mboost-dp1
Jeg skal have en iPhone 3GS hos:
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
myplacedk (17) skrev:Det kan jeg ikke, for den kan ikke de fleste af de ting jeg bruger min telefon til. ;-) (Ifølge rygterne)
Hvordan gør det at du ikke kan prøve den i mere end et minut?
Og hvad er det da, du bruger din mobiltelefontil?
Jeg bruger min iPod Touch til at læse mail på, surfe, høre musik, spille, slå ord op i en ordbog, tjekke vejret.
Når jeg får min iPhone om en lille måned vil jeg også bruge den til at ringe, skype, tethering til min computer, netradio, gps, IM. Og de ting jeg bruger min iPod Touch til bliver mere tilgængelige.
Min nuværende N95 sammenlignet med det ovenfor sucks til det meste udover telefonidelen, og så er de 4500 den kostede i sin tid jo ikke ligefrem noget, der gør den til et attraktivt produkt.
Edit: N95 har også et ok camera, som jeg stortset kun bruger til at tage billeder af whiteboards med.
gnarfsan (18) skrev:Hvordan gør det at du ikke kan prøve den i mere end et minut?
Hvad skulle jeg med den?
"Ja goddag, jeg vil gerne se på en bil."
"Javel ja, men kig lige på denne scooter!
"Æh, hvad fa'n skal jeg med en scooter, den kan jeg sgu da ikke tage familien på bilferie med."
"Prøv den, så skal du se!"
gnarfsan (18) skrev:Og hvad er det da, du bruger din mobiltelefontil?
Fx. multitasking (jeg lukker ikke ét program bare for at bruge et andet), MMS, udklipsholder, går rundt med den i lommen, custom ringetone...
(Nogle af dem er vist løst i en opgradering, fair nok. Nogle af dem er vist løst med jailbreaking, hvilket jeg personligt ikke synes er nogen løsning.)
myplacedk (19) skrev:Hvad skulle jeg med den?
Det er også en PDA...
myplacedk (19) skrev:jeg lukker ikke ét program bare for at bruge et andet
De er stortset altid persistente og starter der hvor man afbrød. En af fordelene ved den platform er at folk tilsyneladende gider at lave apps, der fungerer smart. Og de er altid kompatible.
myplacedk (19) skrev:udklipsholder
Clipboard? Det har den. Notes? Det har den. Ellers er der masser af apps.
myplacedk (19) skrev:MMS
Den har MMS.
myplacedk (19) skrev:custom ringetone
Det ved jeg ikke, men det betyder ikke noget for mig.
Endnu en fordel ved iPhonen er dens overskuelighed, og det med at de ikke fucker hele telefonen op, samt alle dens standard apps, ligesom f.eks. Nokia gør ved firmware updates.
Edit: nåja, programmer til den er også ret billige for ikke at sige latterlige nogle gange i forhold til hvad man får.
Ja jeg skal ha den ved Telia. syntes det er fair deal med afbetaling uden rente. og så slipper jeg kun af med ca 379 pr md for det. har fandme ikke råd til at smide 600 når jeg er på SU.
og den telefon er et must for mig. har 3G versionen nu. og har haft 2G. og INGEN anden telefon har givet mig speciel lyst til at skifte. måske kan nogle telefoner det samme som iphonen. men det ikke bare hva den kan. det er måden at den gør det på der gør den så lækker.
nu min 3G gået i stykker. Home knappen virker ikke. men fandme nej om jeg skifter til en anden pga det. så må jeg holde mig i sms og opkald indtil jeg får 3Gs som er bestilt ved telia :D
og desuden går det da os fint med sms. og vil jeg høre musik så smider jeg headset i og trykker på knappen :D
Så IPHONE FTW :D
og den telefon er et must for mig. har 3G versionen nu. og har haft 2G. og INGEN anden telefon har givet mig speciel lyst til at skifte. måske kan nogle telefoner det samme som iphonen. men det ikke bare hva den kan. det er måden at den gør det på der gør den så lækker.
nu min 3G gået i stykker. Home knappen virker ikke. men fandme nej om jeg skifter til en anden pga det. så må jeg holde mig i sms og opkald indtil jeg får 3Gs som er bestilt ved telia :D
og desuden går det da os fint med sms. og vil jeg høre musik så smider jeg headset i og trykker på knappen :D
Så IPHONE FTW :D
myplacedk (19) skrev:Hvad skulle jeg med den?
"Ja goddag, jeg vil gerne se på en bil."
"Javel ja, men kig lige på denne scooter!
"Æh, hvad fa'n skal jeg med en scooter, den kan jeg sgu da ikke tage familien på bilferie med."
"Prøv den, så skal du se!"gnarfsan (18) skrev:Og hvad er det da, du bruger din mobiltelefontil?
Fx. multitasking (jeg lukker ikke ét program bare for at bruge et andet), MMS, udklipsholder, går rundt med den i lommen, custom ringetone...
