mboost-dp1

Skal du have en iPhone 3G S?

Gå til bund
Gravatar #1 - gnаrfsan
9. jun. 2009 08:11
Yep, har overvejet det længe. Nu er det på tide.
Gravatar #2 - SHAREONLINE
9. jun. 2009 08:18
Nix har allerede skiftet telefon.. går ikke tilbage til en fuser:)
Gravatar #3 - iMan
9. jun. 2009 10:52
Opgraderer fra 2G til 3GS:)
Gravatar #4 - Josso
9. jun. 2009 11:25
Sandsynligvis...

Fra en Siemens AX72 (fra 2005) til en iPhone 3GS.
Det bliver nice. :)

Håber dog at jeg kan få den købt uden abbo i Italien.
Gravatar #5 - Bermann
9. jun. 2009 11:56
Ja, har længe ville have en iPhone men var ret sikker på at der ville komme en ny model her i Juni, så jeg ventede de 4 måneder... med rette kan jeg så se nu.

Glæder mig til d. 9. Juli :)
Gravatar #6 - Léon
9. jun. 2009 12:43
Jeg stod i kø for at få min iPhone. Og tror godt den kan holde til næste generation eller det håber jeg på. :-)

Tror ikke hastigheden er nok for at jeg skulle smide et større beløb efter denne iPhone 3G S
Gravatar #7 - fusk
9. jun. 2009 19:03
Har kik på en ericsson c905 m. 8mp og xeron blitz.

iphonen mangler stadig den der "jeg må bare eje den" effekt, synes jeg er synd, for den har virkelig potentialet, men nu hvor de så endelig opdaterer den, så sidder man bare tilbage, skuffet og tænker, nå, måske næste gang.
Så den er stadig ret uinteressant for mig. ævbæv.
Gravatar #8 - reefermadness  
9. jun. 2009 19:22
Havde faktisk et mareridt den anden dag, hvor jeg drømte at jeg købte en pose iPhones.. Heldigvis var det bare en drøm :-)
Gravatar #9 - Thalion
9. jun. 2009 19:25
Får en HTC Magic ind ad døren i morgen, så det bliver nok ikke til en iphone i den nærmeste fremtid.
Gravatar #10 - Zayin
10. jun. 2009 06:49
Ud fra stemmeprocenterne ser det ud til at omkring 75% af brugerne herinde vil have en iPhone inden sommerens udgang... vildt!

#7 Hvilken telefon har så den effekt? Og hvori ligger effekten?
Gravatar #11 - one
10. jun. 2009 08:39
Er nu super glad for min HTC Touch Diamond 2 (Topaz).
Såå jeg tror jeg springer over i denne omgang, og glæder mig til min gratis WM 6.5 update. ;)

Der er ved at være mange gode smartphones, på markedet. Glæder mig meget til at se når Palm Pre kommer til landet. :)
Gravatar #12 - laspe18
10. jun. 2009 08:46
Jeg overvejer en HTC Magic i stedet :-)
Gravatar #13 - Xunil
10. jun. 2009 10:50
Min far kunne måske godt tænke sig en iPhone, så håber på at han vil købe min så jeg kan få fat i den nye :]
Gravatar #14 - Razzia
10. jun. 2009 13:05
Jeg springer over, og regner med en Samsung i7500 (Android), når den engang kommer på markedet.
Gravatar #15 - Trogdor
10. jun. 2009 13:37
Næh, jeg er godt tilfreds med den iPhone jeg har.
Det kunne være rart at være istand til at optage video, men det er også det eneste. (mit lille behov for at optage video kan ikke rigtig retfærdiggøre at jeg køber et videokamera)
Gravatar #16 - bodhiBit
11. jun. 2009 13:17
Palm Pre FTW..! Eneste minus er at den ikke er kommet til dk endnu.. :(

iPhone..? syns den virker for stor og grim at slæbe rundt på.. Den virker egentlig mere et mobil medie-center end en kommunikations-enhed.. og onscreen-tastatur duer bare ikke..

