mboost-dp1

Respawn Entertainment - glæder du dig til deres første titel?

Gå til bund
Gravatar #1 - tomas1991
13. apr. 2010 06:51
Den her poll er kinda buged

anyways

selvfølgelig skal man glæde sig til Respawn kommer på markedet. Uden dem ville definitionen på FPS stadig være skod.
Gravatar #2 - Mr.Smiley
13. apr. 2010 07:27
Nogen af hovederne bag Modern Warfare spillene, er da klart et plus :)
Der vil sikkert komme flere til, som kan skabe noget stort (eller prøve på det..).

Men man kan da kun glæde sig :)
Gravatar #3 - vision-dk
13. apr. 2010 08:08
tomas1991 (1) skrev:
Den her poll er kinda buged

anyways

selvfølgelig skal man glæde sig til Respawn kommer på markedet. Uden dem ville definitionen på FPS stadig være skod.

Ehhh...... den ære tilfalder da stadig helt og holdent John Carmack(ID-software)
Gravatar #4 - FreeLanZer.com
13. apr. 2010 10:22
#3 Så så, ud fra hans nickname går jeg ud fra han blev født i 1991.

Det vil sige at han kun var 1 år da Wolfenstein 3D og The Catacomb Abyss (begge spil er udviklet af id Software) udkom.

Eller for den sags skyld 2 år da Doom kom..

98% af alle FPS spil derefter i flere år blev ikke kategoriseret som FPS men som "Doom clones".
Gravatar #5 - Erroneus
13. apr. 2010 11:33
Man må da håbe de kan få nogle ordenlige manuskript forfattere den her gang, fordi MW2 var da en gang rodet usammenhængende wannabe michael bay SPOSIONS .... "fortælling"
Gravatar #6 - KingK
13. apr. 2010 11:43
Var jeg den eneste der ledte efter en "hvem er det?" valgmulighed?
Gravatar #7 - FreeLanZer.com
13. apr. 2010 12:05
Gravatar #8 - KingK
13. apr. 2010 12:12
Det ændrer ikke at jeg ikke anede hvem de var da jeg stemte.
Gravatar #9 - tomas1991
13. apr. 2010 12:32

Det jeg mente var enkelt at med deres "Modern Warefare 2" har de revolutioneret FPS. Det er det første spil der har præsteret at lave rigtig god grafik, uden at det kræver for meget på computeren.
Gravatar #10 - Erroneus
13. apr. 2010 14:29
#9 Det er vist en meget subjektiv holdning. Jo MW2 er pænt spil, men jeg syntes ikke det er så fantastisk grafisk på alle punkter og at kalde det en revolution er vist en overdrivelse.
Gravatar #11 - tomas1991
13. apr. 2010 18:03
#10 med det salgstal kan man vist roligt kalde det en revolution på spilmarkedet
Gravatar #12 - Imperial
13. apr. 2010 19:45
tomas1991 (9) skrev:

Det jeg mente var enkelt at med deres "Modern Warefare 2" har de revolutioneret FPS. Det er det første spil der har præsteret at lave rigtig god grafik, uden at det kræver for meget på computeren.

Bad Company 2 er da heller ikke for ringe :)
Gravatar #13 - Erroneus
14. apr. 2010 08:41
#11 Bestemt, det er skræmmende så meget det har solgt, men høje salgstal gør ikke et spil godt, det betyder bare det havde en god 1'er og meget hype.
Gravatar #14 - Adagio
15. apr. 2010 06:46
KingK (6) skrev:

Samme her

FreeLanZer.com (7) skrev:
http://lmgtfy.com/?q=Respawn+Entertainment&l=1

Google, shit det er svært.

Hvorfor skal vi google det? Spørgsmålet var om vi glæder os til X, så vil det mest naturlige være at have en "Never heard of X" mulighed IMHO
Når jeg stemmer at jeg ikke har hørt om X, så er det da interessant nok at vide om jeg er den eneste der aldrig har hørt om det, eller om 90% af dem der stemmer ikke har hørt om det
Gravatar #15 - mehanika
15. apr. 2010 08:17
Selvfølgelig glæder jeg mig!

Jeg forventer at de kommer til at tage så meget pis på IW og Acitivision Blizzturd som overhovedet muligt!
Gravatar #16 - nissen
15. apr. 2010 18:32
ud over introduktionen af genren, så er HL da uden tvivl det spil som har revolutioneret genren mest - med flere længder.

KingK (6) skrev:

Nej slet ikke - jeg havde heller ingen anelse og svarede ligeglad af mangel på bedre muligheder - hvilket kunne tyde på andre også har gjort
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login