mboost-dp1
Skal du have Lion?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
På et tidspunkt, har ikke travlt eller hørt at den har noget jeg lige mangler.
-Der er da nogle smarte ting, at man kan have flere versioner af filer og den så kun gemmer forskellen.
-TimeMachine kan kryptere backup
-Nu kan den endelig migrere data fra Windows når folk skal have flyttet deres outlook mail. Det var på tide(har i hvertfald ikke set man kunne gøre det før).
Det var hvad jeg lige kunne finde ved hurtigt at kigge listen igennem.
-Der er da nogle smarte ting, at man kan have flere versioner af filer og den så kun gemmer forskellen.
-TimeMachine kan kryptere backup
-Nu kan den endelig migrere data fra Windows når folk skal have flyttet deres outlook mail. Det var på tide(har i hvertfald ikke set man kunne gøre det før).
Det var hvad jeg lige kunne finde ved hurtigt at kigge listen igennem.
Stemte nej..
Primært fordi jeg ikke kunne drømme om at eje en iFag/myPhone eller noget andet device der kører OS/X eller iOS
Tror bare jeg holder mig til Wonderful Windows
Primært fordi jeg ikke kunne drømme om at eje en iFag/myPhone eller noget andet device der kører OS/X eller iOS
Nogen der ved om køb/download af Lion, updatere ens system, eller den laver en helt ny install.
Jeg tænker mere på om man skal til at installere spil/programmer igen?
edit: stemte "Ja, med det samme" btw :-)
Jeg tænker mere på om man skal til at installere spil/programmer igen?
edit: stemte "Ja, med det samme" btw :-)
#9 Øv (tror jeg nok)
For så er jeg ret sikker på jeg har svaret "ja" til et forkert spørgsmål, i min over, glemte jeg vist at læse hvad den skrev.
Nu kan jeg godt frygte mit iTune bib er væk, håbe r lidt Apple kan hjælpe mig med at få mit musik igen - og JA, jeg ved godt jeg burde have en backup, men hvem gider lave det, når Lion netop er udkommet... suk
edit: Weee - tror dælme jeg klare frisag - ser ud til er intakt - den skrev bare "installere ny Lion"
edit: #11 I know, men jeg var så ivrig ;-)
For så er jeg ret sikker på jeg har svaret "ja" til et forkert spørgsmål, i min over, glemte jeg vist at læse hvad den skrev.
Nu kan jeg godt frygte mit iTune bib er væk, håbe r lidt Apple kan hjælpe mig med at få mit musik igen - og JA, jeg ved godt jeg burde have en backup, men hvem gider lave det, når Lion netop er udkommet... suk
edit: Weee - tror dælme jeg klare frisag - ser ud til er intakt - den skrev bare "installere ny Lion"
edit: #11 I know, men jeg var så ivrig ;-)
Nagelfar^^ (5) skrev:Stemte nej..
Det er rigtigt. - Alt andet end Windows er noget lort.
Hvorfor spilde sin til på noget andet, når nu Windows er bedst. - lol !
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.