mboost-dp1
Laver du videosamtaler på din mobiltelefon?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Magten (2) skrev:Nevah! Laver som regel alt mulig andet når jeg snakker med folk, og der er jo ingen der gider glo på en der sidder på tronen!
Eller høre.
Mine samtaler er primært til information. Hvis jeg skal tale med folk, så bliver det ofte face-to-face.
Bortset fra når jeg gamer med folk og koger på skype samtidigt. :P
Synes ikke der er megen grund til at folk kan se mit ansigt, for at (eksempelvis) klokkeslet og sted bliver kommunikeret ordenligt.
Bortset fra når jeg gamer med folk og koger på skype samtidigt. :P
Synes ikke der er megen grund til at folk kan se mit ansigt, for at (eksempelvis) klokkeslet og sted bliver kommunikeret ordenligt.
Almvik14 (6) skrev:"Bruger" "Skype" "Meget" "Til" "Video" "Samtaler", "Men" "Aldrig" "Rigtige" "Video" "Kald" ..
"Skype" "Er" "Jo" "Gratis" ..
FYP.
Bruger faktisk videosamtaler - hvor min modpart kun kan se min lomme ... Bruger FaceTime da det er gratis, og derfor spare lidt penge ... Men det er jo stadig videoopkald?
Naturligvis gør jeg det. Det er da hyggeligt at alle kan følge med i mine samtaler i toget, og så ser det også smart ud.
Det ville måske give mening med videomøder. Men så er det jo nok ikke på en telefon. Tror jeg da ikke. Men til privat brug er det da også sjældent jeg kan se noget fornuft i det.
Måske når der er familie der rejser til udlandet i flere måneder. Så er det sikkert godt lige at kunne se hvordan det står til derhjemme. Men hvis der er under 30 dage, så vil jeg ikke kunne forstå det. Udover måske underlige former for sex, men det virker igen også lidt ligegyldigt.
Måske når der er familie der rejser til udlandet i flere måneder. Så er det sikkert godt lige at kunne se hvordan det står til derhjemme. Men hvis der er under 30 dage, så vil jeg ikke kunne forstå det. Udover måske underlige former for sex, men det virker igen også lidt ligegyldigt.
Jeg bruger sjældent videochat, men synes det er skide smart at have. Mine forældre har lige været i Thailand og det var da lidt sjov at de kunne gå rundt med en laptop og vise mig hvordan det så ud på deres hotel. Også hvis jeg skal hjælpe nogen med at finde ting eller anden hjælp, så er det smart at de bare kan vise en det, istedet for at forklare det. :)
Jeg bruger videosamtale et par gange om måneden, så mine forældre kan se deres barnebarn. Jeg har aldrig brugt det til andet og kommer heller ikke til det. Og det er btw rigtig videotelefoni - ikke FaceTime/Skype.
#18. Det er korrekt, kender flere der gør det.
#18. Det er korrekt, kender flere der gør det.
FaceTime og Skype bliver brugt flere gange om ugen.
Især når damen sender mig på indkøb, så er et altså 100x nemmere at hun lige kan godkende det man smider i indkøbskurven.
Og så har vi familie i Argentina som i snakker med et par gange om ugen også..
Især efter vi har fået en lille dreng.
Så det er helt sikkert noget der bliver brugt ofte her.
Især når damen sender mig på indkøb, så er et altså 100x nemmere at hun lige kan godkende det man smider i indkøbskurven.
Og så har vi familie i Argentina som i snakker med et par gange om ugen også..
Bubbi (20) skrev:FaceTime og Skype bliver brugt flere gange om ugen.
Måske du bare skulle mande dig op og fortælle trunten, at hvis hun er utilfreds med dine valg, så kan hun selv pisse ned og handle ind. ;-)
Bubbi (20) skrev:Og så har vi familie i Argentina som i snakker med et par gange om ugen også..
