mboost-dp1
Skal du have fat i LEGO Universe?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
+1vision-dk (1) skrev:"Nej, har ingen interesse i at lege med virtuelt LEGO"
Har været beta-tester og må bare sige at det overhovedet ikke fangede mig.
Jeg har prøvet det, og jeg forstår slet ikke, hvad pointen med spillet er. Desuden bruger chatten whitelist, så det kan være svært at skrive sammen. Selvfølgelig med mindre man er fem år gammel.
Prøvede også betaen men, det er altså ikke særligt godt hvis jeg skal sige det, var faktisk skuffet. Ikke engang som for sjov hygge spil ville jeg spille det, så hellere sådan noget som Minecraft ja.
Trist, men jeg håber da at spillet vil fange nogle andre, for LEGO's skyld, ville være ærgerligt hvis de skulle se endnu en fiasko.
Trist, men jeg håber da at spillet vil fange nogle andre, for LEGO's skyld, ville være ærgerligt hvis de skulle se endnu en fiasko.
Stemte "Hvad er det?" af, ja, åbenlyse grunde.
Kan dog huske da jeg var lille, hvor vi havde sådan et sejt LEGO-spil til pc, hvor man kunne skabe sin egen lille verden, og så "gøre det levende", så fx biler kørte, mennesker gik og mumlede osv.
Der gik lige barndomsmemories i den, men pointen er, at jeg ikke kender det her, og selvom det ovennævnte spil var sjovt, så var det altså, da min alder var et-cifret.
Kan dog huske da jeg var lille, hvor vi havde sådan et sejt LEGO-spil til pc, hvor man kunne skabe sin egen lille verden, og så "gøre det levende", så fx biler kørte, mennesker gik og mumlede osv.
Der gik lige barndomsmemories i den, men pointen er, at jeg ikke kender det her, og selvom det ovennævnte spil var sjovt, så var det altså, da min alder var et-cifret.
Gode gamle LEGO Creator. Jeg har stadig spillet, men det virker ikke på nyere maskiner (og så er det på polsk)! ):Kuuri (11) skrev:Kan dog huske da jeg var lille, hvor vi havde sådan et sejt LEGO-spil til pc, hvor man kunne skabe sin egen lille verden, og så "gøre det levende", så fx biler kørte, mennesker gik og mumlede osv.
Jeg lavede ofte en helikopter og fløj rundt i 1st person.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.