mboost-dp1

Skal du på ferie i sommerferien?

Gå til bund
Gravatar #1 - BeLLe
3. jul. 2011 13:17
"Nej jeg skal arbejde" er en underlig svarmulighed.

Hvis man skal arbejde har man vel ikke sommerferie. Måske skulle man spørge: Skal du på ferie i sommer månederne eller hvis man vil præcisere det mere: Skal du på ferie i skole sommerferie perioden.

Men jeg svarede nu "nej, jeg skal arbejde" alligevel da jeg som altid arbejder om sommeren hvor der alligevel ikke sker så meget og så tager 2 måneders ferie fra slutningen af august når der begynder at blive travlt igen.
Jeg synes det er en god ordning jeg har fået lavet :D
Gravatar #2 - Daniel-Dane
3. jul. 2011 13:22
Hvis man har tænkt sig at arbejde på fuld-/deltid, medens man har ferie fra skole/gym/uni, vælger man da den.
Gravatar #3 - Magten
3. jul. 2011 13:29
"Ja, 1-3 uger"

En uge på camping.. Højst sandsynligt sidste år vi tager på druk camping.. Man føler sig efterhånden en smule for gammel til det når alle andre er 16-20 år >_<
Gravatar #4 - markjensen
3. jul. 2011 14:23
Skal på en sommertur på 4 dage (i Danmark) og besøge venner og familie, men ellers skal jeg arbejde
Gravatar #5 - Niversen
3. jul. 2011 14:25
#1 skal du på ferie i sommeren? sommerferien henviser til skolernes sommerferie som strækker sig over en meget lang periode ift. de 5(6) ugers ferie alle andre har
Gravatar #6 - LinguaIgnota
3. jul. 2011 15:08
Jeg skal på så meget sommerferie, at I næsten ikke forstår, hvor meget sommerferie jeg skal på.
Gravatar #7 - Louis
3. jul. 2011 15:39
Jeg skal en uge på The Camp: http://thecamp.dk/wiki/index.php/TheCamp.dk
Og ellers bare være lidt sammen med venner og bekendte.
Gravatar #8 - vandfarve
3. jul. 2011 15:41
Magten (3) skrev:
"Ja, 1-3 uger"

En uge på camping.. Højst sandsynligt sidste år vi tager på druk camping.. Man føler sig efterhånden en smule for gammel til det når alle andre er 16-20 år >_<

I'll be there, dit gamle røvhul!
Gravatar #9 - vandfarve
3. jul. 2011 15:42
Ontopic:

Jeg var i NY i juni og skal på sommerskole i august, så jeg har desværre ikke så mange uger tilbage.

Jeg har nok afspadsering, der svarer til 1-2 måneders arbejdstid fra 2011 alene, men når man godt kan lide at arbejde (og når arbejdet ikke tjener på, at man afspadserer), hvorfor så holde længere ferie?
Gravatar #10 - fjols
3. jul. 2011 15:59
Var 3 uger i Kina i maj/juni og skal flytte udenlands til oktober, så mine 2 ugers sommerferie bliver bare hjemme ved familien.
Gravatar #11 - BurningShadow
3. jul. 2011 16:18
Det var planen at jeg skulle en tur nordpå (Norge, Finland, Sverige), sammen med min mor, men det er aflyst pga. sygdom, så det ender nok bare med arbejde, og et par ture til stranden.
Gravatar #12 - vandfarve
3. jul. 2011 16:54
BurningShadow (11) skrev:
Det var planen at jeg skulle en tur nordpå (Norge, Finland, Sverige), sammen med min mor, men det er aflyst pga. sygdom, så det ender nok bare med arbejde, og et par ture til stranden.

Fancy shit, aye?
Gravatar #13 - Magten
3. jul. 2011 16:58
vandfarve (8) skrev:
Magten (3) skrev:
"Ja, 1-3 uger"

I'll be there, dit gamle røvhul!
Uge 29? Så sørger jeg for kolde øl og piger i en alder så selv Onkel Ignota vil være med!
Gravatar #14 - vandfarve
3. jul. 2011 17:05
Magten (13) skrev:
Uge 29? Så sørger jeg for kolde øl og piger i en alder så selv Onkel Ignota vil være med!

I så fald vil jeg gerne takke nej. Alt under 12 år er måske at presse den liiiige lidt for langt.