Det giver så tilgengæld rigtig god mening.
lololol hvem kan slå min rekorde på nu 2400 point? :D www.sexspil.org
Ikke fra mobilen nej, ved ikke om jeg nogensinde har gjort det, måske en enkelt gang i et datacenter for at være sikker på et device eller lignende - aner det ikke...
Ellers bruger jeg vores Lync-løsning, men det er primært til at spille smart overfor kunder (og fordi jeg er en lækker fyr som skal vises frem - pun intended)...
Ellers bruger jeg vores Lync-løsning, men det er primært til at spille smart overfor kunder (og fordi jeg er en lækker fyr som skal vises frem - pun intended)...
Jeg er voksen nok til selv at handle ind, uden at skulle have en eller anden matrone hængende i røret. Jeg kan også selv lyne min flyverdragt, tørre mig i røven og binde mine snørebånd. Så deeet.
Det kommer meget an på hvor jeg er og hvornår.
I det sidste døgn har jeg facetimet i timevis. Sidste uge ikke et eneste sekund.
Det er også kun enkelte af mine venner jeg gider det med. Det kommer lidt an på humoren også. Kan let sidde og pjatte med en veninde et par timer hvor vi i virkeligheden kun snakker halvdelen af tiden og ellers bare viser hinanden ting (NOT THOSE KINDS OF THINGS!) eller omfavner evnen til at være i samme rum, ikke sige en dyt men pludselig skråle af grin over noget og vide at den anden opfatter det øjeblikkeligt og kan se hvor dum man er i fjæset af grin.
I det sidste døgn har jeg facetimet i timevis. Sidste uge ikke et eneste sekund.
Det er også kun enkelte af mine venner jeg gider det med. Det kommer lidt an på humoren også. Kan let sidde og pjatte med en veninde et par timer hvor vi i virkeligheden kun snakker halvdelen af tiden og ellers bare viser hinanden ting (NOT THOSE KINDS OF THINGS!) eller omfavner evnen til at være i samme rum, ikke sige en dyt men pludselig skråle af grin over noget og vide at den anden opfatter det øjeblikkeligt og kan se hvor dum man er i fjæset af grin.
Bubbi (29) skrev:#23+25+27
Eller også gør jeg gerne en god tjeneste for damen mens hun passer vores lille nye søn.
Det er da også rigtigt sødt af dig.
(men 'sødt' giver normalt ingen respekt hos kvinder. 'sødt' har de veninderne til)
Bubbi (29) skrev:
Så er det vel fint nok jeg kan få svar på om det er det rigtige jeg køber.
Din kvinde kan selvfølgelig være atypisk, men de fleste af slagsen er kendt for, at foretrækker at deres mænd selv kan tage beslutninger, om noget så vigtigt som indkøb.
Bubbi (29) skrev:
Men det kan være i ikke er voksne nok til at forstå sådan noget.
Du har ingen idé om hvor galt du er på den her. ;-)
hosmormor.dk skrev:Du sætter et par elastik spiral bånd i skoen,istedet for almindelig snørebånd.
Barnet hopper i skoen og rykker i båndet,og skoen sidder perfekt på foden.
Problemet med,at barnet ikke kan bruge snøresko er løst ! !
Fail parenting... Fedt at stå som 20 årig uden at kunne binde snørebånd.
NeoGeo (31) skrev:Det kommer meget an på hvor jeg er og hvornår.
Du og din veninde bør medicineres bedre...
Jeg tror jeg prøvet det én gang for mange år siden da 3G var nyt, med en gammel LG klap-telefon.
Ellers har jeg har brugt video funktionen på Skype en 4-5 gange ud af det 5 år jeg har brugt Skype (på computeren vel og mærke).
Neej du... Det er fandme sjældent jeg kan se nogen som helst form for brugbarhed i en video samtale.
Ellers har jeg har brugt video funktionen på Skype en 4-5 gange ud af det 5 år jeg har brugt Skype (på computeren vel og mærke).
Neej du... Det er fandme sjældent jeg kan se nogen som helst form for brugbarhed i en video samtale.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.