mboost-dp1
Skal vi gøre mere ud af at dække Apple events?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Det må i da selvfølgelig meget gerne, men lige mht. WWDC og andre store events, hvor der kører liveblogging på andre sites, hvor de rent faktisk har journalister siddende VED eventen... det er lidt svært for jer at slå den slags, så i de tilfælde vil jeg altid sidde og læse med andetsteds.
Hvis der kommer lige så mange nyheder på macnation som ved der der keynote noget i fremtiden hvis dette bliver en realitet så håber jeg da at man kan vælge macnation fra uden også at vælge Railgun fra.
Som det er nu er det Newz.dk eller newz,railgun,macnation.
Det gør sig gældene både med feeds samt forsiden.
Jeg har stemt "Ja, bring the steve" da jeg godt gad bedre dækning.
Dog mener jeg at 1-4 har ganske ret også. Der skal være kvalitet, det skal ikke være pladder. Og så skal det være en ordentlig liveblog fx, og ikke som sidst, hvor der gik laaang tid ift. engadget.
Så hellere tag derned, eller helt lade være og linke til dem der er der.
Anyway, keep up the good work! Alle os brugere tuder rigeligt, så lidt ros skal der også være plads til :)
Dog mener jeg at 1-4 har ganske ret også. Der skal være kvalitet, det skal ikke være pladder. Og så skal det være en ordentlig liveblog fx, og ikke som sidst, hvor der gik laaang tid ift. engadget.
Så hellere tag derned, eller helt lade være og linke til dem der er der.
Anyway, keep up the good work! Alle os brugere tuder rigeligt, så lidt ros skal der også være plads til :)
ghostface (4) skrev:Hvis der kommer lige så mange nyheder på macnation som ved der der keynote noget i fremtiden hvis dette bliver en realitet så håber jeg da at man kan vælge macnation fra uden også at vælge Railgun fra.
Du kan sortere sektions specifikke nyheder fra ved at blackliste tags.. Hvis du f.x. vil have newz.dk og railgun nyheder men ingen fra macnation gøres det sådan her:
Vælg nyheder fra alle sektioner
Blacklist "site:macnation"
Så får du nyheder fra newz og railgun på forsiden samt i dit personlige feed, men ingen fra macnation.
Jeg syntes den mængde af information i bringer af Apple her på Newz er fin nok. Jeg synes ikke vi behøver, at høre mere eller mindre !
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.