mboost-dp1
Skal du have den nye iPhone 3G ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
#48 du har totalt misforstået telefonen hvis du sammenligner den med telefoner på deres tekniske kunnen. Der findes telefoner der er iPhone overlegen teknologisk. Men iPhone er en brugeroplevelse. Med en anvendelighed og brugervenlighed der ikke kan sammenlignes..
"Kan det som folk har brug for". Fnys.
Min fars Ericsson T65, kan det folk har brug for.
iPhone kan det som folk gerne vil ha', med undtagelser self. Om det koster penge eller om den er låst, har såvidt jeg ved intet med sagen at gøre. Det er blot en mindre ubelejlighed. Det ændre ikke på hvad produktet er, og hvem den henvender sig til. Hvis folk ikke har råd, så burde de måske heller ikke overveje en N95.
Og nej den er ikke perfekt. Men jeg er glad for min 1g(2.75g). version. Og at der findes telefoner der kan mere, er som sådan totalt ligegyldigt. De fleste folk bruger under 5% af de features der kommer på en telefon. Og når det kommer til de funktioner der bliver brugt hver dag. Så er iPhone alle telefoner jeg har prøvet overlegn.
"Kan det som folk har brug for". Fnys.
Min fars Ericsson T65, kan det folk har brug for.
iPhone kan det som folk gerne vil ha', med undtagelser self. Om det koster penge eller om den er låst, har såvidt jeg ved intet med sagen at gøre. Det er blot en mindre ubelejlighed. Det ændre ikke på hvad produktet er, og hvem den henvender sig til. Hvis folk ikke har råd, så burde de måske heller ikke overveje en N95.
Og nej den er ikke perfekt. Men jeg er glad for min 1g(2.75g). version. Og at der findes telefoner der kan mere, er som sådan totalt ligegyldigt. De fleste folk bruger under 5% af de features der kommer på en telefon. Og når det kommer til de funktioner der bliver brugt hver dag. Så er iPhone alle telefoner jeg har prøvet overlegn.
Desvaerre har HTC totalt smadret mit billede af dem efter jeg fik en S730..
Magen til lorte telefon skal man virkeligt lede laenge efter :/
Og for 99% af folk der har koebt N95 er iPhone mere end rigeligt - nu var det direkte alternativer jeg mente..
Jeg ved godt at der er andre telefoner paa markedet ;)
Derudover er Symbian ( for mig ) et kaempe no-go.
De er faktisk laast paa andre maader, som for mig, goer det langt mindre interessant at udvikle til dem.
Det kan du da bare lade vaere med?
Nokia garanterer ikke at alle obskure lorte programmer jeg har hentet fra diverse pr0n-sites fungerer, saa der er ikke nogen forskel.
Du kan bare hente dine iPhone apps over det hele paa nettet, du er ikke tvunget til at bruge AppStore.
Tjoh, jeg har endnu ikke set en med bedre HW end iPhone.
Men du mener maaske funktioner? :)
En frygteligt masse andre telefoner på markedet.
F.eks. HTC Touch Diamond, som jeg nok selv skal havde.
Desvaerre har HTC totalt smadret mit billede af dem efter jeg fik en S730..
Magen til lorte telefon skal man virkeligt lede laenge efter :/
For mange er Nokia N95 og mere end rigeligt
Og for 99% af folk der har koebt N95 er iPhone mere end rigeligt - nu var det direkte alternativer jeg mente..
Jeg ved godt at der er andre telefoner paa markedet ;)
Derudover er Symbian ( for mig ) et kaempe no-go.
Samsung, og Sony Ericson har også en masse fede telefoner, som kan det folk reelt har brug for.
Uden de er låst på samme måde
De er faktisk laast paa andre maader, som for mig, goer det langt mindre interessant at udvikle til dem.
eller skal smide penge efter producenten, når de køber et lille program.
Det kan du da bare lade vaere med?
Nokia garanterer ikke at alle obskure lorte programmer jeg har hentet fra diverse pr0n-sites fungerer, saa der er ikke nogen forskel.
