mboost-dp1

Ser du nogensinde videoerne til nyhederne?

Gå til bund
Gravatar #1 - Amunium
30. sep. 2008 15:29
Ahva'? Er der videoer til nyhederne?
Gravatar #2 - BuFFer
30. sep. 2008 15:32
Skulle til at sige det samme: Videoer ? Hvor ?
Gravatar #3 - trylleklovn
30. sep. 2008 15:47
Der menes de flashvideoer, som er til nogle af nyhederne. F.eks. denne http://newz.dk/fusionman-flyver-over-den-engelske-...
Gravatar #4 - Bornslippy
30. sep. 2008 16:15
trylleklovn (3) skrev:
Der menes de flashvideoer, som er til nogle af nyhederne. F.eks. denne http://newz.dk/fusionman-flyver-over-den-engelske-...
Det er så også den eneste nyhed jeg har set med en video tilknyttet, og den så jeg da. Så det må da være et "Altid" siden det er den første og eneste :D
Gravatar #5 - Fafler
30. sep. 2008 21:00
Sjældent. Browser som regel *.newz.dk fra min telefon og der er det simpelthen for besværligt.
Gravatar #6 - Makey
30. sep. 2008 21:35
Kigger mest på Newz i skoletiden og da lyden er 50% af en video så får jeg dem for det meste ikke set da jeg ikke kan sidde og se film med lyd på i mine matematiktimer, det går dog fint uden.
Derudover, ingen Full-screen, så ser dem ikke. Den video med Fusionman supporter det ikke når den er embedded i Newz i hvert fald.
Gravatar #7 - Mort
1. okt. 2008 05:59
Jeg finder videoerne som et irritationsmoment, da det gør siden langsommere at loade og web browseren hænger mens den prøver at loade video plugin'en (Jeg formoder det er flash der gør at den hænger).

Da jeg oftest læser newz på arbejdet ser jeg heller ikke videoerne. Det er lettere at undskylde at man er inde at besøge en webside i arbejdstiden end at man sidder og ser video...
Gravatar #8 - -N-
1. okt. 2008 06:57
#7 Jep og så gør det siden mere uoverskuelig. Jeg kan ikke se hvorfor man ikke bare kan trykke på linket til nyheden.

Men generelt synes jeg at redaktionen har slækket på forholdene siden Freeway købte bulen. Nogle nyheder er blevet irriterende lange og generelt er nyhederne blevet længere. Kan ikke se pointen i det, når det kun skal være et resume.
Gravatar #9 - markjensen
1. okt. 2008 07:29
Jeg synes det er fint nok med dem, hvis de kun kom frem når man har valgt en nyhed, så de altså ikke kommer frem på forsiderne. Synes det er lidt irriterende at scrolle ned ad siden, men så stopper den, fordi den ikke vil scrolle forbi flash-elementet.

Tror jeg har set en eller to (og sprunget over lidt flere)
Gravatar #10 - AcMeSpoon
1. okt. 2008 15:50
"Nej, kan ikke" - stemte andet.
Gravatar #11 - Chewy
7. okt. 2008 15:11
"Nej, men ser dem på andre sider"

Som andre også har nævnt så læser jeg primært Newz fra arbejde eller fra min mobil.
Derudover finder jeg dem også irriterende, da de netop, for mit vedkommende, medfører unødvendig øget loadtid.
Dernæst er der en del nyheder som er arbejdrelateret i en eller anden grad. Men det ser automatisk mindre arbejdsrelateret ud når der er videoklip embedded i siden (på afstand kunne det lige så godt være en eller anden tilfældig fordriv-tiden-side). Hvilket gør at der er nogen nyheder som der bare bliver scrollet forbi istedet for at fordybe sig.
På mobilen er det irrelevant da de bare fremstår som kode.

Og derudover, hvis jeg sidder derhjemme og læser nyheder, så bliver videoklip altid åbnet i et nyt vindue, da embedded videoklips oftes ikke kan afspille i storskærm medmindre man åbner kilden. Og fordi at jeg har en dårlig vane med bare at lukke vinduet når jeg er færdig med et klip. Hvilket er pisse irriterende hvis det er Newz der er siden :-)

Så personligt ville et link til videoen være federe end et embedded klip. Eller optimalt set, muligheden for at vælge ;-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login