(Nogle af dem er vist løst i en opgradering, fair nok. Nogle af dem er vist løst med jailbreaking, hvilket jeg personligt ikke synes er nogen løsning.)
hahahaha, you made my day :D Prøv at kigge på en iphone som ikke er 2 år gammel ;)
skal snart have ny fon men ikke en iphone... kan ikke lide hele konceptet med touch skærme og går istedet for en SE eller sådan...
hvis de engang tvinger mig til touch skal det være hybrid...
men hvis jeg skulle svare hvilket abo jeg så ville... ingen af disse da alle er for dyre...
ingen iphone ikke pga pris men pga design/brugbarhed
hvis de engang tvinger mig til touch skal det være hybrid...
men hvis jeg skulle svare hvilket abo jeg så ville... ingen af disse da alle er for dyre...
ingen iphone ikke pga pris men pga design/brugbarhed
#16 Da den kom på markedet var fordelen, at som den eneste telefon på markedet skulle man ikke bruge en af de der klamme penne til at trykke på skærmen fordi windows mobile havde nogle gnidrede menuer.
Om problemerne er løst med TouchHD osv. ved jeg ikke, men jeg skifter ikke før jeg uden problemer kan bruge pølserne all the way :-D
Om problemerne er løst med TouchHD osv. ved jeg ikke, men jeg skifter ikke før jeg uden problemer kan bruge pølserne all the way :-D
Jeg taler ikke så meget i mobil telefon. Det er mere internet og SMS jeg bruger. Så jeg havde håbet på at 3 ville skille sig positiv ud med bedre priser, men jeg er lidt irriteret over at de har samme høje abonnements-priser som Telia lagde ud med da den første iPhone 3G kom til DK.
Jeg har ikke set hvor godt/dårlig Telenor dækker, men i det mindste har de et abonnement som efter 6 måneder falder til 150kr og ikke 400kr som 3 og Telia.
Med alle mine andre 3G mobiler (HTC WinMob.) har jeg aldrig kommet over 390mb på en måned i ren surf og andet lir fra mobilen som Exchange Mails. Så jeg tror at de 500mb Telenor giver med ville dække mit behov.
Jeg har ikke set hvor godt/dårlig Telenor dækker, men i det mindste har de et abonnement som efter 6 måneder falder til 150kr og ikke 400kr som 3 og Telia.
Med alle mine andre 3G mobiler (HTC WinMob.) har jeg aldrig kommet over 390mb på en måned i ren surf og andet lir fra mobilen som Exchange Mails. Så jeg tror at de 500mb Telenor giver med ville dække mit behov.
Det er ikke noget problem med custom ringetoner til iPhone. Enten skal du lave dem ud af numre du har købt i iTunes Store eller også skal man bare selv lave dem og konvertere dem til .m4a (.m4r) og overføre dem via. iTunes. Fungerer fint.
Jeg har lige skiftet fra Nokia E51 til iPhone 3GS og jeg er indtil videre over lykkelig. Det eneste minus, er at det tager længere tid at skrive SMS'er, men jeg skriver efterhånden så få at det ikke betyder noget for mig.
Jeg har lige skiftet fra Nokia E51 til iPhone 3GS og jeg er indtil videre over lykkelig. Det eneste minus, er at det tager længere tid at skrive SMS'er, men jeg skriver efterhånden så få at det ikke betyder noget for mig.
#27 Det er jo fuldstændigt irrelevant. Selv hvis den kunne lave kaffe købte du jo ikke en. Du har allerede besluttet dig for at du ikke skal have en.
Jeg synes den er total fed efter at have prøvet den nogle måneder. Men rent prismæssigt langt over hvad jeg vil give for en telefon.
Jeg synes den er total fed efter at have prøvet den nogle måneder. Men rent prismæssigt langt over hvad jeg vil give for en telefon.
spectual (28) skrev:Det er jo fuldstændigt irrelevant.
Jeg er nysgerrig, og vil gerne vide det. Men jeg kan da bare spørge en anden så.
spectual (28) skrev:Selv hvis den kunne lave kaffe købte du jo ikke en. Du har allerede besluttet dig for at du ikke skal have en.
Det er korrekt. Det er ikke en købsbeslutning vi har gang i her. Derfor kan jeg da godt snakke om produktet.
Efterhånden som problemerne bliver løst kunne det jo være at jeg gerne vil have en i fremtiden. Det ser jo ud til at de fleste (men ikke de vigtigste) af mine kritikpunkter efterhånden er ordnet.
Den her afsteming siger nu alligevel alt om Apple's markedsføring. De har fået folk til kun at spørge om HVOR man vil anskaffe den, helt uden at stille spørgsmål som "Hvilken telefon vil du have" osv.
Og folk flipper ud, når man påpeger det.
Så ja, jeg ved godt jeg er flamebait-bait lige nu. Men jeg kan ikke lade være med at reagere, når et firma får så mange mennesker til at gå i samme retning på den her måde.
EDIT: Jeg er igen havnet under "Mac-nation" uden at jeg opdagede det. Så giver denne afstemning lidt mere mening... men også kun lidt. ;)
Og folk flipper ud, når man påpeger det.
Så ja, jeg ved godt jeg er flamebait-bait lige nu. Men jeg kan ikke lade være med at reagere, når et firma får så mange mennesker til at gå i samme retning på den her måde.
