mboost-dp1
LAN-Mad?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Er Semi-Vegetar og spiser hverken slik eller kager..
Det eneste jeg spiser af det der er en "kina" boks..
Bestiller kun de såkaldte kina bokse fra WOK Square i århus, da de virkelig er god kvalitet. Deres nudler er baare guf.
Men mangler seriøst muligheden for at svare, går ikke til LAN.
Det eneste jeg spiser af det der er en "kina" boks..
Bestiller kun de såkaldte kina bokse fra WOK Square i århus, da de virkelig er god kvalitet. Deres nudler er baare guf.
Men mangler seriøst muligheden for at svare, går ikke til LAN.
Pizza...
Foretrækker også klart pizza! Det er nemt at have med at gøre, plus at man kan få skidtet forholdsvist nemt bragt ud!
www.just-eat.dk is a lifesaver...
Foretrækker også klart pizza! Det er nemt at have med at gøre, plus at man kan få skidtet forholdsvist nemt bragt ud!
www.just-eat.dk is a lifesaver...
Uh den var svær...
Stemte dog pizza, da det klart er nemmest at spise.. Durum rulle kan også gå an, men kun fra Marios i Køge. Og så skal pizzaen være skåret ud i 4 stykker kun! Så kan man lige lave en sammenfolder og vupti! endnu nemmere og hurtigere at spise!
Men generelt set, så vil jeg helst have noget kina-mad som også er nemt at kyle ned, og smager super
Stemte dog pizza, da det klart er nemmest at spise.. Durum rulle kan også gå an, men kun fra Marios i Køge. Og så skal pizzaen være skåret ud i 4 stykker kun! Så kan man lige lave en sammenfolder og vupti! endnu nemmere og hurtigere at spise!
Men generelt set, så vil jeg helst have noget kina-mad som også er nemt at kyle ned, og smager super
Makeybussines (4) skrev:Jeg tror man får svært ved at finde en diætist der vil kalde noget af det der bliver spist til LAN-parties for 'mad'.
Så har de gang i den forkerte definition. Ordbogen .com siger: "livsnødvendig næring til levende væsner som fx mennesker og dyr; ofte tilberedt som en ret" I følge den definition, er det meste på listen mad.
TagEnKiks (8) skrev:Chips og slik er sgu da ikke mad. Det er snacks man spiser imens man spiller.
Kage ER mad...
Ja, jeg stemte kager xD
Er ikke så meget for pizza, men ellers æder jeg alt der er dødt og har været/kan komme i frituregryden.
Friske grøntsager...
Fandt ud af at jeg blev ret utidig med alt det fedt og sukker, så ud over alt det kage og slik og pizza/burger har jeg friske gulerødder, blomkål og frugt med. Det gør også at jeg er til at holde ud når jeg kommer hjem igen og at jeg ikke skal bruge en uge på detox.
Fandt ud af at jeg blev ret utidig med alt det fedt og sukker, så ud over alt det kage og slik og pizza/burger har jeg friske gulerødder, blomkål og frugt med. Det gør også at jeg er til at holde ud når jeg kommer hjem igen og at jeg ikke skal bruge en uge på detox.
Tror ikke jeg ville kunne overleve at være til LAN idag.
Drikker ikke Sodavand -.- hvilket giver mig en vild svaghed overfor de andre sukkerpumpede banditter :P
Men ellers Pizza. har dog lige lyst til pommes og burgers så kom til at stemme det inden jeg så titlen... woops
Drikker ikke Sodavand -.- hvilket giver mig en vild svaghed overfor de andre sukkerpumpede banditter :P
Men ellers Pizza. har dog lige lyst til pommes og burgers så kom til at stemme det inden jeg så titlen... woops
myplacedk (36) skrev:#35
Den dag jeg begyndte at føle mig gammel, var den dag det gik op for mig, at jeg ikke ville kunne klare et LAN-party som i "gamle dage". Hverken maden eller søvnen. *suk*
Yeah vi måtte også revurdere vores fredag til søndag LAN med sammenlagt 8 timers søvn. Nu sover vi 6-8 timer pr. døgn og jeg spiser grøntsager for ikke at slå de andre ihjel i de tidlige timer søndag... Men det bliver stadig til LAN og vi er alle sidst i 20erne.
Norrah (9) skrev:Er Semi-Vegetar
Hvad er det?
(Seriøst, jeg er nysgerrig)
Stemte i øvrigt, Pizza, selvom det er over 10 år siden jeg har leget med gutterne på den måde :P
Doh09 (45) skrev:#44 er da vel bedre end slet ikke at komme :)?
Ja, men jeg betragtede dem vist ikke HEEELT som "rigtige" deltagere. For mig er en del af det netop livsstilen. Så kan man da ikke bare skride når det ikke er hjemligt nok.
Men jeg må nok hellere stoppe igen, mig der ikke har været til LAN-party i årevis. ;-)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.