mboost-dp1

Ser du frem til det nye Syndicate?

Gå til bund
Gravatar #1 - Adagio
13. sep. 2011 06:45
Nej, jeg ser ikke frem til forsættelsen af nogle af mine favorit spil. Syndicate var et taktisk spil, hvor man styrede en gruppe af mennesker og det har de nu lavet om til bare endnu et FPS spil :(
Gravatar #2 - Nielson
13. sep. 2011 07:19
Jeg har valgt at være optimist og vente med at bestemme mig før jeg har set mere :)
Gravatar #3 - Tekstforfatter
13. sep. 2011 08:50
Nielson (2) skrev:
Jeg har valgt at være optimist og vente med at bestemme mig før jeg har set mere :)

Samme her, klog af skade...
Gravatar #4 - nyx
13. sep. 2011 10:11
Nej tak. Endnu en shooter? Og til konsol? Man skulle næsten tro at EA dyrkede limbo på professionelt plan. How low can you go?

Jeg er ved at være ret ærgerlig over at blive røvrendt gang på gang af de her produktionsselskaber. Jeg har været stor fan af "Syndicate". Min spæde stemme har været én blandt mange der har spredt navnet "Syndicate". Jeg har været med at sprede budskabet og hypen. Nu syntes nogen så at de skal tjene penge på mig, på mine minder, ved at tage selv samme minder; tampe dem ned i en blender og tilsætte fail? Fail-smoothie?

Det svarer til at tage "Supermand" og gen-indspille den med Clark Kent som stum bulgarsk skopudser der kæmper for dagen og vejen med sin kræftsyge, blinde og døve kone Lois Lane, på de nord-koreanske gader. Selvfølgelig indspillet på flamsk, uden undertekster og med håndholdt sort/hvid 9mm kamera. Det er samme titel, men ikke i nærheden af det man forventer, og man kan ikke andet end at blive skuffet.
Gravatar #5 - fennec
13. sep. 2011 13:57
Kunne ikke have sagt det bedre selv. Og din supermand sammenligning = EPIC!!!

Men jeg vil nu alligevel give dem en chance, så min endelige beslutning er ikke taget endnu. Primært fordi vi ikke har set nogle trailer eller gameplay fra spillet. Det kan jo vise sig at blive årets spil.

Mirakler kan ske (selvom det er yders sjældent).
Gravatar #6 - Brugernavn
13. sep. 2011 15:12
Noget af det, jeg kunne lide ved det oprindelige spil var netop styringen. Det her lyder bare som endnu en ud af en milliard FPS'er.
Gravatar #7 - nightwalkerz
14. sep. 2011 10:37
fennec (5) skrev:
Mirakler kan ske (selvom det er yders sjældent).

tror desværre ikke disse vil forekomme når det er EA der udgiver spillet. for 10 år siden var EA nogle af de bedste men nu, der tjener de bare penge fordi de har fået skabt sig et navn..
Gravatar #8 - fresch
21. sep. 2011 19:54
Undskyld, men hvordan kan man stemme "NEJ" til dette? Jeg kan ikke rigtig se hvad grunden skulle være. andet end at man ikke interesserer sig for serien? Og så alligevel -
Det er Starbreeze der står bag!

Det svarer lidt til at sige at man ikke ser frem til Half Life 3 - Fordi Valve da godt nok slet ikke ved hvordan man skruer et godt spil sammen.

