mboost-dp1

Lykkedes det dig at få en iPhone 3G?

Gå til bund
Gravatar #1 - Trogdor
2. aug. 2008 16:19
Nix. Af flere grunde, men primært fordi det abonnement passer mig sindsygt dårligt. Vil hellere have en lavere månedlig pris og så betale pr. minut og ingen "fri-tale".
Gravatar #2 - mark.
2. aug. 2008 17:51
præcis !!!!
Jeg ringer aldrig men til gengæld så bruger jeg net som en anden junkie... :/
Kan slet ikke betale sig for mig at få den med Telia's LORTE ABN...!

Der var nogen herinde tidligere der sagde at Telia måske kun havde eneret de første 3 måneder..?!
Nogen der kan bekræfte det eller?
Gravatar #3 - Dreadnought
2. aug. 2008 18:35
Nej, jeg har så heller ikke prøvet på det. Fik dog derimod min HTC Diamond igår. ;D Og så med et HappiiMobil abonnement fra d. 18/8 med fri data til 198,-/md
Gravatar #4 - izym
2. aug. 2008 18:46
Fik min idag, den er über nice :) Og selvfølgelig er den jailbroken ;)
Gravatar #5 - Emmoss65
2. aug. 2008 22:09
jeg venter... har 2 abb kørende i øjeblikket .. så tror ikke lige jeg skal spenderer for meget...
Gravatar #6 - AndersGC
2. aug. 2008 22:37
Gik ikke en gang efter den.. Har fået en HTC Touch Diamond i stedet .. og den er jeg da også glad for :)
fordele: fra du tager hjemme fra og til du sidder der hjemme med den igen kan der gå under 30 min!! lidt behagligere end at overnatte ved butikken? ;)
Gravatar #7 - izym
3. aug. 2008 13:14
#6 Det var da heller ikke lang tid jeg brugte på det..
Gravatar #8 - -N-
4. aug. 2008 14:29
#6 Ebay er din ven... Et par klik og så venter du bare på at posten kommer og ringer på døren :-D
Gravatar #9 - trylleklovn
4. aug. 2008 14:33
Opfindsom afstemning.. Det kunne være vi evt. skulle have nogle afstemninger, der ikke handler om iPhone?

Jeg prøvede slet ikke. Min edge iPhone kan jeg bruge uden, at få strap-on i anus af telia.
Gravatar #10 - andreasg
4. aug. 2008 20:16
Jeg stemte "Nej, men skal have en senere", da jeg bestemt skal have en, men bare ikke med det abonnement Telia tilbyder. Jeg ville med glæde have betalt de 599/399 om måneden, hvis bare der havde været fri data med, endda selv hvis resten af abonnementet var dårligere. Nu venter jeg på at nogle andre udbyder den, eller der kommer en god mulighed for at importere den fra udlandet.
Gravatar #11 - LennyBoy
5. aug. 2008 14:48
#6: Sjovt, man behøver ikke overnatte hos butikken for at få en.. jeg har stået på vente liste og det tog ca 15 minutter at hente den :)

Og det var vel heller ikke ligefrem ved en launch på en af verdens mest hypede telefoner at du hentede din? ;)

Men er nu ret glad for min :) Den kan sagtens klare at tage over hvor min Nokia E65 stoppede.. :)
Gravatar #12 - menza
7. aug. 2008 18:04
Jeg blev skrevet på venteliste få dage efter den var udkommet - sidste mandag blev jeg så ringet op, og fik at vide, at min iPhone nu var på lager. Den blev hentet tirsdag, og selvom jeg er enig i, at Telia udbyder den med et craptastisk abonnement, er jeg glad for den. Men jeg er spændt på at se mit dataforbrug på den, for jeg bruger den noget så grufuldt meget til at browse/Twitter/App Store etc.

Jeg er overbevist om, at Telia på et tidspunkt frigiver den med fri data, men indtil da, må man jo bare være påpasselig.
Gravatar #13 - David Munch
11. aug. 2008 12:31
Ellers tak... Venter på den rammer 128 GB RAM og 3+ MP kamera, så den kan erstatte min iPod + k800i... :)
Gravatar #14 - trylleklovn
11. aug. 2008 20:31
#13 3mpixel er pænt ligemeget med den kvalitet optik+sensor der er i iPhonen.
Gravatar #15 - keen
19. aug. 2008 08:12
Af mange forskellige årsager ønsker jeg slet ikke at have en iPhone. Primært pga. at jeg syntes den er for stor til at rende rundt med i lommen, og jeg ikke ønsker at skrive SMS'er på en touch screen. Jeg er dog lykkelig for min nye E51, den passer bedre til mit behov.

