mboost-dp1
Mit computerbord
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Man kan/kunne købe et sindssygt dyrt (og sejt) computerbord/-stol/-område med plads til ALT ...
Nogen, der kan huske, hvad jeg tænker på?
Nogen, der kan huske, hvad jeg tænker på?
Det skulle vel aldrig være denne nyhed I tænker på?
http://newz.dk/forum_item.php?id=21327
[EDIT]
En rigtig nørd laver selv sit bord... eller det vil sige, får den lokal smed til at flikke noget sammen og smider en glasplade oven på. Eneste minus: lortet skal pusses ellers er det mega klamt!
BTW. gad godt have det der Aura bord... nize!
[/EDIT]
http://newz.dk/forum_item.php?id=21327
[EDIT]
En rigtig nørd laver selv sit bord... eller det vil sige, får den lokal smed til at flikke noget sammen og smider en glasplade oven på. Eneste minus: lortet skal pusses ellers er det mega klamt!
BTW. gad godt have det der Aura bord... nize!
[/EDIT]
Bord???
Min PC (server) ligger pænt på gulvet... Så kan jeg altid telnette til den fra min desktop... Som står på gulvet også (dog i kabinet!)...
Så har jeg en pæn hvis plade... Og et par kasser med skuffer til alle mine MP3 cd'er og alt det andet warez jeg opbevare (APG come 'n get me) =P
Min PC (server) ligger pænt på gulvet... Så kan jeg altid telnette til den fra min desktop... Som står på gulvet også (dog i kabinet!)...
Så har jeg en pæn hvis plade... Og et par kasser med skuffer til alle mine MP3 cd'er og alt det andet warez jeg opbevare (APG come 'n get me) =P
Hm hvad det kostede tjah altså fra nyt af tror jeg det kostede ca. 500,- men jeg har fået det gratis fordi at en af mine venner ik have brug for det mere :)
Computerbord? Ja, altså, jeg har et bord, og der er da computerskærme på... Men det har vist aldrig været kaldt et desideret computerbord... Desuden er det noget jeg har fået gratis / brugt fra en bank der skulle skifte ud.
Besides... Rigtige nørder får deres hardware (+ bord) doneret.
Besides... Rigtige nørder får deres hardware (+ bord) doneret.
#15:
Gælder det med hvis man har fået det i fødselsdagsgave? :)
Gælder det med hvis man har fået det i fødselsdagsgave? :)
#7 - En rigtig nørd laver selv sit bord...
Det gør man ja!
kæmpe bord med en plexiglasplade der er malet sort på bagsiden..
se det giver et nice bord :)
Dog er det hensynsløst tyvstjålet fra en casemod side :D
http://www.bit-tech.net/images/article/63/6.jpg
men stadig nice...
pris.. 250 kr.. ca.
Det gør man ja!
kæmpe bord med en plexiglasplade der er malet sort på bagsiden..
se det giver et nice bord :)
Dog er det hensynsløst tyvstjålet fra en casemod side :D
http://www.bit-tech.net/images/article/63/6.jpg
men stadig nice...
pris.. 250 kr.. ca.
Øeh.. et 5 år gammelt bord til 330,- eller noget i den stil.. Med lidt hjemmelavet hist og her.. Den slags går jo i stykker ^ ^
-Slacz-
-Slacz-
Et ex-spisebord her .. well, mine gamle købte et nyt (yeps, bor stadig hjemme).
Dejlig meget plads, troede jeg. Men FUCK hvor er jeg god til at rode .. 8)
Så gælder det for
Dejlig meget plads, troede jeg. Men FUCK hvor er jeg god til at rode .. 8)
Så gælder det for
har haft et computerbord(hjørnetypen) i nogle år nu, men opdagede lige skærm-pladsen ikke er stor nok til en 19" D'oh!
Et glimragende computerbord, eller vist nærmere et kontormiljø.. :)
Mener det kostede omkring 2k hos harald nyborg, men var alle pengene værd...
Fylder tilgengæld godt op i stuen.
Det står i det ene hjørne af min stue, og måler vist cirka 2m på begge leder... :)
Dejligt med plads til mine spande.. ;)
Mener det kostede omkring 2k hos harald nyborg, men var alle pengene værd...
Fylder tilgengæld godt op i stuen.