Du kan bare hente dine iPhone apps over det hele paa nettet, du er ikke tvunget til at bruge AppStore.
Der findes telefoner der er iPhone overlegen teknologisk.
Tjoh, jeg har endnu ikke set en med bedre HW end iPhone.
Men du mener maaske funktioner? :)
Sjovt du lige nævner det.
Flere jeg kender der netop købte iPhonen på den begrundelse, siger den er fed til at browse med, men skrækkelig at SMS'e på, fordi den hverken har rigtigt tastatur med knapper, eller T9 ordbog.
Det er bare utroligt meget hurtigere at skrive på.
Derfor er f.eks. HTC Touch Pro'en så fed, den har touch screen, den har keyboard osv.
Men ja hvis man bare går efter en hyped telefon, der er begrænset på mange måder, så er iphonen sikkert fin.
Men personligt køber jeg ikke hardware på grund af deres indpakning, eller fordi mange synes den er åååhhh så fed. Jeg køber funktionelt hardware, der har det jeg skal bruge, og samtidigt er brugbart og funktionelt, og også gerne ikke er begrænset og låst.
Men iPhone er en brugeroplevelse. Med en anvendelighed og brugervenlighed der ikke kan sammenlignes..
Sjovt du lige nævner det.
Flere jeg kender der netop købte iPhonen på den begrundelse, siger den er fed til at browse med, men skrækkelig at SMS'e på, fordi den hverken har rigtigt tastatur med knapper, eller T9 ordbog.
Derfor er f.eks. HTC Touch Pro'en så fed, den har touch screen, den har keyboard osv.
Men ja hvis man bare går efter en hyped telefon, der er begrænset på mange måder, så er iphonen sikkert fin.
Men personligt køber jeg ikke hardware på grund af deres indpakning, eller fordi mange synes den er åååhhh så fed. Jeg køber funktionelt hardware, der har det jeg skal bruge, og samtidigt er brugbart og funktionelt, og også gerne ikke er begrænset og låst.
Det sværeste ved at købe et Apple produkt er at man skal fortælle sine forældre at man er homo...
Jeg skal fanme ikke har en iPhone! No fucking way, jeg ville ikke bruge den om jeg så fik den.
HTC Diamond, jow tak! Bortset fra at dens menu system fucker up, kræver nok bare en software opdatering, så tror jeg sq jeg investerer...
Jeg skal fanme ikke har en iPhone! No fucking way, jeg ville ikke bruge den om jeg så fik den.
HTC Diamond, jow tak! Bortset fra at dens menu system fucker up, kræver nok bare en software opdatering, så tror jeg sq jeg investerer...
"Omg only fags use iPhone! HTC er saa meget bedre! Desvaerre virker menuen ikke, men det er bagateller!" ... Wtf :D
Jeg skriver ganske hurtigt paa en iPhone, faktisk hurtigere end min HTC S730 - blandt andet fordi S730'eren er saa umaadeligt langsomt til at smide tegnene ind paa skaermen -.-
Det er ogsaa en nice telefon, desvaerre er menuen stadig lorte langsom.
Personligt foretraekker jeg en telefon der ikke lagger, men hvis du godt kan lide lag er du da velkommen til at tage en HTC :)
Det goer jeg heller ikke.. eller faktisk, det goer ingen jeg kender - men du ved jo alt om hvorfor folk koeber det de goer, ikke? :)
Yeah, iPhone! :D
"Omg only fags use iPhone! HTC er saa meget bedre! Desvaerre virker menuen ikke, men det er bagateller!" ... Wtf :D
Jeg skriver ganske hurtigt paa en iPhone, faktisk hurtigere end min HTC S730 - blandt andet fordi S730'eren er saa umaadeligt langsomt til at smide tegnene ind paa skaermen -.-
Det er ogsaa en nice telefon, desvaerre er menuen stadig lorte langsom.