HTC Magic..? Også fristende, men har hverken standard jack-stik eller hardware-tastatur..

Palm Pre og web-apps er fremtiden..! ^^
Gravatar #17 - gnаrfsan
11. jun. 2009 13:35
#16: Pre'ens keyboard får ellers hug:
http://gizmodo.com/5280848/ten-things-you-should-know-about-the-palm-pre skrev:
When you open up the phone, the story changes dramatically. The edges are too sharp—sharp enough to cut cheese—and the keyboard is tiny and difficult to type on. If Palm had included iPhone/Android-level word correction, basically a system that would basically fix misspellings for you to correct for inaccurate typing, this wouldn't be a problem.

Ellers er siden generelt ret tilfreds.
Gravatar #18 - SHAREONLINE
11. jun. 2009 14:48
one (11) skrev:
Er nu super glad for min HTC Touch Diamond 2 (Topaz).
Såå jeg tror jeg springer over i denne omgang, og glæder mig til min gratis WM 6.5 update. ;)

Der er ved at være mange gode smartphones, på markedet. Glæder mig meget til at se når Palm Pre kommer til landet. :)

Netop også den telefon jeg skiftede til for en uge siden:)

den er super lækker, og skønt at færdes på xda-developers igen:D

elsker at tweake WM til mine behov.. Alt er tilladt:)
Gravatar #19 - bodhiBit
11. jun. 2009 15:06
#17 > Tak for linket.. :)

Nu har jeg jo ikke selv prøvet den, men hvis tastaturet er så bøvlet at bruge som de antyder, så må man jo bare håbe at de tilføjer noget auto-korrektur i en update..

Ellers skulle de ha været smarte og lave tastaturet på langs, så der er mere taste-plads..

En tredje mulighed kunne være deres "grafitti" håndskrifts-genkendelse som de havde på deres gamle Palms..

Men hardware-tastatur er stadig bedre en on-screen... syns jeg...
Gravatar #20 - gnаrfsan
11. jun. 2009 22:36
#19: Det var så lidt. Jeg postede det ikke for at rakke Pre'en ned. Jeg syntes bare at jeg lige ville vise dig det, så du ikke bliver alt for skuffet, når du får den. Jeg tror også helt sikkert at autokorrektur er på vej. Og enig. Tastatur på langs ville have været bedre :)

Har du iøvrigt prøvet at taste på en iPhone?
Gravatar #21 - DanaKaZ
12. jun. 2009 06:06
Engadget har dette at sige om keyboardet på Pre'n.
http://www.engadget.com/2009/06/03/palm-pre-review-part-1-hardware-webos-user-interface/ skrev:
Well, we can put your mind at ease folks -- it's actually pretty good. Now, we won't lie, it's not quite the barnstormer of the Bold or Treo 650, but it is a very, very solid typing experience nonetheless. The keys -- made of a similar rubbery material which the Treo Pro and Centros use -- have a surprising amount of depth given their location, and they're actually somewhat clicky (a surprise to us). Spacing between keys is ample, but we wouldn't say generous -- though in general getting accustomed to typing on the Pre wasn't too painful. Our biggest gripe is actually with the software, which omits some no-brainers like double-tap spacebar for periods (though in the phone's defense, it does have a dedicated period key).

Men læste også selv først Gizmodos kommentarer, så blev lidt forvirret af Engadgets review.
Gravatar #22 - gnаrfsan
12. jun. 2009 06:35
#21: Det kan være at gizmodo gutten har pølsefingre...
Gravatar #23 - DanaKaZ
12. jun. 2009 06:39
#22 Det ville være en udemærket forklaring, er også vigtigt at have med i ens overvejelser.
Gravatar #24 - Niversen
12. jun. 2009 16:40
nope falder ikke for en telefon hvor prisen er skruet i top og har en spist frugt på bagsiden...

