mboost-dp1

Om året går jeg til demo/lan-parties ..

Gå til bund
Gravatar #1 - Aram
21. maj 2003 06:58
Tør man da ikke ved de store LAN's når APG måske dukker op =(
Gravatar #2 - Gruesome
21. maj 2003 07:00
11-15 gange må det være.

Jeg skal helst til LAN en gang i måneden og nogen gange flere. Et LAN behøver ikke nødvedigtvis at koste penge at komme til, det kan lige så godt være 6 personer med et par øl der sidder i en kælder og hygger sig foran computeren :)
Gravatar #3 - Lauer
21. maj 2003 07:01
Jo? Man har jo ikke noget ulovligt?!? 0:)

Jeg tager kun til Nettrip ( http://www.nettrip.dk ) og til TheParty ( http://www.theparty.dk ), og det er kun fordi jeg er medhjælper og crew i de to parties.

Derudover er der jo alle de små lan man holder med vennerne en gang i mellem, men de tæller ikke rigtigt med.
Gravatar #4 - TYBO
21. maj 2003 07:03
Aldrig mere.
Er sgu blevet for gammel
Gravatar #5 - Bubel
21. maj 2003 07:35
Er bestyrelsesmedlem på en lan-forening, så jeg er altid med.

Kan man blive for gammel???
Og hvor gammel er man så?
Gravatar #6 - Lucky
21. maj 2003 07:42
Mere end 16....OMG!!!!

Anywayz, så tog LAN-parties et drastisk fald for mig efter ADSL kom frem og man nu benytter TS.

Desuden er BF bare ikke det samme når man sidder 8 til træf og de 3 er nede og hente Mcmad....

Ikke at sammenligne med en god klankamp 10vs10 med TS/Satstrat og hele molevitten....
Gravatar #7 - Slacz
21. maj 2003 07:44
Så meget som overhovedet muligt - mellem 5 og 10 gange årligt.. Men mest små private, ellers kommer APG efter mig :P
Findes der noget bedre end at nørde den en hel nat, sove ~2 timer med hovedet i en salatpizza, vågne op og fortsætte øm i hele kroppen.. raaah!! Elsker LAN :D

-Slacz-
Gravatar #8 - TYBO
21. maj 2003 08:34
Jeg er mest til sengelan :)
Gravatar #9 - fjols
21. maj 2003 09:05
APG er da en rigtig dårlig grund til ikke at tage til lan, da man med bare lidt sund fornuft nemt undgår at blive snuppet hvis man har ulovlige ting.

Ellers er mit lan'eri godt nok skrumpet noget ind, så det kun bliver til The Party og et lille lokalt et jeg er crew i. Det er især blevet skidt efter den lokale computer klub lukkede.

En lille ting er så lige om små private lans med under 10 personer tæller med her, for så skulle mit kryds vist være sat anderledes.
Gravatar #10 - Vladimirr
21. maj 2003 09:31
lauer: Cool :P
Gravatar #11 - ImpulzE
21. maj 2003 09:46
Det har du ganske ret i! gør det også selv ;D
Ellers er jeg med til CBN (når det kommer igen), Connect, Q-Net, Z-Net, TP og masser andre... det er bare gur ;D
Gravatar #12 - Acro
21. maj 2003 11:44
Vladimirr hjalp mig med at finde en nål til sidste The Party (hvilket også blev det ultimativt sidste) - udover at jeg brugte lang tid på at finde en nål var stemningen også ødelagt og min interesse manglede.
Gravatar #13 - Kenneth-Olsen
21. maj 2003 11:46
Går dælme til mange, er selv i bestyrelsen i en computer forening, så bare der er de første 12 om året, og så er der jo lige de andre man skal med til :-)
Gravatar #14 - vjilaquin
21. maj 2003 12:11
Er bestyrelsesformand i en lille computerforening, der afholder party hver mdr.. så godt vi kan...og når skolen ellers har åbent.

#4 Man kan aldrig blive for gammel til at tage til LAN, man midster interressen og det er derfor man stopper.

#5 hehe Vores party er der nemlig aldrig nogle der bliver trætte af..... vel ;-)

Hvor mange mennesker skal der endentlig være samlet for at man kan kalde det et LAN party????

Bye the way..... Stangtennis Rules
Gravatar #15 - Gruesome
21. maj 2003 12:32

Jeg vil mene 3 er nok :)
Gravatar #16 - kiwi
21. maj 2003 13:28
Et par små LANs engang imellem, det bliver sq ikke til så meget som tidligere..
Gravatar #17 - jegge
21. maj 2003 13:35
Ville egentlig gerne, men er så træt af al den postyr omkring gamer/demo/warez/whatnot LAN.
Jeg ville nok stadig tage afsted, hvis der var et messe/lan lignende noget.
Jeg vil ikke bare game, stene demo's (kan sgudde hitte ud af at lave dem), suge warez, stene på det nyeste fedeste eller se andres casemods.
Jeg vil det hele !!
Any suggestions?
Gravatar #18 - TWFH
21. maj 2003 13:53
Ingen større LAN-parties til far her, det er blevet for tamt. Slæber en gang i mellem et par kammerater ud på landet i en weekend og så nørder vi hjernen ud :)
Slacz: Salatpizza? Eeeeew!
Gravatar #19 - Mysterio
21. maj 2003 14:49
tja jeg har stemt efter 5 eller flere så er det lan.

