mboost-dp1

Skal du have iPhone 4S?

Gå til bund
Gravatar #51 - Alrekr
16. okt. 2011 15:36
Jakob Jakobsen (50) skrev:

Det er også først fra Android v2.3.3, at det er blevet muligt.

Det kræver stadig at telefonen som sådan understøtter det - Nexus S understøtter det ikke.
Gravatar #52 - Chewy
16. okt. 2011 16:34
@51
Det kræver stadig at telefonen som sådan understøtter det - Nexus S understøtter det ikke

Eller rettere en ROM der understøtter det...
Gravatar #53 - smorten
16. okt. 2011 19:24
Ville gerne have dette svar:
Har ikke råd, og har det fint med min iPhone 2g...

Det virker som om man enten skal synes at den nye iPhone er dårlig, eller være iFan og købe alt det nye.
Hvad med os som godt kan lide apples produkter men ikke er hoppet på den store "jeg MÅ have det nyeste nye"-forbrugermentalitet?
Jeg har været fuldt ud tilfreds med min iPhone i over 3 år nu. Jeg føler ikke behov for at bruge penge på nyt hele tiden. At købe det nyeste hele tiden, skaber i mine øjne bare et falskt behov for bedre, hurtigere vildere gadgets.

I mine øjne må det at jeg ikke har følt behov for at skifte mobil i 3 år vel også sige lidt om den kvalitet apples produkter har. Har haft min Macbook Pro i snart 5 år nu. Please stop den tendens til altid at måtte have det nyeste... Valg af produkter definerer jer ikke!
Gravatar #54 - Alrekr
17. okt. 2011 05:32
#53: Nuanceret tankgang? Det findes ikke! Enten elsker eller hader du Apple!!! ;)
Gravatar #55 - MBP-iOS4
28. okt. 2011 08:29
så er iPhonen opgraderet til en S'er.... :-)
Gravatar #56 - XorpiZ
28. okt. 2011 08:55
Med dit brugernavn kommer det vel ikke rigtig som et chok... :)

Men skal det ikke ændres tiL MBP-iOS5?
Gravatar #57 - Appulous_iOSX
28. okt. 2011 12:46
@XorpiZ
for at ikke skifte brugernavn hvert år valgte jeg at sætte X istedet ;)
Gravatar #58 - Norrah
28. okt. 2011 13:30
Så har jeg købt 2 4s'er..
En sort og en hvid..

Den sorte får ingraveret hverdag, og bliver min arbejdstelefon.
Den hvide får ingraveret weekend, og er min private flashy telefon..

Gravatar #59 - Trucha
30. okt. 2011 20:57
Jeg har bestilt en iPhone 4S og får den i morgen. Sprang 4'eren over, men nu kan jeg sgu ikke vente længere. Springet bliver monumentalt og jeg glæder mig sindssygt meget. iPhone 4S priserne er heller ikke så høje, som jeg først havde regnet med - og så meget desto mere grund er der til at opgradere nu.
Gravatar #60 - XorpiZ
30. okt. 2011 21:09
Skrid nu med dit spam idiot.
Gravatar #61 - alexpolo
1. nov. 2011 07:33
Jeg har et ord til den afstemning: Android :P
Gravatar #62 - keen
8. nov. 2011 16:28
Så fik jeg endelig min i dag, tiltrængt opdatering fra min gamle 3GS. :)
Gravatar #63 - thomasmorkeberg
9. nov. 2011 10:03
Efter 2 år med android har jeg købt en iPhone 4S for at prøve iOS igen. Men indtil videre er jeg ikke kun positivt overrasket.

Notfikations systemet og det at have widgets der virker rigtig godt. Kameraet er fantastisk og designet også.

Meen det med at iOS aldrig lagger syns jeg bestemt ikke passer.
Oplevere flere gange at den lagger når jeg scroller gennem apps eller mens den er igang med at installere apps - generalt syns jeg faktisk at min SGS II virkede mere smooth overall.

Derudover er der ofte nogle irriterende "freezes" hvor den lige står stille i 2-3 sek, også åbner den app'en som jeg har trykket på.

