mboost-dp1
Skal du have en PS3 Slim?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg ved ikke om PS3'en sux, men jeg ved jeg ikke skal ha' en. Hvorfor kan jeg ikke bare svare nej, ligesom man bare kan svare ja..?!
dynamism (1) skrev:42% der mener den er elendig?
Det må være dem der ikke har en, og aldrig har prøvet den...
Tror bare at det er fordi det er den eneste måde at sige nej på :) For jeg votede nej, men ikke fordi jeg har noget som sådan i mod PS3, jeg gider bare ikke eje (betale for ;)) en.
Fail hvor er "nej" henne? hvad hvis man hverken vil ha en Slim, eller en normal, uden at syntes den er elendig?
Siger den ellers trofaste MS mand
Siger den ellers trofaste MS mand
ps3 slim, nejtak. Xbox Natal..ja tak
Det er som det ser ud lige nu, Kan sony hmale op med noget bedre...så bliver det nok en playstation. Har ingen speciel homeboy følelse overfor for nogen af dem.
Det er som det ser ud lige nu, Kan sony hmale op med noget bedre...så bliver det nok en playstation. Har ingen speciel homeboy følelse overfor for nogen af dem.
Nej, den gode gamle er fin!
Købte den gamle model for knap 14. dage siden, så det var da lidt øv at se der kom en ny nu.
Efter at have kigget lidt nærmere på forskellene, hvoraf den eneste jeg fandt interessant var et lidt lavere strømforbrug besluttede jeg mig dog for at jeg ikke gad rende ud til Gamestop/EBgames og hyle op over mine 14. dages fortrydelsesret....er nok bare ret godt tilfreds med hvad jeg har.
Hvis min skærm i stuen havde været en Sony Bravia havde jeg nok set anderledes på det, pga. af de nye integrerede funktioner i fjernbetjeningen, men har for nyligt købt en Samsung skærm, som jeg ikke vil bytte ud med en Bravia alligevel. ;-)
Købte den gamle model for knap 14. dage siden, så det var da lidt øv at se der kom en ny nu.
Efter at have kigget lidt nærmere på forskellene, hvoraf den eneste jeg fandt interessant var et lidt lavere strømforbrug besluttede jeg mig dog for at jeg ikke gad rende ud til Gamestop/EBgames og hyle op over mine 14. dages fortrydelsesret....er nok bare ret godt tilfreds med hvad jeg har.
Hvis min skærm i stuen havde været en Sony Bravia havde jeg nok set anderledes på det, pga. af de nye integrerede funktioner i fjernbetjeningen, men har for nyligt købt en Samsung skærm, som jeg ikke vil bytte ud med en Bravia alligevel. ;-)
JA!
Solgte min gamle 60'er, den var både grim, og havde ikke brug for at spille gamle spil med lorte grafik!
Når jeg så ikke længere er på røven, dvs. omkring juletid så skal jeg da helt klart ha sådan en, den er ligefrem flot
Solgte min gamle 60'er, den var både grim, og havde ikke brug for at spille gamle spil med lorte grafik!
Når jeg så ikke længere er på røven, dvs. omkring juletid så skal jeg da helt klart ha sådan en, den er ligefrem flot
#29 Se på playstation.com under nyheden "Underholdning på PS3 har et nyt ansigt"
Playstation.com skrev:Bravia® Sync™-funktion
Det nye PS3-system er også udstyret med funktionen Bravia® Sync™. Ved at forbinde det nye PS3-system og et Bravia-tv med HDMI-kablet kan brugerne betjene menuen Home (XMB) på PS3 direkte ved hjælp af fjernbetjeningen til tv'et. Andre funktioner omfatter bl.a. System Standby, som automatisk slukker PS3-systemet, når Bravia-tv'et slukkes.
dynamism (1) skrev:42% der mener den er elendig?
Det må være dem der ikke har en, og aldrig har prøvet den...
For det er helt umuligt, at der er nogle der faktisk har prøvet den - og ikke bryder sig om den? ;)
Jeg bliver tit stemplet som fanboy fordi jeg er så pokkers skuffet over PS3'en og det irriterer mig grusomt, at man ikke kan få lov være ærlig og det ikke er i orden ikke at kunne lide den (for mig) helt utroligt skuffende spilleboks.
Det skal siges, at jeg syntes den er fin som blu-ray og da jeg kan købe den til en yderst fordelagtig pris, så har jeg skam endda 2 stående. Men som spillekonsol, der har jeg aldrig mødt noget så ligegyldigt - og jeg har stort set haft alt siden Commodore 64.
Men der burde nu stadig være en mulighed for, at folk bare kan sige "nej" i denne poll :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.