mboost-dp1
Skal du have Wrath of The Lich King?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Det bliver man vel næsten nødt til hvis man spiller wow? :) men har ikke forudbestilt det.. med mindre man er på ferie eller bor i en jordhule, så er man jo sikret at få en kopi
Nej tak. WoW har allerede kostet mig 2 venner. Men jeg venter spændt og ser om de engang kommer ud "på den virkelige side" :)
Nej, er stoppet...Selvom WoW har sine gode sider - pvp især - synes jeg bare, at det er for indholdsløst i længden - det var dog meget underholdende et par måneders tid!
Nu er jeg så gået tilbage til Everquest 2 - der er noget at tage fat i! :-)
Nu er jeg så gået tilbage til Everquest 2 - der er noget at tage fat i! :-)
jeg stoppede med WoW for 1 år siden, der er ikke noget ordentlig pvp, og det bliver for kedeligt i længden at skulle raide 6 dage om ugen for at få chancen for noget gear
Så spiller jeg hellere Daoc der sker da der noget og man skal ikke bruge 40 mand for at få godt gear
Så spiller jeg hellere Daoc der sker da der noget og man skal ikke bruge 40 mand for at få godt gear
#7: Det er nok rettere at sige at det har sat dem på "hold" :)
De er gået 110% ind i spillet, og det eneste de kan snakke om er WoW. Det er blevet trættene i lægden at alle samtaler blev drejet om til WoW. En konfrontation omkring det har så gjort at jeg er blevet lagt på is. hehe. Ja man skal åbenbart passe på hvad man siger. :)
Man så slipper jeg da for at høre om lilla og blå våben og tøj. Det er ellers vigtige sager jo :)
De er gået 110% ind i spillet, og det eneste de kan snakke om er WoW. Det er blevet trættene i lægden at alle samtaler blev drejet om til WoW. En konfrontation omkring det har så gjort at jeg er blevet lagt på is. hehe. Ja man skal åbenbart passe på hvad man siger. :)
Man så slipper jeg da for at høre om lilla og blå våben og tøj. Det er ellers vigtige sager jo :)
"Nej, spiller ikke WoW"
Valgte Guild Wars fra starten og har ikke fortrudt et sekund. Har prøvet en 14 dages gratis trial af WOW og har ikke noget ondt at sige om spillet ud over at den månedlige betaling ville få mig til at bruge for meget tid på spillet. Der synes jeg at jeg er mere "fri" med Guild Wars i og med at jeg ikke "smider penge ud" ved at holde en 14. dages pause.
Valgte Guild Wars fra starten og har ikke fortrudt et sekund. Har prøvet en 14 dages gratis trial af WOW og har ikke noget ondt at sige om spillet ud over at den månedlige betaling ville få mig til at bruge for meget tid på spillet. Der synes jeg at jeg er mere "fri" med Guild Wars i og med at jeg ikke "smider penge ud" ved at holde en 14. dages pause.
#8 Det skal man heller ikke i WoW, med 10 mand kan du få skidegodt gear, ja sågar med 5 mand kan du få udemærket gear. Blizzard har droppet 40-mands-raids, og istedet gået ind for 25 mand med flere udfordringer såsom taktikker og andre tricky ting og sager.
PvP har fået arenaer og er blevet mere balanceret end nogensinde, i form af nerfs og buffs til alle.
Dit udsagn bærer tydeligvis præg af, at du stoppede på et forkert tidspunkt. (Hvis det altså kan være forkert)
PvP har fået arenaer og er blevet mere balanceret end nogensinde, i form af nerfs og buffs til alle.
Dit udsagn bærer tydeligvis præg af, at du stoppede på et forkert tidspunkt. (Hvis det altså kan være forkert)
Har kun stemt blankt. Havde stoppet med at spille det med min kun lvl 34 hunter. Men manden og jeg begyndte at spille sammen her i weekenden for første gang i lang tid, og det var skam meget hyggeligt, så vi har lavet en aftale om at vi hvertfald skal spille enten Hell gate London, Tabula Rasa, eller WoW sammen i weekenden.
Jeg har droppet wow på grund af den urimelige betaling... så stemte "nej, er stoppet"..
