mboost-dp1

Linuxforum eller CeBIT?

Gå til bund
Gravatar #1 - Lauer
3. mar. 2005 09:07
Selvfølgelig skal man til dem begge - det er jo de ultimative nørde arrangementer :)
Gravatar #2 - Drakhan
3. mar. 2005 09:35
Nah, jeg er så meget nørd at jeg venter til der kommer en online version af det. Gider ikke at vandre rundt :)
Gravatar #3 - Lobais
3. mar. 2005 09:43
Hvor gammel skal man være for at komme til linuxforum? CeBIT er 15, ikke? Og hvor er det linuxforum bliver holdt? Jeg troede det var i Amerika...
Gravatar #4 - Lauer
3. mar. 2005 10:05
tja, jeg tror ikke at der er nogen aldersgrænse til linuxforum - se www.linuxforum.dk - det foregår på Amager kan jeg da afsløre.
Gravatar #5 - Tesnjak
3. mar. 2005 12:42
Nu må i fandme til at tage jer sammen... Kan da ikke passe, at i ikke kan finde på andre lidt mindre ligegyldige afstemninger. Personligt er jeg pisse hamrende ligeglad med om folk tager til Linux eller CeBIT eller begge dele.. Hva med at tage sådan noget som "Hvilken startside" folk har eller _W_..
I kan enten være enige med mig eller uenige men er satme ved at være træt af de forpulede afstemninger... Kom nu med noget lidt sjovere og informativt end "Hvem skal med til en ligegyldig messe"

*Flamebait* *Flamebait* *Flamebait* eller *Interessant* *Interessant* *Interessant*, det må selv om !!
Gravatar #6 - buch
3. mar. 2005 14:45
#5 så du har selvfølgelig ikke deltaget i afstemningen?
Gravatar #7 - KaW
3. mar. 2005 15:37
Jeg og en ven skal til Linuxforum. Jeg tror det bliver ret interresant.
Gravatar #8 - SKREWZ
3. mar. 2005 19:38
#5 -- Agree.
#6 -- Hvad har det med sagen at gøre?
#7 -- Agree, angående din signatur. :)
Gravatar #9 - MkD-
3. mar. 2005 19:46
#5 & #8
Hvis i synes at afstemmningerne er så dårlige, så enten ignore dem eller kom med en masse gode forslag, personligt vil jeg da mene at Hviken startside folk har, er nøjagtigt lige så kedeligt som hvem der skal til hvad :O

anyway back on topic, ville gerne til CeBIT men min økonomi er ikke til det pt, desværre
Gravatar #10 - SKREWZ
3. mar. 2005 19:54
Operativsystem
Mængden af RAM
Gennemsnitligt timemæssigt computerbrug dagligt
Antal computere i brug i hjemmet
Stillingsbetegnelse
Programmeringsmæssig gennembrudsalder (havde vi oppe forleden)
Prioriterede ønske til feature på newz.dk
Foretrukne Window Manager/Desktop Environment
Gage
Farvetema i sit grafiske miljø
Anvendte skærmopløsning
Politisk overbevisning

Derudover, er holdninger til aktuelle computerrelaterede politik-emner et oplagt valg. Jeg synes selv, at relativt fjollede spørgsmål også kan bruges, da en poll gerne må få én til at smile.
Gravatar #11 - Tesnjak
3. mar. 2005 21:36
#10 enig
#9 Nu kan jeg lide newz.dk og her hver dag, men deres afstemninger er godt nok kedelige.. Synes da slet ikke den med startside er kedeligt. Jeg er da personligt nyssgerig efter at se om 25% af alle nørder har Google som startside... Men som #10 skriver, så kan jeg personligt lige informative afstemninger eller sjove..
Gravatar #12 - opal
3. mar. 2005 23:29
hehe... interessant afsteming.. eller...
Gravatar #13 - BurningShadow
3. mar. 2005 23:45
Ny afstemning:

Hvad er dit primære OS
AROS
MenuetOS
SkyOS
Syllable
V2_OS
Andet
Gravatar #14 - Lauer
4. mar. 2005 06:27
#10 Jeg er bestemt enig med det sidste du skriver - men jeg synes at netop denne poll er ret relevant for nørdeverden (som dette site jo henvender sig til), da det begge er nogle ultimative nørdearrangementer.

Det kan jo heller ikke være sjov hvergang - jeg synes det er ret sjovt at vide hvor mange af newz.dk's der vil bruge lidt penge og tid på at tage med til sådan nogle arrangementer, i stedet for at bruge dem alle op på spil. Men sådan er vi alle forskellige. Det er svært at gøre alle glade - og derfor kan jeg også kun holde mig til hvad #9 skriver - hvis i er utilfreds, så lad vær med at stem. I er ikke tvunget til at gøre det, eller i det hele taget bruge newz.dk - det er helt jeres eget valg.

Forresten, så er der stadig ledige pladser til CeBIT-busturen, som endda næsten 100% sikkert, bliver i en VIP bus med borde og strøm til bærbaren
</reklame> :)
Gravatar #15 - buch
4. mar. 2005 07:09
#14 Ville gerne med til cebit, men jeg har transport problemer. Jeg kommer fra aalborg området, lidt langt til kolding. Jeg synes at det er for lidt med en enkelt dag dernede, så gerne at man kunne være der 2 dage. Så ville jeg nok kunne få løst mit transport problem, hvis det var en 2 dages tur :)
Gravatar #16 - dynamism
4. mar. 2005 10:34
Ville gerne til CeBit, men at rejse de 2000 km er lige lidt for meget for mig.....

