mboost-dp1
Skal du til Cebit?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg tager måske med. Men chancerne er små. Økonomien strammer (virkeligt!) for tiden og har ikke rigtigt tiden til det. Havde håbet på at kunne tage med Lauer som sidste år, men det ser desværre ike ud til at blive tilfældet.
God tur til alle dem der tager der ned ihvertfald.
God tur til alle dem der tager der ned ihvertfald.
Der er arrangeret tur fra arbejde af.. men der er jo fest i Løkken i weekenden, så må Cebit vente! :P
Selvfølgelig skal jeg da med! Jeg har enda fået nogle ikke nørder med, bare så de kan se størrelsen af det! GIGANTATOSO EXTREMO!
Jeg håber lidt på at Agfa pigerne er der igen NICE ;-)
Jeg håber lidt på at Agfa pigerne er der igen NICE ;-)
jeg ville gerne med men jeg vil hellere selv køre derned for hvis jeg skulle tage en bus derned synes jeg ikke jeg har tid nok og hvis jeg tog bilen kunne jeg jo være der i flere dage :D og det vil jeg rigtig gerne men har en aftale med min far om at vi tager derned næste år for han kunne ikke i år og han vil sikkert ikke låne mig bilen :S
Jeg ville også gerne have været der nede i gen i år, men har desværre ikke tid da jeg er i gang med at skirve min hovedopgave, som skal være færdig til d. 13 april.
Men tager helt sikket der ned næste år, vil sku ikke gå glip af alle de søde modeller som render rundt der nede.
Håber på at få nogle gode rapporter dernede fra.
Men tager helt sikket der ned næste år, vil sku ikke gå glip af alle de søde modeller som render rundt der nede.
Håber på at få nogle gode rapporter dernede fra.
Var afsted i 2003. med 2 andre gutter i bil.
Hvis vi skal der ned igen. bliver det sgu med tog evt. med overnatning
Hvis vi skal der ned igen. bliver det sgu med tog evt. med overnatning
Jeg synes at der går lang tid mellem der bliver lavet nye afstemninger.. Gør der ikke oz det, eller er det bare mig?
ja de bør nok overveje at lave en ny afstemning nogen der har noget at fortælle om det dernede? evt. nogen billeder jeg er meget intreseret i hvad sony ericsson havde at byde på iår nogen der ved noget om dem??? der var også en af mine venner der prøvede på at bilde mig ind at man kan få en 4,6 MHz processer kan det mon være rigtigt
Syns CeBIT er røverkedelig.
Der er ikke andet end meterlange industri-kopimaskiner, hvor du putter en kævle ind i den ene ende og så kommer der en brocure ud af den anden. Ikke nok spacy sci-fi agtigt gejl.
Det mest interessante at kigge på er de duller, de sætter til at passe boderne ...
Der er ikke andet end meterlange industri-kopimaskiner, hvor du putter en kævle ind i den ene ende og så kommer der en brocure ud af den anden. Ikke nok spacy sci-fi agtigt gejl.
Det mest interessante at kigge på er de duller, de sætter til at passe boderne ...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.