mboost-dp1
Ser du film på computeren?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Kan da fint gå an på computermonitoren til Futurama og den slags. Ellers skal film ses på DVD eller i biografen.
Hvad med valgmuligheden "Der er bedre billede på min pc-skærm end på mit fjernsyn, men konen insisterer på at se det på fjernsynet"? :o) Har endnu ikke set skarpere billeder end DVD på min Hansol 920D
MIt 34" TV er fint til at se film på. Har dog lidt problemer med composite delen en gang imellem, den laver støjstriber i de blå/røde scener.
hmm snakker vi DVDs så kunne jeg aldrig finde på at se det på min PC- hvorfor dog ? (mener så kan jeg lege med min box mens jeg ser film :) Er det en stor film (T3/LOTR/Star Wars etc) skal den da ses i BIO - enste sted du finder god lyd og stort billede (jeg tviler ikk på der er mange som har nogle nice nice hjmmesetups meeeen en bio bliver det dog aldrig( ok de få som har $$ nok til at lave en RIGTIG hjemme bio ok- kommer jeg gerne på besøg) snakker man så om film .. der bare lige kom forbi en ... ellers div tv serier fra nettet .. om det er monitor el tv same same de kan ses :)
Hehe
Har et knaldskarpt Sony 21" skærm til omkring 5400,-
og et normalt billigt phillips 14" tv til ca 1200,-
+ Jeg har et lækkert audigy 2 lydkort med thx lyd...osv.
Ikke så svært at vælge hos mig når der skal ses film :D
Biffen vælger også tit, men kun hvis det er en god biograf i en god sal....eller jeg ikke kan vente på den kommer på dvd ;)
Har et knaldskarpt Sony 21" skærm til omkring 5400,-
og et normalt billigt phillips 14" tv til ca 1200,-
+ Jeg har et lækkert audigy 2 lydkort med thx lyd...osv.
Ikke så svært at vælge hos mig når der skal ses film :D
Biffen vælger også tit, men kun hvis det er en god biograf i en god sal....eller jeg ikke kan vente på den kommer på dvd ;)
Ja, jeg ser film på computeren... Gennem tv-out ud på tv-skærm, men det er stadigvæk på computeren. Nok mest fordi mine computer-skærme står i hjørnet af værelset, mens fjernsynet står midt i det hele, så det er tættere på når man sidder i sengen.
Nåja, You insensitive clod, I don't watch movies!
Nåja, You insensitive clod, I don't watch movies!
da jeg har en monster fed 21" skærm, ville det da være ok, men jeg bruger nu mest min xbox som er koblet på netværket og til tv'et og anlægget i stuen.
arh sidde henslængt i sofaen og bladre rundt i ens film/mp3/billeder med fjernbetjeningen. husker med gru da jeg skulle bøvle med at skifte computeren over på fjernsynet, og tage musen med ind i stuen og ikke ordentlig forbindelse. :D
arh sidde henslængt i sofaen og bladre rundt i ens film/mp3/billeder med fjernbetjeningen. husker med gru da jeg skulle bøvle med at skifte computeren over på fjernsynet, og tage musen med ind i stuen og ikke ordentlig forbindelse. :D
Visse film skal da helt sikkert ses i biografen.. Men når man nu har en god monitor der er større end TV'et, så ser jeg skam også en del film på min PC.
Den største filmoplevelse fås helt klart i biografen, men det bliver hurtigt dyrt i længden! :)
Den største filmoplevelse fås helt klart i biografen, men det bliver hurtigt dyrt i længden! :)
Kvaliteten på film i de her år er drastisk faldende (eller også er det bare mig der er blevet kræsen på mine gamle dage), så jeg kan ikke få mig selv til at betale så meget for det, medmindre det er en film jeg har set frem til. Derfor bliver det alt for tit på min monitor.
#7 du noget der .. lad os få en bio kun for nørder :)
skal da lige sige .. ser selv en del blah blah film fra min server ude i entren, trådløst over på TV (virker maks nice alt i alt 1000kr - 400 på GFX kort med tv ud og 600 på trådløs ting).. så jo jo ser da film på PC .. og har da oxo set mange film på min 21" men ser squ ofte bedre ud på mit 25" tv jo kvalitet på min monitor ser bedre ,, men synes at TC kvalitet er ganske fin til mig
skal da lige sige .. ser selv en del blah blah film fra min server ude i entren, trådløst over på TV (virker maks nice alt i alt 1000kr - 400 på GFX kort med tv ud og 600 på trådløs ting).. så jo jo ser da film på PC .. og har da oxo set mange film på min 21" men ser squ ofte bedre ud på mit 25" tv jo kvalitet på min monitor ser bedre ,, men synes at TC kvalitet er ganske fin til mig
Hmm, jeg mener nu ikke man kan have muligheden "Film skal ses i biffen" i sådan en poll, da det ikke kan sammenlignes. Intet kommer på højde med en god film i en dejlig stor biograf med lækker lyd.
Men ellers er mit 32" WS TV da ret godt til de fleste ting. Jeg foretrækker da helst DVD :)
Men ellers er mit 32" WS TV da ret godt til de fleste ting. Jeg foretrækker da helst DVD :)
Undskyld, men jeg forstår nu ikke "Nej, har sluttet det til TV'et."...
Hvad er "det"? Og hvis det er computeren, som man har sluttet til tvet... Jam... Ser man så ikke film på computeren? Nej, man ser det ikke på sin computermonitor, man ser det på sit tv, men nu er vi vel ikke en gang gamle strikkende tanter, der anser skærmen for computeren, og kabinettet med indhold for den larmende tingest der får os på indernettet...
Hvad er "det"? Og hvis det er computeren, som man har sluttet til tvet... Jam... Ser man så ikke film på computeren? Nej, man ser det ikke på sin computermonitor, man ser det på sit tv, men nu er vi vel ikke en gang gamle strikkende tanter, der anser skærmen for computeren, og kabinettet med indhold for den larmende tingest der får os på indernettet...
Hehe jeg foretrækker nu mit 100Hz 32" widescreen Sony Vega fjernsyn med Dolby 5.1 digital surround sound og min 12" aktive sony subwoofer :)
Jeg foretrækker at se en god film i toget (Bærbar m. 14" TFT) - på med øretelefonen og så slipper man for at høre på alle de irriterende mobil freaks... :)
Ud og se med DSB - yeah right!!
Ud og se med DSB - yeah right!!
#22 og #24 Ja jeg ved ikke men mine DVD skiver kører altså bedst hvis de sidder i noget som kan afspille DVD'er, Nu i mit tilfælde er det jo så mit DVD-drev i pc'en da jeg ikke ser nogen grund til at gå ud at invistere i en DVD afspiller når jeg har et drev i pc'en og det ender jo samme sted enten mit TV eller min Projektor. Er det ulovligt?? så undskyld så må jeg jo invistere i en DVD afspiller...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.