EDIT: Jeg er igen havnet under "Mac-nation" uden at jeg opdagede det. Så giver denne afstemning lidt mere mening... men også kun lidt. ;)
#38 Ikke specielt, man kunne jo godt blive i tvivl nu når du mener det ikke "tæller". Hvilket jeg mener er en lettere absurd position at indtage, du kunne lige så godt sige at du ikke ville opdatere til 3.0 og derfor kan den ikke bla bla bla.
Hvem har også fremstillet den pointe? Jeg spørger fordi man ikke mister reklamationsretten (jeg antager du mener reklamationsret, da man som standart ikke får nogen garanti i Danmark) når man jailbreaker.
Tumleren (39) skrev:Det er heller ikke helt en valid pointe i min bog
Hvem har også fremstillet den pointe? Jeg spørger fordi man ikke mister reklamationsretten (jeg antager du mener reklamationsret, da man som standart ikke får nogen garanti i Danmark) når man jailbreaker.
DanaKaZ (40) skrev:Hvem har også fremstillet den pointe? Jeg spørger fordi man ikke mister reklamationsretten (jeg antager du mener reklamationsret, da man som standart ikke får nogen garanti i Danmark) når man jailbreaker.
Nå, det fik jeg bare at vide af en, der har en iPhone, men han har vel taget fejl.
Synes dog stadig, at min pointe er tydelig nok - Man kan ikke sige den har mulighed for at gøre X, hvis det kræver, at man gør noget producenten forsøger at forhindre dig i at gøre
DanaKaZ (44) skrev:Men den har jo mulighed for at gøre X. At sige at den ikke har er jo bare absurd.
Jeg synes det er helt fair at sige at den kan, hvis man jailbreaker den. Så må man selv afgøre om man har løst til at jailbreake.
Og det var præcist hvad der blev sagt. Nu ved vi alle at man kan jailbreake eller lade være, og at man får flere funktioner ved at jailbreake. Er man mere nysgerrig kan man jo søge lidt på nettet om det.
End of discussion?
man vil altid finde fordele og ulemper ved et hvert produkt, men pointen med iPhone er at alt det den kan FUNGER! at den så ikke lige har 5mp kamera eller mulighed for at personliggøre en f****ng Alarm... tja... fluekneppe kan man altid...
Kantholder (46) skrev:pointen med iPhone er at alt det den kan FUNGER!
Flot. Og det gør andre telefoner ikke? Utroligt at folk kan få noget ud af sine non-iPhones alligel...
Men jo, det er vigtigt for mig at have en passende lyd på mine SMS'er. Det skal være noget meget kort og diskret, men stadig tydeligt, og noget der falder i min smag. Ingen telefon jeg har haft, har haft sådan en ringetone med.
Og det er afgørende at min telefon kan være i min lomme. Osv. Det er ikke flueknepperi, selv om det ikke er problemer for dig.
taler jeg med en Maskine eller et bare et menneske som tager alt efter ordets betydning...
men lige for at forklare hvad det vil sige med at iPhonen funger, skal jeg bede dig om at holde godt fast i studenterhuen
man kan som sagt nævne ting som iPhone mangler, men de funktioner den indeholder funger tildels bedre end konkurrenter...
ordet Fungere referere blot til at det virker bedre...
at noget virker bedre er ofte en betydning for en kvalitet
taler jeg med en Maskine eller et bare et menneske som tager alt efter ordets betydning...
men lige for at forklare hvad det vil sige med at iPhonen funger, skal jeg bede dig om at holde godt fast i studenterhuen
man kan som sagt nævne ting som iPhone mangler, men de funktioner den indeholder funger tildels bedre end konkurrenter...
ordet Fungere referere blot til at det virker bedre...
at noget virker bedre er ofte en betydning for en kvalitet
myplacedk (47) skrev:
Og det er afgørende at min telefon kan være i min lomme. Osv. Det er ikke flueknepperi, selv om det ikke er problemer for dig.
Kan godt se dine argumenter. Men forstår også reaktionen fra andre her inde, da du lagde ud med forskellige kritikpunkter (MMS, copy-paste etc.) som er blevet taget hånd om fra Apple's side. Derfor nok al den hurlum-hej ;)
Ellers ved jeg ikke om du kender til Palms Pre iPhone "konkurrent" ("" da den bliver udstillet som den største konkurrent til iPhone), men den har de fleste af de ting du kritiserer iPhone for at mangle i øjeblikket (multitasking m.m.). Den kommer så ikke før til jul eller deromkring, men jeg glæder mig personligt meget til at se flere produkter fra Palm med WebOS på. Og at prøve selve Pre når den ankommer, selv om jeg nok er inkarneret Mac fanboy...om jeg så vil det eller ej ;)
Til alle de andre her inde der EEELSKER iPhone på godt og ondt, prøv lige og slap lidt af med antagelsen at alle skal kunne li' det samme...sådan er verden ikke skruet sammen, og vil aldrig (sandsynligvis) blive det. Folk har forskellige behov, ønsker og smag...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.