Personligt foretraekker jeg en telefon der ikke lagger, men hvis du godt kan lide lag er du da velkommen til at tage en HTC :)
Men personligt køber jeg ikke hardware på grund af deres indpakning, eller fordi mange synes den er åååhhh så fed.
Det goer jeg heller ikke.. eller faktisk, det goer ingen jeg kender - men du ved jo alt om hvorfor folk koeber det de goer, ikke? :)
Jeg køber funktionelt hardware, der har det jeg skal bruge, og samtidigt er brugbart og funktionelt, og også gerne ikke er begrænset og låst.
Yeah, iPhone! :D
Savner seriøse valgmuligheder, med udgangspunkt i de nyheder og rygter der har været...
Hvad med valgmulighederne:
Når den kommer hos et andet selskab
Når abonnement kan købes med fri data
... og som andre har skrevet, et plain Nej
Det er ærgeligt at afstemninger ofte er af så dårlig kvalitet her på siden. Nye besøgende tager forhåbentligt ikke afstemningerne for seriøst.
Hvad med valgmulighederne:
Når den kommer hos et andet selskab
Når abonnement kan købes med fri data
... og som andre har skrevet, et plain Nej
Det er ærgeligt at afstemninger ofte er af så dårlig kvalitet her på siden. Nye besøgende tager forhåbentligt ikke afstemningerne for seriøst.
ipod sucks... http://store.apple.com/uk/product/M9720G/B
kan ikke være meget bedre med iFone... desuden suger det jo bare generelt med låste systemer!
kan ikke være meget bedre med iFone... desuden suger det jo bare generelt med låste systemer!
Set rent på specs. er der tre konkurrenter til Iphonen - nemlig N95, SE X1 og HTC Touch Diamond/Pro
Men et bedre alternativ (imo) er den måde som SE er begyndt at opdele deres telefoner i - dvs. alle har kamera, gps, 3G osv. men de er gode til forskellige ting, f.eks:
C902 - Har et godt kamera, video-out - men mangler touchscreen, normal lydudgang, integration med office osv.
G900 - Har touchscreen, wlan, Symbian. Det den mangler er så den "simple" betjening de andre telefoner har, da den kører symbian.
W760i - Musik telefon med "shake" kontrol, god plads til numre osv.... you get the point
Hvis man opdeler telefoner i forskellige områder, undgår man efter min mening, at lave en telefon der kan det hele, men ikke gør nogen af dele ret godt...
Men et bedre alternativ (imo) er den måde som SE er begyndt at opdele deres telefoner i - dvs. alle har kamera, gps, 3G osv. men de er gode til forskellige ting, f.eks:
C902 - Har et godt kamera, video-out - men mangler touchscreen, normal lydudgang, integration med office osv.
G900 - Har touchscreen, wlan, Symbian. Det den mangler er så den "simple" betjening de andre telefoner har, da den kører symbian.
W760i - Musik telefon med "shake" kontrol, god plads til numre osv.... you get the point
Hvis man opdeler telefoner i forskellige områder, undgår man efter min mening, at lave en telefon der kan det hele, men ikke gør nogen af dele ret godt...
Hvorfor kører denne afsteming igen idag?
Hvad blev der af svarmulighederne:
Nej, jeg vil ikke have en iPhone overhovedet
Nej, jeg kan ikke lide Apples markedsføringsprincipper
Nej, jeg kan ikke se, at iPhone er bedre end min nuværende telefon.
Ovenstående er IKKE flamebait, jeg synes bare alle svarmulighederne er "Ja, fordi..."
Hvad blev der af svarmulighederne:
Nej, jeg vil ikke have en iPhone overhovedet
Nej, jeg kan ikke lide Apples markedsføringsprincipper
Nej, jeg kan ikke se, at iPhone er bedre end min nuværende telefon.
Ovenstående er IKKE flamebait, jeg synes bare alle svarmulighederne er "Ja, fordi..."
Okay, jeg fik min fra England... men pointen ligger i, at afstemningens skaber har blandet tingene sammen. Der er iPhone og iPhone 3G. iPhone er en 2G mobil, men første generation i serien.
