mboost-dp1
iPhone 5?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg købte en iPhone 4S i juni netop af frygt for den større skærm og ny Dock connector. Da alt mit udstyr så også skal udskiftes, især er det bittert med min Tomtom holder i bilen.
Desuden savner jeg ikke en større skærm, jeg kan sagtens se og ramme, ellers er der ikke noget nyt i den, hvor jeg tænker, skal ha'
Desuden savner jeg ikke en større skærm, jeg kan sagtens se og ramme, ellers er der ikke noget nyt i den, hvor jeg tænker, skal ha'
Jojo, men hvis det kikser skal der en ny til :D
Jojo, men hvis det kikser skal der en ny til :D
Nej. Syntes det er for mange penge at bruge i forhold til hvad jeg får ud af det når jeg har en 4. (selvom jeg kan sælge den gamle)
Vil hellere bruge pengene til noget andet. F.eks flybilletten til en ferie.
Vil hellere bruge pengene til noget andet. F.eks flybilletten til en ferie.
Nice hvis alle har samme holdninger som jer så er det godt for mig og mange andre som skal stå i kø udenfor en butik. det bliver vidst ikk en særlig lang kø i år så. NOT!
XorpiZ (11) skrev:Jeg har aldrig forstået, hvorfor nogen er dumme nok til at stå i kø for at få en ny telefon.
Fordi de så er de første i nærområdet, der får den nye, seje telefon. Dermed er de awesome.
Meh... Den er ikke pengene værd i forhold til 4S som jeg har. Venter som mange andre til den næste kommer. Det værste ved den her omgang updates fra Apple's side af er fandme Maps, føj for helved hvor er det blevet elendigt. Jeg kom desværre til at opdatere min 4S allerede, uden at have undersøgt nogle anmeldelser men har så ved selvsyn måtte finde ud af at dimsen ikke længere kan finde rundt nogen steder.
Har skiftet fra iPhone 4S til Samsung Galaxy S3, og det har jeg ikke fortrudt et sekund :) Apple laver gode produkter, og det laver Samsung også, Apple har designet med sig, og Android har åbenheden med sig, så uanset hvad du vælger, så er det gynger eller karusseller, your choice :)
Enough of all this Android Vs iPhone bitchfight! :) begge produkter har deres styrker og svagheder ;)
Enough of all this Android Vs iPhone bitchfight! :) begge produkter har deres styrker og svagheder ;)
Jeg har nu haft en Android mobil (Sony Ericsson Xperia Play) og en Windows Phone mobil (Samsung Omnia W) og glæder mig nu til at komme "hjem" til iPhone med en 5'er.
Så, ja. Jeg har købt en iPhone 5, selvom den ikke helt havde imponeret så meget som jeg havde håbet på at den ville.
Så, ja. Jeg har købt en iPhone 5, selvom den ikke helt havde imponeret så meget som jeg havde håbet på at den ville.
Jeg har en 4S'er og jeg skal også ha 5'eren.
Min 4S er betalt af egen lomme og den nye iPhone 5 betaler firmaet så den skal jeg helt sikkert have. Dog er det trist at man skal vente til starten af næste år da TDC ikke er så hurtige.
Min 4S er betalt af egen lomme og den nye iPhone 5 betaler firmaet så den skal jeg helt sikkert have. Dog er det trist at man skal vente til starten af næste år da TDC ikke er så hurtige.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.