Og skype er ved at drive mig til vanvid. Har sat den til at den ALDRIG skal logge af og alligevel er den altid logget af hvis jeg ikke har brugt mobilen i nogle timer - det har jeg aldrig oplevet på android platformen.

Stor chance for at den nok bliver skiftet ud med Galaxy Nexus når den kommer.
Gravatar #64 - Norrah
10. nov. 2011 14:24
# 63 det er problemer jeg ikke kan nikke genkendende til, lige med undtagelse af skype, som mere er applikationens skyld end styresystemet efter min forståelse. Skal siges jeg har kun en 4, og jeg oplever altså kun yderst sjældent laggs..

Mon ikke du skulle prøve at formatere lortet?
Gravatar #65 - bhs
12. nov. 2011 09:21
Har en 3gs og jeg oplever ikke noget til "lags" som du nævner. Bliver din mobil ophedet?

Der kom en ny opdatering for 2 dage siden, prøv at hente den og se.
Gravatar #66 - Hamsteren
23. nov. 2011 12:41
Har stemt ja, meen det er kun fordi arbejdet sponsorer en så jeg kan supporterer alle de brugere der også vil have dem.
Gravatar #67 - ztyle
28. nov. 2011 12:29
Venter en 64GB her i denne uge, grunden til jeg køber en 4S er at min 4'er har kun 16GB, og jeg er træt af at udvælge hvad jeg skal ha' på min mobil, lidt overkill måske, men så er jeg på den sikre side
Gravatar #68 - kblood
28. nov. 2011 13:42
ztyle (67) skrev:
Venter en 64GB her i denne uge, grunden til jeg køber en 4S er at min 4'er har kun 16GB, og jeg er træt af at udvælge hvad jeg skal ha' på min mobil, lidt overkill måske, men så er jeg på den sikre side

Det er man jo lidt nød til med iPhone. Ikke så nemt at rette op på senere. 4S er vel også kun i 32 og 64gb model?
Gravatar #69 - Brugernavn
28. nov. 2011 13:49
Nope, den findes også i en 16 GB udgave.
Gravatar #70 - kblood
30. nov. 2011 21:37
Gnarfsan (69) skrev:
Nope, den findes også i en 16 GB udgave.

Det må godt nok føles som et spark i nøderne hvis man begynder at se det smarte i at udnytte den plads, og hvad den kan bruges til.

Jeg kan ikke få plads nok. 2 terabyte i min stationære, og en del eksterne harddiske, en bærbar med 2x320gb diske, nogle 32gb SD og micro SD kort class 10 da det helst ikke skal tage for mange timer at fylde dem med data. Jeg kunne sikkert sagtens klare mig med 32gb på en iPhone, det ville jeg jo blive nød til hvis jeg havde en. Men jeg vil bare helst gerne have muligheden for 64gb eller derover. Og det giver iPhone 4S så endelig. Det kommer måske endda hvor at jeg rent faktisk køber en iPhone fordi den så har de muligheder jeg søger i den.

Jeg glæder mig stadig til at se når de kommer med quad core enheder her i 2012. Og den bliver desværre nok også udnyttet bedre og tidligere end quad core til Android, selvom Nvidia godt nok gør det godt for at få spil udviklet til Android.
Gravatar #71 - Magten
30. nov. 2011 21:55
Modsat (rent gæt) langt størstedelen af smartphone brugerne så ynder du jo også at fylde din telefon op med HD film, måske derfor har du brug for så meget plads :p Det er ikke ligefrem normalt.

Jeg brugte ikke over 10GB på min iPhone 4 på noget tidspunkt, og det var på trods af bl.a. Fifa 11 som fyldte 1.1 GB.

Men i serveren derhjemme kan vi godt snakke om storage.. Der har jeg også en hel del :p
Gravatar #72 - kblood
30. nov. 2011 22:29
Tja, jeg bruger da gerne 5gb og måske i perioder 10gb til til video. Men som du selv skriver, så begynder spil alene at bruge over 1gb plads. Jeg har vel 2-3 spil som gør det. Og det stopper de nye spil jo ikke med at fylde nu der er kommet endnu bedre hardware at kunne udnytte.

