mboost-dp1
Skal du have Sonys næste håndholdte - Next Generation Portable?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Mit problem med PSP har altid være, at de spil som der er på den, vil jeg heller spille på en almindelig konsol, men hvis jeg benyttede f.eks. kollektiv trafik meget, kunne jeg da måske godt se charmen i det.
Når det så er sagt ser NGP ud til at blive et bæst, men jeg skal se en pris først, for selv om Sony siger den vil blive prissat fornuftigt, kan man godt frygte den kommer op omkring 3000 kr herhjemme, hvilket er for meget til mit behov.
Når det så er sagt ser NGP ud til at blive et bæst, men jeg skal se en pris først, for selv om Sony siger den vil blive prissat fornuftigt, kan man godt frygte den kommer op omkring 3000 kr herhjemme, hvilket er for meget til mit behov.
Jeg har brugt min PSP ret meget i toget mellem Jylland og Sjælland, men selvom jeg gerne ville spille rollespil (det var derfor jeg købte den i første omgang), har jeg mest spillet Lumines fordi det er sjovt og nemt at komme i gang med. Såeh, når den er faldet i pris måske. Jeg skal lige have spillet FF7CC og FFT til PSP først.
Det er bare irriterende at der ikke er nogen XP-bar i de gamle pokemon-spil :-/ så jeg ville hellere spille Fire Red og Leaf Green (tror jeg de hedder).
Nej, det vil jeg ikke. Har aldrig synes om spil i så lille format. Nok også derfor jeg som den eneste i klassen ikke har Angry Birds på telefonen.
Skak2000 (7) skrev:Der er lavet en GameBoy emulator til PSP til den officelle FW.
Wait, what? Dvs. uden at man "jailbreaker" den?
Yes. Efter marster koden til PSP er kommet frem, man man lave app, der virker på Officel Firmware.
Jeg ved at der findes følgende emulator til OFW:
- GameBoy/GameBoy Color + Sega Mega Drive
- GameBoy Advance
- Amiga
- N64 Emulator.
- NES (Nintendo Entertainment System)
- SNES - (Har dog ikke testet den, så ved ikke hvor godt den køre)
- Samtlige Atari konsoller
Kilde
Navne på Emulator:
- Game Boy/Color: Masterboy2.02
- Sega Master System + Game Gear: Masterboy2.02
- Game Boy Advance: gpSP-J-110402
- Amiga: PSPUAE
- Nintendo 64: DAEDALUSX64 BETA 3
- NES: fceu-psp-0.3 eller NesterJ v1.13
- SNES: SNES9X V0.02Y32
Alt software på den side er lovlige. Men downloade ROM andre steder på nettet er IKKE lovligt!
Så kun din samvittighed, holder dig tilbage!
Jeg ved at der findes følgende emulator til OFW:
- GameBoy/GameBoy Color + Sega Mega Drive
- GameBoy Advance
- Amiga
- N64 Emulator.
- NES (Nintendo Entertainment System)
- SNES - (Har dog ikke testet den, så ved ikke hvor godt den køre)
- Samtlige Atari konsoller
Kilde
Navne på Emulator:
- Game Boy/Color: Masterboy2.02
- Sega Master System + Game Gear: Masterboy2.02
- Game Boy Advance: gpSP-J-110402
- Amiga: PSPUAE
- Nintendo 64: DAEDALUSX64 BETA 3
- NES: fceu-psp-0.3 eller NesterJ v1.13
- SNES: SNES9X V0.02Y32
Alt software på den side er lovlige. Men downloade ROM andre steder på nettet er IKKE lovligt!
Skak2000 (9) skrev:Alt software på den side er lovlige. Men downloade ROM andre steder på nettet er IKKE lovligt!
Samvittighed? seriøst?
Meh, nu er den side med emulatorerne nede. Jeg har prøvet at hente en fra andre sider, men jeg ved ikke om de er signed. På PSP'en får jeg bare en besked om at spillet/programmet ikke kunne køres. Ved du hvad der kan være galt?
Wow, det er første gang siden er nede.
De enkelte PSP Apps skal være signed før de kan bruges.
Der findes et program der kan gøre det. Men det stammer desværre også fra siden.
Jeg spurgte Onkel Google, og fandt frem til den download side, forumet bruger til at dele PSP Apps.
http://www.mediafire.com/?wr6kluc9si491
(Det er dog kun en lille del af udvalget. De fleste Emulator skulle gerne være der.)
Det skulle også være muligt at finde Signed software her
De enkelte PSP Apps skal være signed før de kan bruges.
Der findes et program der kan gøre det. Men det stammer desværre også fra siden.
Jeg spurgte Onkel Google, og fandt frem til den download side, forumet bruger til at dele PSP Apps.
http://www.mediafire.com/?wr6kluc9si491
(Det er dog kun en lille del af udvalget. De fleste Emulator skulle gerne være der.)
Det skulle også være muligt at finde Signed software her
Du er en skat! Togturen i morgen bliver så sjov. Nu håber jeg bare ikke at Sony kommer og dræber min psp med en kill switch.
Ja, det gjorde jeg :D har dog kun prøvet GB/GBC og så en smule GBA, men GBA-emulatoren er på japansk :(. Den til GB virker ret godt. Der er nogle steder jeg er lidt i tvivl om det er mig der er dårlig til mario, eller om det er fordi den nogle gange kører lidt dårligt. Det kan også være fordi versionen vist er lidt anderledes end det gameboy-spil jeg selv havde (der er vist lidt flere monstre).
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.