mboost-dp1

Mest ventede spil?

Gå til bund
Gravatar #1 - Miklos
22. feb. 2002 08:08
Og inden folk bitcher over FreeBSD er med, så skal I lige vide det altså er en leg for nogen og derfor skulle den med :)

Smil, grin og husk at gå på toilettet i tide!
Gravatar #2 - hurlum
22. feb. 2002 08:40
Miklos, kan kun sige tak :)
Gravatar #3 - baal
22. feb. 2002 08:51
Ditto!
Gravatar #4 - TYBO
22. feb. 2002 08:55
Skulle lige til at skrive hvorfor helved er <STRONG>FreeBSD 5.0 </STRONG>med :)
Hvad med windows longhorn så ?
Bliver sejt med en ny version af kabale :)
Gravatar #5 - Locutus
22. feb. 2002 09:30
GT3 skal spilles på en Playstation med analog stik og ryst, ikke på en PC med mus og keyboard.
Gravatar #6 - J.R.Ewing
22. feb. 2002 10:06
Jeg venter (og har ventet) hårdt og længe på Freelancer og ikke mindst Morrowind, og jeg får nok lov at vente lidt mere
Gravatar #7 - WebMaster
22. feb. 2002 10:28
hmm.... hvor er Championship Manager 4 henne?
Gravatar #8 - Pernicious
22. feb. 2002 11:09
Ikke for at bitche, men er det ikke at nedgøre FreeBSD at sætte det i kategori som spil? hmmm ok, jeg kender det jo heller ikke, men det må åbenbart ikke være så seriøst !! :)
Gravatar #9 - pr0fane
22. feb. 2002 11:24
Hvor er CM4 og Halo ?
Gravatar #10 - lean
22. feb. 2002 11:26
wtf. Doom 3 er kun på en anden plads. Det spil bliver ligeså nyskabende som alle de andre ID spil. Jeg glæder mig vildt til at pc spil kommer til en ny generation.
Gravatar #11 - Piece
22. feb. 2002 11:31
Doom3, jeg skal lige have opgraderet mit grafikkort en tre fire gange. Men det lyder til at der kommer de vildeste features med i det spil.

Men stadig væk, giv mig freelancer eller SWG, og jeg bliver et lykkeligt menneske.
NWN mens vi venter :-)
Gravatar #12 - EMORTA
22. feb. 2002 11:51
damn jeg glæder mig til GTA3 kommer til PC! weeee!
Gravatar #13 - Onde Pik
22. feb. 2002 12:48
"Men stadig væk, giv mig freelancer eller SWG, og jeg bliver et lykkeligt menneske."

Samme her :) Jeg vil dog gerne have MoO3 i mellemtiden.
Gravatar #14 - DiZaster
22. feb. 2002 13:17
Damn jeg glæder mig for vildt til Morrowind, men hvad er det for noget om at den ikke understøtter mutiplayer? Kunne da være for fedt :-)
Gravatar #15 - -Zion-
22. feb. 2002 13:25
hvor er Jedi Knight 2 henne i den poll???
eller unreal 2 for den sags skyld?

hmm.. tror jeg vil tage mig et game warcraft 3 her.. dér..
gotta love those NightElf's.. wee
Gravatar #16 - Trentors
22. feb. 2002 13:35
<STRONG>Hvor fanden er UNREAL 2!!!!</STRONG>

At dømme på Gamespots liste over mest populærer PC-spil (http://gamespot.com/gamespot/filters/0,10850,60130...) ser vi endda U2 selvom det ikke er udkommet.

Og hvem kan kan dog se frem til SoF2 - Folk med mangel på kvalitetssans?
Gravatar #17 - Polyvinylchlorid
22. feb. 2002 13:48
lol slap dog af
Gravatar #18 - Trentors
22. feb. 2002 13:58
Hehe. Ja okay point taken. Men det er da dumt at lave en liste over mest ventede spil og så fjerne stor-favoritten.

Det ville svare lidt til at lave en afstemning over "Mest benyttede OS'er" og så ikke have Windows med!!!!
Gravatar #19 - El_Coyote
22. feb. 2002 14:30
hvad hvis man har en mus med "ryst" :)
Gravatar #20 - jimbob
22. feb. 2002 15:27
Mafia - The City of Lost Heaven

<STRONG>http://www.mafia-game.com/</STRONG>
Gravatar #21 - Pingu
22. feb. 2002 16:33
hvor pokker er cs 1.4?

synes jeg nok liiiiiige :p

(haha koala jeg kom først :P)
Gravatar #22 - Mysterio
22. feb. 2002 22:49
jeg venter mest på sof 2 og GTA 3 til pc
og selføllig C&C renagade

sidder og spiller demoen den er fed

der er intet som i sof at flå en fjendes ben af med en shotgun og se ham lide (hehe sadist)

MVH
-Kenneth
Gravatar #23 - Yasw
23. feb. 2002 11:04
Hvor er Quake 4 ?
Gravatar #24 - mortenp
23. feb. 2002 11:08
Hvor er GNU/Hurd ?
Gravatar #25 - Hektor
23. feb. 2002 12:43
#23 Yasw og #24 mortenp:
De findes samme sted som plottet til Tetris og gameplayet til Daikatana.
Gravatar #26 - TheBaptizer
23. feb. 2002 13:20
HEY hvor er Heroes of Might & Magic 4!

