mboost-dp1
Mest ventede spil?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Skulle lige til at skrive hvorfor helved er <STRONG>FreeBSD 5.0 </STRONG>med :)
Hvad med windows longhorn så ?
Bliver sejt med en ny version af kabale :)
Hvad med windows longhorn så ?
Bliver sejt med en ny version af kabale :)
Jeg venter (og har ventet) hårdt og længe på Freelancer og ikke mindst Morrowind, og jeg får nok lov at vente lidt mere
Ikke for at bitche, men er det ikke at nedgøre FreeBSD at sætte det i kategori som spil? hmmm ok, jeg kender det jo heller ikke, men det må åbenbart ikke være så seriøst !! :)
wtf. Doom 3 er kun på en anden plads. Det spil bliver ligeså nyskabende som alle de andre ID spil. Jeg glæder mig vildt til at pc spil kommer til en ny generation.
Doom3, jeg skal lige have opgraderet mit grafikkort en tre fire gange. Men det lyder til at der kommer de vildeste features med i det spil.
Men stadig væk, giv mig freelancer eller SWG, og jeg bliver et lykkeligt menneske.
NWN mens vi venter :-)
Men stadig væk, giv mig freelancer eller SWG, og jeg bliver et lykkeligt menneske.
NWN mens vi venter :-)
hvor er Jedi Knight 2 henne i den poll???
eller unreal 2 for den sags skyld?
hmm.. tror jeg vil tage mig et game warcraft 3 her.. dér..
gotta love those NightElf's.. wee
eller unreal 2 for den sags skyld?
hmm.. tror jeg vil tage mig et game warcraft 3 her.. dér..
gotta love those NightElf's.. wee
<STRONG>Hvor fanden er UNREAL 2!!!!</STRONG>
At dømme på Gamespots liste over mest populærer PC-spil (http://gamespot.com/gamespot/filters/0,10850,60130...) ser vi endda U2 selvom det ikke er udkommet.
Og hvem kan kan dog se frem til SoF2 - Folk med mangel på kvalitetssans?
At dømme på Gamespots liste over mest populærer PC-spil (http://gamespot.com/gamespot/filters/0,10850,60130...) ser vi endda U2 selvom det ikke er udkommet.
Og hvem kan kan dog se frem til SoF2 - Folk med mangel på kvalitetssans?
jeg venter mest på sof 2 og GTA 3 til pc
og selføllig C&C renagade
sidder og spiller demoen den er fed
der er intet som i sof at flå en fjendes ben af med en shotgun og se ham lide (hehe sadist)
MVH
-Kenneth
og selføllig C&C renagade
sidder og spiller demoen den er fed
der er intet som i sof at flå en fjendes ben af med en shotgun og se ham lide (hehe sadist)
MVH
-Kenneth
For det første er det helt klart en mangel at Unreal 2 eller UT2 for den sags skyld ikke er med på listen. Det samme gør sig gældende for Halo..!
At CS 1.4 ikke er med må vel skyldes at der ikke er tale om egentligt spil, men en modifikation derimod. Men hvorfor så ikke CS:CZ ??!
At CS 1.4 ikke er med må vel skyldes at der ikke er tale om egentligt spil, men en modifikation derimod. Men hvorfor så ikke CS:CZ ??!
jep PVC
Master of Orion styrer og man kan spille sin ungdom væk på det. Selv idag.
Jeg tror faktisk at jeg vil spille det nu......
-Radek
(*Insert cool sentence here*)
Master of Orion styrer og man kan spille sin ungdom væk på det. Selv idag.
Jeg tror faktisk at jeg vil spille det nu......
-Radek
(*Insert cool sentence here*)
Jeg kom lige til at tænke på at det kunne være fedt hvis de forskellige valg ordnede sig efter 1,2,3 plads, når man havde stemt. Det kunne være fedt, men det var altså bare en lille ide til et allerede kanon fedt site.
Siden her er kanon, og findes ikke bedere på nettet. :o)
Siden her er kanon, og findes ikke bedere på nettet. :o)
Jeg har et spørgsmål angående afstemningsboksen. Bliver de forskellige valg præsenteret i tilfældig rækkefølge? Fordi jeg har lagt mærke til, at det valg der er sat som default (det øverste) utroligt mange gange får et overvældende flertal. Hvilket jo også er tilfældet her.