Okay, jeg fik min fra England... men pointen ligger i, at afstemningens skaber har blandet tingene sammen. Der er iPhone og iPhone 3G. iPhone er en 2G mobil, men første generation i serien.
Ja og købte den også.
Men hvad sker der for den førende valgmulighed? Den føles faktisk meget fedre end den gamle, men det er selvfølgelig noget man skal se i virkeligheden, for ja plastik lyder da billigere end aluminium.
Enig i #67 bortset fra de sidste 2 linjer; dårlige svarmuligheder, irriterende brug af tegn ... !!
Men hvad sker der for den førende valgmulighed? Den føles faktisk meget fedre end den gamle, men det er selvfølgelig noget man skal se i virkeligheden, for ja plastik lyder da billigere end aluminium.
Enig i #67 bortset fra de sidste 2 linjer; dårlige svarmuligheder, irriterende brug af tegn ... !!
Jeg må da indrømme at jeg også gerne havde set muligheden for at vælge Nej - Har en anden telefon i tankerne.
Jeg, som jeg har sagt tidligere i andre tråde, skal helt bestemt have mig en Samsung i900 (Omnia) når den kommer til November (mener jeg).
Jeg synes den slår iPhone og smartphones generelt med flere længder, og jeg er vanvittigt forelsket i Windows Mobile og SQL Server Compact Edition hehe.
Jeg ved at mange nægter at købe den netop pga. Windows Mobile, og de har self. ret til deres holdning, men jeg glæder mig i hvertfald :-D.
Lige et hurtigt stik til iPhone's 2MP kamera.... Det er en OM'er. De fleste nyere telefoner har 3+, Omnia har 5. Og vi snakker ikke billig kameraer, nej de begynder at blive ganske gode.
Edit: Inden jeg bliver grillet for at være på MacNation når jeg nu ikke bryder mig om lugten i bageriet... Afstemningen er på forsiden af Newz.dk, og det her er det eneste sted at kommentere den :-)
Jeg, som jeg har sagt tidligere i andre tråde, skal helt bestemt have mig en Samsung i900 (Omnia) når den kommer til November (mener jeg).
Jeg synes den slår iPhone og smartphones generelt med flere længder, og jeg er vanvittigt forelsket i Windows Mobile og SQL Server Compact Edition hehe.
Jeg ved at mange nægter at købe den netop pga. Windows Mobile, og de har self. ret til deres holdning, men jeg glæder mig i hvertfald :-D.
Lige et hurtigt stik til iPhone's 2MP kamera.... Det er en OM'er. De fleste nyere telefoner har 3+, Omnia har 5. Og vi snakker ikke billig kameraer, nej de begynder at blive ganske gode.
Edit: Inden jeg bliver grillet for at være på MacNation når jeg nu ikke bryder mig om lugten i bageriet... Afstemningen er på forsiden af Newz.dk, og det her er det eneste sted at kommentere den :-)
Nej, så vil jeg hellere købe mig en PS3 og et nyt fjernsyn for samme penge! :-)
Jeg synes egentlig ret godt om den, udseende, design og indholdsmæssigt, men så længe den ikke koster som en mobil, klarer jeg mig foruden!
Jeg synes egentlig ret godt om den, udseende, design og indholdsmæssigt, men så længe den ikke koster som en mobil, klarer jeg mig foruden!
Som så mange andre, så synes jeg også det er en helt utrolig dårlig afstemning, og personen der har lavet den ikke burde have lov at lave flere på newz.dk. Lidt groft, men nogen folk lærer det aldrig.
Mit svar ville være "Nej" - et pænt og simpelt "nej". Hvis jeg så ville komme med en årsag, så kunne jeg bare skrive en kommentar, hvilken så ville sige "Nej, da jeg ikke gider bruge så sindsyg mange penge på en mobiltelefon".
Let nok? Åbenbart ikke.