Undskyld, Lingie.
Gravatar #15 - LinguaIgnota
3. jul. 2011 17:30
Hvornår er uge 29, siger du?
Gravatar #16 - Daniel-Dane
3. jul. 2011 18:03
LinguaIgnota (15) skrev:

http://ugenr.dk/?q=29
Gravatar #17 - Hånter
3. jul. 2011 19:09
LinguaIgnota (15) skrev:

Få nu styr på din Mac og få hentet lidt til iCal:
Avalonia.net...
Gravatar #18 - Slettet Bruger [3827021277]
3. jul. 2011 20:40
Fra d. 6. juli til den 14. august i Tallinn, Estland. Masser af tid til vodka, afslapning sammen med pigebarnet.
Gravatar #19 - Kris
4. jul. 2011 06:41
Skal endelig en tur hjem til Danmark om sølle 2 uger. Det blir fantastisk!
Gravatar #20 - Smxfreak
4. jul. 2011 07:05
7 Dage i Hong Kong + 14 dage i Vietnam sammen med konen :) Kan ikke vente
Gravatar #21 - gumleren
4. jul. 2011 10:35
Jeg er lige kommet hjem til Danmark - i går - efter 2 måneder i New Zealand, på Borneo og i Vietnam. På søndag skal jeg til Østrig i 10-14 dage med min kæreste og hendes familie. Så skal jeg formegentlig til Fyn med min egen familie i et par dage og muligvis til Norge i en uges tid i starten af august.

Selvom de 2 måneder ikke 100% var i skolernes sommerferie (som der vel hentydes til), så bliver det nok til 3+ uger alligevel.
Gravatar #22 - Hack4Crack
4. jul. 2011 10:59
ja da... skal til Gamescom med et par gutter :D
Gravatar #23 - idiotiskelogin
4. jul. 2011 12:21
Ingenting, har ikke råd. Var en uge på ferie i 2008. kan være jeg får råd næste år. Der har lige været nogle udgifter til huset og bilen og der er liiige nogle regninger der bliver nødt til at komme en rykker på eller 2.
Gravatar #24 - NightZtorm
4. jul. 2011 12:53
skal på camping i uge 28, til LAN i uge 29 og slappe af derhjemme i uge 32...
Gravatar #25 - Thalion
4. jul. 2011 13:12
Andet:

Tager hjem til min far og sparer penge. Se det er nyttig ferie!
Gravatar #26 - XorpiZ
4. jul. 2011 15:54
Har været på Island, og tager et smut til Rømø om et par uger :n
Gravatar #27 - -N-
4. jul. 2011 16:23
Island > Rømø
Gravatar #28 - Brugernavn
4. jul. 2011 16:25
Rømø og København.
Gravatar #29 - zymes
5. jul. 2011 08:40
Jeg skal vel et smut forbi fårup, randers regnskov og sikkert et par andre ting. Men ikke sådan ellers noget "ferie", bare afslapning hjemme de dage vi ikk finder på noget :)
Gravatar #30 - smiley
5. jul. 2011 09:56
Til september skal jeg med 18 andre samles i en kæmpe villa med privat pool og 20 minutters kørsel til havet, i Tinjan Kroatien. Vi har privat kok og steward.

Til gengæld koster det også HELE 150€ per mand for en uge. Oh ak og ve, stakkels os.

Hov, rettelse... 150, ikke 200 :D
Gravatar #31 - XorpiZ
5. jul. 2011 10:37
Ikke ilde. :D

Bliver det ren pølsefest?
Gravatar #32 - Magten
5. jul. 2011 10:38
XorpiZ (26) skrev:
Har været på Island, og tager et smut til Rømø om et par uger :n
Nu da vi snakkede om smag forleden, så bliver jeg lige nød til at høre: Du kan vel lide fisk når nu du tager til Rømø? :D
Gravatar #33 - XorpiZ
5. jul. 2011 11:03
Absolut ikke. Regner med at drikke mig mæt i øl og den slags. :D
Gravatar #34 - Magten
5. jul. 2011 11:05
Og så siger du jeg ikke har smag :(

Men okay, hvis du lever af øl istedet for så er det acceptabelt :D
Gravatar #35 - vandfarve
5. jul. 2011 11:07
Smiley (30) skrev:
Til september skal jeg med 18 andre samles i en kæmpe villa med privat pool og 20 minutters kørsel til havet, i Tinjan Kroatien. Vi har privat kok og steward.

Til gengæld koster det også HELE 150€ per mand for en uge. Oh ak og ve, stakkels os.

What the fuck?

Jeg kommer.
Gravatar #36 - vandfarve
5. jul. 2011 11:09
Fisk er da også bare en nederen spise, som vi kun holder klingende fast i, fordi vi påstår, at det har noget med kultur og tradition at gøre.

Op i røven! Fisk er fesent og en tredjegradsret. Næh, du, ko ved man sgu, hvad er.
Gravatar #37 - LinguaIgnota
vandfarve (35) skrev:
Jeg kommer.