Er dog spændt på at se en evt. iPhone Nano.. eller hvad de nu finder på!
Gravatar #16 - izym
19. aug. 2008 12:11
#15 Den er faktisk utrolig god at skrive på, imo langt bedre end en normal mobil.
Gravatar #17 - NioBe
21. aug. 2008 13:50
Fik en HTC Diamond til arbejds telefon af chefen. Den er jeg godt tilfreds med!
Gravatar #18 - mortenskyt
21. aug. 2008 14:06
Bestilte en i går, så venter med spænding. Omend det er et ret dyrt abonnement, er det da heller ikke helt ud i hampen... 300 minutters taletid/måneden til andre mobilnetværk end telia's, ub. til telia's mobilnet og ub. til fastnet. Desuden ub. SMS (og faktisk også ub. MMS, selvom dimsen ikke understøtter det). 300 mb data vil jeg tro er rigeligt til mig, da jeg herhjemme, i skolen og hos de gamle, har wlan, så kun ude i byen, i bus o.lign. vil bruge dens indbyggede.

Den største mangel imho er modem-support... Den har ganske vist stor skærm og kan læse et hav af formater (pdf, docx...), men hvis jeg alligevel har den bærbare i rygsækken, ville det da være rart nok at kunne bruge dimsen som modem.

En ting jeg glæder mig rigtigt meget til, og som slet ikke er blevet reklameret for, er brugen som ebook-læser...
Jeg læser en del bøger som jeg lejer mig ind på via safari-books og ellers køber jeg som pdf. Med iPhone vil jeg tro jeg kan læse bøger i bussen og som natlæsning, uden alt besværet med en bog (kræver ekstern lyskilde, besværlige at søge i, dyre, tunge, flere dages leveringstid...).

Det værste til gengæld, er nok at det er Telia som udbydder... Som sådan har jeg ikke noget imod Telia (mange år siden jeg har været kunde der sidst), men ifht. 3 som jeg har været fint tilfredse med (super support, mange funktioner tilgængelige, lækker butik), virker Telia som et billigmærke... Enhver butik hvor det er mere reglen end undtagelsen, at de bruger træk-et-nummer-system, anser jeg for billige... Hyr dog en ekstra medarbejder eller to!

Jeg ville dog hellere have fra Telia end bestille og hacke den med jail breaker, så jeg kan benytte mig af opdateringer og appstore uden bekymringer.
Gravatar #19 - Simm
22. aug. 2008 21:17
Næ.. prøvede ikke .. jeg har en HTC Touch som jeg er godt tilfreds med.. det eneste der mangler umiddelbart er 3G-understøttelse.

Min subjektive vurdering - ud fra specs - jeg har ikke haft en Iphone i hånden endnu.

På plussiden:

+ 3G
+ Hurtig (siger nogen)
+ Spændende interface
+ Stor touchskærm
+ Iphonen's hype skaber øget fokus på smartphones

Minus-siden

- Den er dog for stor
- Ingen Java/.Net mobile
- Apples kontrolmani - hvorfor må folk ikke downloade fra andet end AppStore?
- Apples valg af salgskanaler - vi vil have frit operatørvalg, tak
Gravatar #20 - izym
23. aug. 2008 16:27
#19 Du kan da umuligt være seriøs angående det med .NET Mobile. Det er jo ligesom at sige, at OS X er dårligt fordi det ikke understøtter .NET til Windows.
Gravatar #21 - Wassini
23. aug. 2008 23:05
Ville egentlig stemme "Endnu en afstemning om en telefon jeg aldrig skal eje!" men det valg var ikke tilgængeligt.
Gravatar #22 - Simm
26. aug. 2008 21:21
#20:

Jeg kan godt lide .NET Frameworket, så det kunne jeg godt finde på at postulere .. nej spøg til side:

Du har nok ret i at der ikke skulle have stået .NET Mobile - det er en rar ting, men næppe noget der ville finde vej til en Apple-telefon. Men det er stadig ringe at der så ikke er mulighed for at køre Java-midlets på den i det mindste. Det er vel efterhånden noget nær standard i enhver ny telefon. Istedet har Apple valgt deres eget Objective-C, hvilket tvinger programmører der vil udvikle til Iphonen til at lære endnu et sprog...
Gravatar #23 - izym
26. aug. 2008 21:53
#22 Har du ret i, men da man alligevel kun kan udvikle fra OS X, kan mange (Mac udviklere) jo ObjC i forvejen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login