mboost-dp1
Overvejer du at bruge Chrome OS?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Man kan jo ikke sige "måske" til at man overvejer det.. Enten overvejer man det eller også gør man ikke :p
Jeg overvejer da at se på det, tænker at jeg måske kan bruge det til min gamle far, det virker til at blive ultra simpelt så han måske kan være med der.. Personligt ligner det ikke noget, der kunne være interessant for mig selv, der var det mere Android når det er modnet lidt..
Jeg overvejer da at se på det, tænker at jeg måske kan bruge det til min gamle far, det virker til at blive ultra simpelt så han måske kan være med der.. Personligt ligner det ikke noget, der kunne være interessant for mig selv, der var det mere Android når det er modnet lidt..
Måske? har prøvet et par netbook OS'er - men egentlig ikke fundet en jeg synes booter hurtigere end W7. Selve oplevelsen har også været ret kedelig, og W7 licensen kom jo med maskinen. Så jeg har indtil videre kun oplevet nedgraderinger. Håber Google kan gøre det bedre :)
Nope - er så overordentlig tilfreds med Win 7, at jeg ikke overvejer at skifte...og har hverken bærbar, netbook eller pad...
Fail...
Man kan ikke svare andet end "Ja"
Ligemeget hvad, er du nød til at overveje det før du kan svare.
#11 har ret, men ellers ville jeg svare "Måske", da det sikkert lige skal prøves af på netbooken.
Windcape (18) skrev:Netbooks er meningsløse.
- hvis man sidder foran sin stationære hele dagen. POW!
Et nej fra mig!
Selve konceptet er fint, men jeg kan ikke lide idéen om ikke at kunne køre offline apps i samme grad som på en normal desktop. Der er netbookdistroer som Jolicloud bedre egnet, da de er beregnet til internetbrug(og kører hovedsageligt i skyen), men selve 'skrivebordet' gør det nemt at køre offline applikationer(det er desuden baseret på ubuntu).
Selve konceptet er fint, men jeg kan ikke lide idéen om ikke at kunne køre offline apps i samme grad som på en normal desktop. Der er netbookdistroer som Jolicloud bedre egnet, da de er beregnet til internetbrug(og kører hovedsageligt i skyen), men selve 'skrivebordet' gør det nemt at køre offline applikationer(det er desuden baseret på ubuntu).
Nope, og skal jeg bruge et quickboot OS, så slår jeg det bare til min BIOS, men da jeg sjældent rebooter...så...
http://event.asus.com/mb/expressgate/
snesman (23) skrev:I'm with da Cape. Tablet giver mere mening for mig end en netbook
Man kan da snildt få en tablet med Chrome OS (når det engang udkommer)?
Jeg springer over. Kan ikke se hvad jeg med en skrabet Linux-dsit som kun indeholder en web-browser, når jeg kan tilpasse en alm. Linux-dist til minimalt udseende, men stadig have alle funktioner.
Hvis det endelig var kunne man da sagtens lave et easy-install ISO med en Debian, som kun indholdte en webbrowser, så selv hr. og fru. jensen kunne installere...
Jeg kan forstå at man ikke gider tastaturet, men hvis man vil have en tablet, hvorfor så lige en iPad?
Er det pga. brandet? Jeg mener den har hverken USB-stik, kortlæser eller HDMI-stik samtidigt skal du så også leve uden flash og en stærkt censureret App Store, hvor Apple bestemmer hvad du må installere på din enhed.
Altså en forstøret mobil-telefon, der ikke kan ringe, ikke indeholder GPS eller kamera....
Jamen Terra dog. Det er jo Linux-baseret! Jeg vidste slet ikke, at du gad bruge din dyrebare fritid på sådan noget.
Det strider da mod din moral, at bruge sådan noget kommunistisk Open Source-software!
Glem nu ikke, at 98% af al Open Source-software skrevet efter 1992 er blevet udviklet af Sovjetunionen!
Hvis det endelig var kunne man da sagtens lave et easy-install ISO med en Debian, som kun indholdte en webbrowser, så selv hr. og fru. jensen kunne installere...
Windcape (22) skrev:Jeg har også en laptop, og snart også en brugbar smartphone.
Hvad skal jeg med en netbook?
Jeg vil hellere have en iPad.
Jeg kan forstå at man ikke gider tastaturet, men hvis man vil have en tablet, hvorfor så lige en iPad?