EDIT: jeres post system er fucked up, jeg havde skrevet et langt indløg men den cuttede det efter 2 linjer ??? hvad sker der newz crew ?

MVH
-Kenneth
Gravatar #20 - Gruesome
21. maj 2003 15:03

Net-Trip lyder som en god blanding af det hele. Det er ihvertfald det jeg har fået indtryk af i deres statement (det er godt nok blevet populært at lave dem for tiden ;) og med deres konkurrencer.

Prøv at skriv lidt mere omkring din opsætning osv... lidt svært at debugge ud fra "det virker ikke" ;)
Gravatar #21 - smiley
21. maj 2003 15:15
Over 16! Absolutely!

Hvornår end jeg kan få ryddet huset for gamle mennesker, så
skal der holdes Grill-LAN!
Gravatar #22 - Slacz
21. maj 2003 15:41
#18 - Smager godt, krummer ik i sengen.....udemærket hovedpude ^ ^

De små LAN's er bedre end de store..

-Slacz-
Gravatar #23 - Cyrack
21. maj 2003 15:51
Hmmm... er crew til HCP, det er så de tre gange jeg kommer til LAN om året...

Engang var jeg med til hvert eneste CBN, men efter det rykkede ud i Messecenter Herning har jeg ikke været med, det var som om hyggen gik af det...

Men jeg planlægger et udendørs LAN i sommerferien, skal bare have fundet en måde så solen ikke skinner i min skærm... :-/
Gravatar #24 - Yasw
21. maj 2003 18:01
Har aldrig gjort det så meget i den slags. Dels af praktiske grunde, men også fordi det ikke lige tiltaler mig at sidde at game et par dage i træk. Demopartys kunne måske være mere interessante, men så skal man ligesom have nogen andre med på ideen.

Men små private LANs med en 3-4 personer er jo også ganske hyggeligt.
Gravatar #25 - Vladimirr
21. maj 2003 18:37
acro: Hjalp jeg dig med at finde en nål?
Det kan jeg nu ikke huske, men OK, jeg havde også pænt travlt ind imellem :)
Gravatar #26 - Chokehold
21. maj 2003 19:31
Når først der gror mos på kuglerne, er det vel ved at være på tide at man ikke gør det mere :)

Nej, holder istedet nogen gange et lille kom sammen hvor vi sidder og spiller, men det er lige så meget for at få et par øl og være sammen med vennerne ..
Gravatar #27 - atrox
22. maj 2003 04:42
50% af alle mennesker har stoppet eller skåret kraftigt ned på deres LAN forbrug, af den simple årsag at de selv kan hente deres ting derhjemme nu, sådan er det bare :)
Gravatar #28 - Fafler
22. maj 2003 06:24
Explorer gør noget kreminelt hver gang jeg forsøger at stemme :-(

Anyway, jeg har også skåret godt og grundigt ned på mit forbrug af LAN fester, så til jer der stadig har muligheden: Hold jer fra kvinder! De får jer bare til st skulle sidde og være sociale istedet for at bruge tiden på noget fornuftigt.
Gravatar #29 - TYBO
22. maj 2003 07:07
Bubel: 29.
Har man kone og barn så spilder man ikke sin tid til LAN's.
Måske en lille lokal en derhjemme.
Gravatar #30 - Bubel
22. maj 2003 11:37
Orv, så er man godt nok også gammel ;-)
(Håber ikke det kommer til at hæmme mig, når den tid kommer)

Nu er jeg så heldig at kunne kalde det foreningsarbejde, det retfærdiggører det lidt på en anden måde *G*
Gravatar #31 - vjilaquin
22. maj 2003 12:33
Det lydder ikke godt. så har jeg kun to år tilbage til at jeg ikke længer kan tage til LAN party..... hhmmm jeg må nyde den tid jeg har så.
Gravatar #32 - sguft
22. maj 2003 13:08
I de gode gamle dage var jeg vel afsted noget der ligner hver 14. dag (Det var så før vi fik det her kaldet Internet ud til os dødelige, samt i den spæde start af udbredelsen).

Så kom gymnasietiden og så blev det kun til en 3-4 størrer LAN's om året.

I de sidste par år har jeg hovedsageligt kun været afsted til et enkelt om året, nemlig The Party (som jeg trofast er kommet til siden 1998).