Jeg venter bare på Age of Conan som der selvfølgelig er forudbestilt:) Har lovet mig selv ikke at ville falde ind i at spille et spil fra jeg kommer hjem til jeg går i seng, så jeg er acceptabel for fejl i AOC!!
Jeg venter bare på Age of Conan som der selvfølgelig er forudbestilt:) Har lovet mig selv ikke at ville falde ind i at spille et spil fra jeg kommer hjem til jeg går i seng, så jeg er acceptabel for fejl i AOC!!
Heh, er færdig med HTX til sommer og har så et fri år :P Tror nok der skal games :P :P
Det fedest i WoW er at drive en vel lykket guild (men det stjæler så næsten også ens liv...)
Det fedest i WoW er at drive en vel lykket guild (men det stjæler så næsten også ens liv...)
Har aldrig spillet det. Hader sådan noget med trolde, feer, magi og shit i den stil. Men EVE synes jeg var super, i de 14 dage jeg prøvede det, men droppede det af frygt for at blive totalt opslugt. Så holder mig til FPS.
#12 Jeg valgte også Guild Wars i starten af samme grund, men jeg er en sucker for leveling, og dér er Guild Wars ikke mange potter pis værd. Ti gengæld elsker jeg Guild Wars for dets fede grafik, geniale historie og rigtig fede skill system. Men med det sagt er det lidt langtrukkent efter min mening, da jeg har brug for at kunne blive højere level end 20... der mangler samtidig et "talents"-system ligesom i WoW. Og hvis man vil have fuldt udbytte af Guild Wars skal man have et hav af mennesker til at hjælpe en med at komme videre. Der er næsten kun historie i spillet til sidst, med mindre man pwn'er PvP, hvilket aldrig har sagt mig noget.
For at vende tilbage fra off-topic, har jeg i sinde at købe WotLK så snart det udkommer, men vil have tiden til at ombestemme mig da jeg er ret ny indenfor WoWcraft.
For at vende tilbage fra off-topic, har jeg i sinde at købe WotLK så snart det udkommer, men vil have tiden til at ombestemme mig da jeg er ret ny indenfor WoWcraft.
Køber WotLK lige så snart det udkommer. Gider dog ikke forudbestille det.
Jeg havde forudbestilt TBC, og det endte med at koste mig 50kr mere end hvis jeg bare havde købt det i den lokale blockbuster. Og så havde jeg endda også kunne få det 10 timer tidligere. Blockbuster holdt nemlig åbent til kl. 00.30 for at sælge spillet, mens EB games først åbnede kl 10.00... Og så var EB games faktisk dyrere end blockbuster... Så forudbestilling viste sig at være noget lort.
Men købe det, det skal jeg !
Jeg havde forudbestilt TBC, og det endte med at koste mig 50kr mere end hvis jeg bare havde købt det i den lokale blockbuster. Og så havde jeg endda også kunne få det 10 timer tidligere. Blockbuster holdt nemlig åbent til kl. 00.30 for at sælge spillet, mens EB games først åbnede kl 10.00... Og så var EB games faktisk dyrere end blockbuster... Så forudbestilling viste sig at være noget lort.
Men købe det, det skal jeg !
#27: Hades Silvertongue
Det er rigtigt at det er svært at spille nogle af missionerne i GW, men min kæreste og jeg, har altså præsteret at gennemføre samtlige (P,F,NF og EotN) blot med hjælp fra Heroes/Henchmen.
Med hensyn til "talents" som du omtaler, hvad det så nu end er :-) og trading systemset i WOW, så bliver det jo spændende at se hvordan fusionen GW2 bliver. Jeg glæder mig ihvertfald.
Undskyld offtopic, men måtte simpelthen lige svare.
Det er rigtigt at det er svært at spille nogle af missionerne i GW, men min kæreste og jeg, har altså præsteret at gennemføre samtlige (P,F,NF og EotN) blot med hjælp fra Heroes/Henchmen.
Med hensyn til "talents" som du omtaler, hvad det så nu end er :-) og trading systemset i WOW, så bliver det jo spændende at se hvordan fusionen GW2 bliver. Jeg glæder mig ihvertfald.
Undskyld offtopic, men måtte simpelthen lige svare.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.