Jeg elskede Syndicate, og Wars.
Og har set meget frem til nyfortolkningen - Men min interesse er da først rigtig blevet vækket af at Starbreeze står bag!
Gravatar #9 - Adagio
22. sep. 2011 05:14
fresch (8) skrev:
Undskyld, men hvordan kan man stemme "NEJ" til dette? Jeg kan ikke rigtig se hvad grunden skulle være

Jeg kan ikke se hvad du mener med at man ikke skulle kunne stemme nej til dette. Jeg elsker de oprindelige Syndicate spil, men jeg ser på ingen måde frem til den nye fortolkning. Hvad vil du have at jeg skal stemme? Skal jeg stemme ja, som jo er en direkte løgn eller skal jeg stemme at jeg venter på mere information, hvilket jo også er en løgn da jeg ikke er interesseret i den nye retning spillet er gået
At stemme nej er jo lige præcis mit svar på spørgsmålet om jeg ser frem til det nye Syndicate spil, så hvorfor skulle jeg ikke kunne stemme det, selvom jeg er Syndicate fan?
Gravatar #10 - kblood
22. sep. 2011 05:43
Jeg ser frem til det, men jeg ville have talt dagene hvis de havde lavet et Syndicate 3 spil, istedet for et FPS baseret på Syndicate. Men hvis de forstår at bruge den verden der er i Syndicate rigtigt, så kunne det blive ret nice, men hele idéen var jo endnu en af Bullfrogs god sims, hvor man havde en frihed til at spille som man havde lyst.

Og det giver et FPS ret sjældent mulighed for. Så allerede der lyder det til at blive fail. Men vi må se hvad de gør. Jeg krydser da fingre.
Gravatar #11 - Mnc
22. sep. 2011 07:02
At stemme Nej svarer vel til "Jeg er ligeglad med om de laver et godt spil, som jeg vil kunne lide", men hvis du er fan er de tidligere spil ville jeg da tro at "Jeg håber de laver et godt spil, som jeg vil kunne lide, og som vil "do justice" til de tidligere udgivelser" var på sin plads. :)
Gravatar #12 - Adagio
22. sep. 2011 08:32
Mnc (11) skrev:
At stemme Nej svarer vel til "Jeg er ligeglad med om de laver et godt spil, som jeg vil kunne lide"

Jeg tror du har drukket lidt for meget af natpotten. At svare nej svarer på ingen måde til hvad du skriver. At svare "Nej, jeg ser ikke frem til det nye syndicate" svarer til at sige at man ikke ser frem til det nye syndicate

Jeg vil da ikke have noget imod at spillet overrasker og bliver godt, men jeg tvivler og har ikke lyst til at følge nyheder om spillet længere
Og hvis man ikke er fan af FPS spil, men elsker den type spil Syndicate var, hvad er der så at se frem til?
Gravatar #13 - moulder666
29. sep. 2011 15:09
fresch (8) skrev:
Undskyld, men hvordan kan man stemme "NEJ" til dette? Jeg kan ikke rigtig se hvad grunden skulle være. andet end at man ikke interesserer sig for serien? Og så alligevel -
Det er Starbreeze der står bag!

Det svarer lidt til at sige at man ikke ser frem til Half Life 3 - Fordi Valve da godt nok slet ikke ved hvordan man skruer et godt spil sammen.

Jeg elskede Syndicate, og Wars.
Og har set meget frem til nyfortolkningen - Men min interesse er da først rigtig blevet vækket af at Starbreeze står bag!

Hate to burst your bubble, kiddo, men Starbreeze "står ikke bag"! Enkelte af folkene fra Starbreeze har været involveret i udviklingen og udtaler sig positivt - det er ikke det samme!
Gravatar #14 - Zombie Steve Jobs
1. okt. 2011 14:09
hvis de har ændret musikken, så er jeg klar! fatter ikke, jeg kunne holde til så mange timer. godt spil, det nye sucks sikkert...
Gravatar #15 - IRGhost
3. okt. 2011 16:39
jeg havde Syndicate til Amiga og PC og jeg glæder mig ihvertfald.

Hvis du nu bare opper sig og laver noget coop multiplay over det så skal jeg gerne smide penge efter det

Udgiv bare det gamle Syndicate igen hvis de ikke okrer at lave et nyt, med både low res og 8 bit (eller var det 4 bit) lyd.
Bare gameplay'et er der, minus bugs!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login