mboost-dp1
Skal du på ferie i sommerferien?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
"Nej jeg skal arbejde" er en underlig svarmulighed.
Hvis man skal arbejde har man vel ikke sommerferie. Måske skulle man spørge: Skal du på ferie i sommer månederne eller hvis man vil præcisere det mere: Skal du på ferie i skole sommerferie perioden.
Men jeg svarede nu "nej, jeg skal arbejde" alligevel da jeg som altid arbejder om sommeren hvor der alligevel ikke sker så meget og så tager 2 måneders ferie fra slutningen af august når der begynder at blive travlt igen.
Jeg synes det er en god ordning jeg har fået lavet :D
Hvis man skal arbejde har man vel ikke sommerferie. Måske skulle man spørge: Skal du på ferie i sommer månederne eller hvis man vil præcisere det mere: Skal du på ferie i skole sommerferie perioden.
Men jeg svarede nu "nej, jeg skal arbejde" alligevel da jeg som altid arbejder om sommeren hvor der alligevel ikke sker så meget og så tager 2 måneders ferie fra slutningen af august når der begynder at blive travlt igen.
Jeg synes det er en god ordning jeg har fået lavet :D
Hvis man har tænkt sig at arbejde på fuld-/deltid, medens man har ferie fra skole/gym/uni, vælger man da den.
Jeg skal en uge på The Camp: http://thecamp.dk/wiki/index.php/TheCamp.dk
Og ellers bare være lidt sammen med venner og bekendte.
Og ellers bare være lidt sammen med venner og bekendte.
Ontopic:
Jeg var i NY i juni og skal på sommerskole i august, så jeg har desværre ikke så mange uger tilbage.
Jeg har nok afspadsering, der svarer til 1-2 måneders arbejdstid fra 2011 alene, men når man godt kan lide at arbejde (og når arbejdet ikke tjener på, at man afspadserer), hvorfor så holde længere ferie?
Jeg var i NY i juni og skal på sommerskole i august, så jeg har desværre ikke så mange uger tilbage.
Jeg har nok afspadsering, der svarer til 1-2 måneders arbejdstid fra 2011 alene, men når man godt kan lide at arbejde (og når arbejdet ikke tjener på, at man afspadserer), hvorfor så holde længere ferie?
Det var planen at jeg skulle en tur nordpå (Norge, Finland, Sverige), sammen med min mor, men det er aflyst pga. sygdom, så det ender nok bare med arbejde, og et par ture til stranden.
Uge 29? Så sørger jeg for kolde øl og piger i en alder så selv Onkel Ignota vil være med!vandfarve (8) skrev:Magten (3) skrev:"Ja, 1-3 uger"
En uge på camping.. Højst sandsynligt sidste år vi tager på druk camping.. Man føler sig efterhånden en smule for gammel til det når alle andre er 16-20 år >_<
I'll be there, dit gamle røvhul!
LinguaIgnota (15) skrev:Hvornår er uge 29, siger du?
Få nu styr på din Mac og få hentet lidt til iCal:
Avalonia.net...
Fra d. 6. juli til den 14. august i Tallinn, Estland. Masser af tid til vodka, afslapning sammen med pigebarnet.
Jeg er lige kommet hjem til Danmark - i går - efter 2 måneder i New Zealand, på Borneo og i Vietnam. På søndag skal jeg til Østrig i 10-14 dage med min kæreste og hendes familie. Så skal jeg formegentlig til Fyn med min egen familie i et par dage og muligvis til Norge i en uges tid i starten af august.
Selvom de 2 måneder ikke 100% var i skolernes sommerferie (som der vel hentydes til), så bliver det nok til 3+ uger alligevel.
Selvom de 2 måneder ikke 100% var i skolernes sommerferie (som der vel hentydes til), så bliver det nok til 3+ uger alligevel.
Ingenting, har ikke råd. Var en uge på ferie i 2008. kan være jeg får råd næste år. Der har lige været nogle udgifter til huset og bilen og der er liiige nogle regninger der bliver nødt til at komme en rykker på eller 2.
Til september skal jeg med 18 andre samles i en kæmpe villa med privat pool og 20 minutters kørsel til havet, i Tinjan Kroatien. Vi har privat kok og steward.
Til gengæld koster det også HELE 150€ per mand for en uge. Oh ak og ve, stakkels os.
Hov, rettelse... 150, ikke 200 :D
Til gengæld koster det også HELE 150€ per mand for en uge. Oh ak og ve, stakkels os.
Smiley (30) skrev:Til september skal jeg med 18 andre samles i en kæmpe villa med privat pool og 20 minutters kørsel til havet, i Tinjan Kroatien. Vi har privat kok og steward.
What the fuck?
Jeg kommer.
Jeg foretrækker til enhver tid også ko, men noget fisk (fx torsk skal bare skrubbe af) er sgu godt.. Rødspætter, hornfisk, ål og laks det kan jeg ikke sige nej til!vandfarve (36) skrev:Fisk er da også bare en nederen spise, som vi kun holder klingende fast i, fordi vi påstår, at det har noget med kultur og tradition at gøre.
