mboost-dp1

Skal du have fat i LEGO Universe?

Gå til bund
Gravatar #1 - vision-dk
12. okt. 2010 07:41
"Nej, har ingen interesse i at lege med virtuelt LEGO"

Har været beta-tester og må bare sige at det overhovedet ikke fangede mig.
Gravatar #2 - Billy Blaze
12. okt. 2010 11:43
Jeg ville gerne prøve det, men prisen afskrækker mig. Lavere pris eller free-to-play, tak...
Gravatar #3 - smiley
12. okt. 2010 12:46
Jep. Mest fordi jeg vil bygge og bestille nogle ting.
Gravatar #4 - Carstone
12. okt. 2010 14:32
spil minecraft istedet :P
Gravatar #5 - Daniel-Dane
12. okt. 2010 16:00
vision-dk (1) skrev:
"Nej, har ingen interesse i at lege med virtuelt LEGO"

Har været beta-tester og må bare sige at det overhovedet ikke fangede mig.
+1

Jeg har prøvet det, og jeg forstår slet ikke, hvad pointen med spillet er. Desuden bruger chatten whitelist, så det kan være svært at skrive sammen. Selvfølgelig med mindre man er fem år gammel.
Gravatar #6 - Daniel-Dane
12. okt. 2010 17:16
Carstone (4) skrev:
spil minecraft istedet :P
Great, now I just accidentally Minecraft!
Gravatar #7 - ignuz
12. okt. 2010 21:44
Stemte nej, havde uden at tænke mig om skrevet mig op til betaen men fik aldrig lyst til at udnytte den invitation jeg fik.
Gravatar #8 - Makey
12. okt. 2010 22:29
Prøvede også betaen men, det er altså ikke særligt godt hvis jeg skal sige det, var faktisk skuffet. Ikke engang som for sjov hygge spil ville jeg spille det, så hellere sådan noget som Minecraft ja.

Trist, men jeg håber da at spillet vil fange nogle andre, for LEGO's skyld, ville være ærgerligt hvis de skulle se endnu en fiasko.
Gravatar #9 - Tyrian
14. okt. 2010 07:14
+1

Brugte et par timer på det, men må indrømme at det slet ikke fangede på noget plan.

Skal helt sikkert ikke have fat i det.
Gravatar #10 - GrillBiller
14. okt. 2010 07:58
Hvis de laver en "Robotverden" med NXT så ja
Gravatar #11 - Kuuri
14. okt. 2010 16:35
Stemte "Hvad er det?" af, ja, åbenlyse grunde.

Kan dog huske da jeg var lille, hvor vi havde sådan et sejt LEGO-spil til pc, hvor man kunne skabe sin egen lille verden, og så "gøre det levende", så fx biler kørte, mennesker gik og mumlede osv.

Der gik lige barndomsmemories i den, men pointen er, at jeg ikke kender det her, og selvom det ovennævnte spil var sjovt, så var det altså, da min alder var et-cifret.
Gravatar #12 - Daniel-Dane
14. okt. 2010 18:05
Kuuri (11) skrev:
Kan dog huske da jeg var lille, hvor vi havde sådan et sejt LEGO-spil til pc, hvor man kunne skabe sin egen lille verden, og så "gøre det levende", så fx biler kørte, mennesker gik og mumlede osv.
Gode gamle LEGO Creator. Jeg har stadig spillet, men det virker ikke på nyere maskiner (og så er det på polsk)! ):

Jeg lavede ofte en helikopter og fløj rundt i 1st person.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login