Hvad er MoO3?
Gravatar #27 - fuzzi
23. feb. 2002 13:23
Der er mange spil der mangler, men af dem der er der,,, er det GTA3 vi venter på...
Gravatar #28 - Polyvinylchlorid
23. feb. 2002 13:32
master of orion 3 yay..

moo2 var jo super spiller det stadig med min genbo en gang imellem
Gravatar #29 - Miklos
23. feb. 2002 14:39
Til alle dem der spørger 'hvor er' osv. - de er jo alle i andre og siden den kun har 7% SAMLET for alle de ikke nævnte titler er det vist ingen af dem der er lige så ventet som de allerede nævnte?
Gravatar #30 - CeriX
23. feb. 2002 16:32
For det første er det helt klart en mangel at Unreal 2 eller UT2 for den sags skyld ikke er med på listen. Det samme gør sig gældende for Halo..!

At CS 1.4 ikke er med må vel skyldes at der ikke er tale om egentligt spil, men en modifikation derimod. Men hvorfor så ikke CS:CZ ??!
Gravatar #31 - Radek
24. feb. 2002 08:36
jep PVC

Master of Orion styrer og man kan spille sin ungdom væk på det. Selv idag.
Jeg tror faktisk at jeg vil spille det nu......

-Radek
(*Insert cool sentence here*)
Gravatar #32 - Phi|
24. feb. 2002 22:29
Jeg kom lige til at tænke på at det kunne være fedt hvis de forskellige valg ordnede sig efter 1,2,3 plads, når man havde stemt. Det kunne være fedt, men det var altså bare en lille ide til et allerede kanon fedt site.
Siden her er kanon, og findes ikke bedere på nettet. :o)
Gravatar #33 - WebMaster
25. feb. 2002 02:35
Jeg har et spørgsmål angående afstemningsboksen. Bliver de forskellige valg præsenteret i tilfældig rækkefølge? Fordi jeg har lagt mærke til, at det valg der er sat som default (det øverste) utroligt mange gange får et overvældende flertal. Hvilket jo også er tilfældet her.

Jeg synes det er bedre at undlade, at afholde afstemninger hvis det ikke gøres ordentligt alligevel. Det eneste der kommer ud af en afstemning som denne er et misvisende resultat og reflekterer ikke newz.dk's brugernes mening. Alle dem der ikke har nogen mening og som blot vil se resultatet af afstemningen trykker på 'stem'-knappen med det samme. Derfor har WarCraft fået så mange stemmer.

I en af de forrige afstemninger var det IBM-harddiske der var suverænt de mest populære. Sjovt nok stod de også øverst...

Her er mit forslag.
Øverst skal altid stå 'Ved ikke'.
Nr. 2 - n skal vises i tilfældig rækkefølge. F.eks. valgene a, b, c vises som (a, b, a), (a, c, b), (b, a, c), (b, c, a), (c, a, b) og (c, b, a).

Derved er der ingen (af spillene i dette tilfælde) der vil få fordel af, at stå øverst eller nederst. Sådan som det er nu, så fører det blot til diskussioner der er baseret på et forkert grundlag.
Gravatar #34 - Bidetus
25. feb. 2002 05:55
hvorfor er <STRONG>Star Wars Galaxcies</STRONG> ikke på listen :(

Jeg kan næsten ikke vente til det kommer :/
Jeg føler mig som en lille dregn juleaften :))

Hvorfor kan de ikke annoncere hvornår Betaen kommer
eller noget i den stil :)

Nåh fuck det jeg har da altid <STRONG>EverQuest</STRONG>....
Gravatar #35 - angelenglen
25. feb. 2002 09:07
<STRONG>WarCraft 3</STRONG> - okay siger sig selv...<STRONG>Duke N. 4ever</STRONG> - okay siger sig selv...<STRONG>SoF 2</STRONG> - Soldier of Fortune<STRONG>NWN</STRONG> - ???? Hvad fanden er det?<STRONG>MoO 3</STRONG> - ???? Hvad fanden er det?<STRONG>GTA3</STRONG> - Grand theft Auto 3<STRONG>Doom III</STRONG> - okay siger sig selv...<STRONG>C&C: Renegade</STRONG> - okay siger sig selv...<STRONG>FreeBSD 5.0</STRONG> - Hvad FANDEN laver FreeBSD på en liste over SPIL ?!?!!!!!