Det der touch er ikke mig... ingen af de touch telefoner jeg har rørt ved er hurtig nok... og hvis jeg ikke kan skrive på den hvad f*** er meningen???

det bliver anden fra anden
Gravatar #25 - Chewy
12. jun. 2009 16:48
Nope. Har aldrig og skal aldrig eje en iphone i dens nuværende form.
Hvis de tilgengæld redesignede den. Gav den nogle flere (eller skulle man måske sige nogen) hardware keys. Og til sidst ændrede arkitekturen i deres OS. Så ville jeg nok overveje det.

Er selv lige skiftet til HTC Touch HD, og kan kun se fordele.
Til gengæld irritere det mig grænseløst at det kun er 6 H-Keys.
Løft rør, læg på, homescreen, tilbage, volume og standby.
Jeg savner sindsygt meget en dedikeret kamera knap, og ligeledes dedikeret d-pad.
Det er bare meget mere behageligt når man skal bevæge sig rundt på hjemmesider/menuer med d-pad.
Så i bund og grund kan jeg ikke se det som andet end en nedgradering at skifte til en iphone.. (og havde det på samme måde med min HTC P3300)
Men smag og behag :-)

Så konklussionen er at jeg stemte... Eller vent, det gjorde jeg jo ikke ;-)
Gravatar #26 - Zombie Steve Jobs
12. jun. 2009 18:28
Negative, venter på Palm Pre (der efter sigende skulle komme til EU snart). Hvis den stinker så køber jeg nok den nye JesusPhone.
Gravatar #27 - gnаrfsan
12. jun. 2009 18:36
#26: Hvis den kan lave vand om til vin, så vil jeg også ha en...
Gravatar #29 - gnаrfsan
12. jun. 2009 18:59
#28 Wau, det var lang tid...
Gravatar #30 - Kian
13. jun. 2009 07:38
jeg savner lidt muligheden for 'Har ikke besluttet mig endnu'. Jeg har allerede de to første liggende... og jeg ville ikke ane hvad jeg skulle gøre med dem hvis jeg køber den tredje.
Gravatar #31 - kimsondergaard
15. jun. 2009 16:17
Jeg har ALDRIG haft så god en telefon som iphone.
det hænger i mit hjerte, kan godt være der er mange der kan det samme. men det bare ikke nok. det er måden iphonen gør tingene der er så lækkert. og utrolig stilfuldt.
apple laver idet hele taget bare Genialt og utrolig lækre produkter.
startede med en 2g og nu har jeg 3G. mon ikke jeg skifter til 3Gs.
har kigget meget lidt på andre telefoner som eks sonyericsson X1. men nej det er bare ikke mig. desuden prøvede jeg den. og den hakkede og kørte ik halvt så smooth som iphone. og fatter slet ikke de har WM på den. men selvf de prøver jo at følge med.
men Aldrig om jeg vil ha en mobil med WM på.
iphone FTW. dog er 3GS ikke den stooore opgradering. men det stadig nok til mig. :D

Før i tiden kiggede jeg altid på nye mobiler. men efter jeg har fået iphone så kigger jeg dårligt nok. den har hævet min standard rimelig meget mht mobiler :D
Gravatar #32 - Bubbi
16. jun. 2009 13:58
Vi opgraderer begge vores 3G til 3GS så snart det bliver muligt...

Nu skal vi lige lege lidt med 3.0 på vores 3G, og så håber jeg
det bliver i starten af juli vi får de nye.. :)
Gravatar #33 - Chewy
16. jun. 2009 15:32
@32
Øhhh.... Vi?
Bare sig til hvis du skal bruge nummeret på en god psykolog :-)
Gravatar #34 - JensOle
16. jun. 2009 16:21
Til alle MacFreaks : I ved vel godt, der snart kommer en nyere model, der er en lille tand bedere end 3G S.
Gravatar #35 - DanaKaZ
16. jun. 2009 16:28
#34 Du mener om et års tid?
Gravatar #36 - JensOle
16. jun. 2009 16:51
#35 sooooon ......
Gravatar #37 - Bubbi
17. jun. 2009 06:04
Vi er nogen der har en kæreste, og hun har self. også en iPhone..

