mboost-dp1

Skal du have Lion?

Gå til bund
Gravatar #1 - Schranke
20. jul. 2011 07:59
Skal have det med det samme fuck bugs jeg vil have en stor kat.
Hvad er grunden til folk venter lidt?
(så kom der enlig en afstemning man forslog)
Gravatar #2 - binderup
20. jul. 2011 08:31
Jeg regner med at opdatere med det samme på min private mac, men jeg venter nok lidt på arbejds mac'en bare for at være helt sikker på at der ikke lige er et eller andet nødvendigt der ikke fungerer.
Gravatar #3 - idiotiskelogin
20. jul. 2011 09:10
På et tidspunkt, har ikke travlt eller hørt at den har noget jeg lige mangler.
-Der er da nogle smarte ting, at man kan have flere versioner af filer og den så kun gemmer forskellen.
-TimeMachine kan kryptere backup
-Nu kan den endelig migrere data fra Windows når folk skal have flyttet deres outlook mail. Det var på tide(har i hvertfald ikke set man kunne gøre det før).

Det var hvad jeg lige kunne finde ved hurtigt at kigge listen igennem.
Gravatar #4 - XorpiZ
20. jul. 2011 09:11
Vi skal ikke have Lion lige i den nærmeste fremtid. Ikke før vi køber nye iMacs :)
Gravatar #5 - Nagelfar^^
20. jul. 2011 09:52
Stemte nej..
Primært fordi jeg ikke kunne drømme om at eje en iFag/myPhone eller noget andet device der kører OS/X eller iOS

Tror bare jeg holder mig til Wonderful Windows
Gravatar #6 - j.larsen
20. jul. 2011 14:16
#5 Hvad er der i vejen med bare at stemme "nej" - hvorfor skal Mac-folk lige have en sviner med på vejen?
Gravatar #7 - LinguaIgnota
20. jul. 2011 14:18
Mindreværdskomplekser.
Gravatar #8 - siliankaas
20. jul. 2011 14:29
Nogen der ved om køb/download af Lion, updatere ens system, eller den laver en helt ny install.

Jeg tænker mere på om man skal til at installere spil/programmer igen?

edit: stemte "Ja, med det samme" btw :-)
Gravatar #9 - Hånter
20. jul. 2011 14:36
Den opdaterer bare.

Jeg stemte: Kører allerede med en preview. Dog køber jeg det da naturligvis også :)
Gravatar #10 - siliankaas
20. jul. 2011 14:39
#9 Øv (tror jeg nok)
For så er jeg ret sikker på jeg har svaret "ja" til et forkert spørgsmål, i min over, glemte jeg vist at læse hvad den skrev.

Nu kan jeg godt frygte mit iTune bib er væk, håbe r lidt Apple kan hjælpe mig med at få mit musik igen - og JA, jeg ved godt jeg burde have en backup, men hvem gider lave det, når Lion netop er udkommet... suk

edit: Weee - tror dælme jeg klare frisag - ser ud til er intakt - den skrev bare "installere ny Lion"

edit: #11 I know, men jeg var så ivrig ;-)
Gravatar #11 - Hånter
20. jul. 2011 14:45
Netop fordi du skal til at installere nyt styresystem, tager man selvfølgelig backup.

Men ja, du må jo vente og se hvad den siger.

Mon Vandfarven har fået købt sig en Air?
Gravatar #12 - Schranke
20. jul. 2011 17:36
Jeg gjorde det at jeg har lavet en usb med install.dmg eller hvad den hedder. Så nu kan den bruges til at gendanne/indstall. Havde ikke lyst til at have de gamle filer liggende under.
Gravatar #13 - WinPower
20. jul. 2011 18:22
Nagelfar^^ (5) skrev:
Stemte nej..
Primært fordi jeg ikke kunne drømme om at eje en iFag/myPhone eller noget andet device der kører OS/X eller iOS

Tror bare jeg holder mig til Wonderful Windows

Det er rigtigt. - Alt andet end Windows er noget lort.

Hvorfor spilde sin til på noget andet, når nu Windows er bedst. - lol !
Gravatar #14 - Nielson
20. jul. 2011 18:33
#13 Tag lige Bill Gates dillermand ud af røven ind du sprænger ringmusklen ;)
Gravatar #15 - OtteBitUlven
22. jul. 2011 00:06
#12:

+1

#13:

ROFLMAO !
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login