mboost-dp1
Læser du folks signatur i indlæggene?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Kommer jeg (desværre) ofte til, selvom jeg ikke rigtig gider, da jeg ikke kan bruge det til noget...
"Nej"
Har disabled det i settings. Jeg synes andelen af ligegyldige signaturer overstiger den anden del jeg godt gider læse. Derfor må de væk.
Har disabled det i settings. Jeg synes andelen af ligegyldige signaturer overstiger den anden del jeg godt gider læse. Derfor må de væk.
Jo, det gør jeg da. Jeg kan specielt god lide dem der udtrykker personens holdning, til ét eller flere emner.
Det er ikke alles jeg læser når jeg læser en tråd igennem. Nogen signature fanger jo mere end andre...
Kan ikke lige huske mit signatur, så her er en besked så vi alle kan forundres over det.
edit: Det hedder "nogle gange", "nogen gange" er slattent talesprog.
edit: Det hedder "nogle gange", "nogen gange" er slattent talesprog.
Det gør jeg da... hvis den kunne være længere ville jeg fylde hele din skærm, åh magtliderlighed :D men så tror jeg også det ville være mere udbredt at deaktivere den.
Drakhan - man kan godt høre hvilket tema du bruger :)
Drakhan - man kan godt høre hvilket tema du bruger :)
Som det også er blevet sagt før så er det en måde at kende folk på.
Jeg bruger det ikke så meget her, men f.eks. på Slashdot er det nærmest min eneste metode til at kende forskel på folk på (det hjælper også på det at der er mange sjove sigs på /:)
Jeg bruger det ikke så meget her, men f.eks. på Slashdot er det nærmest min eneste metode til at kende forskel på folk på (det hjælper også på det at der er mange sjove sigs på /:)
Altså kan man undgå at læse dem? (ja med mindre man selvfølgelig har slået det fra...!)
Men jeg læser dem someregl... (og f*ck det grammatiske!;;)
Men jeg læser dem someregl... (og f*ck det grammatiske!;;)
Jeg browser kun forums for at læse signature, da de ofte er en del mere intersante end selve indholdet.
Elsker specielt urls.
Elsker specielt urls.
Signaturer er djævlens opfindelse..... hvad skal man bruge det til - de er ofte intetsigende, og bibringer intet til en debat - andet end man skal bruge tid på at læse lortet hver gang :[
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.