Jeg tror dog ikke jeg kommer afsted til noget iår, der bliver ikke noget 6. TP for mit vedkommende. Sidste år var en enorm skuffelse, der er intet at komme efter længere. Til dem der ikke var der kan det siges at det er blevet forvandlet til et rent gamerlan .. der var store tendenser i den retning allerede i 2001 (selvom det har vokset gradvist siden 98, var det dog året hvor præmierne i gamingcomboerne oversteg scenecomboerne), men intet til sammenligning med den flade stemning til 2002. Jeg vil slet ikke spå om 2003, men det bliver nok noget ala The Party 2003 - Scene not included.

Overvejer dog lidt om jeg ska ta turen sydpå hvor scenen stadig lever .. men nu må vi se :)
Gravatar #33 - sbeamer
22. maj 2003 16:58
The demo-scene will never die!

gamers = lamers :p
Gravatar #34 - derb
22. maj 2003 18:46
gider ikke alt det der cs pro-gaming lort, så jeg holder mig til nettrip
Gravatar #35 - Romeo
23. maj 2003 21:05
Jeg synnes det er skægt at holde LAN. Er selv en meget aktiv UT gamer, så jeg ser ikke noget galt i at tage til LAN fester. www.lanzone.dk
Gravatar #36 - SilverWolf
24. maj 2003 09:07
Ordet "Statement" er blevet pop iblandt CS nørder som finder ud af at 99% af dem er ingenting værd når de kommer ud på arbejdsmarkedet, da de ikke har lavet en skid hele deres ungdom, som de har spillet væk og fået museskade.
Gravatar #37 - KozmoNaut
24. maj 2003 09:33
Jeg plejer at tage til NetParty Fyn, og en gang imellem til Superheros- og Supermammut-træf.

Jeg holder mig dog mest til de små private hyggetræf jeg holder med vennerne, hvor det mere handler om at se nogle film, spille lidt musik og så selvfølgelig lidt computerspil end det handler om at "battle" i Counterstrike...
Gravatar #38 - xect
25. maj 2003 22:11
#26: "Nej, holder istedet nogen gange et lille kom sammen hvor vi sidder og spiller, men det er lige så meget for at få et par øl og være sammen med vennerne .."

Er det ikke stort set hvad LANparties handler om. IMO ryger stemningen ligeså snart man passerer de 14-15 deltagere. Så begynder "skal vi ikke bare tage et spil CS" stemningen at brede sig :/ Har aldrig været til et "the party" size lan, når 20 er for mange kan jeg kun frygte hvor lidt stemning der kan være tilbage dér.
Gravatar #39 - kyndal
26. maj 2003 13:38
Jeg vil nok give TYBO Ret!!
Det der party ræs, er sku gået lidt af mode! (for mig)
sidst jeg bevægede mig afsted, havde jeg bare lappen med.
og var der kun i 2-3 timer for at besøge en bekendt der var "crew"
desuden manglede jeg lige en linux..

/KYNDAL
Gravatar #40 - snookz
27. maj 2003 15:04
Hvem er JEG?? :D www.snookz.dk
Gravatar #41 - Barcode
28. maj 2003 07:42
Tjaa hvornår er man for gammel? Er selv omkring de 30 har kone og 2 børn, men drager dog stadig afsted til demoparties en 3-4 gange om året. Alder betyder ingenting, det er ligesom en uvigtig faktor når man sidder sammen med en masse andre der har den samme interesse som en selv. Men hvis man absolut vil være for gammel er det vil ens egen sag, jeg regner dog med at fortsætte mange år endnu.
(Så bare rolig alle i små unge poder, I har mange gode år endnu:) )

Barcode
Gravatar #42 - bitnissen
29. maj 2003 16:46
Kunne godt tænke mig en mulighed der hed "ER til lanparty" (er v. nettrip :)
Gravatar #43 - -Wraith-
1. jun. 2003 10:06
En ting : Man er aldrig for gammel til LANs ... Jeg har set en mand på 40 sidde ved en computer til et LAN fordi han syntes det var sjovt :P ... Så det er ikke alderen, men interessen der forsvinder...

For det andet... Alle jer der ikke tør tage til større LANs pga. APG : Forstå dog at de ikke kan gøre noget ved din computer hvis du ikke har delt noget eller er så smart at sætte en FTP server op! ... De må ikke gå ind og se på din maskine ved at gå udenom dit system, for der kalder man det jo populært for hacking, og her kan i selv juridisk anmelde dem.
Hvis dette skulle blive nødvendigt...

Jeg giver dem af jer der siger at TP er blevet for lamt, men det er der en masse andre parties der også er... Skellet mellem en Gamer og en Scener er så stort at jeg ikke kan beskrive det, og dem af jer der så heldige at befinde jer i midten, i er heldige...
Gravatar #44 - RoceKiller
2. jun. 2003 05:55
Newz polls generalt: Jeg synes jeres system til at forhindre at folk stemmer flere gange virker meget dårligt. Når jeg sidder og læser nyheder og jeg ser at jeg umilbart ikke har stemt så stemmer jeg, hvilket medføre at jeg stemmer 5-6 gang på hver poll. Mit forslag er at markere i jeres bruger system, at den bestemte bruger har stemt i denne omgang. Isteden for det cookie/?? system i bruger nu.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login