mboost-dp1
Lørdag aften. Jeg ...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg kan heller ikke se hvad den svarmulighed laver her.
Til den admin der har oprettet afstamningen: Du er da ikke for smart, vi er nørder, og derfor ikke ramt af det sociale syndrom, der gør at vi omgås andre mennesker IRL.
:)
Jeg kan heller ikke se hvad den svarmulighed laver her.
Til den admin der har oprettet afstamningen: Du er da ikke for smart, vi er nørder, og derfor ikke ramt af det sociale syndrom, der gør at vi omgås andre mennesker IRL.
:)
Jeg er som regelt så møgfuld jeg aldrig når frem til et diskotek, men falder i søvn i gangen på vej ud af døren. (når noglegange ikke længere end til stue døren)
tja hvor er muligheden
tv med familien og senere noget gamerlaming/hp design/programering ?
ps: sidst jeg var på disco var for 3½ år siden, men så var det også til kl 5 om morgen og der var strip :)
tv med familien og senere noget gamerlaming/hp design/programering ?
ps: sidst jeg var på disco var for 3½ år siden, men så var det også til kl 5 om morgen og der var strip :)
Personlig er jeg stor fan af både #pr0n<STRONG> </STRONG>og #OneNightStand...
men det giver aldrig NogeT :)
Men det kan være at vi ses på hatten
men det giver aldrig NogeT :)
Men det kan være at vi ses på hatten
Google selvfølgelig!
Googles "Jeg føler mig heldig"-knap er perfekt til at prøve lykken en lørdag aften. Selvfølgelig må den kun bruges om lørdagen, ellers ødelægges det "magiske" ved en lørdag aften!
.oO( Bare det snart var lørdag )
"det lokale disko" Haha tror i selv på den? Rigtige nørder tager i rygerklub!
Googles "Jeg føler mig heldig"-knap er perfekt til at prøve lykken en lørdag aften. Selvfølgelig må den kun bruges om lørdagen, ellers ødelægges det "magiske" ved en lørdag aften!
.oO( Bare det snart var lørdag )
"det lokale disko" Haha tror i selv på den? Rigtige nørder tager i rygerklub!
Prøver lykken efter hvad? Er det noget bestemt man prøver lykken på? Personligt prøver jeg altid på at få fat i en cola, men det passer ikke ind i nogen af mulighederne.
Hehe... NERD ! PowaaaH ... :P
Ej.. hmm Mangler .."Fest" :P eller... se genudsendelser med Jimmy og Rene´s GRAND TOUR 1987 !!!! se det er LYKKE !
Ej.. hmm Mangler .."Fest" :P eller... se genudsendelser med Jimmy og Rene´s GRAND TOUR 1987 !!!! se det er LYKKE !
Jeg er glad for at se at folk har humor.
Har sagt det før: "Os nørder der diskuterer på newz.dk er til google, Det lokale Disko tror jeg ikke for stemmer af stamkiggere på newz.dk"
Har sagt det før: "Os nørder der diskuterer på newz.dk er til google, Det lokale Disko tror jeg ikke for stemmer af stamkiggere på newz.dk"
Jeg ville sq gå efter hunden! :)
Den har nogle meget attraktive fordele imodsætning til en mand. De argumenter jeg kan komme på lyder som følgende:
En hund vil beskytte dig mod alt også selvom truslen bærer rygmærke og har ti store venner!
Den kan lide at nusse, kæle osv selvom det ikke fører til sex.
Den vil elske at gå lange gåture langs strandkanten sammen med dig.
Den vil lytte til alle dine problemer hele natten igennem uden at afbryde en eneste gang.
Den bliver hos dig selvom du begynder at holde meget af den.
Der følger ikke nogle irreterende svigerforældre med.
Den accepterer hen af vejen dine grænser.
Når du er rigtig morgengrim elsker den dig stadig.
Den vil gladeligt spise alle dine mislykkede madretter og brokker sig ikke over for lidt salt.
Den bliver ikke sur når du vælter ind af døren med 10 poser fra den lokale modebutik.
Hvis du har været væk i bare to minutter savner den allerede dit selskab.
