mboost-dp1
Netbook eller tablet-computer?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Er lidt i tvivl...
Men valget faldt på netbook da jeg tror at funktionaliteten er højere end ved en tablet.
Tror også man bliver træt af ren touch og OSK på et tidspunkt.
Men valget faldt på netbook da jeg tror at funktionaliteten er højere end ved en tablet.
Tror også man bliver træt af ren touch og OSK på et tidspunkt.
Asus Eee Pad 12" med et keyboard-docking. Svarer til en netbook, som kan få revet skærmen af. Genialt!
Netbook - godt nok er tablets en anelse mere fancy, men jeg er nu engang glad for at have et keyboard!
Jeg må indrømme.. iPaden er awesome! Har skam begge dele, iPhone og en RIGTIG computer.. Men hvis valget stod mellem min eee og iPaden, så vinder iPaden.. Funktionaliteten er meget mindre, men jeg synes det er meget sjovere at bruge. Både med video, musik, billeder og internettet, udover flash naturligvis :P
Tablet.
Keyboards på Netbooks er simpelthen for små. I de tilfælde er TouchScreen simpelthen bedre (hvis du er typen der gider slæbe et eksternt keyboard der er bredere end din Netbook med, then be my guest).
Jeg er på nuværende tidspunkt færdig på universitetet, men hvis jeg stadigvæk gik der ville jeg helt bestemt gerne have en Tablet PC til undervisningen. De er ekstremt lette, holder batteri længe, og er en perfekt erstatning for studiebøger i det omfang de kan skaffes digitalt. En iPad ville have været perfekt da jeg startede for 3 år siden.
Min holdning til Netbooks er at hvis man vil have en computer med tastatur og hele svineriet, så kan man lige så godt kan købe en Notebook, aka. en rigtig bærbar. De kan sagtens fås i letvægt.
Keyboards på Netbooks er simpelthen for små. I de tilfælde er TouchScreen simpelthen bedre (hvis du er typen der gider slæbe et eksternt keyboard der er bredere end din Netbook med, then be my guest).
Jeg er på nuværende tidspunkt færdig på universitetet, men hvis jeg stadigvæk gik der ville jeg helt bestemt gerne have en Tablet PC til undervisningen. De er ekstremt lette, holder batteri længe, og er en perfekt erstatning for studiebøger i det omfang de kan skaffes digitalt. En iPad ville have været perfekt da jeg startede for 3 år siden.
Min holdning til Netbooks er at hvis man vil have en computer med tastatur og hele svineriet, så kan man lige så godt kan købe en Notebook, aka. en rigtig bærbar. De kan sagtens fås i letvægt.
Eftersom at jeg er stand til og derfor moralsk forpligtet til at bidrage med noget nytigt til samfundet, bliver jeg nødt til at have en fornuftig mulighed for relativt hurtigt at kunne give input til min omverden. Valget falder derfor på en netbook.
Andre mere eller mindre ubrugelige mennesker kan så nøjes med en tablet.
Touchscreens er lidt ligesom online sex. Tactile feedback missing.
Andre mere eller mindre ubrugelige mennesker kan så nøjes med en tablet.
Touchscreens er lidt ligesom online sex. Tactile feedback missing.
Køb en iPhone
Alle de idio... ehh "venner" der spammer på FB, i hvert fald på min profil, gør det fra en iPhone.
Køb en iPhone
Alle de idio... ehh "venner" der spammer på FB, i hvert fald på min profil, gør det fra en iPhone.
Eller en hvilken som helst anden smartphone? Jeg har da i hvert fald selv set "via Facebook til Android" et par gange.
Eller en hvilken som helst anden smartphone? Jeg har da i hvert fald selv set "via Facebook til Android" et par gange.
Jeg tror jeg har blokeret en enkelt eller to med HTC eller Android, men på den anden side af ti med iPhone.
Jeg tror jeg har blokeret en enkelt eller to med HTC eller Android, men på den anden side af ti med iPhone.
hvis jeg skulle vælge et produkt jeg helst ville afprøve så skulle det være tablet pc, da jeg gerne vil se hvor ubrugelige de egentlig er i forhold til netbooks. men skulle jeg vælge noget at beholde ville det blive en netbook, en tablet pc er jo kun brugbar hvis du er lidt for popsmart og hedder henrique
Tablet, fordi jeg nok primært ville bruge den til at browse, læse, tjekke mail, se film og billeder. Keyboardet ville være overflødigt for mig.
Indtil videre klarer jeg mig fint med min Kindle 2 og min smartphone. Kindle 2 = gratis mails og nyheder over hele europa, og det var rart her i ferien.
Indtil videre klarer jeg mig fint med min Kindle 2 og min smartphone. Kindle 2 = gratis mails og nyheder over hele europa, og det var rart her i ferien.
Hm.. Ingen af delene.. Eller dvs. har en 12,1" bærbar... Men det er ikke en netbook.. og den har fuldt tastatur.. Mindre tastature giver mig stres.
Er mere til tablet... Men ikke de her forvoksede smartphone-agtige tablets som er dukket op efter iPad'en kom... Hellere en convertible ala dem HP, Lenovo osv. har lavet i årevis.
Er mere til tablet... Men ikke de her forvoksede smartphone-agtige tablets som er dukket op efter iPad'en kom... Hellere en convertible ala dem HP, Lenovo osv. har lavet i årevis.
@3
Lige mine ord.
Fuck netbooks
Fuck tablet-computere
Giv mig en tablet-pc til hver en tid...
Dell Latitude XT2 *savle savle*
Helst en rigtig tablet, altså ikke iPad..
Lige mine ord.
Fuck netbooks
Fuck tablet-computere
Giv mig en tablet-pc til hver en tid...
Dell Latitude XT2 *savle savle*
Dell latitude 2100 med fucking gummibelægning!!1
Den overvejede jeg længe at købe, men så fandt jeg asus UL30A til rimelige penge.
Den overvejede jeg længe at købe, men så fandt jeg asus UL30A til rimelige penge.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.