Er det pga. brandet? Jeg mener den har hverken USB-stik, kortlæser eller HDMI-stik samtidigt skal du så også leve uden flash og en stærkt censureret App Store, hvor Apple bestemmer hvad du må installere på din enhed.
Altså en forstøret mobil-telefon, der ikke kan ringe, ikke indeholder GPS eller kamera....
terracide (24) skrev:Nope, og skal jeg bruge et quickboot OS, så slår jeg det bare til min BIOS, men da jeg sjældent rebooter...så...
Jamen Terra dog. Det er jo Linux-baseret! Jeg vidste slet ikke, at du gad bruge din dyrebare fritid på sådan noget.
Det strider da mod din moral, at bruge sådan noget kommunistisk Open Source-software!
Glem nu ikke, at 98% af al Open Source-software skrevet efter 1992 er blevet udviklet af Sovjetunionen!
Windcape (18) skrev:Nej. Netbooks er meningsløse.
Er faktisk helt enig, netbooks er bare lir, ligesom Ipad, det er bla. derfor vi så at Ipad tog så meget af Netbooks markedsandel.
Har intet imod små CULV laptops, er selv ved at overveje at få en, men de der Atom netbooks med GMA 3150 er ubrugelige.
#ontopic
Helt klart, smider nok en anden HDD i laptoppen og ser hvordan det er at køre med Chrome OS i nogle dage, mest af alt vil jeg gerne se Googles Approach til et PC OS, Deres browser falder lige i min smag, Android er også fint, kan håbe det falder i min smag, men personligt hvis jeg skulle gætte så ryger jeg tilbage til Windows 7 som jeg er mere end tilfreds med lige for tiden.
Louis (26) skrev:Jamen Terra dog. Det er jo Linux-baseret! Jeg vidste slet ikke, at du gad bruge din dyrebare fritid på sådan noget.
Det er som sagt slået fra i min BIOS da jeg ikke har brug for det, RFTL?
Jeg er vild med min Netbook, og bruger den konstant.
8,9", 3G modem, SD kortlæser, SSD. Eneste minus er at den ikke kan afspille HD video, hvilket ellers kunne være praktisk (på en større monitor).
Jeg kan ikke helt se hvad folk har imod Netbooks, ud over at de naturligvis ikke egner sig til spil.
8,9", 3G modem, SD kortlæser, SSD. Eneste minus er at den ikke kan afspille HD video, hvilket ellers kunne være praktisk (på en større monitor).
Jeg kan ikke helt se hvad folk har imod Netbooks, ud over at de naturligvis ikke egner sig til spil.
Anders Feder (25) skrev:Man kan da snildt få en tablet med Chrome OS (når det engang udkommer)?
True dat. Kommenterede kun på at jeg egentlig også hellere vil have en tablet end en netbook.
Men tror da Chrome OS kan gå hen og blive ganske nice på tablets og lignende:)
SlettetBruger (11) skrev:Fail...
Hvis du er er færdig med at overveje det, så overvejer du vel ikke længere. Og hvis du ikke er begyndt at overveje det, så overvejer du det vel heller ikke.
Jeg er ikke begyndt at overveje det endnu. Men jeg skal da ikke udelukke at jeg vil overveje det engang.
BurningShadow (31) skrev:Jeg er vild med min Netbook, og bruger den konstant.
Jeg ville hellere slæbes nøgen hen over en mark fyldt med knuste glasskår ned at skulle sidde og knibe øjene sammen på en 8.9" skærm og krampe hænderne sammen på et micotastatur...that is why, mkay?
terracide (36) skrev:Jeg ville hellere slæbes nøgen hen over en mark fyldt med knuste glasskår ned at skulle sidde og knibe øjene sammen på en 8.9" skærm og krampe hænderne sammen på et micotastatur...that is why, mkay?
Tak for den metafor, skabte nogle behagelige billeder i mit hoved. Hvad du dog ikke vil gøre for at slippe for at sidde med en Netbook.
#OT
Tror jeg springer over Chrome OS, synes det virker en tand for begrænset.
terracide (36) skrev:Jeg ville hellere slæbes nøgen hen over en mark fyldt med knuste glasskår ned at skulle sidde og knibe øjene sammen på en 8.9" skærm og krampe hænderne sammen på et micotastatur...that is why, mkay?
Krampe hænderne?
Sker der for underlige fingre hvis du ikke kan bruge et netbook keyboard...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.