mboost-dp1

Levede Gamescom 2010 op til dine forventninger?

Gå til bund
Gravatar #1 - Paranut
24. aug. 2010 13:58
Tjooohhh, tjaaahhh.... Det var udemærket. E3 var heller ikke specielt interessant så mine forventninger til Gamescom var nu ikke så store.
Gravatar #2 - Erroneus
25. aug. 2010 07:24
E3 var vel af hensyn til afsløringer mere fantastisk, hvis man er Nintendo mand og der kom vel også mere fra Microsoft, som intet nyt fremviste på GC. Men nu var jeg personligt til stede på Gamescom og fik prøvet en masse kommende spil af og set en masse nye ting, aldrig fremvist før, så personligt for mig var Gamescom mere fantastisk :)
Gravatar #3 - Pally
25. aug. 2010 08:12
Erroneus (2) skrev:
E3 var vel af hensyn til afsløringer mere fantastisk, hvis man er Nintendo mand og der kom vel også mere fra Microsoft, som intet nyt fremviste på GC. Men nu var jeg personligt til stede på Gamescom og fik prøvet en masse kommende spil af og set en masse nye ting, aldrig fremvist før, så personligt for mig var Gamescom mere fantastisk :)

Ved GamesCon kunne man prøve XBoxLive integrationen på Samsung og LG WP7-enheder - det vil jeg da mene er 'noget nyt' i forhold til E3.
Gravatar #4 - Erroneus
25. aug. 2010 13:31
Pally (3) skrev:
Ved GamesCon kunne man prøve XBoxLive integrationen på Samsung og LG WP7-enheder - det vil jeg da mene er 'noget nyt' i forhold til E3.

Oki det missede jeg faktisk, brugte ikke voldsomt meget tid i Microsoft's bod, efter jeg havde bekræftet Kinect var fail.
Gravatar #5 - Fnantier
26. aug. 2010 08:07
Jeg var selv dernede, og det var en super fed oplevelse (og godt selvskab med et par venner), dog var der især to ting der irreterede:

1. De MEGET lange køer

2. Næsten alt var på tysk

Punkt 1 kan man måske ikke gøre så meget ved, men punkt 2 var under al kritik. Den er simpelthen ikke gearet til et international publikum. Det var en fed oplevelse alligevel som jeg ikke fortryder, men jeg tager ikke derned igen før de får den internationaliseret = gjort mere engelsk/dobbeltsproget først.
Gravatar #6 - Space Hopper
27. aug. 2010 11:20
Guild Wars 2 blev vist frem. SÅ DET er jo fantastisk.
Check gametrailers for nogle epic videoer.
Gravatar #7 - Balios
29. aug. 2010 18:14
Så vil jeg så (uden hjælp fra google) være den første til at spørger: Hvad er Gamescom?
Gravatar #8 - JesperZ
29. aug. 2010 19:04
#7 Du ved vidst heller ikke hvad Google er :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login