mboost-dp1
Skal du have en Windows 8-tablet?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg venter kun på at Asus Transformer Book kommer til Danmark, så bliver den købt.
Jeg erstatter min bærbare computer komplet med den til den tid.
Jeg erstatter min bærbare computer komplet med den til den tid.
Regner med at investere i en Win8 RT tablet her d. 1 ... Fragtet fra UK og herover .. 3500 for tablet + Black touch cover .. 3800 Hvis jeg også skal have mig en HDMI adapter så jeg kan koble den til et TV .. :) ..
I DK kan jeg se proshop og andre steder står den til 6k ... 6000 !!!!!!! De må da have slugt et eller andet siden de tror jeg vil give 6k for en tablet der skulle være lige så billig som iPad, og også er det i andre lande .. Det er 2500 man sparer ved at købe den i UK .. :s ... + Der er fri fragt fra MS i UK ..
I DK kan jeg se proshop og andre steder står den til 6k ... 6000 !!!!!!! De må da have slugt et eller andet siden de tror jeg vil give 6k for en tablet der skulle være lige så billig som iPad, og også er det i andre lande .. Det er 2500 man sparer ved at købe den i UK .. :s ... + Der er fri fragt fra MS i UK ..
MaxXDk (8) skrev:Regner med at investere i en Win8 RT tablet her d. 1 ... Fragtet fra UK og herover .. 3500 for tablet + Black touch cover .. 3800 Hvis jeg også skal have mig en HDMI adapter så jeg kan koble den til et TV .. :) ..
Hvor finder du den til den pris? På Microsofts hjemmeside står der £479.00.
http://www.microsoftstore.com/store/msuk/en_GB/pdp...
Microsoft selv kan godt finde ud af at sende den til DK .. :P .. underligt, men sandt ..
Microsoft selv kan godt finde ud af at sende den til DK .. :P .. underligt, men sandt ..
Umiddelbart nej, for selv hvis jeg køber en, så skulle det bare være for at få en x86 tablet jeg kunne lege lidt med, men Windows 8 ville nok blive (forsøgt) udskiftet med det samme fik fik gang i den.
Jeg går ikke ud fra at man kan få en Surface med dansk layout på touch cover... nogen der ved anderledes?
Surface med Windows RT, er ikke en Windows 8 Tablet.
SlettetBruger (18) skrev:Surface med Windows RT er ikke en Windows 8 Tablet
Surface med Windows RT er ikke en Windows 8 Tablet
jeg er sikker på du har en pointe men den skinner ikke ret godt igennem... :p
Er ret overbevist om at jeg skal have en Windows 8 x86 tablet.
Venter dog til der kommer devices med CloverTrail på før jeg skal have en. Det bliver så fucking vildt!!!!11!
Venter dog til der kommer devices med CloverTrail på før jeg skal have en. Det bliver så fucking vildt!!!!11!
Nagelfar^^ (23) skrev:Venter dog til der kommer devices med CloverTrail på før jeg skal have en. Det bliver så fucking vildt!!!!11!
De er allerede ude
Asus VivoTab
Asus VivoTab Smart
HP Envy x2
HP ElitePad 900
Dell Latitude 10
Lenovo Thinkpad Tablet 2
Lenovo IdeaTab Lynx
Samsung Series 5 Slate (Samsung ATIV Smart PC)
Acer Iconia W510
Dog den ser godt nok ud til at køre noget trægt på nogen enheder. På Lenovo Tablet 2 fx er det noget irriterende lag i denne video omkring 2:10 hvor den er flere sekunder om at hoppe fra et vindue til et andet.
Jeg er ikke i tvivl om at den enhed er ubrugelig ligesåsnart du starter SCSM console, eller EB's hjemmeside.
Thinkpad Helix derimod, med dock muligheder og i7 :D
Havde i dag mulighed for at lege med en Windows RT tablet, og selv om jeg er det mange vil kalde for en Apple Fanboi, så er jeg noget imponeret over den tablet.
Byggekvaliteten virker til at være i top, og interfacet virker ganske fornuftigt.
MS er kommet virkelig godt fra start med denne tablet - hatten af for den.
Byggekvaliteten virker til at være i top, og interfacet virker ganske fornuftigt.
MS er kommet virkelig godt fra start med denne tablet - hatten af for den.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.