Jeg synes det er bedre at undlade, at afholde afstemninger hvis det ikke gøres ordentligt alligevel. Det eneste der kommer ud af en afstemning som denne er et misvisende resultat og reflekterer ikke newz.dk's brugernes mening. Alle dem der ikke har nogen mening og som blot vil se resultatet af afstemningen trykker på 'stem'-knappen med det samme. Derfor har WarCraft fået så mange stemmer.
I en af de forrige afstemninger var det IBM-harddiske der var suverænt de mest populære. Sjovt nok stod de også øverst...
Her er mit forslag.
Øverst skal altid stå 'Ved ikke'.
Nr. 2 - n skal vises i tilfældig rækkefølge. F.eks. valgene a, b, c vises som (a, b, a), (a, c, b), (b, a, c), (b, c, a), (c, a, b) og (c, b, a).
Derved er der ingen (af spillene i dette tilfælde) der vil få fordel af, at stå øverst eller nederst. Sådan som det er nu, så fører det blot til diskussioner der er baseret på et forkert grundlag.
Jeg synes det er bedre at undlade, at afholde afstemninger hvis det ikke gøres ordentligt alligevel. Det eneste der kommer ud af en afstemning som denne er et misvisende resultat og reflekterer ikke newz.dk's brugernes mening. Alle dem der ikke har nogen mening og som blot vil se resultatet af afstemningen trykker på 'stem'-knappen med det samme. Derfor har WarCraft fået så mange stemmer.
I en af de forrige afstemninger var det IBM-harddiske der var suverænt de mest populære. Sjovt nok stod de også øverst...
Her er mit forslag.
Øverst skal altid stå 'Ved ikke'.
Nr. 2 - n skal vises i tilfældig rækkefølge. F.eks. valgene a, b, c vises som (a, b, a), (a, c, b), (b, a, c), (b, c, a), (c, a, b) og (c, b, a).
Derved er der ingen (af spillene i dette tilfælde) der vil få fordel af, at stå øverst eller nederst. Sådan som det er nu, så fører det blot til diskussioner der er baseret på et forkert grundlag.
hvorfor er <STRONG>Star Wars Galaxcies</STRONG> ikke på listen :(
Jeg kan næsten ikke vente til det kommer :/
Jeg føler mig som en lille dregn juleaften :))
Hvorfor kan de ikke annoncere hvornår Betaen kommer
eller noget i den stil :)
Nåh fuck det jeg har da altid <STRONG>EverQuest</STRONG>....
Jeg kan næsten ikke vente til det kommer :/
Jeg føler mig som en lille dregn juleaften :))
Hvorfor kan de ikke annoncere hvornår Betaen kommer
eller noget i den stil :)
Nåh fuck det jeg har da altid <STRONG>EverQuest</STRONG>....
<STRONG>WarCraft 3</STRONG> - okay siger sig selv...<STRONG>Duke N. 4ever</STRONG> - okay siger sig selv...<STRONG>SoF 2</STRONG> - Soldier of Fortune<STRONG>NWN</STRONG> - ???? Hvad fanden er det?<STRONG>MoO 3</STRONG> - ???? Hvad fanden er det?<STRONG>GTA3</STRONG> - Grand theft Auto 3<STRONG>Doom III</STRONG> - okay siger sig selv...<STRONG>C&C: Renegade</STRONG> - okay siger sig selv...<STRONG>FreeBSD 5.0</STRONG> - Hvad FANDEN laver FreeBSD på en liste over SPIL ?!?!!!!!
------
Hvor svært kan det være at skrive spillenes navne? -hvorfor skal alting laves om til de mest kryptiske forkortelser?
-og hvad laver FreeBSD på en liste over spil?
------
Hvor svært kan det være at skrive spillenes navne? -hvorfor skal alting laves om til de mest kryptiske forkortelser?
-og hvad laver FreeBSD på en liste over spil?
Jeg valgte Doom III, men ser da mere frem til Unreal Tournament 2 og Jedi Knight II. Jeg fatter dog ikke at WC3 er mest populær. Efter at have prøvet betaen må jeg sige at jeg tror hurtigt man bliver træt af den. Men forhåbenligt er der mere med i den færdige version. Men hvad, der er jo også nogle der stadig spiller ældgamle Starcraft endnu.
<STRONG>Englen:</STRONG>
NWN = NeverWinter Nights - ville du også vide hvis du var her hver dag :) Vi havde en nyhed om den dagen før voten.
MoO = Masters of Orion - og den kaldes moo (muh) i daglig tale - derfor er den skrevet sådan.
Hvis du nu læste #1 ville du ikke have grund til at bitche over FreeBSD 5.0 - der skal også være noget for ikke gamere på voten og siden FreeBSD 5.0 er den 3. største stemmesluger på listen har den vist bevist sin berettigelse!