TMI. :/
Gravatar #38 - Magten
Vandfarves venner gider ikke holde ferie med ham, derfor har han oprettet den her afstemning så han kan nasse på vores andres ferie.
Gravatar #39 - Magten
5. jul. 2011 11:12
vandfarve (36) skrev:
Fisk er da også bare en nederen spise, som vi kun holder klingende fast i, fordi vi påstår, at det har noget med kultur og tradition at gøre.

Op i røven! Fisk er fesent og en tredjegradsret. Næh, du, ko ved man sgu, hvad er.
Jeg foretrækker til enhver tid også ko, men noget fisk (fx torsk skal bare skrubbe af) er sgu godt.. Rødspætter, hornfisk, ål og laks det kan jeg ikke sige nej til!
Gravatar #40 - Elskov
5. jul. 2011 11:25
torsk er godt :O

Jeg skulle på ferie, men så skulle jeg flytte i stedet og passe hund og hus hos de gamle.
Gravatar #41 - Daniel-Dane
5. jul. 2011 11:47
Din mor er en torsk.
Gravatar #42 - smiley
5. jul. 2011 12:53
En tredjedel er kvinder, men ingen single. Der er tøser nok på stranden ellers.

Der skulle du sateme ha' været hurtigere ude mester!

Men det er egentlig ikke nogen helt elendig ide at lave en lignende tur for nogle newz tards, hvor man samles om en tur sydpå. Så længe man er nogle stykker, så bliver ting lige pludselig langt billigere.
Jeg er sikker på at Terracide er frisk. han kan evt stå for at være medic og bodyguard, klar til at diagnosere psykosomatisk demens hvis det skulle ske.

Vi lejede sidste år den her:
http://www.villameneghello.com/Dynamic/SingleItem,...

Trods de rimelig skingre farver indendørs, så var det fantastisk lækkert. Der er en udestue øverst hvor man kan sidde i læ fra solen og evt ryge hvis man er til det. Resten af tiden er man i vandet, enten i poolen eller stranden som er ~20 meter væk.
Gravatar #43 - LinguaIgnota
5. jul. 2011 12:55
Sign me up.
Gravatar #44 - terracide
5. jul. 2011 12:58
Smiley (30) skrev:

Du er for sent på den.
Srce, Pag, Croatien...google it.

DJ Tiesto lukker hans verdensturné dernede hvert år...og det er ikke uden grund.
Gravatar #45 - Magten
5. jul. 2011 13:01
Nu er jeg ikke ekspert, men hedder det ikke Zrce? Ligesom Rom hedder Roma.
Gravatar #46 - smiley
5. jul. 2011 13:04

For sent til hvad? Jeg har været i Kroatien, hver sommer, hele mit liv. Mit arbejde har med Kroatien at gøre. Min mor er fra Kroatien. Jeg snakker sproget(Omend broget). Jeg tvivler på at jeg kunne være ret meget mere med :)

Hvis du mener for sent til at nå hans koncert, så springer jeg over. Ikke pga musikken, men jeg skal sateme ikke til koncert i den varme.

Jo, Zrce. Det er så vidt jeg ved en rigtig booze strand for douchébags. Ikke mærkeligt at Terra kender den.
Gravatar #47 - terracide
5. jul. 2011 13:27
#46:
Nemt at høre du ikke har været der.
Der og krk er de bedste steder jeg har festet i det gamle jalla-land...
Gravatar #48 - smiley
5. jul. 2011 13:41

På Zrce? Ellers havde jeg nok ikke sagt "Så vidt jeg ved". Jeg har ikke været på Pag. Jeg holder mig også væk fra über turistfælderne normalt. Hvar er lidt derhen af, specielt Hvar by, men der var villaen også ude for byen.
Gravatar #49 - smiley
5. jul. 2011 13:53
Best Party Beaches in Croatia

Tænkte det nok, det er der hvor alle unge turister flokker til for at drikke sig pattestive og få noget billig fisse. Det er fint nok hvis det er alt hvad man gider, men i mine øjne er det der hvor douchebags hører til og nu undrer det mig slet ikke at du kender til det.

Du har ikke set en skid før du har været på tværs af naturen, eller lejet en båd og sejlet op og ned af kysten. Min familie har en Bavaria 49 dernede, den ligger i Split og når vi ikke bruger den, er den lejet ud.
Der er så mange smukke byer dernede og virkelig underskøn natur... og så hænger du selvfølgelig ud på sprutstederne. Hvor er du dog ynkelig.
Gravatar #50 - terracide
5. jul. 2011 14:21
#49:
Jeg kender jalla-land meget godt...tilbragte +12 måneder dernede under borgerkrigen...nogle skulle jo holde jer i ørene for det kunne i ikke selv finde ud af...tejtnik.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login