mboost-dp1
Single- eller multiplayer?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Kommer hunder procent an på hvilket spil type det er,
FPS Multiplayer
RPG Multi og Singleplayer
RTS Multi og Singleplayer
FPS Multiplayer
RPG Multi og Singleplayer
RTS Multi og Singleplayer
cyandk (1) skrev:Multiplayer... Har fået nok af retarderedet AI.
Til gengæld findes der også mange players der er mere retarderede end AI: trolls, ninjas, goldfarmers og andre klasser af sociale tabere.
Definitely SP for mig. Jeg foretrækker spil der tager langt tid at gennemføre. At spille f.eks. Civ IV på marathon imod andre spillere er stort set umuligt
Jeg er ikke den der spillet meget FPS, når jeg endelig gør det, så er det mest SP. Det sidste FPS jeg har spillet er Stalker (gennemførte det første spil, er kun meget lidt inde i fortsættelsen)
Er også ofte jeg spiller spil, hvor der ikke er nogen AI. Kan f.eks. godt lide at spille Tropico, hvor det ikke handler om at slå modstanderen ihjel først, men om at nå sine egne mål
Jeg har dog været en del gange til nettræf, hvor der selvfølgelig blev spillet MP i massevis, så det er ikke noget jeg holder mig fra...
Jeg er ikke den der spillet meget FPS, når jeg endelig gør det, så er det mest SP. Det sidste FPS jeg har spillet er Stalker (gennemførte det første spil, er kun meget lidt inde i fortsættelsen)
Er også ofte jeg spiller spil, hvor der ikke er nogen AI. Kan f.eks. godt lide at spille Tropico, hvor det ikke handler om at slå modstanderen ihjel først, men om at nå sine egne mål
Jeg har dog været en del gange til nettræf, hvor der selvfølgelig blev spillet MP i massevis, så det er ikke noget jeg holder mig fra...
Jeg stemte Multiplayer, da der ikke var en "begge" mulighed.
Jeg har igennem de sidste mange år altid haft gang i min. ét MMO, men nyder også at spille singleplayer RPG spil, og et adventure i ny go næ når der kommer noget ordenligt (hvilket der desværre sjældent gør længere :s)
Jeg er generelt ikke til FPS, thirdperson eller andre i den genre, hverken multiplayer eller singleplayer, ved mindre det er er et action RPG.
Så da det meste af min tid går med mine MMOs (og for tiden WoW), så må det jo være multiplayer der er valget.
Jeg har igennem de sidste mange år altid haft gang i min. ét MMO, men nyder også at spille singleplayer RPG spil, og et adventure i ny go næ når der kommer noget ordenligt (hvilket der desværre sjældent gør længere :s)
Jeg er generelt ikke til FPS, thirdperson eller andre i den genre, hverken multiplayer eller singleplayer, ved mindre det er er et action RPG.
Så da det meste af min tid går med mine MMOs (og for tiden WoW), så må det jo være multiplayer der er valget.
Single- og multiplayer er to vidt forskellige retninger inden for spilmediet; det er næsten som at skrive "dokumentar eller spillefilm?". Multiplayer er konkurrencepræget og mest lignende sport, mens single-player er oplevelsesorienteret og mest lignende øvrige fiktive medier. Er det således ikke hensigtsmæssigt at introducere en mulighed for at stemme på dem begge?
#10 Kunne forestille mig at det er ment med et snert af drilleri fra spørgerens side: "Pest eller kolera? *Pest *Kolera *Stem blankt, vis resultat".
Multiplayer for mig. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har gennemført et singleplayer spil. Det bliver simpelthen for kedeligt for mig, da jeg nærmest kun spiller FPS og MMO. Og et singleplayer FPS.. Det er jo bare at skyde de samme hjernedøde bots i 5 timer for at komme gennem en ligegyldig historie.
kommer an på spillet
men for det meste køber jeg spil pga singleplayer - ME2, Dragon Age for historien, selv AVP bliver for singleplayer delen og multiplayer delen er jo bare en mega fed bonus ved siden af :D
Mass Effect 1 slutningen er det eneste spil der har fået mig til at juble over en historie i et spil...