Så fjern dog denne afskyelige afstemning, og lad os i stedet få noget, hvor der valgmulighederne ikke er så dårlige som her.
"Kan du lige ost?"
- "Nej, fordi det er gult"
- "Nej, fordi der kan være huller i"
- "Ja"
Meget let at se problemet. Så lad dog være med at være så dum.
(Ja, jeg plejer ikke at skive så vredt, men hader bare, når folk allerede har vedtaget ens svar på forhånd. I dette tilfælde at hvis man ikke vil købe den nye iPhone, så er det enten fordi den er grim eller fordi man har den første udgave. Det er jo bare direkte idiotisk at antage, at disse er de eneste muligheder.)
Mit svar ville være "Nej" - et pænt og simpelt "nej". Hvis jeg så ville komme med en årsag, så kunne jeg bare skrive en kommentar, hvilken så ville sige "Nej, da jeg ikke gider bruge så sindsyg mange penge på en mobiltelefon".
Let nok? Åbenbart ikke.
Så fjern dog denne afskyelige afstemning, og lad os i stedet få noget, hvor der valgmulighederne ikke er så dårlige som her.
"Kan du lige ost?"
- "Nej, fordi det er gult"
- "Nej, fordi der kan være huller i"
- "Ja"
Meget let at se problemet. Så lad dog være med at være så dum.
(Ja, jeg plejer ikke at skive så vredt, men hader bare, når folk allerede har vedtaget ens svar på forhånd. I dette tilfælde at hvis man ikke vil købe den nye iPhone, så er det enten fordi den er grim eller fordi man har den første udgave. Det er jo bare direkte idiotisk at antage, at disse er de eneste muligheder.)
HTC Touch?!??!
4GB uden mulighed for udvidelse!?
Se hvis i har lyst til at se præcis hvor laggy diamond virkelig er...
Men kan man forvente andet med windows os?
NÅRH JA så er der lige hele issuet omkring muligheden af høretlf man kan bruge - den er låst til deres egen og kun den.
Nokia N81/95?
Seriøst? Har du set på dem? de ligner de gode gamle motorola mursten..
Og behøver jeg igen nævne at de kun har mulighed for 2-4GB udvidelse?!
SE X1?
Behøver man igen at nævne størrelsen man bliver begrænset til?!
Overvejede selv den i lang tid men kan jeg slet ikke tage seriøst med så lidt plads på desværre :/
Jeg overvejer selv kraftigt at købe den nye Iphone når den bliver tilgængelig, men er da mere end åben overfor alternativer så længe de kan levere en hvis standard både design, OS og størrelsesmæssigt...
Og jeg ville da blive glad for en IM eller to med forslag til mobiler der kunne være mere interessante..
Som fodnote skal det lige siges den skal kunne connecte til både Windows og Mac :D
4GB uden mulighed for udvidelse!?
Se hvis i har lyst til at se præcis hvor laggy diamond virkelig er...
Men kan man forvente andet med windows os?
NÅRH JA så er der lige hele issuet omkring muligheden af høretlf man kan bruge - den er låst til deres egen og kun den.
Nokia N81/95?
Seriøst? Har du set på dem? de ligner de gode gamle motorola mursten..
Og behøver jeg igen nævne at de kun har mulighed for 2-4GB udvidelse?!
SE X1?
Behøver man igen at nævne størrelsen man bliver begrænset til?!
Overvejede selv den i lang tid men kan jeg slet ikke tage seriøst med så lidt plads på desværre :/
Jeg overvejer selv kraftigt at købe den nye Iphone når den bliver tilgængelig, men er da mere end åben overfor alternativer så længe de kan levere en hvis standard både design, OS og størrelsesmæssigt...
Og jeg ville da blive glad for en IM eller to med forslag til mobiler der kunne være mere interessante..
Som fodnote skal det lige siges den skal kunne connecte til både Windows og Mac :D
Jeg kan se at rigtig mange, ligesom mig, har valgt en HTC touch diamond, i stedet for iphone.