NWN = NeverWinter Nights - ville du også vide hvis du var her hver dag :) Vi havde en nyhed om den dagen før voten.
MoO = Masters of Orion - og den kaldes moo (muh) i daglig tale - derfor er den skrevet sådan.
Hvis du nu læste #1 ville du ikke have grund til at bitche over FreeBSD 5.0 - der skal også være noget for ikke gamere på voten og siden FreeBSD 5.0 er den 3. største stemmesluger på listen har den vist bevist sin berettigelse!
Miklos
Man glemmer da sådan noget...
Hvis jeg havde regnet ud at NWN stod for det ville jeg nok havde stemt på det =/
ahh well glæder mig næsten mere til Starwars galaxcies =)~
Man glemmer da sådan noget...
Hvis jeg havde regnet ud at NWN stod for det ville jeg nok havde stemt på det =/
ahh well glæder mig næsten mere til Starwars galaxcies =)~
#39 Milkos:
Jeg så godt den nyhed med Never winter nights, og det er da også et af de spil jeg ser MEGET frem til, men syntes i selv at "NWN" ligner "Never Winter Nights" -for det gør jeg ikke... Never Winter Nights bliver et klasse-spil, og bør ikke forkortes...
desuden så <STRONG>er</STRONG> jeg her hver dag... og læser de fleste nyheder der er postet her -udover linux hyhederne - de er alligevel det samme alle sammen...
Derudover var voten "<STRONG>Mest ventede PC spil?</STRONG>" -Så jeg føler mig fuldstændigt berettiget til at bitche over FreeBSD - hvis den skal med, burde voten have heddet "<STRONG>Mest ventede PC software?</STRONG>" -og så var der meget andet der også skulle med!
Jeg så godt den nyhed med Never winter nights, og det er da også et af de spil jeg ser MEGET frem til, men syntes i selv at "NWN" ligner "Never Winter Nights" -for det gør jeg ikke... Never Winter Nights bliver et klasse-spil, og bør ikke forkortes...
desuden så <STRONG>er</STRONG> jeg her hver dag... og læser de fleste nyheder der er postet her -udover linux hyhederne - de er alligevel det samme alle sammen...
Derudover var voten "<STRONG>Mest ventede PC spil?</STRONG>" -Så jeg føler mig fuldstændigt berettiget til at bitche over FreeBSD - hvis den skal med, burde voten have heddet "<STRONG>Mest ventede PC software?</STRONG>" -og så var der meget andet der også skulle med!
->Toranaga
"Jeg valgte Doom III, men ser da mere frem til Unreal Tournament 2 og Jedi Knight II."
-Så vælg dog "Andet".
"Jeg fatter dog ikke at WC3 er mest populær. Efter at have prøvet betaen må jeg sige at jeg tror hurtigt man bliver træt af den."
-Nu er det jo nok næppe mere end 5 % herinde der har spillet betaen. Tror stadigt det bliver fedt.
"Men forhåbenligt er der mere med i den færdige version. Men hvad, der er jo også nogle der stadig spiller ældgamle Starcraft endnu."
-StarCraft styrer da for vildt, og jeg spiller da også jævnligt på b.net. Er klart der er store forventninger til efterfølgeren, til hvad der må kandidere til det bedste spil nogensinde ;-)
"Jeg valgte Doom III, men ser da mere frem til Unreal Tournament 2 og Jedi Knight II."
-Så vælg dog "Andet".
"Jeg fatter dog ikke at WC3 er mest populær. Efter at have prøvet betaen må jeg sige at jeg tror hurtigt man bliver træt af den."
-Nu er det jo nok næppe mere end 5 % herinde der har spillet betaen. Tror stadigt det bliver fedt.
"Men forhåbenligt er der mere med i den færdige version. Men hvad, der er jo også nogle der stadig spiller ældgamle Starcraft endnu."
-StarCraft styrer da for vildt, og jeg spiller da også jævnligt på b.net. Er klart der er store forventninger til efterfølgeren, til hvad der må kandidere til det bedste spil nogensinde ;-)
Never Winter Nights Bliver klart den <STRONG>Helt </STRONG>Store <STRONG>W i n n e r </STRONG>, jamen for katten da...vi har ventet på det spil i utalige af <STRONG>måneder</STRONG>(Hvis ikke <STRONG>ÅR</STRONG>)......bare Screenshots'ne er <STRONG>nok </STRONG>til at tro på det.....
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.