Op i røven! Fisk er fesent og en tredjegradsret. Næh, du, ko ved man sgu, hvad er.
En tredjedel er kvinder, men ingen single. Der er tøser nok på stranden ellers.
Der skulle du sateme ha' været hurtigere ude mester!
Men det er egentlig ikke nogen helt elendig ide at lave en lignende tur for nogle newz tards, hvor man samles om en tur sydpå. Så længe man er nogle stykker, så bliver ting lige pludselig langt billigere.
Jeg er sikker på at Terracide er frisk. han kan evt stå for at være medic og bodyguard, klar til at diagnosere psykosomatisk demens hvis det skulle ske.
Vi lejede sidste år den her:
http://www.villameneghello.com/Dynamic/SingleItem,...
Trods de rimelig skingre farver indendørs, så var det fantastisk lækkert. Der er en udestue øverst hvor man kan sidde i læ fra solen og evt ryge hvis man er til det. Resten af tiden er man i vandet, enten i poolen eller stranden som er ~20 meter væk.
En tredjedel er kvinder, men ingen single. Der er tøser nok på stranden ellers.
Der skulle du sateme ha' været hurtigere ude mester!
Men det er egentlig ikke nogen helt elendig ide at lave en lignende tur for nogle newz tards, hvor man samles om en tur sydpå. Så længe man er nogle stykker, så bliver ting lige pludselig langt billigere.
Jeg er sikker på at Terracide er frisk. han kan evt stå for at være medic og bodyguard, klar til at diagnosere psykosomatisk demens hvis det skulle ske.
Vi lejede sidste år den her:
http://www.villameneghello.com/Dynamic/SingleItem,...
Trods de rimelig skingre farver indendørs, så var det fantastisk lækkert. Der er en udestue øverst hvor man kan sidde i læ fra solen og evt ryge hvis man er til det. Resten af tiden er man i vandet, enten i poolen eller stranden som er ~20 meter væk.
Smiley (30) skrev:Til september skal jeg med 18 andre samles i en kæmpe villa med privat pool og 20 minutters kørsel til havet, i Tinjan Kroatien. Vi har privat kok og steward.
Du er for sent på den.
Srce, Pag, Croatien...google it.
DJ Tiesto lukker hans verdensturné dernede hvert år...og det er ikke uden grund.
For sent til hvad? Jeg har været i Kroatien, hver sommer, hele mit liv. Mit arbejde har med Kroatien at gøre. Min mor er fra Kroatien. Jeg snakker sproget(Omend broget). Jeg tvivler på at jeg kunne være ret meget mere med :)
Hvis du mener for sent til at nå hans koncert, så springer jeg over. Ikke pga musikken, men jeg skal sateme ikke til koncert i den varme.
Jo, Zrce. Det er så vidt jeg ved en rigtig booze strand for douchébags. Ikke mærkeligt at Terra kender den.
For sent til hvad? Jeg har været i Kroatien, hver sommer, hele mit liv. Mit arbejde har med Kroatien at gøre. Min mor er fra Kroatien. Jeg snakker sproget(Omend broget). Jeg tvivler på at jeg kunne være ret meget mere med :)
Hvis du mener for sent til at nå hans koncert, så springer jeg over. Ikke pga musikken, men jeg skal sateme ikke til koncert i den varme.
Jo, Zrce. Det er så vidt jeg ved en rigtig booze strand for douchébags. Ikke mærkeligt at Terra kender den.
Best Party Beaches in Croatia
Tænkte det nok, det er der hvor alle unge turister flokker til for at drikke sig pattestive og få noget billig fisse. Det er fint nok hvis det er alt hvad man gider, men i mine øjne er det der hvor douchebags hører til og nu undrer det mig slet ikke at du kender til det.
Du har ikke set en skid før du har været på tværs af naturen, eller lejet en båd og sejlet op og ned af kysten. Min familie har en Bavaria 49 dernede, den ligger i Split og når vi ikke bruger den, er den lejet ud.
Der er så mange smukke byer dernede og virkelig underskøn natur... og så hænger du selvfølgelig ud på sprutstederne. Hvor er du dog ynkelig.
Tænkte det nok, det er der hvor alle unge turister flokker til for at drikke sig pattestive og få noget billig fisse. Det er fint nok hvis det er alt hvad man gider, men i mine øjne er det der hvor douchebags hører til og nu undrer det mig slet ikke at du kender til det.
Du har ikke set en skid før du har været på tværs af naturen, eller lejet en båd og sejlet op og ned af kysten. Min familie har en Bavaria 49 dernede, den ligger i Split og når vi ikke bruger den, er den lejet ud.
Der er så mange smukke byer dernede og virkelig underskøn natur... og så hænger du selvfølgelig ud på sprutstederne. Hvor er du dog ynkelig.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.