Jeg valgte HTC'en fordi den er meget pænere, og kan det jeg har brug, 4 gb, hvem har brug for mere plads?
Og så synes jeg at iPhone simpelthen er for "udbredt", folk er lige lidt for vilde med dem, det synes jeg ikke jeg vil blades ind i..
Så jeg manglede også valgmuligheden, "nej, ikke om jeg så fik penge for det".
Jeg valgte HTC'en fordi den er meget pænere, og kan det jeg har brug, 4 gb, hvem har brug for mere plads?
Og så synes jeg at iPhone simpelthen er for "udbredt", folk er lige lidt for vilde med dem, det synes jeg ikke jeg vil blades ind i..
Så jeg manglede også valgmuligheden, "nej, ikke om jeg så fik penge for det".
#87 Det er der jo altid folk der vil synes, men der er åbenbart en del mennesker der mener at den er lige netop så sej.
Derudover synes jeg ikke at man skal vælge udfra hvad andre har eller synes om, men hvad man selv bedst kan lide. Hvis man definerer sig selv som en modsætning til andre så er man jo reelt ikke noget.
Derudover synes jeg ikke at man skal vælge udfra hvad andre har eller synes om, men hvad man selv bedst kan lide. Hvis man definerer sig selv som en modsætning til andre så er man jo reelt ikke noget.
Nej, men jeg tror på at den er lidt for opreklameret! Jeg har leget med en iPhone, og ja den er da god, men alt alt for dyr, taget dens funktioner i betragtning...
Der er næsten 2000 kr. forskel... Alt efter abb. Men med Telia On sms/mms koster en diamond 2995. Hvor en iPhone er oppe i omkring 4800...
#92 Der står nu godt nok mindste pris 4000kr. på telias hjemmeside med det abonnement du siger og der er så også lige de 300mb data du skal tage højde for, hvilket med de priser Telia holder sig meget hurtigt bliver en god potion penge. Men ja okay den er blevet lidt billigere siden jeg sidst tjekkede.
#93, hvilken kommer til at koste 4000? Du kan jo selv regne på det..
Jeg kommer til at give de 2995 kr for Diamond: 499*6+1(for telefonen på webshop)= 2995.
iPhone, sig til hvis jeg tager fejl: 600*6+1200= 4800.
En anden grund til jeg har valgt iPhone fra er, at det er kun andre iPhone brugere der kan komme med råd, forslag og hjælp, hvor det er nemmere at finde en anden windows mobile bruger.'
(does it make any sense?)
Jeg kommer til at give de 2995 kr for Diamond: 499*6+1(for telefonen på webshop)= 2995.
iPhone, sig til hvis jeg tager fejl: 600*6+1200= 4800.
En anden grund til jeg har valgt iPhone fra er, at det er kun andre iPhone brugere der kan komme med råd, forslag og hjælp, hvor det er nemmere at finde en anden windows mobile bruger.'
(does it make any sense?)
#94 Det er jo kun abbonnementsprisen, selve telefonen koster også noget. 899 i butikker og 599 på deres webshop.
Webshop
Nej, ikke rigtigt, der er masser af steder på nettet hvor du kan finde hjælp til iPhone også danske fora. Jeg kender fx kun en enkelt med en Windows mobile telefon og han er ikke specielt glad for den, tror heller ikke at han ville kunne hjælpe mig med den.
Webshop
Nej, ikke rigtigt, der er masser af steder på nettet hvor du kan finde hjælp til iPhone også danske fora. Jeg kender fx kun en enkelt med en Windows mobile telefon og han er ikke specielt glad for den, tror heller ikke at han ville kunne hjælpe mig med den.
ja fora, men hvis man nu skulle "samligne", snakke om det, you know.. Der er forskel på det snakke om det, og skrive om det.
jeg kender en del med windows mobile.. Men det er jo så forkelligt
jeg kender en del med windows mobile.. Men det er jo så forkelligt
#96 Ikke rigtigt, det er de samme ord du bruger. Men forstår ikke helt hvad du mener, du kan da også sagtens sammenligne telefoner der ikke har samme OS. Er det ikke bare en undskyldning for at ville have det samme som de andre? Og lidt sjovt at du mener det er en god ting af der er mange med Windows Mobile men en dårlig at iPhone er så populær.