Har været der en gang før, og det skulle være SJOVT at gentage successen.
Gravatar #17 - ZaphyR
4. mar. 2005 12:02
hvis man syns en poll er uinteressant, så ignorerer man den bare. jeg tror jeg har stemt på 3 polls...ever

det er så individulet hva man kan li og ikke, så jeg tror at uansett hvilken poll man laver er der nogle der vil brokke sig.

#10 - you see??
Operativsystem - OK
Mængden af RAM - Uinteressant
Gennemsnitligt timemæssigt computerbrug dagligt - Uinteressant
Antal computere i brug i hjemmet - Uinteressant
Stillingsbetegnelse - Uinteressant
Programmeringsmæssig gennembrudsalder (havde vi oppe forleden) - Uinteressant
Prioriterede ønske til feature på newz.dk - OK
Foretrukne Window Manager/Desktop Environment - OK
Gage - Uinteressant
Farvetema i sit grafiske miljø - Uinteressant
Anvendte skærmopløsning - Uinteressant
Politisk overbevisning - Uinteressant

BTW, jeg skal på Linuxforum i morgen... c ya!
Gravatar #18 - Bjørn
4. mar. 2005 16:06
Kan ikke forstå hvorfor folk skal brokke sig over en afstemning eller en nyhed. Det er helt valgfrit at deltage i afstemninger, eller læse en nyhed. Men folk skal lige kommentere et eller andet. Jo uenigheder er sundt for debatten, hvis det er seriøst. Men det har f.eks. Bart tydeligvis ikke forstået. Han skal lige komme med en træls bemærkning på vejen. Det er simpelthen så udmattende.
Nu brokker jeg selv, så vil hellere stoppe her – Da det ikke gør mig meget bedre end de andre!
Gravatar #19 - sKIDROw
4. mar. 2005 17:29
Tager til Linuxforum i morgen... :)
Men pis også skal med toget klokken 6:55, for at komme derind til klokken 9:30.. :( Det bliver nok en lang dag, hvis man tager på druk bagefter... ;)

Cebit?
Tjahh måske en dag, når jeg har bedre råd.
Gravatar #20 - KaW
4. mar. 2005 22:03
#19 >
Lad være med at pive, imorgen skal jeg hjemmefra 6:52, de 3 minutter gør forskellen :).
Det skal nok blive sjovt, og nu vil må jeg hellere gå i seng så jeg kan stå op igen.
Gravatar #21 - SKREWZ
4. mar. 2005 22:32
#14 -- Nej tak, ingen tur til CeBIT dennne gang heller. Denne gang fordi jeg har mistet interessen.

Jeg giver dig også ret i, at denne poll ikke er den værste. Men, generelt synes jeg nu at newz.dk har valgt sine polls ret skidt på det sidste.
Hvilket leder mig ind på: At newz.dk er gratis, frit for os alle at bruge og så videre betyder jo ikke, at det derfor må være desideret skidt.
Selvfølgelig /må/ det, men det er ikke acceptabelt/interessant, at pollsne er så uinteressante i det lange løb. Og så skuffes man -- jeg gør i hvert fald.
Gravatar #22 - bitnissen
5. mar. 2005 20:21
Hvor ville jeg dog også gerne med til disse arrangementer, men jeg har desværre hverken tid eller råd lige for tiden (jaja, er et spørgsmål om prioritering), plus det ene er i tyskland og det andet KBH hvilket er langt og dyrt i transport når man bor på Fyn og ikke har bil.

-- offtopic --
#14 - Hehe, penge til spil... Jeg venter et par år og køber dem som klassikere (lidt ondt mod producenterne, men...). Fandt Descent 3 og udvidelsen til 19,95 i Electronic World for en måneds tid siden :-) Det spil kan jeg så bruge de næste par måneder på at gennemføre når gennemsnitsforbruget på spil nok er ca 20-30 min om dagen, hvis ikke mindre.
Gravatar #23 - smoelle
6. mar. 2005 08:02
Jeg ville også have været til CeBIT, hvis det ikke var fordi at politiet er så langsomme til at lave pas :(
Gravatar #24 - .dot
7. mar. 2005 08:54
#23 - Tager cirka 14 dage. Måske man skulle have været før ude så? :P
Gravatar #25 - Greenfingers
7. mar. 2005 09:24
hmmm ... wouldn't touch any of the conferences with a 10 foot pole

Gæt hvad jeg stemte :P
Gravatar #26 - Bjørn
7. mar. 2005 12:52
#23 smoelle
Man kan få lavet pas på under 10 min (hvis der ikke er kø)
Bare bed om et midlertidligt og de sender det "rigtige" et antal uger efter.
Gravatar #27 - Bundy
8. mar. 2005 07:22
Man skal ikke have pas for at tage til tyskland, bare noget ID med billede på.
Gravatar #28 - sophus
14. mar. 2005 15:15
Det kunne være rart med en ny poll nu begge arrangementer er overstået :-)
Gravatar #29 - s1h
14. mar. 2005 22:42
Nogle billeder fra Cebit 2005 :)
gallery.xpander.dk - Cebit 2005
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login