man for at give blowjobs til kaptajnen for at plaese ham. Man kan i stedet bare vælge en ny og bedre.
Kort sagt: Jeg går efter den stilling som er mest voldelig, antiautoritær og forudsætter at man giver færrest blowjobs til mænd og modtager flest ditto fra damer.
38 skrev:@ Vikinge freaks: Var vikingerne ikke ca. de første sørøvere?? De sejlede et sted hen tævede en masse mennesker og tog deres guld og smukke piger og de drak i vilde mængder...
Jo, men der er ekstra fed ting ved at være viking: De flygtede ikke fra myndighederne, men slog dem ihjel.
30 skrev:
Ninja selvfølgelig, hvem gider dø på havet af skørbug?
Kun svage sørøvere dør af skørbug - fordi de ikke er blevet dræbt af deres kumpaner eller i kamp af deres modstandere.
30 skrev:
Ja!
Det er også dér sørøvere er! Kan du ikke se logikken!?!?!?!!
30 skrev:
Og en ninjas med at flygte fra andre ninja-klaner, samt myndigheder der vil slå ham ihjel - forskellen er kun at piraten ikke er alene.
Men hvis piraten er en stor pirat - jamen så flygter han ikke - han ligger det meste af dagen i en bugt godt gemt væk og har en lille post til at holde øje - når der så kommer et skib kapres det og plyndres det også ellers tilbage til at lave ingenting.
30 skrev:
Og jeg finder de stærkt overdrevede ninja "kræfter" endnu mere utrolige.
30 skrev:
En pirat skal nok overleve. Hvorfor tror du man ser så mange af dem med træben, guldtænder, klap for øjet og klo på hånden..?
30 skrev:
Samarbejde eller individualitet? Jeg ved godt, hvilken kombination der vinder i erhvervet. Gør du? :-)
Afhængig af vejret? Pladder. Pirater ved godt hvad en motorbåd er - og om ikke andet så maser deres massive skibe bølgerne!
Mad? MAD?! Hvad slags pirat bekymrer sig om mad, når der er ROM om bord?! En HOMO-PIRAT, siger jeg dig!
30 skrev:
Det er dit problem, hr. sort pyjamas.
"I think I just failed my spot check."
"Um....we're like RIGHT here!"
"Shh - I think I just failed my listen check."
....I rest my case
"Um....we're like RIGHT here!"
"Shh - I think I just failed my listen check."
....I rest my case
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.