Så er der GPS med kort på telefonen. I udlandet er det noget risikabelt at gøre sig afhængig af data trafik. Et almindeligt kort kan da også bruges, men at kunne se hvor henne på kortet man selv er, er altså okay nyttigt. Også uden at skulle til at omregne længde og breddegrader til det kort man evt. har med.

Men ja, jeg prøver at udnytte de features telefoner har. Først og fremmest egentlig fordi jeg er nysgerrig og gerne vil vide hvor godt det fungere. For mig er det lidt legetøj, men efterhånden som man ser nytten i de forskellige funktioner, så er det da også nemmere at finde mere at bruge dem til.

Nu kan jeg godt forstå at de fleste ikke bruger deres telefon til video som standard, når det med de fleste modeller kræver at man konvertere næsten alt, til et eller andet telefon venligt format og måske endda en telefon venlig opløsning, men det kan man jo komme uden om både på iPhone og Android, medmindre det er en low end telefon.

Til hverdags brug, ja så er de 16gb rigeligt, men for at gøre god brug af de features der jo egentlig er dem der adskiller smart phones og feature phones, så begynder pladsen godt nok at betyde noget.

Hvad angår server, så er min NAS begyndt at drille. Over 1 terabyte fik jeg fyldt på den, og så vælger den at gå helt i ged virker det til. Der var en HD med bad sectors, men ved ikke lige hvad der sker med den nu. Den har vidst problemer med at starte rigtigt op. Jeg håber godt nok ikke at jeg skal have fat i nye harddiske til den, det er jo ikke billigt for tiden.
Gravatar #73 - Brugernavn
1. dec. 2011 06:02
kblood (70) skrev:
Det må godt nok føles som et spark i nøderne hvis man begynder at se det smarte i at udnytte den plads, og hvad den kan bruges til.

Tjah, vel ca. samme spark i nødderne som alle europæiske Galaxy Nexus købere får.

Til en iPad ville det være for lidt (Tro mig, jeg har en 16GB udgave :-P). Men apps til iPhonen fylder mindre, så jeg tror nu sagtens jeg kunne klare mig med 16GB.
Gravatar #74 - Magten
1. dec. 2011 06:09
Det er også helt forståeligt du udnytter alle de funktioner, jeg tvivler bare på det er noget der er voldsomt udbredt blandt smartphone brugere.

Personligt foretrækker jeg til hver en tid en dedikeret GPS når jeg er i udlandet. Blandt andet fordi jeg gerne vil bruge min telefon på så lange ture og heller ikke synes det er optimalt at have telefonen hængende i forruden, og ikke mindst finde en eller anden holder til den.
Og så er 500 kr (TomTom West Europe til iPhone) for et kort til mobilen simpelthen bare for dyrt når jeg ikke er sikker på jeg stadig har samme mobil OS om et år.
Gravatar #75 - Brugernavn
1. dec. 2011 06:14
Magten (74) skrev:
Personligt foretrækker jeg til hver en tid en dedikeret GPS når jeg er i udlandet.

Gjorde jeg også. Men så blev den stjålet. Nu ved jeg ikke rigtigt om jeg gider at købe en ny.
Gravatar #76 - kblood
1. dec. 2011 07:09
Gnarfsan (75) skrev:
Gjorde jeg også. Men så blev den stjålet. Nu ved jeg ikke rigtigt om jeg gider at købe en ny.

Jeg købte Navigon til Android, og der er så et kort over EU med. Man skal ikke stole på den 100% med alle de mindre detaljer som hvor der er tank stationer, men 500 kr. og så kan jeg downloade det til alle mine Android enheder, og til forskel fra en dedikeret GPS, så kan jeg hente den igen når jeg får mig en ny telefon, eller bare bruge min gamle telefon som dedikeret GPS hvis jeg skifter. Jeg har en Galaxy S med et 3000 mah batteri til, og den holder 3 dage med moderat brug, 7 dage hvis den stort set ikke bliver brugt. Det vil jeg næsten mene det må være bedre end mange GPS muligheder. Skærmen er så måske mindre.

#74 Ja, det er da nok langt fra alle der bruger det. Men dem som gad at bruge tid på at konvertere video til sine Nokia og Eriksson telefoner i ret grim opløsning, vil nok se det som en ret nice funktion.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login