mboost-dp1
Mit 1. julegaveønske i år er it-relateret
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
#7 IT-relaterede handsker - Kan nok bruges til ski også ;)
On-topic.
Har det på samme måde som #6... Bliver simpelthen for risikabelt at lade familien stå for IT indkøb.
On-topic.
Har det på samme måde som #6... Bliver simpelthen for risikabelt at lade familien stå for IT indkøb.
Holder ikke Jul, og har ikke gjort det i mange år.
Det går alt for meget op i mad og gaver, og alt for lidt af det det oprindeligt var meningen.
Jeg er ikke specielt kristen, men den jul vi holder har heller ikke meget med det at gøre, men en hel del mere med griskhed, og fremvisning af falsk familiefølelse.
Så hvis vi snakker Julegaver, så får de mindste, resten må undvære, jeg selv inklusive.
Det går alt for meget op i mad og gaver, og alt for lidt af det det oprindeligt var meningen.
Jeg er ikke specielt kristen, men den jul vi holder har heller ikke meget med det at gøre, men en hel del mere med griskhed, og fremvisning af falsk familiefølelse.
Så hvis vi snakker Julegaver, så får de mindste, resten må undvære, jeg selv inklusive.
Hvad menes der med FØRSTE julegaveønske?
Anyway, stort set alt det jeg ønsker mig er IT-relateret ... Computerspil, kabinet, blæsere, harddisk, binært ur ...
Anyway, stort set alt det jeg ønsker mig er IT-relateret ... Computerspil, kabinet, blæsere, harddisk, binært ur ...
Caek of Doom (13) skrev:Hvad menes der med FØRSTE julegaveønske?
det du pririotere højst
jeg ønsker mig assassins creed så ja
og hvis jeg er super heldig en iPhone der passer til min iPod og min Macbook Pro men det tror jeg nu ikke på hehe
Hvis man har en familie med meget forskellige meninger og holdninger til livet, kan det at holde jul sammen faktisk være lidt af en prøvelse.
Også derfor det har været valgt fra en små 8 år nu.
Det betyder ikke så meget for mig, da jeg ti gange hellere vil være alene den enkelte aften om året, end dele den med hyklere.
Der selvom de udmærket ved jeg er vegetar, serverer flæskesteg for en med et smil, for det er jo jul.
Hvis man har en familie med meget forskellige meninger og holdninger til livet, kan det at holde jul sammen faktisk være lidt af en prøvelse.
Også derfor det har været valgt fra en små 8 år nu.
Det betyder ikke så meget for mig, da jeg ti gange hellere vil være alene den enkelte aften om året, end dele den med hyklere.
Der selvom de udmærket ved jeg er vegetar, serverer flæskesteg for en med et smil, for det er jo jul.
#25 du behøver jo ikke spise det, jeg er også vegetar. Min far servere 25kg's kalkuner for mig, men jeg spiser da bare noget af det andet der er....?
Jul er ikke altid nemt, men det er slidet værd. Men at give op, bare fordi dit og dat, det er sgu da latterligt.
Hvor slem kan din familie virkelig være?
Jul er ikke altid nemt, men det er slidet værd. Men at give op, bare fordi dit og dat, det er sgu da latterligt.
Hvor slem kan din familie virkelig være?
Norrah (19) skrev:Nej...
Jeg vil gerne havde lidt til mit Royal Copenhagen stel.
Eventuelt gerne nogle Eva Trio sauvignon blanc vin glas. Dem der har den skrå kant, de er simpelthen for lækre.
De er også virkelig flotte, har selv 4 af dem i Champagne... :)
PRiNG (36) skrev:hmmm . tæller en Dildo med :).
Skal havde en ny min er gået i stykker ( kun 1½ år gamle)
Det er heller ikke noget jeg ville lade andre stå for. De billigste produkter er oftest lavet af jelly som er farligt da det indeholder pftalater som er hormonforsyrrende. Derudover skal du holde dig for produkter der indeholder PVC da det heller ikke er godt for... dig.
Dildoer af glas, træ eller metal kan anbefales, ellers så sørg for at de er fri for PVC og pftalater.
Systran (17) skrev:Ønsker mig en 16 GB USB-pen. Hvem har lyst til at give mig den? :)
Har lige købt en Kingston Datatraveler 16 GB til 172 kr., ville hellere ønske mig noget større eller dyrere, men er dog enig med den generelle holdning herinde, man skal ikke lade familien stå for IT-relaterede indkøb generelt, ikke kun gaver.
De ender altid med at købe ind i noget der er PC-verdenens svar på T-Hansen, du får det du betaler for.
Jeg drikker ikke vin, men jeg er simpelthen også nød til at eje de glas! :DNorrah (19) skrev:Eventuelt gerne nogle Eva Trio sauvignon blanc vin glas. Dem der har den skrå kant, de er simpelthen for lækre.
Flytter hjemmefra inden længe, så det er mest alt så noget nyttigt gøgl jeg ønsker mig :o Det umulige er sket: Jeg har nok hardware i øjeblikket..
Jeg stemte nej!, da alt jeg ønsker mig er et nyt job - og det ikke er i IT sektoren.
Er dog allerede kommet i julehumør, da poll'en klart viser, at der trods alt er et menneskelig ansigt bag de fleste nørder herinde. Det gør mig sku' glad... Måske der ligefrem er en chance for, at #41 får sit juleønske opfyldt.
Tal med Silvio Berlusconi.
Er dog allerede kommet i julehumør, da poll'en klart viser, at der trods alt er et menneskelig ansigt bag de fleste nørder herinde. Det gør mig sku' glad... Måske der ligefrem er en chance for, at #41 får sit juleønske opfyldt.
Mine 2 ønsker plejer at væreverdensfred ellerverdensherredømmet.
Tal med Silvio Berlusconi.
Ønsker mig sådan en lille fætter her:
Riddell Evolution IQ, football hjelm :)
Ikke voldsomt IT-relateret, men vil gerne have min egen hjelm efterhånden :D
Riddell Evolution IQ, football hjelm :)
Ikke voldsomt IT-relateret, men vil gerne have min egen hjelm efterhånden :D
#36 - En kvinde, og så fra Sverige, der snakker om sit sexliv på et nørdeforum? Arh, den hænger sgu alligevel ikke helt sammen..
Er der nogen der er med på en newz-jul? Jeg gider heller ikke det der pjat med familien. Maden er god, men for hæwle det er kedeligt.
(og så bør jeg måske lige præcisere at jeg med "keyboard" mener "musikkeyboard" i #5)
Er der nogen der er med på en newz-jul? Jeg gider heller ikke det der pjat med familien. Maden er god, men for hæwle det er kedeligt.
(og så bør jeg måske lige præcisere at jeg med "keyboard" mener "musikkeyboard" i #5)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.