Multiplayer ser vi jo så meget af... kun nogle få spil kommer med noget nyt på den front ellers er det jo altid det samme CTF, DM, TDM. dog det nye AVP har ekstra modes som jeg ser meget frem til ^^
men for det meste køber jeg spil pga singleplayer - ME2, Dragon Age for historien, selv AVP bliver for singleplayer delen og multiplayer delen er jo bare en mega fed bonus ved siden af :D
Mass Effect 1 slutningen er det eneste spil der har fået mig til at juble over en historie i et spil...
Multiplayer ser vi jo så meget af... kun nogle få spil kommer med noget nyt på den front ellers er det jo altid det samme CTF, DM, TDM. dog det nye AVP har ekstra modes som jeg ser meget frem til ^^
Rufo (17) skrev:Multiplayer.. er det jeg køber et spil for.. og single player bliver gennemført bare for at jeg kan sige at det er gjort :) eller bare for at få historien self..
Jeg har det på samme måde med sex..
Multiplayer sex .. er det jeg køber et spil for.. og single player sex bliver gennemført bare for at jeg kan sige at det er gjort :) eller bare for at få historien self..
Hvad er der galt med at skulle vælge mellem to vidt forskellige ting? Det er jo ligesom meningen, man spørger jo "Sort eller hvid", ikke "Lys grålig eller mindre lys grålig". Det er ikke sjovt.
Og jeg må indrømme at mine bedste oplevelser har været SP. Har spillet meget GTA og Hitman, der begge er beregnet som SP, og hvor man ikke bliver særlig meget generet af AI'en. Derudover har jeg haft meget sjovt ud af disse:
Assassins Creed
Max Payne
Prince of Persia
Braid
HL2 serien
Portal
Fallout 3
Psychonauts
Og de er alle rene SP spil. Jo, multiplayer er sjovt, men hvis man vil have en gennemført oplevelse, der ikke skal ødelægges af snydere eller idioter eller supergode modspillere, så skal der et veldesignet SP spil til. Og dem er der nok af.
(Her snakker jeg spil dedikeret til SP. SP-delen til multiplayer spil er ofte ret nedern)
Og jeg må indrømme at mine bedste oplevelser har været SP. Har spillet meget GTA og Hitman, der begge er beregnet som SP, og hvor man ikke bliver særlig meget generet af AI'en. Derudover har jeg haft meget sjovt ud af disse:
Assassins Creed
Max Payne
Prince of Persia
Braid
HL2 serien
Portal
Fallout 3
Psychonauts
Og de er alle rene SP spil. Jo, multiplayer er sjovt, men hvis man vil have en gennemført oplevelse, der ikke skal ødelægges af snydere eller idioter eller supergode modspillere, så skal der et veldesignet SP spil til. Og dem er der nok af.
(Her snakker jeg spil dedikeret til SP. SP-delen til multiplayer spil er ofte ret nedern)
Det er helt klart at foretrække når jeg kan slippe for mennesker! ;)
Hvis et spil ikke har en god singleplayer del(eller endu bedre er "singleplay only"), så er det nok ikke noget jeg køber.
Dog er Valve lidt en undtagelse, da jeg aligevel køber alt hvad de laver. Men ellers så køber jeg aldrig "multiplayer only" spil, i sær mmorpg's vil aldrig (mere) få mine penge.
Hvis et spil ikke har en god singleplayer del(eller endu bedre er "singleplay only"), så er det nok ikke noget jeg køber.
Dog er Valve lidt en undtagelse, da jeg aligevel køber alt hvad de laver. Men ellers så køber jeg aldrig "multiplayer only" spil, i sær mmorpg's vil aldrig (mere) få mine penge.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.