mboost-dp1

Læser du nogensinde en softwarelicens?

Gå til bund
Gravatar #1 - Tyrian
5. mar. 2008 13:46
"I Agree, Next, next, next, finish"..og 5 sekunder skylder man sin førstfødte til software producenten. Men det var også et godt program!
Gravatar #2 - Magten
5. mar. 2008 13:53
"I Agree" - overholder det nok ligemeget om jeg læser den eller ej :)
Gravatar #3 - Borg[One]
5. mar. 2008 13:55
Softwarelicens?!?? Alt det jeg henter fra ThePirateBay er da gratis, er det ik'?
Gravatar #4 - Tyrian
5. mar. 2008 13:57
Just push the damn "I agree" key..:)
Gravatar #5 - Seth-Enoch
5. mar. 2008 14:00
"I agree, next, next, next, next"... *opdager den er ved at installere på et forkert drev* "Cancel"....."I agree, next, next, costum, next next" og så køre det :)

Jeg stemte "Agree", men har læst den til f.eks. World Of Warcraft som noget af den eneste tror jeg.
Gravatar #6 - zin
5. mar. 2008 14:01
Jeg studerer dem nøje - første gang jeg installerer programmet. Efter det hedder det bare I agree.
F.eks. kan man i Total Commanders software licens se, at der står noget i retningen af: "Vi ved i cracker programmet, og vi er egentlig ligeglade - men tag og doner lidt penge (køb et licens eller to), hvis i kan lide programmet..". :-)
Gravatar #7 - LaMaH
5. mar. 2008 14:06
I Agree..

Tror nok jeg skylder diverse software programmører min første fødte, anden fødte og mormor.
Samt alle penge over 2kr jeg tjener, men who cares.
Gravatar #8 - DrHouseDK
5. mar. 2008 14:07
Jeg troede at der der stod i den der lange tekst, var at man skulle klikke "I Agree" for at installere softwaren? Dammit...

Well. Gæt selv hvad jeg svarede.

Genial svarmulighed iøvrigt.
Gravatar #9 - Thalion
5. mar. 2008 14:30
Den eneste jeg har læst var EULA til WoW, for at være helt sikker på deres naming policy, og sådan...

Dog har jeg ikke læst de sidste nye opdateringer...

Men ellers hedder den også bare scroll ned og så "I Agree"
Gravatar #10 - Lobais
5. mar. 2008 14:41