Den vil ligge sammen med dig, se film uden at afbryde og holde dig varm om vinteren.
Selvom den ikke har afgivet løfterne vil den være dig 100% trofast til døden jer skiller.
Eneste ulemper er at den ikke tjener penge og har bil :P
Den har nogle meget attraktive fordele imodsætning til en mand. De argumenter jeg kan komme på lyder som følgende:
En hund vil beskytte dig mod alt også selvom truslen bærer rygmærke og har ti store venner!
Den kan lide at nusse, kæle osv selvom det ikke fører til sex.
Den vil elske at gå lange gåture langs strandkanten sammen med dig.
Den vil lytte til alle dine problemer hele natten igennem uden at afbryde en eneste gang.
Den bliver hos dig selvom du begynder at holde meget af den.
Der følger ikke nogle irreterende svigerforældre med.
Den accepterer hen af vejen dine grænser.
Når du er rigtig morgengrim elsker den dig stadig.
Den vil gladeligt spise alle dine mislykkede madretter og brokker sig ikke over for lidt salt.
Den bliver ikke sur når du vælter ind af døren med 10 poser fra den lokale modebutik.
Hvis du har været væk i bare to minutter savner den allerede dit selskab.
Den vil ligge sammen med dig, se film uden at afbryde og holde dig varm om vinteren.
Selvom den ikke har afgivet løfterne vil den være dig 100% trofast til døden jer skiller.
Eneste ulemper er at den ikke tjener penge og har bil :P
den løber savlende efter dig,
den larmer
den er dum som en dør
find selv på flere ligheder :) (det gælder både for mænd og kvinder)
den larmer
den er dum som en dør
find selv på flere ligheder :) (det gælder både for mænd og kvinder)
Jeg vil give dig ret i det med savlet. Dog finder man ikke en hund frastødende hvis den savler, og det samme kan man jo ikke just sige om en mand :P
De larmer ikke nødvendigvis. Hvis endelig de gør kan du bede dem om at knytte sylten. Hvis du siger det til en mand så bliver han nok lidt fornærmet. Hehe :)
Hunde er dumme i forhold til hvad? ;)
Jeg vil give dig ret i det med savlet. Dog finder man ikke en hund frastødende hvis den savler, og det samme kan man jo ikke just sige om en mand :P
De larmer ikke nødvendigvis. Hvis endelig de gør kan du bede dem om at knytte sylten. Hvis du siger det til en mand så bliver han nok lidt fornærmet. Hehe :)
Hunde er dumme i forhold til hvad? ;)
Jeg er gift og bruger en helvedes masse penge på at købe dødsmetal CD'ere, og gå til ditto koncerter.
En dag, vil jeg have en plastic haj i min stue, det kan være at Google kan hjælpe mig med dette?
En dag, vil jeg have en plastic haj i min stue, det kan være at Google kan hjælpe mig med dette?
#34 Jeg er stadig sikker på at en hund ser sødere ud når den savler end hvis en mand står med savlet hængende ned fra hagen :D
#36 Jeg har en støvsuger, så det ville være fint hvis jeg fik en undskyldning for at bruge den lidt tiere end jeg gør nu :P
#37 Stik hunden et par vicks blue og du skal se løjer! Har desuden også mødt mennesker med så dårlig ånde at man fik tårer i øjnene :)
#38 Hunde sucks? Hehe.. Av for fanden det må da gøre ondt med de spidse tænder de har! :P<B><B></B></B>
<STRONG>Lørdag aften. Jeg prøver lykken på </STRONG><STRONG>Angélique</STRONG>
Jeg må give Anqueiliquiekdiekeir (ja, her brød min hjerne lige sammen, jeg har nok fået for lidt kaffe, men kunne du ikke finde på et lidt nemmere nick?) ret og sige, at på trods af at en Sct. Bernhardshund er dummere end en fladtrådt dørmåtte, så er den mere trofast end de fleste mennesker jeg kender..
Desværre er den ikke så god til at lave mad og gøre rent, det taler jo til pigens fordel...
Det er dælme et svært valg!
:-)
Desværre er den ikke så god til at lave mad og gøre rent, det taler jo til pigens fordel...
Det er dælme et svært valg!
:-)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.