------
Hvor svært kan det være at skrive spillenes navne? -hvorfor skal alting laves om til de mest kryptiske forkortelser?
-og hvad laver FreeBSD på en liste over spil?
Gravatar #36 - Toranaga
25. feb. 2002 10:01
Jeg valgte Doom III, men ser da mere frem til Unreal Tournament 2 og Jedi Knight II. Jeg fatter dog ikke at WC3 er mest populær. Efter at have prøvet betaen må jeg sige at jeg tror hurtigt man bliver træt af den. Men forhåbenligt er der mere med i den færdige version. Men hvad, der er jo også nogle der stadig spiller ældgamle Starcraft endnu.
Gravatar #37 - Polyvinylchlorid
25. feb. 2002 10:52
ja desværre står socialdemokratiet jo også øverst ..
Gravatar #38 - Hektor
25. feb. 2002 11:12
#37 Polyvinylchlorid:
Du så måske gerne, at listen sorteret omvendt?
Gravatar #39 - Miklos
25. feb. 2002 12:00
<STRONG>Englen:</STRONG>

NWN = NeverWinter Nights - ville du også vide hvis du var her hver dag :) Vi havde en nyhed om den dagen før voten.

MoO = Masters of Orion - og den kaldes moo (muh) i daglig tale - derfor er den skrevet sådan.

Hvis du nu læste #1 ville du ikke have grund til at bitche over FreeBSD 5.0 - der skal også være noget for ikke gamere på voten og siden FreeBSD 5.0 er den 3. største stemmesluger på listen har den vist bevist sin berettigelse!
Gravatar #40 - Reborn
25. feb. 2002 13:38
Englen >!<STRONG>Rocks</STRONG>!<STRONG /STRONG, Alle andre som er uening med ham !STRONGSucks/STRONG!

STRONG -----------------------------------------------------/STRONG
STRONG --------------------->Fat DeT!
Gravatar #41 - Bidetus
26. feb. 2002 03:58
Miklos

Man glemmer da sådan noget...

Hvis jeg havde regnet ud at NWN stod for det ville jeg nok havde stemt på det =/

ahh well glæder mig næsten mere til Starwars galaxcies =)~
Gravatar #42 - Psycho
26. feb. 2002 09:28
Baahhhhh, der mangler GO :)

Global Operations
http://www.globalopsgame.com
Gravatar #43 - angelenglen
27. feb. 2002 11:20
#39 Milkos:
Jeg så godt den nyhed med Never winter nights, og det er da også et af de spil jeg ser MEGET frem til, men syntes i selv at "NWN" ligner "Never Winter Nights" -for det gør jeg ikke... Never Winter Nights bliver et klasse-spil, og bør ikke forkortes...

desuden så <STRONG>er</STRONG> jeg her hver dag... og læser de fleste nyheder der er postet her -udover linux hyhederne - de er alligevel det samme alle sammen...

Derudover var voten "<STRONG>Mest ventede PC spil?</STRONG>" -Så jeg føler mig fuldstændigt berettiget til at bitche over FreeBSD - hvis den skal med, burde voten have heddet "<STRONG>Mest ventede PC software?</STRONG>" -og så var der meget andet der også skulle med!
Gravatar #44 - <3Thinkpads
27. feb. 2002 15:02
Synes at DukeNukem er vinderen....!
Gravatar #45 - sim
27. feb. 2002 15:13
->Toranaga

"Jeg valgte Doom III, men ser da mere frem til Unreal Tournament 2 og Jedi Knight II."
-Så vælg dog "Andet".

"Jeg fatter dog ikke at WC3 er mest populær. Efter at have prøvet betaen må jeg sige at jeg tror hurtigt man bliver træt af den."
-Nu er det jo nok næppe mere end 5 % herinde der har spillet betaen. Tror stadigt det bliver fedt.

"Men forhåbenligt er der mere med i den færdige version. Men hvad, der er jo også nogle der stadig spiller ældgamle Starcraft endnu."
-StarCraft styrer da for vildt, og jeg spiller da også jævnligt på b.net. Er klart der er store forventninger til efterfølgeren, til hvad der må kandidere til det bedste spil nogensinde ;-)
Gravatar #46 - Gecko
27. feb. 2002 19:05
tjaaeh, hvis man tolker det som "Længst" ventede pc spil, så kan det da godt være Duke N. 4ever vinder...
Gravatar #47 - Reborn
27. feb. 2002 21:05
Never Winter Nights Bliver klart den <STRONG>Helt </STRONG>Store <STRONG>W i n n e r </STRONG>, jamen for katten da...vi har ventet på det spil i utalige af <STRONG>måneder</STRONG>(Hvis ikke <STRONG>ÅR</STRONG>)......bare Screenshots'ne er <STRONG>nok </STRONG>til at tro på det.....
Gravatar #48 - mazzoo
27. feb. 2002 21:19
Vi har ventet på DOOM III siden 95 ;=)

<STRONG>-maZZoo</STRONG>
Gravatar #49 - Reborn
27. feb. 2002 21:30
Nej...

<STRONG>Jeg </STRONG>har ik!

Doom<STRONG> sux </STRONG>bigtime (1'erne og 2'erne gjorde ihvertfald)
Gravatar #50 - Pong
28. feb. 2002 00:09
reborn: det vil sige at du ikke kan lide nogle fps ? fair nok, men Wolf+doom1+2 var fandme svedige.

Husk nu at de mest ventede spil er altså stadig Tony Hawks Pro Skater 3. Alle de andre er gode nok, men det her kommer til at kneppe røv !!!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login