#MetteVoldum
Bare lige for at vaere med paa det du siger her..
Det er daarligt at der er mange der har iPhone.
Det er daarligt at der er mange der kan lide iPhone.
Det er godt at der er mange der har HTC Diamond.
Det er godt at der er mange der kan lide HTC Diamond.
?
You are a fangirl.
HVorfor ikke?
Funktionen repraesenteres af programmet, derfor sammenligner man programmerne paa funktionalitet.
Mail vs "Outlook" - hvilken virker bedst?
iPod(Hedder det iTunes i iphone? ) vs "Windows Media Player" - hvilken virker bedst?
Det er intet problem at sammenligne.
Yderligere kan man sammenligne selv hardwaren, batteriet, etc.
Tjoh, men saa gaetter jeg mig til at du aldrig vil bruge andet end Windows, nogen steder overhovedet?
Der _ER_ masser af hjaelp til iPhone, baade professionelt og privat.
Der er masser af online fora hvor man kan faa hjaelp, hvis du har et problem der er bare en lille smule indviklet, saa vil det ikke hjaelpe synderligt at spoerge en "random" ven.
Og hvis du alligevel har taenkt dig at spoerge en "random" ven, saa er det vel kun en god ting at der er mange iPhone koebere? :)
Din logik forstaar jeg ikke helt, du vaelger at vaere en del af flokken, ved at vaelge iPhone fra fordi "der er mange der har iPhone" - hvorfor ikke bare vaelge det du selv synes er fedt? :)
Saa ved jeg godt at Disky og en masse andre retards kommer og kalder en "fanboy" og alt muligt andet, men hellere blive kaldt noget jeg ikke er, end at bukke under for retardsne og vaelge noget jeg ikek vil have.
Bare lige for at vaere med paa det du siger her..
Det er daarligt at der er mange der har iPhone.
Det er daarligt at der er mange der kan lide iPhone.
Det er godt at der er mange der har HTC Diamond.
Det er godt at der er mange der kan lide HTC Diamond.
?
You are a fangirl.
Ja, selvfølgelig kan man samligne, funktioner, men ikke programmer, og lign.
HVorfor ikke?
Funktionen repraesenteres af programmet, derfor sammenligner man programmerne paa funktionalitet.
Mail vs "Outlook" - hvilken virker bedst?
iPod(Hedder det iTunes i iphone? ) vs "Windows Media Player" - hvilken virker bedst?
Det er intet problem at sammenligne.
Yderligere kan man sammenligne selv hardwaren, batteriet, etc.
hvor det er nemmere at finde en anden windows mobile bruger.'
Tjoh, men saa gaetter jeg mig til at du aldrig vil bruge andet end Windows, nogen steder overhovedet?
Der _ER_ masser af hjaelp til iPhone, baade professionelt og privat.
Der er masser af online fora hvor man kan faa hjaelp, hvis du har et problem der er bare en lille smule indviklet, saa vil det ikke hjaelpe synderligt at spoerge en "random" ven.
Og hvis du alligevel har taenkt dig at spoerge en "random" ven, saa er det vel kun en god ting at der er mange iPhone koebere? :)
Din logik forstaar jeg ikke helt, du vaelger at vaere en del af flokken, ved at vaelge iPhone fra fordi "der er mange der har iPhone" - hvorfor ikke bare vaelge det du selv synes er fedt? :)
Saa ved jeg godt at Disky og en masse andre retards kommer og kalder en "fanboy" og alt muligt andet, men hellere blive kaldt noget jeg ikke er, end at bukke under for retardsne og vaelge noget jeg ikek vil have.
Tjek lige dette forum inden i køber en hvid iPhone!! http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=52517...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.