mboost-dp1

iPhone telefonabonnement

Gå til bund
Gravatar #1 - Daniel-Dane
28. maj 2009 07:53
Jeg har Telia, men det abonnoment havde jeg før, jeg fik min iPhone.
Gravatar #2 - Chillyskye
28. maj 2009 08:37
Jeg regner med at skifte til 3 her inden så længe. Jeg er ikke længere bundet af Telia, så det er vel ved at være tid for at skifte.
Gravatar #3 - trylleklovn
28. maj 2009 09:19
Jeg har BiBob med en gammel edge iPhone.

Irriterende at telia er de eneste i DK med noget EDGE netværk, for det ville da være rart at have lidt hurtigere net end GPRS udelukkende, de få timer om dagen jeg ikke er i nærheden af et wifi netværk.
Gravatar #4 - DanaKaZ
28. maj 2009 09:24
#3 TDC og i forlængelse, Telmore, har også et edge netværk. Mener også der er andre.
Gravatar #5 - trylleklovn
28. maj 2009 09:25
#4 Som består af en enkelt mast nær aalborg, så vidt jeg er informeret?

(Ikke at jeg har mere lyst til at være TDC kunde end Telia kunde)

edit: okay kan så se at tdc tilsyneladende gik igang med edge udbredelse engang i 2008, men jeg kan ikke finde noget dækningskort hos tdc på andet end 3g?
Gravatar #6 - DanaKaZ
28. maj 2009 09:28
#5 Så er det sgu en stærk antenne hvis den kan nå til københavn :-)

Sonofon har vist også. Ved ikke hvem du har lyst til at være kunde ved.
Gravatar #7 - trylleklovn
28. maj 2009 09:30
#6 BiBob bruger sonofons master og der er ingen edge dækning de steder hvor jeg har befundet mig.
Gravatar #8 - trylleklovn
28. maj 2009 09:46
Nå, på telmores side står der, at de har 97% dækning på deres edge netværk. Telmore tager 5kr pér MB, hvor BiBob tager 2kr pér MB.

Så er det bare, om edge er værd at betale 3kr ekstra for. Man kan også få 5GB forbrug hos telmore for 170kr/måned. For 128kr/måned kan man få 1GB data hos BiBob.

Pt. har jeg et forbrug på omkring 50kr/måned inkl. tale og sms, hos BiBob. Bum Bum.
Gravatar #9 - b4@
28. maj 2009 09:48
Der mangler en "Jeg har ikke iPhone."
Gravatar #10 - DanaKaZ
28. maj 2009 10:25
#9 Nej, der mangler en: "Selvom at denne afstemning ikke har noget med mig at gøre så vil jeg sgu stadig være med og hvis jeg ikke kan få lov til det så whiner jeg i tråden" rating.
Gravatar #11 - Mandalae
28. maj 2009 13:02
#8,

Edge stinker, det er minimalt hurtigere end GPRS i praksis. Så jeg ville lade være med at skifte og spare penge op til en 3G version i stedet for.
Gravatar #12 - -N-
28. maj 2009 16:12
#8 Men det er nu ikke så meget prisen der gør bibob/sonofon billige i drift det er det faktum at 8/10 gange man skal bruge nettet, så er der ikke noget internetforbindelse. Sådan er det ihvertfald i århus.

Har lige framelt min surfepakke for selvom jeg flittet forsøger at bruge nettet er det kun lykkes mig at overføre 32mb i maj og idet er under 1/5 af det forbrug jeg havde på telias net. Det er bibob/sonfon er simpelthen en stor 3g fiasko.

Har man en iphone og bruger internetforbindelse så er det sidste man skal vælge altså bibob.

Jeg kørte kun på edge på telias net og var helt tilfreds med, havde altid 160-180kbit/s, hvilket er fint til at surfe med. Jeg har endnu ikke været oppe på samme hastighed på bibob/sonofons 3g net :-/

#11 Ved ikke hvor du har prøvet edge, men hos telia spiller det og GPRS køre altså røv langsom i forhold til EDGE.
Gravatar #13 - gnаrfsan
28. maj 2009 17:44
Jeg har ikke en iPhone før Apple tager sig sammen til at annoncere deres nye 3rd gen :)
Rygterne siger jo starten af juni...
Gravatar #14 - Mandalae
28. maj 2009 18:09
-N- (12) skrev:
#11 Ved ikke hvor du har prøvet edge, men hos telia spiller det og GPRS køre altså røv langsom i forhold til EDGE.

Det var hos Telia, i toget mellem København og Odense, og det var 100% ubrugeligt :)
Gravatar #15 - GibStorm
29. maj 2009 12:20
b4@ (9) skrev:
Der mangler en "Jeg har ikke iPhone."

I concur :)

Faktisk mangler der også en 'Jeg har ikke en iPhone, og jeg skal heller aldrig have en' option imo ;)
Gravatar #16 - YouPhreak
30. maj 2009 10:01
#3 kan du så ikke leve uden net i de få timer? ;)
Anonymous Internetaddicts til dig...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login