mboost-dp1
Skal du prøve Star Wars: The Old Republic?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Helt klart ja.
Jeg kan fortælle at der er stor forskel på KOTOR og standard StarWars med en vrælende anakin tudefjæs.
StarWars er absolut ikke en af mine yndlings settings, det er alt for overfladisk med hvordan ting virker og hvorfor de er som de er, men KOTOR som er "de gamle dage" af StarWars har en masse interessante storylines og et meget "epic" feel til det hele. Jedi's og Sith er helt normale i denne tid og bruges næsten som fodsoldater mod hinanden.
Noget andet er, at du ikke behøver spille en gut med lyssværd, du kan være andre klasser der kører rå firepower fx.
Jeg kan fortælle at der er stor forskel på KOTOR og standard StarWars med en vrælende anakin tudefjæs.
StarWars er absolut ikke en af mine yndlings settings, det er alt for overfladisk med hvordan ting virker og hvorfor de er som de er, men KOTOR som er "de gamle dage" af StarWars har en masse interessante storylines og et meget "epic" feel til det hele. Jedi's og Sith er helt normale i denne tid og bruges næsten som fodsoldater mod hinanden.
Noget andet er, at du ikke behøver spille en gut med lyssværd, du kan være andre klasser der kører rå firepower fx.
Oh Yeah. Kotor settingen, er som sagt, enormt fed, for slet ikke at tale om Bioware some udvikler. Er lidt bekymret om de har bidt for meget af, på grund af det med MMO, men jeg ku' forstille mig at de kan låne nogle resourcer fra EA, selv om det i sig selv kan være lidt skræmmende
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.