mboost-dp1

Jeg koder....

Gå til bund
Gravatar #101 - NFX
14. feb. 2003 10:53
Følgende indlæg er ikke for at starte en flamewar på nogen måde..

På nær #98 så er der ingen der (så vidt jeg har set) der har lagt mærke til at der er flere os kodere end demokodere - selvom man hver gang der kommer en nyhed om f.eks. ny CS version, eller The Party flyver ud med kommentarer om gamer-lamere, og at gamerne er ved at overtage TP, at scener-miljøet er ved at dø ud..
Hvad der overrrasker mig er at der er så få demokodere (ved godt at scening er andet end demoer... og der skal nok også puttes en % eller to fra "Lidt af det hele" over i "demoer"), som alligevel kan skrige så højt?
Gravatar #102 - Bech
14. feb. 2003 14:08
#93 Uenig...
Hvorfor ikke bare hente Java med det samme. Det er gratis og lige til at gå til. Syntaksen ligner C så det får man så også indblik i.

Der er ingen grund til at starte med VB. Det er noget man bruger i skolen til at kode legoklodser med ;-)
Gravatar #103 - Acro
14. feb. 2003 14:18
#102:
Har du nogen som helst erfaringer med Visual Basic.NET, selve teknologien bag .NET er langt mere funktionel i fremtiden, og der er ingen begrænsninger mellem integration i .NET-systemer.

Udover det er C# mindst en ligeså god syntaks som den Java benytter sig af, og udover det er det rart at man kan benytte samme syntaks flere steder (eksempelvis til ASP.NET - hvis man skal lave webimplementationer).
Gravatar #104 - Bech
14. feb. 2003 14:32

#103:
Nej... Jeg må indrømme at jeg ingen erfaringer har med Visual Basic.NET, men det jeg har hørt om .NET minder mig utrolig meget om Java. Så fremtidssikker... Jo det skal den nok være.

Jeg siger ikke at Java syntaksen er bedre en f.eks C# (Den er dog meget bedre end VB), men at man lige så godt kan bruge et gratis udviklingsværktøj med en prof. syntaks hvis man vil til at igang med at kode.
Gravatar #105 - magik
14. feb. 2003 17:53
X++ på arbejde. ASP, Visual Basic mm. i fritiden (www.magik.dk). :o)
Gravatar #106 - Dextah
15. feb. 2003 12:12
Du koder ikke din html selv?
Det ligner indrykninger frontpage og dreamweaver kunne finde på at lave.
Gravatar #107 - magik
15. feb. 2003 15:40

Hvem snakker du til?
Gravatar #108 - smiley
16. feb. 2003 22:25
.........We really need a new poll........
Hmm. Måske en om... case-modding
^_^
Gravatar #109 - Gruesome
17. feb. 2003 03:19

Plejer at komme ny hver mandag. Jeg holder dog stadig på mit forslag om en wanking poll :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login