Det er ikke alle nørder der sidder alene hjemme og bæller Cola og æder bacon chips...

Gravatar #38 - Chewy
17. jun. 2009 10:29
@37

Ahhh.....
Det var bare ikke lige helt så tydeligt.
Jeg gættede på at det enten var kæreste, en anden bruger fra newz, din hund eller en stor svedig tysker ved navn HANSI!!! (skal sige med den dybest mulige stemme).

mmmmmmmmmmmmmm..... Baaaaaaccccccoooooooonnnnnnnnnn *drroooooolllllllll*
Gravatar #39 - DCNR
17. jun. 2009 15:51
Køber den lige så snart der er et abb., som giver nogenlunde mening, og man kan beholde bukserne på, når regningen kommer...

At gå fra 90 kr. om måneden med gratis SMS til de der 200-500, som de forskellige abb. koster, er lidt for mange penge... Så beholder min Touch lidt endnu =)
Gravatar #40 - JensOle
17. jun. 2009 16:18
Bubbi (37) skrev:
Det er ikke alle nørder der sidder alene hjemme og bæller Cola og æder bacon chips...

Ok Ok. Hvad fave er min t-shirt ?
Gravatar #41 - gnаrfsan
17. jun. 2009 16:21
Gravatar #42 - gnаrfsan
17. jun. 2009 17:28
Gravatar #43 - gnаrfsan
17. jun. 2009 17:46
Og endnu et: http://gizmodo.com/5293388/iphone-3gs-review

Nogenlunde samme konklussion dog.
Gravatar #44 - mastrup
21. jun. 2009 16:40
Der burde være en ekstra valgmulighed: "Måske - Tjekker markedet for andre interessante telefoner"
Gravatar #45 - Trogdor
22. jun. 2009 10:13
gnarfsan (22) skrev:
#21: Det kan være at gizmodo gutten har pølsefingre...

Så hvis man har store hænder så er det bare ens egen skyld? Det er da en ganske vigtig information især det at den ikke har autokorrektion. Jeg har ikke pølsefingre men jeg har da tilstrækkelig store tommelfingre til at jeg nok ikke vil kunne bruge små tastaturer hvis ikke de har auto korrektion.
Gravatar #46 - gnаrfsan
22. jun. 2009 10:20
#45: Nej, men jeg synes ikke nødvendigvis at alle produkter skal laves så de kan benyttes af alle mennesker. Hvis den har mege meget små taster, og man har meget meget store fingre, så må man se sig om efter et andet produkt.
Så jo, review'et er sådanset fint nok, selvom Gizmodo manden har store fingre, men i begge hensyn skal man nok ikke tage den del af testen for tungt, før man selv har prøvet.
Mine tommelfingre er iøvrigt lige en tomme brede, og funger fint på en iPhone.
Gravatar #47 - floptickle
25. jun. 2009 16:07
Når jeg har råd skal jeg da naturligvis have en :)

Og det bliver med 100% sikkerhed med 3.
Gravatar #48 - mcgreed
25. jun. 2009 16:11
Nej tak, den måde som Apple prøver at begrænse deres kunders valg (selv om de har slækkerede på det) er ikke lige i min smag. Plus der kommer nogen ellers interessant alternativer til den (yep de har kopieret en del fra iPhone, hvorfor ikke tage de gode ting?) som jeg heller ville prøve.

Når I vælger sådan en fætter, så tjek heller SELV hvad den kan og hvad andre kan i forhold til den, og fortag derefter valget :)

EDIT: Lige en lille link til alternativer til iPhone, hvis det har interesse: http://www.gearcrave.com/2008-11-17/top-10-iphone-...
Gravatar #49 - Mulpacha
27. jun. 2009 09:47
Bubbi (37) skrev:
Vi er nogen der har en kæreste, og hun har self. også en iPhone..

Duude, det er altså salt&peber chips... du er heeelt ved siden af :D
Gravatar #50 - izym
28. jun. 2009 12:18

Det hedder sour cream & onion (eller hvilken som helst slags bugles) med holiday dip! ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login