Det står i det ene hjørne af min stue, og måler vist cirka 2m på begge leder... :)
Dejligt med plads til mine spande.. ;)
hehe sku en skummel afstemning :o) Idemøbler bord 1000,- bobs 80x160 i kirsbær og en meget lækker stol og så fra Idemøbler til 1900,- ok nogle vil nok mene det er lidt vildt i en stue og at mit lort fylder for meget... men fuck det! mindre kan sku ikke gøre det.. hvis man skal ha det godt når man sidder her :o))
...Hmmm Computerbord er det nok...En hylde på hver side af 19"eren, til højtalere,
eller nørd ting som skruetrækkerplads, eller til joystick eller...
Og en hylde over skærmen, til min 15".
Neden under, to hylder der "hænger" ned, hvor mine
to preeeeciouuussss' står.
^_^
400 dkr.-
eller nørd ting som skruetrækkerplads, eller til joystick eller...
Og en hylde over skærmen, til min 15".
Neden under, to hylder der "hænger" ned, hvor mine
to preeeeciouuussss' står.
^_^
400 dkr.-
Naboen til der hvor min far arbejder skulle flytte så de kørte en masse kontorborde på genbrugsen så jeg fik lov til at tage et. Det har en stor skuffe med plads masser af CD'er og enormt meget plads til mine skattebasser, min 19" og mine højtalere.
Er cirka 2x1 meter.
Pris:<STRONG> 0 DKR</STRONG>
Er cirka 2x1 meter.
Pris:<STRONG> 0 DKR</STRONG>
jeg købte en køkkenbordplade på ~4m og satte den op .. der kan lige være 5 maskiner hvis man sidder lidt tæt ;)
Mit kostede alt for mange penge ;)
[2000kr men så er det godt jeg ikke selv skal betale for sådan noget]
[2000kr men så er det godt jeg ikke selv skal betale for sådan noget]
en ting er dog sikkert der skal aldrig andre computere i min stue end bærbare for hold dog kæft hvor er de dog grimme
Der blev tidligere i tråden henvist til AURA - det ultimative skrivebord, jeg har netop modtaget et svar med priser o.lign., for andre der må være interesserede.
Ligeledes er der et billede på nogle ændringer de er ved at foretage, som i øvrigt kan tilvælges alle eksisterende modeller, men kig selv.
www.isollusions.net/temp/William_Collier-Price_list.pdfwww.isollusions.net/temp/William_Collier-Spirit_with_aura.jpg
Ligeledes er der et billede på nogle ændringer de er ved at foretage, som i øvrigt kan tilvælges alle eksisterende modeller, men kig selv.
www.isollusions.net/temp/William_Collier-Price_list.pdfwww.isollusions.net/temp/William_Collier-Spirit_with_aura.jpg
0kr... og computerbord? stemmern her fra.. har et gammel bord med 2skuffer under bordpladen i RIGTIG grimt træ.. men det er fra da min mor var barn... så det er sq snart antik ... stik den antik computer bord... sådan er det =) er fint til mig... men så er der self min stol.. men det er en anden sang :P
Jeg ved sku ikke, hvad mit har kostet... så jeg valgte bare 600-900, hvilket vist er ret reelt... det har i hvert fald ikke kostet mere... men kunne godt have kostet mindre.
Har et hjørneskrivebord i kirsebærlaminat fra Harald nyborg til ca 1800. En motherfucker på ca. 2*2 m der nok vejer over de 200 kg.
Der er god plads til min 19", 14" og en ekstra maskine som jeg fik smidt i nakken fra arbejde.
Der er god plads til min 19", 14" og en ekstra maskine som jeg fik smidt i nakken fra arbejde.
Købte et alm. skrivebord for ca. 3 år siden, hvor jeg kan justere højden. Det er en rar ting :o) Pris. ca 700 i A-Z (så vidt jeg husker)
Jeg har selv lavet mit.
4 MDF plader sat sammen med "fisk" og 2 skruer. Bordpladen er 120 bred og 100 dyb. Alle plader er lakeret.
Bordet er lavet på anbefaling af mål fra ergoterapeut (min kæreste), så jeg sidder fornuftigt :-)
Pris: Pladerne har jeg krejlet. Laken kostede 250,-
Kontorstolen var tilgengæld dyr - den kostede 4000,- (sat ned til ½ pris - oprindelig pris 8000,-).
4 MDF plader sat sammen med "fisk" og 2 skruer. Bordpladen er 120 bred og 100 dyb. Alle plader er lakeret.
Bordet er lavet på anbefaling af mål fra ergoterapeut (min kæreste), så jeg sidder fornuftigt :-)
Pris: Pladerne har jeg krejlet. Laken kostede 250,-
Kontorstolen var tilgengæld dyr - den kostede 4000,- (sat ned til ½ pris - oprindelig pris 8000,-).
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.